• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.282 gebruikers
  • 9.390.670 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25173 stemmen

En hoeveel reddingen heeft Vermeer gemaakt? Ik vermoed nog minder dan 5 in die 8 wedstrijden.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

moviefreak#1 schreef:

En hoeveel reddingen heeft Vermeer gemaakt? Ik vermoed nog minder dan 5 in die 8 wedstrijden.

Klopt. Eigenlijk is Ajax in de competitie bijna nooit de mindere partij, maar een aantal keer is een schot op goal puntverlies (Roda, ADO). Alleen uit bij Vitesse in het laatste kwartier moest er flink gekeept worden om erger dan 3-2 te voorkomen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Messi (+1) 40 en Ronaldo (+2) 26 is het inmiddels trouwens... manmanman.

En dan dinsdag gewoon wéér een lekker CL-avondje, we worden verwend door de UEFA

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Reinbo schreef:

Uitvak is gewoon te klein voor Feyenoord, zeker nu ze voor het eerst in 14 jaar meedoen om de titel.

Hoe kom je daar nou weer bij?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik bedoel het uitvak voor de Feyenoordsupporters. Lijkt me logisch dat en nu veel supporters mee willen om de club te steunen tegen H'veen, ADO en RKC. Dus dan is het niet zo gek dat ze op de andere tribunes komen te zitten.

Zeker bij ADO en RKC, want die liggen om de hoek.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Cruijff cynisch: 'De enige die Cakir kende was zijn moeder' - voetbalzone.nl

Cruijff heeft bijna altijd gelijk, maar dit is onzin.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Haha, mooie overwinning en staan op de 5e plaats: boven de NSB'ers.

Volgende week Feyenoord even inpakken en dan kan het nog mooier dit seizoen. Ben echt benieuwd naar de wedstrijd volgende week. Reken eerlijk gezegd nergens op, maar onmogelijk is het niet.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Klopt. Eigenlijk is Ajax in de competitie bijna nooit de mindere partij, maar een aantal keer is een schot op goal puntverlies (Roda, ADO). Alleen uit bij Vitesse in het laatste kwartier moest er flink gekeept worden om erger dan 3-2 te voorkomen.

Vervelend is dat ja. Dat had Feyenoord vorig seizoen ook. Dit seizoen ook, trouwens.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2384 stemmen

Werkelijk te genant voor woorden hoe die frustraties zich daar uiten. De catacomben zijn ook gewillige locaties om je te misdragen ineens, staat nu alleen geen camera's op.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2384 stemmen

orbit schreef:

Winst Vitas was even onverdiend als die winst van feyenoord, maar de stand wordt steeds boeiender zo. Volgende week ook weer een testcase voor Vitess trouwens.

Overwinning van Feyenoord was zeker niet onverdiend natuurlijk. 75 minuten lang een stuk beter.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Wat een zielig zooitje, dat PSV!

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Montorsi schreef:

Overwinning van Feyenoord was zeker niet onverdiend natuurlijk. 75 minuten lang een stuk beter.

Eens. Veel mensen onthouden alleen het laatste kwartier. Dat geldt meestal ook bij films.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Quido schreef:

[Weer incident PSV: "Van Bommel spoort niet" | VoetbalPrimeur

(afbeelding)

Joey is ook niet de ideale schoonzoon, dus ik denk dat dit verhaal wel een staartje zal gaan krijgen waar Joey ook niet helemaal clean er uit komt. Desondanks blijft het vrij triest van Van Bommel als dit verhaal waar is.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Telegraaf... Proberen alleen maar te stoken.

Zoals je al zegt, van den Berg is al helemaal niet de ideale schoonzoon.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2384 stemmen

j0enne schreef:

Telegraaf... Proberen alleen maar te stoken.

Zoals je al zegt, van den Berg is al helemaal niet de ideale schoonzoon.

Telegraaf is natuurlijk inderdaad niet erg objectief en zal het allemaal flink hebben aangedikt. Maar dat Van Bommel zich misdragen heeft geloof ik zo.. erg triest twee weken na Feyenoord - PSV dat je je als aanvoerder tot zulke zaken verlaagt.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

De telegraaf heeft inmiddels alle vermeldingen van het woord k*nker weggehaald. Smerige riooljournalistiek om dat woord te plaatsen terwijl je niet zeker weet (daar ga ik dan maar van uit) of Van Bommel dat gezegd zou hebben.

Edit: En van 'vuile homo' naar nu alleen 'homo'.

Het is wat, een persoon die iemand anders uitscheldt voor 'homo'. Dat gebeurt anders nooit....

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Seniele Jopie doet zijn bijnaam weer eens eer aan hoor, tjongejonge... Cakir heeft al de halve finale van het EK (met Spanje) en de CL (met Barca) gefloten maar Jopie kent hem natuurlijk niet. Hij had, zijn eigen wereldbeeld indachtig, eigenlijk ook moeten zeggen: 'jij fluit hier alleen omdat je Turk bent'.

Wie koopt een bosje geraniums voor deze hoogbejaarde zuurpruim?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

depri83 schreef:

Het is wat, een persoon die iemand anders uitscheldt voor 'homo'. Dat gebeurt anders nooit....

Toch best pijnlijk hoe ze in Eindhoven alles maar goed blijven praten.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4540 stemmen

depri83 schreef:

De telegraaf heeft inmiddels alle vermeldingen van het woord k*nker weggehaald. Smerige riooljournalistiek om dat woord te plaatsen terwijl je niet zeker weet (daar ga ik dan maar van uit) of Van Bommel dat gezegd zou hebben.

Zowaar eens een keertje eens met je. Als ik FIFA speel is mijn halve elftal idioot of homo als ze bal niet goed aannemen. Dat is net zo een lege term - maar nu om te schelden - als pakweg 'respect' is geworden. Lekker laten gaan dit.

En wat JC nu weer voor onzin lult? Ik denk ook dat als de rode kaart richting RM was gegaan dat hij niet zou lopen te zeuren. En toen was ik het zowaar eens met Waterreus gisteren, het moet niet gekker worden.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

otherfool schreef:

Seniele Jopie doet zijn bijnaam weer eens eer aan hoor, tjongejonge... Cakir heeft al de halve finale van het EK (met Spanje) en de CL (met Barca) gefloten maar Jopie kent hem natuurlijk niet. Hij had, zijn eigen wereldbeeld indachtig, eigenlijk ook moeten zeggen: 'jij fluit hier alleen omdat je Turk bent'.

Wie koopt een bosje geraniums voor deze hoogbejaarde zuurpruim?

Typisch voer voor jou om op een inkoppertje als dit te reageren Ik durf te wedden dat jij net zoals iedereen die deze naam leest google hebt moeten gebruiken om te kijken wie die Cakir of zo is

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Toch best pijnlijk hoe ze in Eindhoven alles maar goed blijven praten.

Neem me niet kwalijk dat ik een nieuwsbericht die in een paar uur gaat van 'k*nkerhomo', naar 'vuile homo' naar alleen 'homo' niet al te serieus neem.

Had hij hem homo moeten noemen? Nee inderdaad, dat had hij niet. Maar noem mij één voetballer die dat woord in de mond genomen heeft en een dag daarna 2 artikelen in de Telegraaf daarover kreeg.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4540 stemmen

Als ik die kop van VDB zie kan Van Bommel nog weleens gelijk hebben ook, dan is het geeneens schelden.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

depri83 schreef:

Had hij hem homo moeten noemen? Nee inderdaad, dat had hij niet. Maar noem mij één voetballer die dat woord in de mond genomen heeft en een dag daarna 2 artikelen in de Telegraaf daarover kreeg.

Het probleem is dat dit niet het eerste 'catacombe-incident' is bij PSV (na of tijdens de wedstrijd), en dat het het zoveelste 'bewijs' is van het opgefokte en totaal overtrokken gedrag van de PSV'ers binnen en buiten het veld. Waarom zou je überhaupt naar het kleedlokaal van je tegenstander gaan?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Seniele Jopie zou zich beter eens gaan druk maken over het erbarmelijke niveau van de arbitrage in de Mickey Mouse League.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Het probleem is dat dit niet het eerste 'catacombe-incident' is bij PSV (na of tijdens de wedstrijd), en dat het het zoveelste 'bewijs' is van het opgefokte en totaal overtrokken gedrag van de PSV'ers binnen en buiten het veld. Waarom zou je überhaupt naar het kleedlokaal van je tegenstander gaan?

thijsslegers ‏@thijsslegers

ik heb t niet gezien. Als het zo is, dan is het niet netjes, maar meer ook niet. De kleedkamerdeuren zitten recht tegenover elkaar

thijsslegers ‏@thijsslegers

een keer wat roepen door een open deur kan dan al snel uitgroeien tot wat groters.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2384 stemmen

depri83 schreef:

Nee precies, gebeurt vaak, daarom is het ook normaal. Zo zie je ook vaak dat er mensen anderen mensen staan op te wachten na een conclict, was verder ook heel gewoon.

Redelijk genant voor een speler die toch wel eens wat gewend is in Spanje, Duitsland, Italië. Zou hij dat ook met spelers van Juventus en Inter hebben geflikt, of gebeuren dat soort dingen alleen wanneer hij een wedstrijd lang overlopen wordt door Joey van den Berg...?

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Nee precies, gebeurt vaak, daarom is het ook normaal. Zo zie je ook vaak dat er mensen anderen mensen staan op te wachten na een conclict, was verder ook heel gewoon.

Redelijk genant voor een speler die toch wel eens wat gewend is in Spanje, Duitsland, Italië. Zou hij dat ook met spelers van Juventus en Inter hebben geflikt, of gebeuren dat soort dingen alleen wanneer hij een wedstrijd lang overlopen wordt door Joey van den Berg...?

Al helemaal omdat het over een tackle ging, laatst was hij nog aan het verkondigen dat er véél harder werd gespeeld in het buitenland en dat er minder met kaarten werd gestrooid.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

depri83 schreef:

thijsslegers @thijsslegers

een keer wat roepen door een open deur kan dan al snel uitgroeien tot wat groters.

Volgens mij ga je aan mijn punt voorbij, want het incident zelf wil ik ook absoluut niet groter maken dan het is. Het gaat om het totaalplaatje ...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.