• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.232 acteurs
  • 199.281 gebruikers
  • 9.390.651 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Een supportersclub van Groningen mag geen spandoek in het Roda stadion binnenbrengen om hun tienjarig bestaan te vieren.

Vervolgens komt het grootste uitschot van Nederland op bezoek in Kerkrade en die krijgen honderden extra tickets zodat ze ook nog eens overal verspreid in het stadion kunnen plaatsnemen.

Als het uitvak vol is is het vol, pech gehad. Hoe kan Roda zo de veiligheid van de eigen supporters garanderen als dat doorgesnoven crapuul zomaar in hun vakken terechtkomt?

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Nomak schreef:

Een supportersclub van Groningen mag geen spandoek in het Roda stadion binnenbrengen om hun tienjarig bestaan te vieren.

Vervolgens komt het grootste uitschot van Nederland op bezoek in Kerkrade en die krijgen honderden extra tickets zodat ze ook nog eens overal verspreid in het stadion kunnen plaatsnemen.

Als het uitvak vol is is het vol, pech gehad. Hoe kan Roda zo de veiligheid van de eigen supporters garanderen als dat doorgesnoven crapuul zomaar in hun vakken terechtkomt?

Tickets gekregen?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nomak is nog steeds van slag sinds hij ooit jaren geleden in de Kuip is geweest.

Vlaai-etend volkje treft natuurlijk geen enkele blaam.....

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

depri83 schreef:

Juve ook al bijna kampioen zag ik. Napoli verliest en Juve in stijl met een 1-0 in de laatste minuut!

91e minuut. Giaccherini. Lijkt me niet dat er nog heel veel fout kan gaan.. Toch wel fijn dat Milan weer de draad aan het oppakken is door de komst voor Balotelli. Het is altijd leuker als er wat meer strijd is. Maar goed, volgend seizoen nog even niet ivm de 3e ster .

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Zijn niks gewend.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Nomak is nog steeds van slag sinds hij ooit jaren geleden in de Kuip is geweest.

Heeft er niks mee te maken en dat weet jij ook.

Als het uitvak is uitverkocht moet het stoppen. Onbegrijpelijk dat er dan tickets van de gewone vakken aan kakkerlakken worden verkocht.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Als het uitvak is uitverkocht moet het stoppen. Onbegrijpelijk dat er dan tickets van de gewone vakken aan kakkerlakken worden verkocht.

En hoe wil je dat tegenhouden?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Inderdaad. Is niet tegen te houden. Gloryhunterts zitten overal.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Ja, maar dan ligt de schuld toch bij de vlaai-eters, zijn verkopen die tickets.... Op geld belusten schijnheiligen zijn het. Eerst het geld opstrijken, daarna huilie, huilie doen bij de pastoor.... Hoe typerend.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Ja, maar dan ligt de schuld toch bij de vlaai-eters, zijn verkopen die tickets.... Op geld belusten schijnheiligen zijn het.

Dat is toch net wat ik zeg.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

En dat is dus niet tegen te gaan.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik leg alleen uit waarom het niet onbegrijpelijk is.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wat is die shirtsponsor van Roda eigenlijk? 'Toverland' klinkt als de nieuwe cd van Andre Rieu.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Voor die keeper van ze kunnen ze beter een shirtje met 'Dromenland' maken. Mulder heeft een uitstraling van een visstick, maar die Prus lijkt echt in een eigen wereldje te leven.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Die Bossen is omgekocht.....

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Fredje Rutten en humor. Awkward..

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Haha, die Rutten is echt een lulletje rozenwater.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Reinbo schreef:

Terechte overwinnig. Feyenoord verdient gewoon de titel.

Hup PEC!

Laat ons maar lekker die titel winnen. Aangezien jullie ook tweede plekken huldigen, het feestje komt dus sowieso wel

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Naomi Watts schreef:

Fredje Rutten en humor. Awkward..

Ik heb wel hard gelachen hoor

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vast niet om zijn vlekkeloze delivery . Ging hier ook helemaal stuk hoor .

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Fredje Rutten heeft een nog slechtere delivery dan Emile Schelvis.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Laat ons maar lekker die titel winnen. Aangezien jullie ook tweede plekken huldigen, het feestje komt dus sowieso wel

Jullie? Ik deed daar niet aan mee. Was bovendien een feestje voor de wederopstanding, niet voor de 2e plek. Verder vieren jullie het op een parkeerterrein, meer een plek om te rouwen na degradatie.....

Maar gelukkig gunt iedereen Feyenoord het, ook alle scheidsrechters zijn morgen weer naar Zeist gesommeerd om te bespreken hoe ze Feyenoord naar de titel moeten loodsen en Vitesse naar plek 2.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Oeff, Feyenoord 1 Vitesse 2 dat zou wat zijn.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Minken schreef:

Het is vooral onrealistisch.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Hm, toch een beetje teleurgesteld na dit voetbalweekend, al wint Ajax, staat Ajax 1e en verliest PSV. Had toch wel verwacht dat Twente niet van Vitesse zou verliezen en Roda had ik ook een beter resultaat zien pakken. Maar goed, overall ben ik wel tevreden. Ajax speelde solide en volwassen, wat ze al maanden doen, maar wat je helaas niet altijd in de score ziet. Maar we zijn bv wel met afstand de club met de minste nederlagen (2), terwijl bv PSV er 7 heeft en de rest 5 of meer. Maar voor de winter wel veel te vaak een gelijkspel gepakt. Ik heb er nu nog meer de pest in dat Ajax thuis niet van Roda en ADO won. Met die 4 punten erbij was de titel al bijna op weg naar Ajax. Nu wordt het nog vele weken zweten van de spanning en stuivertje wisselen van positie.

Komend weekend wordt ontzettend belangrijk voor ons. Als je bij AZ de punten pakt, dan krijg je daarna NEC en Heracles in Amsterdam. Normaal win je die, dan ben ik benieuwd of er een gaatje met de concurrentie is geslagen, want daarna krijg je PSV-Ajax. Misschien wel de wedstrijd die de competitie gaat beslissen.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Minken schreef:

Lachwekkend zou dat zijn ja..

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

De reactie gister op mijn tekst: Rutten verloor nog nooit 7x in een seizoen met PSV.

mjk87 schreef:

Vorig seizoen anders nog

Fijn, heb je een verjaardag,krijg je zulk goed nieuws mee. Had de eerste helft kunnen zien, maar zag net nog zo 2-3 worden. Morgen maar eens winnen voor de verandering zou leuk zijn.

Nee hoor. Rutten verloor 5x. Onder Cocu verloor PSV toen van RKC en Ajax, bij elkaar wel 7x verloren maar niet volledig onder Fredje.

Overigens, ik gun niemand buiten Ajax de titel, maar het is wel om je dood te lachen als Rutten na jaren PSV niks wint en dan met Vitesse kampioen zou worden

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Lachwekkend zou dat zijn ja..

Lachwekkend vanuit de kant van Ajax en Psv.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Winst Vitas was even onverdiend als die winst van feyenoord, maar de stand wordt steeds boeiender zo. Volgende week ook weer een testcase voor Vitess trouwens.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Minken schreef:

(quote)

Lachwekkend vanuit de kant van Ajax en Psv.

Lachwekkend, period. Mickey Mouse kompleet!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.