- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Dat L1 maakt zichzelf sowieso al belachelijk. Ze publiceerden dat Vormer aan het eind van dit seizoen wilde gaan praten over een vertrek als Clasie zou blijven, maar Vormer ontkracht dat al op Twitter.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Klopt, laatst ook alweer in een uitgaansgelegenheid, waar dat precies was weet ik ook niet meer. Alleen jammer dat dat Feyenoord supporters genoemd worden, maar helaas gebeurt dat ook wel vaker. Rotterdammers zijn helaas veel minder ontwikkeld dan de doorsnee Nederlander, helaas.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Echt weer niet om aan te zien dat Twente - Vitesse. Ga maar weer verder met Game of Thrones.
edit: Jansen
. comedy capers. Toch nog maar even kijken.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Slecht gekeept ook van Velthuizen, jammer dat 'ie nooit aan zijn keeperstechniek heeft gewerkt.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Willem Janssen had blijkbaar nog steeds last van z'n kop! 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Geen tijd gehad voor Feyenoord of Ajax vandaag, maar de uitslagen niet verrassend te noemen. Nu nog een overwinning voor Twente (maar niet als W.Janssen een trend gaat zetten
)
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Even iets anders. Zijn er hier mensen die met toto of unibet inzetten op uitslagen?
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Toto 3/4 keer in de maand. Win bijna nooit. Laatst had ik een keer 63 euro
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Aha, zit een beetje te denken om Toto te gaan spelen.
Maar wil natuurlijk niet verliezen 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Aha, zit een beetje te denken om Toto te gaan spelen.
Maar wil natuurlijk niet verliezen
Dan doe in godsnaam niet de Eredivisie
Er staat geen maat op, zoals je zelf ook weet.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Lang geleden speelde ik 't regelmatig en toen eens €85 gewonnen met een inzet van €2.
Maar die was zo ontzettend dubbel, had ploegen uit de Eredivisie, ik meen 6, en 5 ervan hadden al gewonnen. Nu was m'n laatste wedstrijd Ajax - PSV en ik wist gewoon dat PSV ging verliezen, en ja hoor, PSV ging kansloos met 4-1 onderuit.
€85 gewonnen maar had toch liever de 3 punten gehad.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ongelofelijk. Bony heeft nog geen knikker geraakt en schiet z'n eerste kans direct binnen.
Die komen echt akelig dichtbij zeg. Gat tussen de nummer 1 en 4 gaat zometeen gewoon 3 punten worden.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
En dat programma van Vitesse stelt ook weinig voor...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
De grootste patatliefhebber van Nederland laat zich weer zien. Vitesse 0-1
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Klopt, laatst ook alweer in een uitgaansgelegenheid, waar dat precies was weet ik ook niet meer. Alleen jammer dat dat Feyenoord supporters genoemd worden, maar helaas gebeurt dat ook wel vaker. Rotterdammers zijn helaas veel minder ontwikkeld dan de doorsnee Nederlander, helaas.
Punt is natuurlijk ook dat er meer zijn en over het algemeen wat fanatieker. Uitvak is gewoon te klein voor Feyenoord, zeker nu ze voor het eerst in 14 jaar meedoen om de titel.
Kut Vitesse op voorsprong.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Oh, Vertonghen heeft weer gescoord. Tegen Liverpool.
Dat programma van Vitesse: ADO uit, Zwolle, NAC thuis, Roda JC uit, Feyenoord uit, Willem II thuis, RKC uit, VVV thuis.
Da's echt de makkelijkste! Nog makkelijker dan Feyenoord! 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Behalve dat ze nog naar de Kuip moeten. Bovendien 4 uit wedstrijden, Feyenoord heeft er maar 3.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Vitesse heeft het vaak wel moeilijk als ze het spel moeten maken, maar die Bony heeft erg weinig momentjes nodig. Staat wel op scherp ook volgens mij.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Twente wil gewoon niet scoren.
Vertonghen daarentegen...
Topscoorder!
Edit: Al met al een topweekend.........
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ongelofelijk zeg. Twente moest een penalty krijgen, doelpunt onterecht afgekeurd en ook hier een bal die of net wel of net niet over de lijn was.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Dan doe in godsnaam niet de Eredivisie
Er staat geen maat op, zoals je zelf ook weet.
Dat is inderdaad een goed advies ja
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou, wordt tijd dat Twente hun vorm hervind. Ik reken toch wel op puntverlies voor PSV daar, de laatste wedstrijd van het seizoen.
In ieder geval extreem spannende titelrace.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
En we kunnen het programma van volgende week er alvast weer bijpakken.
vr 15 mrt, 20:00
PEC Zwolle - Roda JC Kerkrade
za 16 mrt, 18:45
NEC - SC Heerenveen
19:45
PSV - RKC Waalwijk
19:45
VVV Venlo - Heracles Almelo
20:45
ADO Den Haag - Vitesse
zo 17 mrt, 12:30
NAC Breda - Willem II
14:30
Feyenoord - FC Utrecht
14:30
AZ - Ajax
16:30
FC Groningen - FC Twente
Stuk voor stuk interessante wedstrijden. I (L) Eredivisie.
Utrecht gewoon boven Twente.
Maar jammer genoeg niet boven de neuzen.
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
Kans voor PSV en Vitesse om uit/in te lopen. Maar goed, dit seizoen is toch geen touw aan vast te knopen. Wellicht gaat Gijp nog gelijk krijgen met zijn Vitesse. Zou wel een grote grap zijn.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Kans voor PSV en Vitesse om uit/in te lopen. Maar goed, dit seizoen is toch geen touw aan vast te knopen. Wellicht gaat Gijp nog gelijk krijgen met zijn Vitesse. Zou wel een grote grap zijn.
Juve ook al bijna kampioen zag ik. Napoli verliest en Juve in stijl met een 1-0 in de laatste minuut!
Spurs geeft de wedstrijd trouwens totaal uit handen. Verschrikkelijk breedtebal van Walker die Lloris niet de tribune in schiet maar tegen Downing aan die af kan maken. En een terugspeelbal van Defoe waar Suarez tussen zit die aangetikt wordt door Assou-Ekotto en theatraal neergaat, penalty. 3-2 Liverpool.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.