• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.281 gebruikers
  • 9.390.632 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Op de één of andere manier vond ik 'm wel altijd één van de betere spelers van Groningen.

Begreep daarom ook niet waarom die zo vaak op de bank moest beginnen aangezien de rest niet veel beter was.

@Ajax&Litmanen1

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Nuytinck verlaat EK -21 wegens knieblessure - FCUpdate.nl

Met het schaamrood op de kaken naar huis.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Op de één of andere manier vond ik 'm wel altijd één van de betere spelers van Groningen.

Begreep daarom ook niet waarom die zo vaak op de bank moest beginnen aangezien de rest niet veel beter was.

@Ajax&Litmanen1

Ik vond Bacuna een vreselijk nietszeggende, matige en saaie speler. Nooit iets in gezien. Dat hij bij Groningen een redelijke speler was zegt meer over het lage niveau daar.

Dat Villa is wel gek op de Eredivisie zeg. Vlaar, Holman, el Ahmadi, Bacuna.

Alleen die eerste heeft het daar redelijk gemaakt, die andere 2 komen ook niet aan de bak. En zo'n El Ahmadi is een keer of 100 beter dan die Bacuna.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Maar ja, fysiek wordt El Ahmadi omvergeblazen in de Premier League en ze scouten daar op hardlopers, niet op voetballers.

Wat zou ik Karim dolgraag terugzien zeg. Immers er heel rap uit, Vilhena naar voren en de tandem El Ahmadi-Clasie in ere herstellen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ik ken Bacuna eigenlijk alleen van zijn rode kaarten.

@A&L: Holman kan trouwens alweer een nieuwe club zoeken. Dat zag geen enkele AZ'er aankomen...

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Dan mis je toch Etiënne Reijnen in zo'n elftal.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Het kan ook te gek hè, DMF. Zonder Reijnen hebben andere teams tenminste nog kans om te winnen.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Dat is ook weer waar.

We zijn het er waarschijnlijk dan ook snel over eens dat de fair play prijs dit jaar richting Parijs kan.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Ex AZ speler Lens waarschijnlijk naar Dinamo Kiev !

Wat verder een veel mooiere club is als PSV.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Haha, ja hoor CR7 en Varane naar PSG. Wat een bullshit.

Met name die laatste wordt de beste centrale verdediger ter wereld.

Overigens is er ook sprake van dat als Ancelotti naar Real gaat Verratti mee komt. Dat zou wel buitengewoon prettig zijn.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

%%%%%% schreef:

Ex AZ speler Lens waarschijnlijk naar Dinamo Kiev !

Wat verder een veel mooiere club is als PSV.

Ben benieuwd of 't waar is.

Hij wou 't liefst naar de Premier League maar hier gaat die natuurlijk flink cashen.

Daar gaat je carrière dan...

Ben benieuwd naar 't bedrag, geld hebben ze daar namelijk genoeg.

Nu Toivonen nog en d'r kan wat geld geïnvesteerd worden in fatsoenlijke verdedigers.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik vond Bacuna een vreselijk nietszeggende, matige en saaie speler. Nooit iets in gezien. Dat hij bij Groningen een redelijke speler was zegt meer over het lage niveau daar.

.

Dit gaat ook echt niet veel spelen daar.

Paul Lambert is sowieso de slechtste aankoper in de recente Britse voetbalgeschiedenis.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Verrassend, Stevens naar PAOK...

http://www.vi.nl/nieuws/242515/PAOK-Saloniki-is-zeer-verheugd-met-Stevens-als-trainer.htm

En Anastasiou is tegenwoordig coach van Panathinaikos..

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik vind Bacuna een prima speler. Ik ken de middenvelders van Villa niet zo, maar Bacuna was zeker toe aan een stapje hogerop.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Middenveld is wel de zwakste schakel.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

?Ik speel bijna geen Football Manager meer, nu ik zelf trainer ben? - voetbalzone.nl

Is dit verhaal hier al gepost ? Grappig om te leren dat iemand door een cv van de game Football Manager een subtop club kan trainen uit hun land..

Ik speelde zelf ook behoorlijk veel, dat spel is zeker een aanrader en absoluut niet te vergelijken met FIFA of Pro Evo.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik ben blij dat ik FM heb weg kunnen leggen, veel te verslavend en het liep echt de spuigaten uit maar heb er wel weer zin in .

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Lijkt er inderdaad op dat Lens naar Kiev vertrekt. Uit Oekraine komen bedragen van 9 miljoen voorbij maar dat alles nog zonder bevestiging.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Is iig een club die (aangaande de laatste jaren) een behoorlijke transfersom kan en wil betalen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Lefgozer schreef:

Ik ken Bacuna eigenlijk alleen van zijn rode kaarten.

Heb nog bij zijn broer in de klas gezeten en ben bij hem thuis geweest Ze wonen bij mij in de wijk.. Voor zover dit nutteloze berichtje.

Zal vooral lekker gaan cashen, deze jongen haalt zo wel het maximale uit zijn carrière met deze transfer. Ik zou het ook doen als ik hem zou zijn en wist dat ik een middelmatige voetballer was. Lekker op de bank bij Villa cashen waar hij anders 400 jaar voor zou moeten werken.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Geniaal

Zelfs een benefietwedstrijd trekt minder sterren

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hij is nog erg jong en heeft al meer dan 100 wedstrijden op zijn naam. Stond ook al even stil bij Groningen heb ik het idee. Maar dan nog, Villa is ook niet meer wat het geweest is. Dit jaar net niet gedegradeerd. Vergeet niet dat spelers als Tiendalli en Augustien het tegenwoordig ook goed doen in de PL. Op dat niveau schaar ik Bacuna ook wel.

Alleen die eerste heeft het daar redelijk gemaakt, die andere 2 komen ook niet aan de bak. En zo'n El Ahmadi is een keer of 100 beter dan die Bacuna.

El Ahmadi heeft toch een wedstrijd of 25 gespeeld dacht ik. Misschien niet enorm veel, maar hij komt wel aan de bak.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Zo te zien gaat Lens dus daadwerkelijk vertrekken voor zo'n 9 miljoen.

Zou echt een topdeal zijn.

Nu Toivonen nog.

D'r is ook al contact gezocht met de manager van Mertens uit 't Italiaanse kamp: Naopoli.

Hopelijk blijft Mertens wel gewoon.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Drenthe trouwens weer een nieuwe club: Reading.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2384 stemmen

Napoli mag ook met Mertens praten. Kans is dus groot dat die ook gaat. Lijkt me ook logisch want PSV wil (moet) verkopen. Als Matavz ook nog gaat hebben ze er 4 kunnen verkopen waar ze nog een mooi zakcentje aan over houden. Deel stoppen in de tekorten, deel voor een paar verdedigers.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Montorsi schreef:

Deel stoppen in de tekorten, deel voor een paar verdedigers.

PSV kennende wordt dan het grootste deel in Maher gestopt en weken ze in de laatste transferweek Breuer los bij NEC.

Verkopen ze Lens, Toivonen, Pieters, Mertens en/of Matavz echter voor dit soort bedragen en steken ze het geld in Maher, Bruma en nog een á twee gerichte aankopen, dan kan alles toch nog goed aflopen in Eindhoven met dat gokbeleid.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2384 stemmen

Zonder CL komen ze jaarlijks 10 miljoen tekort, dus veel kan PSV ook niet uitgeven terwijl je in de Eredivisie al snel de hoofdprijs gaat betalen als clubs weten dat je net 4 miljoenentransfer hebt gedaan.. Nu zal dat tekort wel minder zijn als er wat grootverdieners vertrekken (ook Engelaar gaat nog, scheelt al 2 miljoen geloof ik), maar dan nog moeten er eerst gaten opgevuld worden voordat je de selectie kunt versterken. M.a.w. ik denk dat Maher wel eens te duur kan blijken te zijn.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Die tekorten zijn door verhoogde inkomsten (sponsors, fox etc) en verlaagde uitgaven (grotendeels salarissen) al zo goed als opgelost. PSV is, dankzij de deal met de gemeente en het opruimwerk van Sanders, kerngezond. Al het geld dat loskomt van de transfers kan dus geherinvesteerd worden. En hopelijk nu wel een keer aan de defensie.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.