- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Bayern en Stuttgart maken er tot nu toe een heerlijke wedstrijd van. Bayern een paar goede counters, Stuttgart zelfs enorme kansen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ai. Dat was een zuivere pingel voor Bayern. Robben was gewoon net eerder bij de bal.
Maar wat een tempo zeg!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
2-0 Gomez.
Juppie gaat gewoon met een Treble weg bij Bayern 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
3-0, vergeet die verlenging maar 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Nu Robben nog even!
Die Pep kan alleen nog maar falen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Heerlijke kopbal zeg! Nu nog snel één en 't wordt nog spannend.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Wat een kut scheids zeg. Is gewoon een pingel voor Stuttgart wegens hands.
Prutser.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Mooie viering hoor. Hycknes die door alle spelers wordt bedankt en wordt gejonast in de lucht en ook nu de spelers die een shirtje van de geblesseerde Badstuber plus de afwezigen Dante en Gustavo vast houden.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Negredo schiet Valencia even aan flarden zeg. 4-2. 4x
Sociedad op 0-1 waardoor die nu voorronde CL spelen als 't zo blijft wat te hopen is.
Dan moet er nu dus nog 1 ploeg die boven PSV staat afvallen, en dat moet dan gebeuren in die derde voorronde waardoor PSV dan geplaatst zou zijn.
Zenit en Lyon in dit geval.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Wel krankzinnig trouwens. Mallorca staat laatste maar kan nog in de Primera Division blijven.
Ze staan nu 4-2 voor.
Zaragoza gelijk, Deportivo achter, alleen Celta da Vigo met 1-0 voor. Mochten die gelijk spelen dan halen ze 't gewoon.
Van plek 20 naar 17.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Depor gedegradeerd
. Prachtige club.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ja, voor PSV is er perspectief nu maar minimaal één van die clubs moet stranden in de derde voorronde. Maar Lyon en Zenith krijgen te maken met dezelfde tegenstanders als PSV dacht ik; Grashoppers, Nordsjaelland, Zulte, Salzburg en waarschijnlijk Paok. Zou voor eigenlijk alle drie de clubs geen probleem mogen zijn.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Depor gedegradeerd
. Prachtige club.
Na '05 is het hard gegaan met ze (op de negatieve manier). Kan me vaag nog wel wat wedstrijden van ze herinneren in de CL, waaronder die legendarische tegen Milan uiteraard.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4541 stemmen
Of die legendarische tegen AS Monaco.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Spijtig ja. Met Monaco ook hard gegaan, misschien moet Depor maar eens een schatrijke eigenaar inlijven
.
Wedstrijd tegen Monaco staat me ook nog erg bij, zelfde geldt voor Milan uiteraard. Was toch wel een heerlijk team, met geweldenaar Valeron voorop.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Heeft Feyenoord ook niet dat uitvak van Depor een keer gesloopt?
Typisch natuurlijk haha.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Monaco-Deportivo 8-3 en die returnwedstrijd tegen AC Milan zijn wel CL klassiekers ja 
Ik moet zeggen dat ik die club nooit erg heb gevolgd, maar ze hadden in de tijd van Makaay wel een mooi ploegje. En die shirts van Depor zijn ook erg de moeite.
Valencia gaan we trouwens niet missen in de CL. Dat vind ik echt een kleurloze club die eigenlijk nooit wat toevoegt.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Nani moet de volgende versterking van AS Monaco worden, 23 miljoen willen ze betalen voor een bankzitter! 
En Labyad kan alweer vertrekken aangezien d'r een speciale clausule is waardoor die van 900.000 naar 2 miljoen aan salaris krijgt. Lissabon kan dat echter niet meer opbrengen.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Is ook op de Duitser te zien mocht hier iemand geen Eredivisie Live hebben!
Een beetje fatsoenlijke (gierige) Hollander heeft EL natuurlijk allang opgezegd. Geldverspilling in deze maanden
Kan je beter een ander(tijdelijk, zomer)pakketje voor in de plaats nemen!
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Heeft Feyenoord ook niet dat uitvak van Depor een keer gesloopt?
Typisch natuurlijk haha.
Natuurlijk. Alles kan kapot.
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
Ik moet zeggen dat ik die club nooit erg heb gevolgd, maar ze hadden in de tijd van Makaay wel een mooi ploegje.
En Luque 
Dit zal ik nooit meer vergeten:
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Luque. Die was ik net een beetje vergeten, ga jij me er weer aan herinneren

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Laten we geweldenaar Diego Tristán ook niet vergeten
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.