- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4541 stemmen
Robert (eigen naam) is anders ook met een hoofdletter.
Wanneer speelt Nederland eigenlijk?
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Die beelden van de training van Oranje in het sportjournaal...

Wat een idioot die Van Gaal. Praat met zijn spelers alsof het kleuters zijn.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Robert (eigen naam) is anders ook met een hoofdletter.
Wanneer speelt Nederland eigenlijk?
Usernames zijn een ander verhaal uiteraard
Werk daarin niet graag met hoofdletters omdat dat dan mis kan gaan bij inloggen op sites.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
En dan gaat ie spelen voor die lelijke club. Wat een droevigheid zeg, bah.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Prima actie van onze A1. Keurig een cadeautje aan PSV A1 teruggegeven, nadat PSV Feyenoord de titel al cadeau deed. Zo'n troostprijsje is dan toch een leuk pleistertje.
En ach, dat ze dan wat provoceren... Het zijn pubers en die zijn al helemaal overgevoelig voor het actie-reactie principe. Bovendien moeten ze ergens juichen, voor de verandering had PSV weer meer stafleden dan supporters mee.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wat vinden de Ajacieden van Heitinga die het nog veel te vroeg vind om nu al naar Ajax terug te keren?
Blijf dan maar weg zou ik zeggen. Over enkele jaren voegt hij helemaal niets meer toe. Hij is nu al niet eens geweldig, zal de komende jaren ook zeker niet beter worden.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Prima actie van onze A1. Keurig een cadeautje aan PSV A1 teruggegeven, nadat PSV Feyenoord de titel al cadeau deed. Zo'n troostprijsje is dan toch een leuk pleistertje.
En ach, dat ze dan wat provoceren... Het zijn pubers en die zijn al helemaal overgevoelig voor het actie-reactie principe. Bovendien moeten ze ergens juichen, voor de verandering had PSV weer meer stafleden dan supporters mee.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Dat klopt en ik kan je vertellen dat het ook daadwerkelijk pubers zijn. Die vinden het stoer, staan er om de 'passie voor de club' te tonen want ze hebben wel '4 uur gereisd.' 
Verstand komt met de jaren. Wij hebben alleen wat veel van die simpelen rondlopen en de goeden lijden daar onder.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Wat vinden de Ajacieden van Heitinga die het nog veel te vroeg vind om nu al naar Ajax terug te keren?
Blijf dan maar weg zou ik zeggen. Over enkele jaren voegt hij helemaal niets meer toe. Hij is nu al niet eens geweldig, zal de komende jaren ook zeker niet beter worden.
Heitinga is kwalitatief gezien, simpelweg niet goed genoeg voor Ajax. Ik kan er daarom niet om treuren.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4541 stemmen
Hij voegt nu al weinig meer toe. Of het is ervaring of een jongen voor de kleedkamer zoals Ooijer, maar dan is het inderdaad nog veels te vroeg.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
NEE!!!!!! Ook niet in de rol van 'mentor'.
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
Bedoel je dat hij gaat spelen voor de grootste club uit de geschiedenis van het voetbal en dat hij hierna onmogelijk nog een stap hogerop kan maken?
Precies. Real is de grootste club. In het verleden en in het heden.
Ik begrijp ook echt niet wat er lelijk is aan Real. Dat het je club niet is soit, maar lelijk?
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4541 stemmen
Die beelden van de training van Oranje in het sportjournaal...

Wat een idioot die Van Gaal. Praat met zijn spelers alsof het kleuters zijn.
Haha, ik zag het net ook
Bij die goal van Johhny, en die reactie van Van Gaal. Wat een malloot.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Precies. Real is de grootste club. In het verleden en in het heden.
Ik begrijp ook echt niet wat er lelijk is aan Real. Dat het je club niet is soit, maar lelijk?
Dat lelijk sluit toch gewoon aan op je persoonlijke preferenties? Ik zou er ook niet dood gevonden willen worden.
Onderhond
-
- 87617 berichten
- 12877 stemmen
Ik zou er ook niet dood gevonden willen worden.
Waar wel hé 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Moet je vooral tegen een Atletico fan proberen uit te leggen. 
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
Dat lelijk sluit toch gewoon aan op je persoonlijke preferenties?
Tsja, in dit geval denk ik daar anders over. Maar goed, succesvolle clubs roepen nu eenmaal sterkere reacties op. Ik ben trouwens wel benieuwd wat er precies lelijk is aan Real. Het kan niet aan het shirt, stadion, prijzenkast en selectie liggen. Of zijn dat ook persoonlijke referenties? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tsja, in dit geval denk ik daar anders over. Maar goed, succesvolle clubs roepen nu eenmaal sterkere reacties op.
Heeft niet alleen met succes te maken, maar de elitair air rond de club, het strooien met geld. Het is de club van Spanje, hebben supporters door het hele land maar Atletico blijft de club van Madrid. Voor de normale mens.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Real en Atletico zijn beide mooie clubs. Rayo Vallecano is dé club van Madrid.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niet mee eens. Supporters van Rayo komen bijna allemaal uit Vallecas, zitten nou niet echt verspreid over Madrid. Al is het zonder meer e club van Vallecas.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Voor mij is Rayo de club van Madrid. Deden het dit jaar gewoon erg goed.
Edit: doen moet ik zeggen, de competitie is in Spanje nog niet afgelopen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Heeft niet alleen met succes te maken, maar de elitair air rond de club, het strooien met geld. Het is de club van Spanje, hebben supporters door het hele land maar Atletico blijft de club van Madrid. Voor de normale mens.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
''t Kan verkeren' zei Bredero. 
Rode Duivels stijgen naar 12de plaats op FIFA-ranking.
Weer drie plaatsen winst voor Belgen, Brazilië in vrije val
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
@ Nomak: Met je eens dat het bij Ajax hetzelfde is, maar dan op een net kleinere schaal. Maar zoals ik al zei, gewoon een kwestie van persoonlijke mening. Ik vind Ajax, Man U, Real, Bayern ook lelijke clubs, maar objectief gezien is dat ook niet het geval. Lastig om wat betreft clubvoorkeuren intersubjectief of objectief te zijn.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
In het geval van de gemiddelde Nederlander is Real een lelijke club en Barcelona een mooie club omdat het blijkbaar zo hoort. Barcelona heeft een nogal Nederlandse periode gehad en Real heeft een periode gehad waarin de ene na de andere speler faalde. Het is in Nederland dan ook erg populair om voor Barca te zijn en tegen Real.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Valdes nu toch niet naar Monaco aangezien die z'n contract wil uitdienen bij Barcelona.
Zullen ze bij Barcelona blij mee zijn zeg, nu konden ze nog wat voor 'm vangen en een fatsoenlijke keeper halen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Goed voor Monaco. Kunnen ze met dat geld misschien een doelman halen in plaats van een drollenvanger.
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
Het is in Nederland dan ook erg populair om voor Barca te zijn en tegen Real.
Mwah, ik denk dat dat wel wat genuanceerder ligt. Lopen hier genoeg kids rond met een Real shirt aan. Het is meer het zielige gedweep van de NOS wat doet vermoeden dat Nederland pro Barca is. Wat idd wel een rol speelt is het Nederlandse tintje in de loop der jaren. Net als met Milan in Italië.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4541 stemmen
''t Kan verkeren' zei Bredero. 
Rode Duivels stijgen naar 12de plaats op FIFA-ranking.
Weer drie plaatsen winst voor Belgen, Brazilië in vrije val
Jezus, hebben ze bij die krant al diezelfde onzin als bij het AD, met je mening over het nieuws. 84% vindt het hartverwarmend.
En van Brazilië is logisch, die kunnen al vier jaren nauwelijks veel punten pakken zonder enig officieel duel te spelen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.