- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Maher is dan ook een toptalent, Lefgozer. Het grootste (enige) talent van Nederland.
Wel voor die prijs van ca 10 mln ja. Maar geen Europese -of wereldtoptalent. Zelfs niet voor op die positie.
Snap dan ook echt niet wat clubs als Chelsea of Man City er mee zouden moeten.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ajax heeft besloten een beleid te volgen dat ze geen hoge bedragen meer gaan uitgeven voor spelers en dan moet AZ dus maar mee gaan en minder vragen dan een speler waard is. Waanzin natuurlijk.
De enige vraag die telt is of Maher 8-10 miljoen waard is. Ik vind van niet. En hoop dat Ajsx dat ook vindt en dus niet meegaat mocht dat de vraagprijs zijn.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
dan moet AZ dus maar mee gaan en minder vragen dan een speler waard is. Waanzin natuurlijk.
.
Het zijn toch echt altijd o.a. de clubs uit de provincie geweest de laatste jaren die automatisch de prijzen omhoog gooide als Ajax langs kwam (ook al voor het het roer in Amsterdam om ging). Toen waren we nog zo stom om erin mee te gaan.
En ze kunnen nu wel koppig gaan doen en vasthouden aan die 10 miljoen, maar wat schieten ze er mee op? Helemaal niets, want er is geen club in het binnenland die het gaat betalen en Maher wilt niet naar het buitenland. Ze schieten zichzelf in de voet met deze ezel opstelling, want een speler die al een jaar weg wilt nog langer vasthouden gaat problemen vormen.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Ik betwijfel of Maher wel echt zo dom is, maar mocht dat zo zijn dan lijkt me PSV de enige mogelijke optie. Mits die dat ook echt gaan betalen.
We gaan het zien.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Ik word er als Napoli liefhebber overigens niet zo blij van dat er allerlei 2de rangs PSV'ers mee in verband worden gebracht.
Tot voor kort hoorden we heel wat interessantere namen die zouden komen.
Een Cavani vervangen met Matavz bijvoorbeeld lijkt mij een bizar idee.
Maar t zullen wel vooral onzingeruchten zijn, al lijkt een Strootman naast Hamsik me wel leuk. Dat lijkt me ook de voornaamste kandidaat van al die PSV'ers.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ik word er als Napoli liefhebber overigens niet zo blij van dat er allerlei 2de rangs PSV'ers mee in verband worden gebracht.
En je moet er nog dik voor betalen ook. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat denken jullie? Wie maakt de zesde goal voor Spanje vanavond? Isco, Morata, Rodrigo of iemand anders?
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ik wilde net een post plaatsen met: 'Zometeen maar eens kijken hoe Spanje met twee vingers in de neus naar de finale gaat' 
Opvallend trouwens, ik keek even op Livescore zie ik daar Thailand even met 1-5 winnen bij China.
En wij maar 0-2. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
.
Weer geen Muniain. Lopetegui maar de laan uit sturen na de finale.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Isco is weer lekker bezig zeg, tjongejonge.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
De Spanjaarden zijn natuurlijk veel beter, maar toch is die Noorse ploeg best leuk en fris. Probeerden tot nu toe in ieder geval steeds te voetballen en dat lukte geregeld ook best aardig.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ok. De Noren doen het beter dan verwacht. Al één schot off-target. Gaat een pijnlijk avondje worden.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Je verwacht het niet, een speler van Barcelona met een lachwekkende schwalbe. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha, die Barca opleiding
.
Wat een pegel zeg.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Wel te hopen dat Jong Spanje de finale haalt, dan krijg je sowieso wel een leuke finale tegen Italië of Nederland.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Zal wel Jong - Spanje - Jong Italië worden. Jong Oranje zie ik 't vanavond helaas niet redden...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wel te hopen dat Jong Spanje de finale haalt, dan krijg je sowieso wel een leuke finale tegen Italië of Nederland.
Is daar twijfel over dan? Tuurlijk winnen ze deze, dat stond 40 minuten geleden vast, nu nog steeds.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
De Spaanse successen in de laatste jaren heeft NW zijn mondje niet bescheidener gemaakt. Dat vraagt om een Noorse afstraffing van mythologische proporties!
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Is daar twijfel over dan? Tuurlijk winnen ze deze, dat stond 40 minuten geleden vast, nu nog steeds.
Hoe zat dat ook alweer met die gezegde. Iets met de huid verkopen en een beer waar men op ging schieten. 
david bohm
-
- 3087 berichten
- 3452 stemmen
Ben in Spanje, Santander en het leeft hier nauwelijks. Ter illustratie, Marca wijdt 36! pagina's aan de confederations cup en 2 aan sub-21. Advertenties meegeteld dat wel. 5 Spanjaarden, Thiago, De Gea, Muniain, Montoya en Mariño kunnen geschiedenis schrijven als ze voor de 2e keer sub-21 winnen. Gaat gebeuren denk ik.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De Spaanse successen in de laatste jaren heeft NW zijn mondje niet bescheidener gemaakt. Dat vraagt om een Noorse afstraffing van mythologische proporties!
Mwah, dat valt wel mee hoor. Bij de grote jongens zijn er genoeg teams die Spanje kunnen overklassen. Aleen qua jeugd zijn de verschillen te groot. Zie dat nou gewoon in
.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Lijkt me nogal logisch dat iedereen liever Spanje op de Confederations Cup ziet dan Jong Spanje.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Is de wedstrijd wat? Schijt tyfus tering gehandicapten bij UPC bedachten vanochtend toen een proefabonnement op Sport 1 afliep ook maar Eredivisie Live er af te gooien.
'U had immers een pakket, dat kan alleen in zijn geheel eraf meneer".
'Pakket? Ik had helemaal geen pakket. ik heb EL en Sport 1 op de proef voor drie maanden"
Zes uur later is het ze nog niet gelukt EL er weer terug op te zetten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kalm aan
.
Als je een wedstrijd wil zien mis je niks, als je ervan houdt om een team totaal overklast te zien worden mis je veel.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Kalm aan
.
Als je een wedstrijd wil zien mis je niks, als je ervan houdt om een team totaal overklast te zien worden mis je veel.
Helder, maar ja, straks word ik nog gedwongen naar SBS te kijken
en dus ook naar Leo Oldenburger te luisteren 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.