- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Kansloze trip. Vlak voor een belangrijke kwalificatiematch in een land dat niet wakker ligt van voetbal én met een veel te groot tijdsverschil. Soms vraag ik me af of er bij de bond wel mensen met gezond verstand zitten...
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Belgen spelen ook! Rendez-vous vannacht om 02:11! Leuk uur voor een wedstrijd ...
(Tegen de VS trouwens - hier was toch zo'n VS fanaat?)
Neem aan dat je mij bedoelt...?
Normaal gesproken kijk ik alles van de VS maar om nu op een doordeweekse dag midden in de nacht op te staan om vervolgens op een stream te zien hoe de VS volledig in de pan gehakt wordt door een veel fitter en sterker Belgie........ Wordt helaas ook niet uitgezonden op één van de Belgische zenders die we in Nederland hebben maar op VTM (die ook een herhaling morgen middag uitzendt).
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wat is Roda's excuus?
Maar desondanks toch nog altijd meer dan 40 jaar onafgebroken in de Eredivisie. Enkel Utrecht en de traditionele top 3 kunnen dat ook zeggen. In al die jaren heeft Roda exact 2 seizoenen gehad waarin ze in de problemen kwamen. Kan je niet zeggen dat ze niet thuishoren in de Eredivisie.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Kurto en Prus zijn inderdaad niet de beste keepers! 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Die mongool heeft dus een poster van Suarez boven z'n bed hangen...
Op 2.39 nog even vrolijk iemand bij de keel grijpen en een kopstoot geven.
Terecht dat die 2 stoten kreeg van die speler die werd gebeten.
Volgens Soccerway kregen die keeper en die speler die werd gebeten direct rood, ben alleen meer benieuwd wat er op 't einde nog allemaal gebeurde.
90+1, 90+13, 90+14 ook nog 3 rode kaarten, waarvan 1 twee keer geel voor de uitploeg.
Verder nog in de 62e en 70e minuut ook nog 2 spelers met twee keer geel voor de thuisploeg.
En als 't niet gekker kon, in de 90+14 kreeg de thuisploeg een penalty waardoor 't duel in 1-1 eindigde. 
Best knap trouwens, vanaf de 70e minuut 8 tegen 10 en dan nog niet kunnen scoren! 
Na die penalty was 't 8 tegen 7.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Kansloze trip. Vlak voor een belangrijke kwalificatiematch in een land dat niet wakker ligt van voetbal én met een veel te groot tijdsverschil. Soms vraag ik me af of er bij de bond wel mensen met gezond verstand zitten...
Nou ja zeg de Rode Duivels gaan inderdaad gewoon voor 1 wedstrijd de halve wereld over om dan terug te keren voor een enorm belangrijke kwalificatiewedstrijd... niet te filmen weer 
Ecuador - Duitsland nog 2-4 geworden, druk maak ik me nog niet maar moe word ik er wel eens van hoe makkelijk die tegengoals dan toch weer komen... Enfin, met het 2e elftal wel een aardig resultaat.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Kurto en Prus zijn inderdaad niet de beste keepers!
Die Prus keepte bij Roda-Ajax echt sensationeel sterk. Die hield toen zeker 5, 6, 7 goals tegen. Was toen echt niet normaal. Het is dat Ajax nog 2x een late goal die middag scoorde, anders had ik die keeper als trauma gehad 
Onderhond
-
- 87617 berichten
- 12877 stemmen
2-4 ... toch niet verkeerd tegen de US (in de US).
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Maar desondanks toch nog altijd meer dan 40 jaar onafgebroken in de Eredivisie. Enkel Utrecht en de traditionele top 3 kunnen dat ook zeggen. In al die jaren heeft Roda exact 2 seizoenen gehad waarin ze in de problemen kwamen. Kan je niet zeggen dat ze niet thuishoren in de Eredivisie.
En over die doelpunten kan ik er ook wel een paar noemen waar wij bijvoorbeeld totaal de boot in gingen. Ik zal maar zwijgen over de wedstrijden waar Ter Wielen in het doel stond en wij Boer moesten missen. Dat heeft ons misschien wel de play-offs voor de EL gekost (niet dat dat een doelstelling was, maar ter illustratie).
Roda heeft idd geen geluk gehad met de arbitrage en ik geef ze ook groots gelijk dat ze er helemaal ziek van waren. Maar evengoed hadden ze weinig te klagen in hun beslissingswedstrijd, dus wij hoeven niet al te veel medelijden te hebben met die lui.
Bovendien, als wij het over geschiedenis gaan hebben, kan je je ook afvragen of Sparta wel in de Jupiler League hoort.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Die Prus keepte bij Roda-Ajax echt sensationeel sterk. Die hield toen zeker 5, 6, 7 goals tegen. Was toen echt niet normaal. Het is dat Ajax nog 2x een late goal die middag scoorde, anders had ik die keeper als trauma gehad
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4541 stemmen
Wat wil je zeggen? Kitsch? Te strakke zwembroek? Lelijke vriendin?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ik zag het ook pas na een paar minuten. 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Zo die foto is al een halfjaar oud ofzo?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Zou best kunnen, ik heb 'm zelf niet gemaakt.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Haha, die chick daar achter die zit echt zo van, kut had ik, maar zo een figuur.
Onderhond
-
- 87617 berichten
- 12877 stemmen
2-4 ... toch niet verkeerd tegen de US (in de US).
En dan nog met
- een dubieuze penalty voor de VS,
- onterecht afgekeurde goal van Lukaku
- niet gefloten handspel van de VS
- en een hoekschop goal waarbij het mij niet helemaal duidelijk is of het nu om een buitenspel geval ging.
Hopelijk rollen ze net zo over Servië, al zal dat wel een ander paar mouwen worden.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Bovendien, als wij het over geschiedenis gaan hebben, kan je je ook afvragen of Sparta wel in de Jupiler League hoort.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
- een dubieuze penalty voor de VS,
- onterecht afgekeurde goal van Lukaku
- niet gefloten handspel van de VS
- en een hoekschop goal waarbij het mij niet helemaal duidelijk is of het nu om een buitenspel geval ging.
Mat_
-
- 737 berichten
- 1336 stemmen
Laten we deze match toch ook niet overschatten als waardemeter. Dit Team USA is het zwakste in jaren.
Die 1-1 is trouwens echt wel een grap. Overduidelijk buitenspel+ overduidelijke duwfout
Onderhond
-
- 87617 berichten
- 12877 stemmen
Sowieso blijft het altijd een oefenwedstrijd, nooit te vergelijken met "echte wedstrijden". Toch is het gewoon bemoedigend.
Mat_
-
- 737 berichten
- 1336 stemmen
Wat vooral opvalt is dat Fellaini helemaal geen plaats heeft in dit elftal. Technisch beperkt, te traag in uitvoering
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Laten we deze match toch ook niet overschatten als waardemeter. Dit Team USA is het zwakste in jaren.
Die 1-1 is trouwens echt wel een grap. Overduidelijk buitenspel+ overduidelijke duwfout
Mee eens.. Dit Amerikaanse elftal hangt als los zand aan elkaar ondanks dat de belangrijkste spelers van bijvoorbeeld de WK 2010 wel nog gewoon aanwezig zijn. Klinsmann vind ik een verschrikkelijke coach. Geen uitstraling, en belangrijker nog, geen tactiek. Meerdere spelers hebben al aangegeven dat Klinsmann ze het veld in stuurt zonder enige tactiek en enkel met van die motiverende zinnetjes. Iets wat, als ik het goed heb, Lahm ook al een keer heeft aangegeven toen Klinsmann nog Bayern trainde.
Z'n selectie beleid is bovendien vaak niet om aan te zien, al moet ik toegeven dat het materiaal waarmee hij aan de slag moet sowieso niet geweldig is. Maar waarom kerels als Goodson (31 en geen vaste basisplek bij Brondby), Parkhurst (geen vaste plek bij Augsburg), Beasley (31, al jaren over de hill en ook nog niet op z'n favo positie gezet), Davis (31 en brengt absoluut niks op internationaal niveau), Kljestan (Brengt niks op intl niveau) etc. maar opgeroepen blijven worden is mij een raadsel.
Overigens miste we wel belangrijke spelers als Chandler, Fabian Johnson, Bradley en Donovan die wel enig verschil zouden hebben gemaakt. En met spelers als Hamid (DC United), Gonzalez (LA Galaxy), Shea (Stoke), Boyd (Rapid Wien), Diskerud (Rosenborg), Agudelo (NE Revolution), Bruin (Houston Dynamo), Brooks (Hertha), Packwood (Birmingham), Pelosi (Liverpool) etc. ziet de toekomst er gelukkig wel ietat rooskleuriger uit.
Mat_
-
- 737 berichten
- 1336 stemmen
Het wordt waarschijnlijk wachten tot het wk 2014 en een roemloze uitschakeling in de eerste ronde tot ze Klinsmann aan de deur zetten. Een Europese coach, en al zeker Klinsmann, aannemen als coach voor Team USA was sowieso al om problemen vragen. Die defensieve organisatie is echt een lachertje
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Zit die Donovan er nou nog steeds bij joh? Die is toch zo langzamerhand ook al 35 ozo?
Mat_
-
- 737 berichten
- 1336 stemmen
Donovan zit al een tijdje niet meer in de selectie wegens problemen tussen hem en Klinsmann. En hij is nog altijd maar 31, maar gaat al zolang mee
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Zit die Donovan er nou nog steeds bij joh? Die is toch zo langzamerhand ook al 35 ozo?
31. Wordt natuurlijk wel steeds minder maar is nog steeds 10 keer slimmer en technischer dan de vervangers. Misschien dat met wat aanvoer vanaf het middenveld Altidore ook eens wat vaker zal scoren. Nu teren we op Dempsey als onze belangrijkste man die ook al 30 is en sinds zijn transfer naar Spurs er helemaal niks meer van bakt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.