• 15.993 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.720 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

DMF schreef:

Beetje ophef om niets wat betreft Van Bommel. Er worden in het veld wel ergere dingen gezegd.

Inderdaad zeg. Als elk scheldwoordje nou ook nog breed wordt uitgemeten in de media dan blijven we bezig. En zeg nou eerlijk, 'homo' is toch gewoon een heerlijk woord om mee te schelden?

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Voor elke 'klap op de vuurpijl' zijn er wel vijf andere vuurpijlen te verzinnen waarmee Feyenoord bevoordeeld is. De verontwaardiging is er al een hele tijd, lees bijvoorbeeld dit forum er maar eens op na, maar nu wordt het toevallig ook eens in de media aangekaart (o.a. door Piggy himself) en voelt het Legioen zich blijkbaar genoodzaakt om zichzelf te verdedigen.

Het was ook meer om aan te geven dat we ook weleens genaaid worden. Dit seizoen misschien wat minder vaak dan dat het mee zit qua beslissing. Het ligt overigens niet aan Feyenoord, maar aan de scheids/grens rechters.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Inderdaad zeg. Als elk scheldwoordje nou ook nog breed wordt uitgemeten in de media dan blijven we bezig. En zeg nou eerlijk, 'homo' is toch gewoon een heerlijk woord om mee te schelden?

Nou lijkt me nou niet echt de bedoeling. Juist een bepaalde seksuele geaardheid gebruiken om te 'schelden' is totaal not done. Wat een onderontwikkeling weer.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Van den Berg zal nu wel maanden niet kunnen slapen over 't woordje homo!

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Oh, we hebben er weer een nieuwe aanvaller bij hoor! Boljevic, 17 jaar. Komt in mei van die ploeg waarvan we met 9-0 en 5-0 wonnen in de voorronde van de Europa League.

Kan me alleen nog herinneren dat hij nog de meest fatsoenlijke speler was die Hutchinson natuurlijk weer een aantal keer flink dolde, maar daar is tegenwoordig niet veel meer voor nodig.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Als er 1van die zogenaamde topploegen is die een serie van 5, misschien 4 potjes achter elkaar in winst kan omzetten wordt het kampioen. Anders is er geen 1 die het verdient.

Maar ik zie dat niet gebeuren.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nou lijkt me nou niet echt de bedoeling. Juist een bepaalde seksuele geaardheid gebruiken om te 'schelden' is totaal not done. Wat een onderontwikkeling weer.

Aha, jij bent er zo eentje die in het heetst van de strijd iemand een belhamel, raddraaier, vlegel of bengel noemt? Hou toch op, man.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

kos schreef:

Als er 1van die zogenaamde topploegen is die een serie van 5, misschien 4 potjes achter elkaar in winst kan omzetten wordt het kampioen. Anders is er geen 1 die het verdient.

Maar ik zie dat niet gebeuren.

Feyenoord zit op drie, aankomend weekend spelen ze thuis dus 4 ligt in het verschiet.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Aha, jij bent er zo eentje die in het heetst van de strijd iemand een belhamel, raddraaier, vlegel of bengel noemt? Hou toch op, man.

Schavuit!

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Ik bedoelde vanaf nu. Maar inderdaad, dat zou al een hele prestatie zijn.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Minken schreef:

(quote)

Feyenoord zit op drie, aankomend weekend spelen ze thuis dus 4 ligt in het verschiet.

En Vitesse staat al op 4.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Al dat geneuzel over PSV de laatste weken is te sneu voor woorden.

Heb verder niks met die club, maar het is wel tekenend dat Feyenoorders en Ajacieden al dat gedoe zo opblazen.. zetten zichzelf echt voor schut.

Je deed er bij Ajax anders de laatste jaren WEL opzichtig aan mee. Beetje selectief weer van je kos.

Er zijn bij PSV dit seizoen enorm veel incidenten, klein en groot, kansloos of niet zo heel interessant. Dit topic is goed om alles te bespreken.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Van Nistelrooy gaat stage lopen bij PSV. Leuk. Eens kijken of hij trainerskwaliteiten heeft.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Grensrechter Roda JC - Feyenoord stopt per direct na kritiek | Feyenoord nieuws | FR12.nl

Was natuurlijk omgekocht en had er geen zin meer in......

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Oud nieuws reinbo staat al in het topic

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Dat is iets heel anders, maar die anti-homo toon moet eens een halt toe geroepen worden, vooral binnen het voetbal.

Er zijn genoeg krachtige manieren om je frustratie uit te drukken.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

SC Heerenveen sleept weekblad Voetbal International voor de rechter - voetbalzone.nl

Dit wordt leuk bij VI

Het is trouwens niet niks wat er in de VI gemeld werd dat Veenstraat gesjoemeld heeft met de boekhouding van Heerenveen.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Je deed er bij Ajax anders de laatste jaren WEL opzichtig aan mee. Beetje selectief weer van je kos.

.

Eh oh ja? Neem mij dan wanneer ik heb geklaagd over spelers die dingen roepen if meteen gestraft moeten worden. Ik herinner me alleen Perez met zijn racisme en dat was op zich al onvergelijkbaar veel fouter dan alle psv incidentjes bij elkaar.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Van Nistelrooy gaat stage lopen bij PSV. Leuk. Eens kijken of hij trainerskwaliteiten heeft.

Ieder geval een prima kerel. Ik zie niet echt een trainer in hem, maar dat zag ik ook niet in bv Kluivert en hij is het ook geworden. Dus wie weet. Op 1 of andere manier mag hij van mij best bij Oranje betrokken worden. Toch een icoon van de laatste 10 jaar.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Je haalt het zelf wel behoorlijk vaak aan knul. Paar pagina´s terug ook al, en kom het vaker van je tegen op de forums hier. Is er iets wat je met ons wilt delen? PM mag ook hoor, we zijn discreet

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Oops. Derksen en Genee weer aan het kibbelen

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

PM mag ook hoor, we zijn discreet

Zeg, dit is geen online datingsite!

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Het lijkt onwaarschijnlijk dat Gian Piero Gasperini ooit nog voor Palermo werkzaam wil zijn. De Serie A-club maakt maandag via de officiële kanalen bekend dat het contract met de oefenmeester per direct ontbonden is. Saillant: Gasperini was dit seizoen al een keer door Palermo ontslagen en zijn tweede periode op het eiland duurde maar twee duels.

Het is algemeen bekend dat voorzitter Maurizio Zamparini weinig geduld heeft. In de afgelopen tien jaar versleet hij al 26 trainers. Zamparini stelde Gasperini half september aan als vervanger van Giuseppe Sannino, die na de eerste drie wedstrijden al zijn biezen kon pakken.

Gasperini werd een maand geleden op straat gezet en Zamparini opteerde voor de komst van Alberto Malesani, die echter na achttien dagen en drie remises al bedankt werd voor bewezen diensten. Zamparini haalde Gasperini weer terug naar Palermo, maar na de duels met Torino (0-0) en Siena (2-1 verlies) heeft de sportbestuurder voldoende gezien. Volgens diverse Italiaanse media is Sannino (!), die eerder dit seizoen dus werd ontslagen, in beeld om Gasperini op te volgen.

Dit is toch hilarisch!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Haha heerlijk ja. Las een tijd terug al een artikel over Palermo. Die voorzitter is nog gekker dan die kerel bij Steaua Boekarest. Als coach heb je trouwens ook geen enkel zelfrespect als je daar nog heen gaat, helemaal als je al vaker daar ontslagen bent. Nota bene in hetzelfde seizoen

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

'PSV wil langer door met Van Bommel; speler zelf weet van niets' - voetbalzone.nl

Sanders en Brands die elkaar tegenspreken of Cocu Advocaat op zal volgen, nu dit. Lekkere communicatie in Eindhoven

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Koningsuitzending van VI vandaag. Al die toekomstige potentiële tv-momenten van het jaar-winnaars zijn nu al kansloos tegenover dit huzarenstukje wat Genee en Derksen op de tafel hebben gelegd.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4540 stemmen

Het moment dat Derksen dat blaadje d'r bij pakte over de vorige werkgevers van Veenstra

Even prikken door Genee in het begin maar toen was De Snor ook los.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4540 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Dat is iets heel anders, maar die anti-homo toon moet eens een halt toe geroepen worden, vooral binnen het voetbal.

Er zijn genoeg krachtige manieren om je frustratie uit te drukken.

Met elke krachtige term pak je wel een bevolkingsgroep. Zeker in Nederland. Er zijn er een aantal wellicht, maar het kan best dat 'homo' als eerste opkomt. Dan denk je niet na en komt het eruit. Vind het niet zo erg. Ziekte's vind ik erger.

En verder is het ook een lege nietsbedoelende term, net als respect inmiddels.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

mjk87 schreef:

Met elke krachtige term pak je wel een bevolkingsgroep. Zeker in Nederland. Er zijn er een aantal wellicht, maar het kan best dat 'homo' als eerste opkomt. Dan denk je niet na en komt het eruit. Vind het niet zo erg. Ziekte's vind ik erger.

En verder is het ook een lege nietsbedoelende term, net als respect inmiddels.

Om eng van te worden dit soort teksten, en het maar normaal vinden. Als een negroïde speler mist moeten we 'm maar nikker gaan noemen. Moet kunnen. Manmanman, ik wist dat voetbalvolk behoorlijk dom volk was, maar dat de groep zo groot is. Genoeg krachttermen die niet kwetsend zijn voor een bevolkingsgroep, of je moet wel een hele beperkte woordenschat hebben.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.