• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.065 films
  • 12.279 series
  • 34.104 seizoenen
  • 649.355 acteurs
  • 199.295 gebruikers
  • 9.391.449 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Beasley van PSV ook nog van de partij?

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

En Manolev flikt 't weer hoor. Scoren bij Bulgarije! De 0-1 tegen Japan.

Edit: Keepertje hoor!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

(embed)

Zelfspot heeft die gelukkig wel!

En uiteindelijke ging de prijs naar een grap zou oud als Jeruzalem

Maar wel leuk van Stroot.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Grap: PSV (wordt) kampioen!

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

j0enne schreef:

En Manolev flikt 't weer hoor. Scoren bij Bulgarije! De 0-1 tegen Japan.

Edit: Keepertje hoor!

(embed)

Zie die bal heen en weer gaan. Wereldgoal.

Weer een miljoen bovenop z'n marktwaarde...

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=188823

Dit lijkt me een onzin gerucht. AZ heeft met Reijnen, Lam en de pas gekochte Gouweleeuw hebben we al 3 rechtsbenige verdedigers ! Of er moet een fout in dit artikel staan, maar dat betwijfel ik. Daarbij komt ook nog eens dat hij een flink salaris zal hebben/krijgen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Op zich hoeft het geen onzin te zijn hoor. Viergever (linksbenig) wil wel weg, maar willen andere teams hem wel? Hij is dit seizoen flink door de mand gevallen.

Daarnaast gaat Wuytens waarschijnlijk naar Twente. Twente heeft namelijk een nieuwe tactiek (naast het aantrekken van Feyenoord-spelers): kijken in welke spelers AZ is geïnteresseerd en vervolgens achter die spelers aan gaan (zie ook Gudelj - die waarschijnlijk ook naar Twente zal gaan).

En Reijnen kunnen we eigenlijk niet tellen natuurlijk. Laten we hopen dat Stewart weer een club in de maling kan nemen net als vorige zomer. Toen wist ie Benschop te slijten.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

%%%%%% schreef:

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=188823

Dit lijkt me een onzin gerucht. AZ heeft met Reijnen, Lam en de pas gekochte Gouweleeuw hebben we al 3 rechtsbenige verdedigers ! Of er moet een fout in dit artikel staan, maar dat betwijfel ik. Daarbij komt ook nog eens dat hij een flink salaris zal hebben/krijgen.

Ik heb inmiddels even het AZFanpage forum doorgelezen.

- Het is niet 100% zeker of hij wel rechtsbenig is. Internetbronnen zijn niet geheel duidelijk.

- Celso Ortíz zou eventueel betrokken worden in de deal (Celso heeft trouwens ook een hoog niet-EU salaris, dus dat scheelt alweer).

- Het zou gaan om 7 miljoen Mexicaanse peso, wat zo'n €425.000 is. Het "offer he can't refuse" zal dus waarschijnlijk slaan op zijn salaris wat hij hier zal ontvangen.

Altijd leuk die transfergeruchten en het gespeculeer tijdens de zomer- en winterstop.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Amateurs kloppen landskampioen in Oostenrijkse bekerfinale - voetbalzone.nl

Cool

En Suarez schijnt erg ver met Real Madrid te zijn Mijn Ajax held. En dan gaat ie spelen voor die lelijke club. Wat een droevigheid zeg, bah. Enig voordeel is dat hij eindelijk weer in de CL te zien valt.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Cool

En Suarez schijnt erg ver met Real Madrid te zijn Mijn Ajax held. En dan gaat ie spelen voor die lelijke club. Wat een droevigheid zeg, bah. Enig voordeel is dat hij eindelijk weer in de CL te zien valt.

En terugkeert in de ArenA, Ajax loot Madrid vast weer.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Zou wel mooi zijn om Luis een keer weer in Amsterdam te zien. Maar als Ajax weer Real Madrid loot dan ga ik ze bij de Uefa loting wat aan doen. 3 jaar op rij is al niet leuk.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Cool

Ach, van Ajax naar Real, zo veel lelijker is die club niet. Beide arrogante recordkampioenen uit de hoofdstad met het grootste budget. Zie niet zo veel verschil eigenlijk....

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Dan is Feyenoord dus net Stoke City? Het voetbal ziet er niet uit en ze winnen nooit eens wat?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nee, want Dortmund heeft recent nog 2 landstitels gewonnen....onvergelijkbaar dus

Overigens schijnt Jupp Heynckes bijna zeker de nieuwe coach van RM te worden. Dat is wel een goede zet van zowel RM als hem denk ik. Een vrij beschaafde man die goed met ego's om kan gaan. En RM is natuurlijk wel van het kaliber om je pensioen nog effe uit te stellen.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dan is Feyenoord dus net Stoke City? Het voetbal ziet er niet uit en ze winnen nooit eens wat?

Hadden wij Rory Delap maar, dan had Pellè er 56 gemaakt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Hehe, die naam heb ik serieus moeten googlen

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

j0enne schreef:

US Football? 'Soccer' toch?

Sorry, ik ben altijd in de war. In de VS spelen ze de bal met de handen en noemen het voetbal.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

j0enne schreef:

Beasley van PSV ook nog van de partij?

Ja, zijn 100ste cap.

Home - U.S. Soccer - ussoccer.com

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4541 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nee, want Dortmund heeft recent nog 2 landstitels gewonnen....onvergelijkbaar dus

Overigens schijnt Jupp Heynckes bijna zeker de nieuwe coach van RM te worden. Dat is wel een goede zet van zowel RM als hem denk ik. Een vrij beschaafde man die goed met ego's om kan gaan. En RM is natuurlijk wel van het kaliber om je pensioen nog effe uit te stellen.

En hij heeft er de CL al eens gewonnen. Ben benieuwd. Beter dan Ancelotti voor die club, dat zeker, maar hij heeft enkel de leerling van Van Gaal als voorganger gehad, niet De Meester zelf. Dus zal hij zelf het een en ander moeten bouwen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hehe, die naam heb ik serieus moeten googlen

Altijd nog even een handdoekje om de bal droog te maken en gooien maar!

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

PSV A1 wint bekerfinale na verlenging van Feyenoord, 3-2

Feyenoord bij rust met 0-2 voor!

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Kijk die tokkies dan weer van de tribune stormen bij de winnende. Tjongejonge zeg.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Triest inderdaad. Al verwacht je van die 'tokkies' niet beter, als je als voetballer zo gaat provoceren ben jee nou ook niet echt de slimste. Al durft ie nu vast wel met wat stewards en hekken er tussen. triest.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ook wel idioot dat die spelers zo naar het publiek provoceren ja. Nogwel bij een jeugd finale pfff. Maargoed, dat tokkiegedrag op de tribunes is natuurlijk ook onzin. Helaas hebben Feyenoord supporters nou geen hele beste naam als ze op verplaatsing zijn. Maar dit soort lui zorgen er wel voor dat er zelfs jeugdwedstrijden...zelfs finales..zonder publiek worden gespeeld.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Weet jij veel wat ze de hele wedstrijd hebben lopen roepen. Maar kan zo'n ontlading wel voorstellen als je de winnende maakt in de verlenging. Als je dit doet bij een 0-4 dan is 't gewoon provoceren om 't provoceren.

Wat moesten die supporters van Arsenal toen doen toen Adebayor langs kwam glijden?

Het veld opstormen om 'm een pak rammel te verkopen?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Rellen of proberen het veld op te komen is altijd fout, maar het is ook wel dom wat die spelers daar doen. Waarom precies op die plek vieren en provoceren? Kijk maar goed, ze zitten dat publiek daar op te fokken met gebaren.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Dat doen die spelers waarschijnlijk niet zonder reden A&L..

Waarom wordt die finale ook in Almelo gespeeld. Heb overigens her en der gelezen dat er heel wat Feyenoorders in elkaar zijn gemept in Almelo door (plaatselijke) Ajacieden. Dus ze waren al wat geagiteerd toen ze in het stadion aankwamen. Helaas kent onze club ook dit soort lui.

(afbeelding)

Aangepakte groep:

(afbeelding)

Politie:

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik vind zulke teksten toch zo intens treurig zeg. Feyenoord of Feyenoorders expres met een kleine letter schrijven? Hoe oud is die schrijver? 14?

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Gelukkig weten wij wel wanneer we hoofdletters moeten gebruiken. Gewoon Nederlandse taalregels

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.