- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Welk totaalplaatje? Dat je voorbij een kleedkamer van een tegenstander loopt, dat daar misschien iets uit wordt geroepen (want we horen nu alleen Van de Bergs kant van het verhaal die notabene niks heeft meegekregen omdat hij onder de douche stond) en dan wat terugroept?
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2384 stemmen
NEC wil Feyenoord-publiek niet meer tussen thuissupporters laten zitten - SoccerNews.nl
Na de 0-1 toen werden een paar Feyenoorders het vak uitgeslagen, wiens schuld is het dan?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Welk totaalplaatje?
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Na de 0-1 toen werden een paar Feyenoorders het vak uitgeslagen, wiens schuld is het dan?
Die deden inderdaad niets anders dan juichen. Wel een beetje dom in dat vak, maar verder nogal lullig om Feyenoord-supporters daarop aan te spreken.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Wat het gedrag van Strootman met het 'incident' met Van Bommel te maken heeft ontgaat mij eerlijk gezegd.
Strootman werd boos op De Roon omdat die een schwalbe maakte en het incident met Finnbogason kwam vooral omdat Finnbogason uithaalde naar Strootman.
Die gele kaart voor praten was inderdaad oerdom en dat moet hij ook niet doen.
Maar goed, ik begrijp dus dat geeneen PSV'er meer wat mag zeggen omdat het bij jouw anders 'opgefokt' overkomt?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ja, met de Brabantse gemoedelijkheid is het wel gedaan.
Verder is het 100 jarig bestaan natuurlijk een kut seizoen, dat wist je van te voren. Ik gok op plek 4 voor PSV 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Strootman werd boos op De Roon omdat die een schwalbe maakte en het incident met Finnbogason kwam vooral omdat Finnbogason uithaalde naar Strootman.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2384 stemmen
Wat het gedrag van Strootman met het 'incident' met Van Bommel te maken heeft ontgaat mij eerlijk gezegd.
dit zijn allemaal indicaties dat de kampioensdruk te groot aan het worden is.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
dit zijn allemaal indicaties dat de kampioensdruk te groot aan het worden is.
+ de poging tot natrappen van Toivonen.
Het gaat tussen Ajax en Feyenoord om de titel. PSV en Vitesse strijden om plaats 3.
Geef ik toch Ajax de beste kans, al ben ik niet helemaal neutraal in deze 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Slaan is nooit goed te praten en helaas is een gemengd publiek vaak niet mogelijk. Neemt niet weg dat je als supporter de problemen op deze manier opzoekt.
Bovendien is het geen 'incident' en is er regelmatig iets te doen bij uitwedstrijden van Feyenoord. Niet voor niets waren horeca gelegenheden gesloten in Valkenburg.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
+ de poging tot natrappen van Toivonen.
Het gaat tussen Ajax en Feyenoord om de titel. PSV en Vitesse strijden om plaats 3.
Geef ik toch Ajax de beste kans, al ben ik niet helemaal neutraal in deze
Ik geef Ajax ook de beste kans, maar hoop natuurlijk anders. Het is leven van wedstrijd tot wedstrijd en ik vrees dat Feyenoord de druk nog niet aankan.... Het is vooral hopen op misstappen bij de anderen.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Voor Feyenoord zijn de thuiswedstrijden tegen Vitesse en Utrecht beslissend.
Wij moeten nog naar AZ en PSV, waar we toch maar zelden winnen. En in thuiswedstrijden bij ons weet je het maar nooit 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Vitesse en Feyenoord hebben verreweg het makkelijkste programma. Ajax wint zelden in Alkmaar of Eindhoven, en gezien het vele puntverlies in de wedstrijden tot nu toe zullen er ook nog wel punten verspeeld worden in andere potjes.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Voor Feyenoord zijn de thuiswedstrijden tegen Vitesse en Utrecht beslissend.
Wij moeten nog naar AZ en PSV, waar we toch maar zelden winnen. En in thuiswedstrijden bij ons weet je het maar nooit
Ik denk eerder dat Heerenveen uit beslissend wordt. Als we daar geen punten verliezen..
Die thuiswedstrijden maak ik me minder zorgen om. Maar het is in ieder geval enorm onvoorspelbaar bij iedereen.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Ik gun het Feyenoord in ieder geval meer dan PSV mocht Ajax het niet worden.
Tijden veranderen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Als het uitvak is uitverkocht moet het stoppen. Onbegrijpelijk dat er dan tickets van de gewone vakken aan kakkerlakken worden verkocht.
Vergeet niet dat supporters van Ajax en Feyenoord ook gewoon clubcards hebben van veel Eredivisie clubs om gewoon in de thuisvakken te zitten(ipv als vee vervoerd te worden). Je moet niet denken dat het hier alleen om een soort van Marktplaats handel gaat.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2384 stemmen
Feyenoord heeft ook nog wel wat lastige potjes. Heerenveen uit vrees ik meer dan Utrecht thuis. Vitesse thuis is natuurlijk ook nog verradelijk. Ado uit heb je ook niet zomaar gewonnen.
Ajax heeft met AZ uit denk ik het gunstigste moment voor hun, moeten ze eigenlijk wel winnen. PSV uit is de echte testcase, maar verder hebben ze ook geen enorm zware potjes voor de boeg. Vind dat ook geen heel zwaar programma eerlijk gezegd.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Ik denk trouwens meer aan beide opties…
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Dat soort verhaaltjes slik ik niet nadat wij twee Klassiekers op rij genaaid worden door de scheidsrechter en in de Kuip elk jaar een onterechte penalty of een rode kaart tegen krijgen sinds er geen uitsupporters meer komen 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Als je selectief gaat quoten zou je dat denken ja.
Nee het ligt niet aan 'de buitenwereld'. Ik heb in het verleden al de acties van Lens en Pieters veroordeeld en doe dat nu ook met het gepraat van Strootman. Maar in bovenstaande twee gevallen had Strootman reden om te klagen of was hij niet de aanstichter.
Rationele argumenten zijn er dus wel degelijk.
Maar goed, deze hele discussie begon dus met 'het incident' Van Bommel dat weer vreselijk is overtrokken door de Telecruijff.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Beetje ophef om niets wat betreft Van Bommel. Er worden in het veld wel ergere dingen gezegd. Ik herinner me de duels tussen Bosvelt en Van Bommel nog wel, die waren constant met elkaar bezig en aan het praten. Dat ging niet over het avondeten. Natuurlijk niet netjes dat Van Bommel achteraf doorgaat, maar dat is vast allemaal zwaar overtrokken.
Wel is duidelijk dat de selectie van PSV echt onder hoogspanning staat. Dat gaat ze ook de titel kosten denk ik.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Maar in bovenstaande twee gevallen had Strootman reden om te klagen of was hij niet de aanstichter.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Volgens Strootman was het dus geen overtreding en een schwalbe.
En doorhalen? Hij probeert die bal buiten te tikken, maar Finn is hem net voor. Hij raakt hem ook helemaal niet. De eerste klap die daarna wordt uitgedeeld is van Finn.
Er zijn wat domme dingen gedaan door PSV-spelers maar in mijn ogen zijn dat (buiten het blijven gesticuleren van Strootman) incidenten en geenszins een mentaliteit die binnen PSV zou leven.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4540 stemmen
En doorhalen? Hij probeert die bal buiten te tikken, maar Finn is hem net voor. Hij raakt hem ook helemaal niet. De eerste klap die daarna wordt uitgedeeld is van Finn.
Wat Strootman zegt is dus per definitie waar?
En dat is gewoon agressief gedrag. Zoals hij inkomt, doe het dan met een normale sliding of een andere manier. Had hij zo geel voor kunnen krijgen (sowieso voor dat hoofd van hem maar dat is een andere discussie). Het het is ook wel typisch dat het steeds Strootman is die daar bij betrokken is. Zal het dan niet een klein beetje (een heel klein beetje) aan hem zelf kunnen liggen? Of ga ik te ver nu?
En wanneer zijn incidenten geen incidenten meer maar is er een bepaalde sfeer en stress binnen die ploeg. Dat is niet erg op zich, maar wel overduidelijk.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Dat zeg ik toch helemaal niet.
Maar net zoals iedere andere speler die het slachtoffer is van een duikeling van de tegenstander is hij even boos op hem. Het is niet dat hij hem in elkaar slaat.
Anders maak je even van elke mug een olifant.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Als De Roon valt is hij dus per definitie geraakt?
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4540 stemmen
Je geeft geen antwoord, en bij jouw vraag is het antwoord 'nee'.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.