• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.279 gebruikers
  • 9.390.545 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Begroot PSV nog steeds op deelname aan de CL?

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Inderdaad. Van mij hoeft Maher echt niet te komen hoor. Al helemaal niet voor zo'n hoog bedrag.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

rep_robert schreef:

Begroot PSV nog steeds op deelname aan de CL?

Nee.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

@VI_nl 2m

Morgen gaat de Confederations Cup van start. Tahiti heeft onder meer 10 werklozen, een vakkenvuller en een strandverkoper in de gelederen

Dat moet toch heerlijk zijn voor die mensen om tegen al die toppers te spelen.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

Serieus? Dan moet het niveau van hun toernooi toch een lachertje zijn of vergis ik mij. Dat zijn toch de kampioenen en de net niet kampioenen die mogen meedoen aan de Confederations Cup. Maar wel mooi voor hun inderdaad.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ze wonnen vorig jaar de landentrofee van Oceanië.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Werkelijk? Zijn zij de kampioen van Oceanië? Hahaha. Ik vrees dubbele cijfers.

Normaal gesproken is Australië de beste daar, maar die zijn natuurlijk verhuisd naar de Aziatische zone om meer weerstand te krijgen. Ik had Nieuw-Zeeland hoger ingeschat dan Tahiti. Deden per slot van rekening nog mee aan het vorige WK.

Kijken zal ik de C.C. in ieder geval niet.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Vlaggetjesweken en grote opruiming bij PSV.

Zaakwaarnemer Dahlin zegt aanstaande maandag nieuws te hebben over toekomst van Toivonen. #PSV

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ze schijnen in de 'voorbereiding' al met 7-0 verloren te hebben van Jong Chili...

ik snap ook niet hoe ze Nieuw-Zeeland hebben verlagen dan? Even opzoeken...

edit: Nieuw-Zeeland verloor in de halve finales van het altijd stugge Nieuw-Caledonië...

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Tahiti - Nieuw-Caledonië de finale. Hahaha!

Als ik Israël was zou ik voortaan niet met Europa meedoen, maar lekker daar gaan spelen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ajax denkt aan Labyad te huren, met eventuele optie tot koop.

Die gozer heeft een vreselijke mentaliteit, waar begin je aan als je dit doet zeg.

Mocht dit lukken, dan lijkt het er wel op dat ze Maher laten lopen? Dat zou nog zuurder zijn.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Ajax toch.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Jullie beginnen al mooi op Twente te lijken inzake hun 'Feyenoord-beleid', maar dan met PSV.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Jullie beginnen al mooi op Twente te lijken inzake hun 'Feyenoord-beleid', maar dan met PSV.

Omdat we 1 jeugdspeler direct overnemen en 1 oud speler misschien ruim een jaar na vertrek uit Eindhoven?

Kijk eerst maar eens bij je eigen club dat in de jaren 80 Ajax heeft leeggeroofd

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Prima aankoop natuurlijk. Al lijkt het mij bijzonder sterk dat Ajax dit salaris gaat overnemen, dus ik neem het maar met een korreltje zout.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Kijk eerst maar eens bij je eigen club dat in de jaren 80 Ajax heeft leeggeroofd

Leeggeroofd? Topspelers wegdoen omdat hun stem je niet aanstaat. Die Jopie.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Verrassend, Stevens naar PAOK...

http://www.vi.nl/nieuws/242515/PAOK-Saloniki-is-zeer-verheugd-met-Stevens-als-trainer.htm

En Anastasiou is tegenwoordig coach van Panathinaikos..

En Stanley Menzo bij Lierse SK. Is volledig langs me heen gegaan. Wat moeten al die Belgische clubs opeens met Nederlandse trainers?

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Is toch niks nieuws?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Iemand die de Schotse competitie volgt? Zit hier nog wat tussen voor één van onze Eredivisie teams?

Heart of Midlothian zet hele selectie te koop - FCUpdate.nl

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Zit ook zo'n idiote Russische voorzitter op, maar deze heeft schijnbaar geen geld als water.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

kos schreef:

Prima aankoop natuurlijk. Al lijkt het mij bijzonder sterk dat Ajax dit salaris gaat overnemen, dus ik neem het maar met een korreltje zout.

Precies. Ajax gaat echt niet dat hele salaris overnemen. Dat zou leiden tot scheve gezichten in de selectie.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Het Labyad verhaal is nog niet eens een gerucht. Een fabeltje.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4540 stemmen

gillie24 schreef:

Ik had Nieuw-Zeeland hoger ingeschat dan Tahiti. Deden per slot van rekening nog mee aan het vorige WK.

Sterker, Nieuw Zeeland is het enige land dat niet verloor op het WK 2010. En Tahiti staat rond plek 135. Niet heel goed, maar daar staan veel van die vervelende Oostblok-landen ook. Het is geen kansloos team als San Marino, al hebben ze maar één prof in de gelederen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Ze zouden eigenlijk gewoon een keer een poule moeten maken met San Marino, Andorra, Faeroer Eilanden, Luxemburg, Liechtenstein.

Dan hebben ze tenminste nog een keer kans om op een eindtoernooi te verschijnen.

Zo is d'r namelijk ook geen hol aan. Nederland weer met twee vingers in de neus geplaatst.

Al is dat natuurlijk totaal onrealistisch aangezien eigenlijk niemand zo'n team op een eindtoernooi wil zien.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nu ook Foppe er uit gewerkt door die boevenbende

Robert Veenstra, snel oprotten nu, anders moet ik straks voor Cambuur juichen (en. dat. nooit.)

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Voor wie juich jij allemaal eigenlijk, otherfool?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Duitsland op landentoernooien, (nu) Chelsea in Europa, Heerenveen in de MML (en Groningen ook wel een beetje), Sparta 'is de club van' Rotterdam in de Jupiler, en dan nog een paar voorkeuren in het buitenland in de marge (Swindon Town en Granada bv). Ook root ik immer voor Oost-Europese ploegen, hoop vooral dat uit Oekraïne eens een CL winnaar komt. Verder ben ik eigenlijk altijd voor de nouveaux riches zoals PSG, Monaco en Man City (en in het klein Vitesse) en dan ook 'tegen' de traditionele topclubs (tenzij Mourinho er zit, het is complex soms).

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

otherfool schreef:

het is complex soms

Ik merk het ja. En dan is dat alleen nog maar voetbal...

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Er is echter maar 1 club waar ik echt een hekel aan heb en dat is Cambuur

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Zo, kaartjes voor de afscheidswedstrijd van van Bommel zijn al binnen!

Napoli en PSV: nu ook Waterman genoemd bij Italiaanse club.

Zou wat zijn zeg, van Heerenveen, AZ, ADO, De Graafschap, Alemannia Aachen, PSV naar Napoli.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.