• 15.993 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.700 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

En dat is gewoon agressief gedrag. Zoals hij inkomt, doe het dan met een normale sliding of een andere manier. Had hij zo geel voor kunnen krijgen (sowieso voor dat hoofd van hem maar dat is een andere discussie). Het het is ook wel typisch dat het steeds Strootman is die daar bij betrokken is. Zal het dan niet een klein beetje (een heel klein beetje) aan hem zelf kunnen liggen? Of ga ik te ver nu?

Hou nou toch op! Kijk dat fragment nou eens terug.

Samenvatting sc Heerenveen-PSV | Seizoen 2012/2013 | Video's | Eredivisielive.nl (2min05)

Op het moment dat Strootman zijn actie inzet om de bal buiten te tikken is Finn hem net voor. Hij raakt hem niet of nauwelijks en de enige die daarna reageert is Finn.

En dat Strootman agressie oproept en uitstraalt met zijn gedrag begrijp ik maar buiten het vele gesticuleren vallen de incidenten met hem ontzettend mee.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Minken schreef:

Ik begrijp er weinig meer van. Heeft Feyenoord eens geluk doordat ze een penalty niet tegen kregen en half Nederland is in paniek. Maar toen ze dit seizoen twee zuivere strafschoppen werden onthouden tegen Vitesse hoorde je niemand. Net zoals ze geen zuivere strafschop meekregen tegen P.S.V. uit bij een 0-0 stand. Als klap op de vuurpijl wel een geheel onterechte strafschop tegen thuis tegen Den Haag en als klap op de vuurpijl een (geseponeerde) rode kaart voor B.M.I.. De fouten van de scheidsrechters hebben ons echt niet geholpen maar veel punten gekost. Of de journalisten hebben Alzheimer of ze zien liever een ander kampioen worden.

Ik denk trouwens meer aan beide opties…

Ik hap maar. Dit is een grapje neem ik aan? Als er één club is die dit seizoen een aantal kado'tjes heeft gehad is het Feyenoord wel...

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4540 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Hou nou toch op! Kijk dat fragment nou eens terug.

Samenvatting sc Heerenveen-PSV | Seizoen 2012/2013 | Video's | Eredivisielive.nl (2min05)

Op het moment dat Strootman zijn actie inzet om de bal buiten te tikken is Finn hem net voor. Hij raakt hem niet of nauwelijks en de enige die daarna reageert is Finn.

En dat Strootman agressie oproept en uitstraalt met zijn gedrag begrijp ik maar buiten het vele gesticuleren vallen de incidenten met hem ontzettend mee.

Ik zeg ook niet dat F de perfecte schoonzoon speelt (ik had ook eerst een ander bericht staan, toen teruggekeken en zag F de bal snel wegtikken) maar zijn manier van inkomen kwam zo agressief over. Met al die keren daarvoor al (andere wedstrijden) en dat constante gezeik bij de scheids. Het is overigens gewoon een overtreding, want de bal was weg en hij speelt puur op de man en veels te laat. Dus geel.

En je had nog geen antwoord gegeven op mijn vraag.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

depri83 schreef:

Anders maak je even van elke mug een olifant.

Het zijn geen muggen meer bij PSV, maar daar raken wij het in ieder geval niet over eens.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Ik zeg ook niet dat F de perfecte schoonzoon speelt (ik had ook eerst een ander bericht staan, toen teruggekeken en zag F de bal snel wegtikken) maar zijn manier van inkomen kwam zo agressief over. Met al die keren daarvoor al (andere wedstrijden) en dat constante gezeik bij de scheids. Het is overigens gewoon een overtreding, want de bal was weg en hij speelt puur op de man en veels te laat. Dus geel.

Als je voor deze situatie een gele kaart wil geven...

En je had nog geen antwoord gegeven op mijn vraag.

Ik dacht dat de retorische wedervraag antwoord genoeg was.

Ik geef in deze instantie Strootman gelijk omdat ik ook dacht dan De Roon makkelijk viel. Jij geeft Strootman ongelijk omdat je denkt dat hij wel een overtreding maakt.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

depri83 schreef:

Ik geef in deze instantie Strootman gelijk omdat ik ook dacht dan De Roon makkelijk viel. Jij geeft Strootman ongelijk omdat je denkt dat hij wel een overtreding maakt.

Maar dat is ook het hele probleem binnen PSV momenteel: er wordt steeds naar anderen gewezen, i.p.v. naar zichzelf te kijken. Of vind jij echt dat als De Roon al een schwalbe maakt (doen PSV'ers overigens nooit), dat Strootmans reactie dan gerechtvaardigd is?

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Als hij 't op een normale manier zou doen oké, maar hij reageert helaas altijd veel te opgefokt.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Maar dat is ook het hele probleem binnen PSV momenteel: er wordt steeds naar anderen gewezen, i.p.v. naar zichzelf te kijken. Of vind jij echt dat als De Roon al een schwalbe maakt (doen PSV'ers overigens nooit), dat Strootmans reactie dan gerechtvaardigd is?

Volgens mij is er zelfkritiek (over het spel en de incidenten) genoeg binnen PSV.

En ik kan me voorstellen dat je behoorlijk pissig bent als je op zo'n plaats een vrije trap tegen krijgt als iemand een schwalbe maakt. Strootman moet echter wel rustiger worden in zijn gedrag en van De Roon afblijven.

Maar zoals jij terecht opmerkt dat PSV'ers soms ook schwalbes maken zijn er ook genoeg spelers die duikelaars agressief benaderen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Oké klaar. PSV is niet interessant en al helemaal niet interessant genoeg om het continu over dit soort doelloze randzaken te hebben.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Zelfs de supporters bezwijken onder de kampioens druk.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

rep_robert schreef:

...dit soort doelloze randzaken...

Als je dat je medesupporters ook duidelijk kunt krijgen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Minken schreef:

Zelfs de supporters bezwijken onder de kampioens druk.

De scheidsrechters bij jullie ook.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Ik hap maar. Dit is een grapje neem ik aan? Als er één club is die dit seizoen een aantal kado'tjes heeft gehad is het Feyenoord wel...

Dat probeert Minken nu juist aan te geven; net zoveel voorbeelden waarbij Feyenoord benadeeld is.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
De scheidsrechters bij jullie ook.

.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

DMF schreef:

Beetje ophef om niets wat betreft Van Bommel.

Al dat geneuzel over PSV de laatste weken is te sneu voor woorden.

Heb verder niks met die club, maar het is wel tekenend dat Feyenoorders en Ajacieden al dat gedoe zo opblazen.. zetten zichzelf echt voor schut.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Daar zit toch ook een ander verhaal achter, mag ik hopen. Wie stopt er nou na wat kritiek? Dat de bal niet over de lijn was, heeft-ie bovendien goed gezien.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dus? De man maakt een fout, heeft verder vrij weinig met de kwestie te maken.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Waarschijnlijk niet maar opvallend is het wel. En vrij grappig nadat je zo reageerde op een kwinkslag van j0enne.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

En is Langeler volgend jaar de trainer van Groningen!?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

depri83 schreef:

Waarschijnlijk niet maar opvallend is het wel. En vrij grappig nadat je zo reageerde op een kwinkslag van j0enne.

Niet zo vreemd aangezien zijn samenzweringstheorieën e.d..

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Die keuze ligt idd redelijk voor de hand (of Erwin Koetjeboe moet bij RKC worden losgekweekt).

Langeler in beeld bij FC Groningen - Telesport.nl - Sportnieuws, Voetbal, Wielersport, Tennis, Autosport en Schaatsen [FC Groningen] - telegraaf.nl

Maar goed, Mien van 3 hoog achter zou er nog meer voetbal uithalen dan Maaskantje.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

kos schreef:

(quote)

Al dat geneuzel over PSV de laatste weken is te sneu voor woorden.

Heb verder niks met die club, maar het is wel tekenend dat Feyenoorders en Ajacieden al dat gedoe zo opblazen.. zetten zichzelf echt voor schut.

Volgens mij zijn het voornamelijk Ajacieden.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4540 stemmen

schram101 schreef:

['Heerenveen sleept Johan Derksen en weekblad VI voor rechter' - AD.nl

Ben benieuwd. Derksen verwachtte dit toch al, zo leek me dat hij dat liet doorschemeren. Hij zal ongetwijfeld bewijzen hebben hiervoor, anders ga je dat niet in je blad en op tv melden.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Volgens mij zijn het voornamelijk Ajacieden.

Volgens mij is het niet al weken, maar eerder maanden (vorig seizoen al) zo. Pas sinds kort is er echter meer aandacht voor in de media. Sowieso nogal lastig om jezelf voor schut te kunnen zetten als je puur objectief waarneembare observaties deelt.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Dat probeert Minken nu juist aan te geven; net zoveel voorbeelden waarbij Feyenoord benadeeld is.

Voor elke 'klap op de vuurpijl' zijn er wel vijf andere vuurpijlen te verzinnen waarmee Feyenoord bevoordeeld is. De verontwaardiging is er al een hele tijd, lees bijvoorbeeld dit forum er maar eens op na, maar nu wordt het toevallig ook eens in de media aangekaart (o.a. door Piggy himself) en voelt het Legioen zich blijkbaar genoodzaakt om zichzelf te verdedigen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

schram101 schreef:

'Heerenveen sleept Johan Derksen en weekblad VI voor rechter' - AD.nl

Hadden ze het in VI ook al over inderdaad een week of twee geleden. Derksen wou niks vertellen over het bewijs. Wel wist hij te vertellen dat hij bijvoorbeeld kan aantonen dat Veenstra minimaal dertig minuten met VI heeft gebeld terwijl Veenstra beweerde dat hij VI nooit aan de lijn heeft gehad. Dat zegt ook wel wat lijkt me.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Hadden ze het in VI ook al over inderdaad een week of twee geleden. Derksen wou niks vertellen over het bewijs. Wel wist hij te vertellen dat hij bijvoorbeeld kan aantonen dat Veenstra minimaal dertig minuten met VI heeft gebeld terwijl Veenstra beweerde dat hij VI nooit aan de lijn heeft gehad. Dat zegt ook wel wat lijkt me.

Klopt, vermakelijke discussies waren dat tussen Genee en Derksen. Vanavond part III waarschijnlijk. Maar Derksen leek dit inderdaad al te verwachten ja, zoals mjk87 ook al zei.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.