• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.262 acteurs
  • 199.281 gebruikers
  • 9.390.663 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

Winst Vitas was even onverdiend als die winst van feyenoord, maar de stand wordt steeds boeiender zo. Volgende week ook weer een testcase voor Vitess trouwens.

Ook voor Ajax, het tij zal bij AZ ook ooit keren.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Lachwekkend, period. Mickey Mouse kompleet!

Ach gut, Ajax wint na jaren ook weer eens twee titels en men denkt er direct weer het alleenrecht op te hebben. Wat een vreselijk volk is het toch

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Volgende week ligt het gewoon aan wat Ajax zelf laat zien. Betere spelers, beter in vorm, beter spel en meer zelfvertrouwen. AZ speelt met de druk van nacompetitie. Kan best dat Ajax daar weer punten laat liggen, maar dat zal dan meer aan Ajax zelf liggen. Net als recent die bekerwedstrijd. Dat AZ won lag vooral omdat Ajax de kansen niet benutte. Niet omdat AZ iets van niveau liet zien. Ben wel nerveus voor zondag, als je daar wint zet je een hele forse stap.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Vast, ik vind ADO even wat gevaarlijker op dit moment. Jullie moeten trouwens over een week naar het ontketende Heerenveen.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ach gut, Ajax wint na jaren ook weer eens twee titels en men denkt er direct weer het alleenrecht op te hebben. Wat een vreselijk volk is het toch

3 sterren of één schamel sterretje, tsja.. jullie worden eindelijk weer eens nummer twee ipv degradatievoetbal en gelijk een grote bek

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Jullie? Ik deed daar niet aan mee. Was bovendien een feestje voor de wederopstanding, niet voor de 2e plek. Verder vieren jullie het op een parkeerterrein, meer een plek om te rouwen na degradatie.....

Museumplein en een evenemententerrein naast de HMH vind ik niet bepaald een parkeerplaats, maar dat terzijde. Misschien kunnen jullie dit jaar John Who(?)detti ook nog een keer huldigen.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Nare gast ben jij.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Minken schreef:

Nare gast ben jij.

Wauw, jij bent ook van enorme toegevoegde waarde in dit topic zeg...

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Dat hoeft toch niet, had het over Orbit.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Minken schreef:

Dat had ik door ja.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Minken schreef:

Dat het een reactie was op de immer opbouwende posts van reinbo daarvoor ontgaat je voor het gemak zeker even?

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Ga je je post nog een keer veranderen?

Maar je hebt wel gelijk.

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

(afbeelding)

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

nclo schreef:

Nou, als PEC Zwolle-supporter ben je vandaag weer ff op je plaats gezet. Be-scha-mend, zelfs als je het kwaliteitsverschil bekijkt ben je nog in staat om de bal een minuut in je ploeg te houden. Mijn complimenten aan Ajax dat als enige club in de eredivisie ons twee keer zonder moeite onder de duim wist te houden. Het was goed georganiseerd en (misschien nog wel het meest pijnlijke van alles) ze hoefden niet goed te spelen om een monsterscore te forceren. A&L en andere medegebruikers die met een tevreden blik naar huis toe gaan: gefeliciteerd. PEC, ga je diep schamen.

Mwoah, je moet jezelf niet zo kleineren. Ze komen gewoon te kort tegen Ajax, geen ramp natuurlijk.

Wel respect voor Zwolle, volgens mij heb ik dit seizoen nog niet eerder zo'n vol uitvak gezien als vanmiddag. Op PSV na, maar die kreeg de boel ook niet eens uitverkocht(famous for not travelling).

Verder een zakelijke overwinning waar meer voor Ajax uit te halen viel qua doelsaldo. Wel jammer, volgens mij heeft Vermeer niet één keer hoeven te redden.

(afbeelding)

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Mwoah, je moet jezelf niet zo kleineren. Ze komen gewoon te kort tegen Ajax, geen ramp natuurlijk.

Wel respect voor Zwolle, volgens mij heb ik dit seizoen nog niet eerder zo'n vol uitvak gezien als vanmiddag. Op PSV na, maar die kreeg de boel ook niet eens uitverkocht(famous for not travelling).

Verder een zakelijke overwinning waar meer voor Ajax uit te halen viel qua doelsaldo. Wel jammer, volgens mij heeft Vermeer niet één keer hoeven te redden.

(afbeelding)

Het ziet er idd wel vrij vol uit. Krijg je ook als je vrij vervoer aanbied . Tevens was het beleid wel lachwekkend. Wij moesten om 1 uur in Amsterdam zijn (?) om vervolgens na die 3-0 nederlaag ons nog lekker een uurtje in het uitvak te houden. Ik kon voor 11 euro in het vak er naast staan ipv 35 euro betalen voor het uitvak. Niet gedaan en spijt wat ik heb.

Tevens kleineer ik ons helemaal niet, want ik heb PEC ook gezien tegen ploegen die gelijkwaardig zijn aan Ajax (PSV, Feyenoord, Vitesse) en stuk voor stuk heb ik ons beter zien spelen. Zowel de 1-0 (knappe pass van Schöne, maar Sigthorsson had hem nooit aan mogen nemen) als de 3-0 (Lachman werd behoorlijk uitgelopen door Erikssen, kwaliteitsverschil idd, maar hoe Achenteh Boerrigter vervolgens staat te dekken of juist niet staat te dekken, maar pas op het allerlaatste moment opmerkte) was verdedigend van beschamende kwaliteit. Jullie hadden 65% balbezit en speelde niet eens in de 2e versnelling. Ik heb PEC in een tijdsbestek van een jaar nog nooit zo slecht zien spelen. Meestal weten wij nog enigszins weerstand te bieden, zeker tegen ploegen die kwalitatief beter zijn dan wij, maar de drive die wij wel tegen Feyenoord hadden was er tegen Ajax helemaal uit.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Heeft deels ook met de spelopvatting van Ajax te maken. Dat kunnen(of willen)andere ploegen in de Eredivisie niet opbrengen. Wanneer het wel bij Ajax loopt zijn we ook gewoon de beste ploeg in de Eredivisie. Probleem is alleen dat het te vaak even niet loopt bij ons. We hadden ipv 1 punt al wel meer voor moeten liggen

Die uur maatregel slaat altijd nergens op. Zag volgens mij een stuk of 6 bussen buiten staan. Nog wat me busjes verder die jullie ging begeleiden. Een hoop paniek om niets dus, Zwolle en Ajax lijken wel gemoedelijk met elkaar om te gaan. Ken zelfs een paar mensen die naar beide clubs gaan

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Hoe kan je Zwolle nu veroordelen op een uitwedstrijd bij Ajax? Sowieso heeft Ajax het historisch gezien altijd al wel makkelijk met Zwolle gehad, maar daarbij was Ajax vandaag gewoon veel sterker. Zwolle heeft met zeges op PSV en Feyenoord en een punt tegen Twente al genoeg knappe dingen laten zien. Niks om voor je te schamen. Zwolle heeft materiaal voor de onderste 5. Net wel of net geen nacompetitie, maar ik heb ieder geval van Zwolle genoten. Voegen qua spel meer toe dan Willem II, VVV, RKC, Roda, NAC etc dit seizoen.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

De reactie gister op mijn tekst: Rutten verloor nog nooit 7x in een seizoen met PSV.

(quote)

Overigens, ik gun niemand buiten Ajax de titel, maar het is wel om je dood te lachen als Rutten na jaren PSV niks wint en dan met Vitesse kampioen zou worden

Sympathieke vent Rutten, dus die zou ik het wel gunnen. Vitesse en met name Reis absoluut niet.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Ajax is toch altijd de beste! Moet die Rutte wel een punt geven. Als ze twee spelers van Chelsea huurt had je zo die schaal mee kunnen nemen. Ajax lijkt met rust toch het medicijn te hebben gevonden. Het gaat nu allemaal weer een stuk makkelijker.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hoe kan je Zwolle nu veroordelen op een uitwedstrijd bij Ajax? Sowieso heeft Ajax het historisch gezien altijd al wel makkelijk met Zwolle gehad, maar daarbij was Ajax vandaag gewoon veel sterker. Zwolle heeft met zeges op PSV en Feyenoord en een punt tegen Twente al genoeg knappe dingen laten zien. Niks om voor je te schamen. Zwolle heeft materiaal voor de onderste 5. Net wel of net geen nacompetitie, maar ik heb ieder geval van Zwolle genoten. Voegen qua spel meer toe dan Willem II, VVV, RKC, Roda, NAC etc dit seizoen.

Ik veroordeel PEC niet op het feit dat wij kwalitatief gewoon minder waren dan jullie, maar op het feit dat wij tegen Ajax nog geen minuut een bal in de ploeg konden houden. Simpele oplossingen werden niet gezocht, wat daarvoor wel werkte tegen PSV en Feyenoord. Bovendien speelde Ajax niet eens in zijn tweede versnelling. Ik schaam mij helemaal niet voor een nederlaag tegen Ajax, alleen gingen wij kansloos ten onder zonder dat Ajax echt druk hoefde te zetten en dat schiet bij mij wel in het verkeerde keelgat. Nogmaals, de goals kwamen uit Jupiler League achtige blunders die tegen FC Emmen niet afgestraft zouden worden, maar tegen Ajax dus wel. Wij waren te lief voor Ajax, durfden geen vuist te maken en daar maakte jullie dankbaar gebruik van. Daarbij beoordeel ik PEC niet eens op de uitslag, maar de manier waarop die uitslag werd gerealiseerd vond ik vrij pijnlijk. Zelfs voor een ploeg als PEC. Maar als er één man op dit forum is die zich niet schaamt om de prestaties van zijn ploeg, dan ben ik dat wel.

Het is trouwens niet zo dat ik dit soort opbeurende schouderklopjes niet kan waarderen, alleen insinueer ik uit jouw woorden dat jij zegt dat ik zeg dat wij er geen reet van gebakken hebben dit jaar. Integendeel, maar in de wedstrijden die wij (meestal onterecht) verloren hebben zijn wij strijdend ten onder gegaan en werden wij geprezen om onze durf. Die durf was weg vanmiddag, foetsie niks meer van over en dat vind ik een klap in mijn gezicht vanjewelste.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4540 stemmen

The Oceanic Six schreef:

De reactie gister op mijn tekst: Rutten verloor nog nooit 7x in een seizoen met PSV.

(quote)

Nee hoor. Rutten verloor 5x. Onder Cocu verloor PSV toen van RKC en Ajax, bij elkaar wel 7x verloren maar niet volledig onder Fredje.

Overigens, ik gun niemand buiten Ajax de titel, maar het is wel om je dood te lachen als Rutten na jaren PSV niks wint en dan met Vitesse kampioen zou worden

Tering, dat is waar ook ja. Fredje was ontslagen. Dat me dat zomaar ontschiet.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Ze waren gewoon erg onder de indruk van Ajax en de Arena Als ze nog een beetje hun best doen mogen ze volgend jaar weer terug komen haha.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Mogen wij dan ook wat later komen dan 1 uur?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

nclo schreef:

Het is trouwens niet zo dat ik dit soort opbeurende schouderklopjes niet kan waarderen, alleen insinueer ik uit jouw woorden dat jij zegt dat ik zeg dat wij er geen reet van gebakken hebben dit jaar. Integendeel, maar in de wedstrijden die wij (meestal onterecht) verloren hebben zijn wij strijdend ten onder gegaan en werden wij geprezen om onze durf. Die durf was weg vanmiddag, foetsie niks meer van over en dat vind ik een klap in mijn gezicht vanjewelste.

Geen reet van bakken? Integendeel, niks dan respect voor Zwolle en hun prestaties dit seizoen. Nog meer de manier waarop ze het doen.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Dank u, maar hopelijk begrijp je een beetje mijn punt? Voordat ik nog een verhaal moet schrijven dat de halve pagina moet vullen

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

nclo schreef:

Dank u, maar hopelijk begrijp je een beetje mijn punt? Voordat ik nog een verhaal moet schrijven dat de halve pagina moet vullen

Zeker. Maar ik bedoelde mijn woorden volledig als positief en aardig. Omdat ik het meen. Maar het was geen beste wedstrijd van Zwolle nee.

Japie Stam ziet natuurlijk liever Ajax kampioen worden

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

(afbeelding)

Hazard

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Opvallend trouwens, in 8 competitiewedstrijden na de winter heeft Ajax slechts 5 tegengoals tegen zie ik net. Wel zuur dat dat 7 verliespunten waard is, aangezien Roda 1-1, ADO 1-1 en Vitesse 3-2 allemaal puntverlies waard waren. Maar het geeft wel aan dat ze nationaal aardig staan.

Wel in de beker tegen AZ 3 goals tegen en uit bij Steaua ook 2.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

3+1+1=...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Staan die 'witten' weer boven ons. We gaan echt nooit meer boven Real eindigen .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.