• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.065 films
  • 12.279 series
  • 34.104 seizoenen
  • 649.349 acteurs
  • 199.295 gebruikers
  • 9.391.427 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Gewoon ook 12 miljoen per jaar he...

Zou ik ook wel willen, even naar de wc voor een grote boodschap die 100 euro waard is...

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

Zou ik ook wel willen, even naar de wc voor een grote boodschap die 100 euro waard is...

Ik zou zeggen, pak een bal en begin te trainen

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Helaas pindakaas, dat kan niet meer met m'n knie!

2 operaties achter de rug, de laatste in november en heb d'r nog steeds last van bij bepaalde oefeningen bij de fysio.

Voetballen is geen optie meer, anders sta ik binnen de kortste keren weer in 't ziekenhuis en kunnen ze weer gaan opereren...

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Yeah, dat is zuur kerel. Ken het gevoel, want doe zelf ook weinig lievers dan voetbal wat ook niet meer echt gaat.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

%%%%%% schreef:

Falcao definitief naar Monaco !

Leuk team zijn ze daar aan het neerzetten op deze manier.

Zijn eigenaren zullen tevreden zijn.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Mochten jullie nog tijd over hebben. De uitzending van FC Onder Ons van gisteren. Over de Europacup 1 winst van PSV en (voor de niet PSV'ers) het tweede gedeelte van het programma over het EK '88. Met enkele leuke anekdotes van Berry en Breuk.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Voor de anderen die van cijfertjes houden in de komkommertijd:

http://www.brandfinance.com/images/upload/brandfinance_football_50_high_res.pdf

De balans wordt opgemaakt aan het einde van het seizoen en dan blijkt Ajax nog steeds tussen de grote clubs in Europa te staan. We hebben het in dit geval over de marktwaarde van de club. Er is een nieuwe lijst beschikbaar en Ajax neemt de veertiende plaats in.

De lijst is na uitgebreid onderzoek en het nodige rekenwerk samengesteld door Brand Finance. Ajax is nog steeds de hoogst geklasseerde club die niet actief is in een van de grote Europese competities, maar Galatasaray komt eraan. De Turken hebben grootste plannen en zitten niet stil.

Ajax veertiende op ranglijst 'meest waardevolle club' - ajaxlife.nl

Is al een paar dagen oud, maar wel interessante cijfers. En Ajax uiteraard op plek 14

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

Lowie is het niet eens met otherfool..

'In Engeland is het gemiddelde niveau echt niet hoger dan in Nederland', stelt Van Gaal tegenover het AD. 'Overdreven? Nee hoor, bij een middenmootclub in Engeland speel je twee keer per jaar tegen Chelsea, maar je speelt vaker tegen de categorie Stoke City. Ik zie misschien vier Engelse ploegen die in Nederland kampioen zouden worden. En onderaan de ranglijst zit er nauwelijks verschil tussen Aston Villa of RKC.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

"Het was Rafael van der Vaart toch wel tegengevallen dat hij zich moest aanpassen bij Hamburger SV. Alleen ik wist dat van tevoren",

Hahah Classic

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4541 stemmen

http://www.vi.nl/nieuws/241940/Een-kampioen-als-Laudrup-behandel-je-niet-op-deze-manier.htm

Enfin, de zaakwaarnemer van Laudrup probeert het dan maar via een persoonlijke aanval. Zwaktebod.

Geen idee hoe die procedure precies zit, maar het zal me niets verbazen dat die zo officieel moet als Laudrup inderdaad geen vaste woon- of verblijfplaats heeft. Lijkt me sterk en vraag me af waarom Ajax daar niet achter kan komen. Privacy en dan Ajax de schuld kunnen geven of wat anders? Of moet het sowieso openbaar en krijgt Laudrup ook een brief? Blijft apart natuurlijk.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ben het wel met die zaakwaarnemer eens hoor. Of Ajax nu gelijk heeft of niet, deze manier is gewoon slecht. Slecht voor het imago van Ajax en voor het imago van Laudrup. Ik kan me niet voorstellen dat de 2 partijen niet met elkaar in gesprek konden door elkaar fatsoenlijk te benaderen. Ik hoop dat Ajax voor deze mediazaak eerst met Swansea contact heeft gezocht. Als Laudrup het dan nog blijft negeren...nouja, dan snap ik Ajax wel. Anders niet.

Laudrup leek me ook iemand die ooit nog eens de hoofdcoach van Ajax had kunnen worden. Die kans is nu wel weg denk ik.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4541 stemmen

Daarom, dan moet het haast wel officieel zo moeten, anders zouden ze wel driemaal nadenken daar.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Wil je lachen, check nu Real Madrid - Osasuna en let op 't commentaar!

Iemand is stront en strontverkouden!

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4541 stemmen

Wim?

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Ik dacht dat John emotioneel was over het vertrek van Mourinho.

Zouden de andere commentatoren allemaal al op vakantie zijn?

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

mjk87 schreef:

http://www.vi.nl/nieuws/241940/Een-kampioen-als-Laudrup-behandel-je-niet-op-deze-manier.htm

Enfin, de zaakwaarnemer van Laudrup probeert het dan maar via een persoonlijke aanval. Zwaktebod.

Geen idee hoe die procedure precies zit, maar het zal me niets verbazen dat die zo officieel moet als Laudrup inderdaad geen vaste woon- of verblijfplaats heeft. Lijkt me sterk en vraag me af waarom Ajax daar niet achter kan komen. Privacy en dan Ajax de schuld kunnen geven of wat anders? Of moet het sowieso openbaar en krijgt Laudrup ook een brief? Blijft apart natuurlijk.

Het feit dat Laudrup Ajax anno 2013 nog een miljoenenbedrag schuldig is zegt toch meer over Laudrup dan over Ajax? Het is ook al een oude zaak.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Of hij dat Ajax schuldig is, is dus nu aan de rechter.

Daarnaast lijkt me het, bij die rare financiële constructie die bedacht is bij de aankoop van Laudrup, niet echt de vraag wie er meer fout zou zijn in deze. Klopt natuurlijk van allebei van geen kant.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wie er nou schuld heeft, de manier waarop dit uitgebracht wordt vind ik waardeloos. Slecht voor Ajax en Laudrup. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze hem niet gewoon aan de telefoon kunnen krijgen, aangezien hij manager van de Premier League club is. Verder vind ik wel dat ALS Ajax gelijk heeft, dat Laudrup gewoon moet lappen. Ik mag hopen dat de juridische afdeling van Ajax de zaken wel uitgezocht heeft.

PS: Vanavond nog eens een leuk potje voetbal op tv; Duitse bekerfinale Bayern-Stuttgart om 8 uur. Oa op Eredivisie Live. En wie weet op de Duitse tv, geen idee.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Lijkt me wel dat Ajax die niet afgestane loonbelasting terug kan krijgen van Laudrup. En die oproep in de krant dat schijnt volgens de wet verplicht te zijn. Maar het komt idd een beetje vreemd over.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Montorsi schreef:

Lowie is het niet eens met otherfool..

'In Engeland is het gemiddelde niveau echt niet hoger dan in Nederland', stelt Van Gaal tegenover het AD. 'Overdreven? Nee hoor, bij een middenmootclub in Engeland speel je twee keer per jaar tegen Chelsea, maar je speelt vaker tegen de categorie Stoke City. Ik zie misschien vier Engelse ploegen die in Nederland kampioen zouden worden. En onderaan de ranglijst zit er nauwelijks verschil tussen Aston Villa of RKC.

Louis heeft weer eens te veel zoete wijn gehad

En wat dachten we van deze weer (vi.nl): 'In het topvoetbal draait alles momenteel om fitheid', constateert Van Gaal in het AD. ‘Kijk naar de Champions League-finale tussen Bayern en Dortmund, dat was ook weer één grote fitheidstest. Wat dat betreft zag ik mijn visie weer bevestigd.'

Wat een visionair is het ook

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Lijkt me wel dat Ajax die niet afgestane loonbelasting terug kan krijgen van Laudrup. En die oproep in de krant dat schijnt volgens de wet verplicht te zijn. Maar het komt idd een beetje vreemd over.

Ja, ik ben daar niet helemaal volledig in thuis, maar ik mag aannemen dat dit het laatste alternatief was OF een wettelijke verplichting. Laudrup is zo'n grote naam in de voetbalwereld dat het wel voor ophef zorgt. Ben er ieder geval niet blij mee. Net als dat gezeik met Arveladze, ook een jongen die erg sympathiek is en veel voor Ajax heeft betekend.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Die back van Malaga.

Edit: Fabregas

Edit 2: 3-0 na een kwartier. Malaga had vorige week al einde seizoen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Om 8 uur de laatste serieuze pot van de competities uit Europa.

Finale DFB Pokal. Bayern - Stuttgart. Eens kijken of Robben 't hier ook kan flikken!

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4541 stemmen

Barcelona dus ook 100 punten net als Real vorig jaar, alleen hadden die nog een record doelsaldo erbij. En Real ook meer dan 100 goals als nummer 2, zoals Barcelona verleden jaar. Blijft leuk. Benieuwd naar volgend jaar.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Om 8 uur de laatste serieuze pot van de competities uit Europa.

Finale DFB Pokal. Bayern - Stuttgart. Eens kijken of Robben 't hier ook kan flikken!

Ja, ik heb er zelfs zin in, al denk ik dat Bayern dit simpel wint. Ze doen daar wel of de scherpte weg is, maar die lui zijn natuurlijk zo eerzuchtig dat ze gewoon competitie, beker en CL willen pakken. Dat is nog geen 1 Duitse club ooit gelukt geloof ik.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Is ook op de Duitser te zien mocht hier iemand geen Eredivisie Live hebben!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

mjk87 schreef:

Jezus, hebben ze bij die krant al diezelfde onzin als bij het AD, met je mening over het nieuws. 84% vindt het hartverwarmend.

Wie dacht je dat de eigenaar is van AD?

Het Vlaamse mediabedrijf De Persgroep NV. De site van AD is volledig gestoeld op basis van HLN.be, die er ook eerder was dan die van AD.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.