• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.065 films
  • 12.279 series
  • 34.104 seizoenen
  • 649.355 acteurs
  • 199.296 gebruikers
  • 9.391.462 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nieuwe Kuip dus! Hopelijk krijgt die een goede akoestiek.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Onderhond schreef:

Wordt dan duidelijk onderbelicht in de Belgische pers. Had er nog nooit van gehoord.

Hm.. dat ie in een top 70 staat is volstrekt onnozel, maar dat ie in Belgie kennelijk onbekend is is wel raar. Wordt al het hele jaar in verband gebracht met Italiaanse topclubs.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4722 stemmen

nclo schreef:

(quote)
Die info was mij ontschoten, desondanks zie ik Mundzakic nog als een prima spits die prima met Lewandowski kan concurreren

Schat Lewandowski een pak hoger in dan Mandzukic (en Gomez). Vooral in het voetballen zelf. Al is zijn neus voor goals wel wat minder misschien. Maar goed, vergelijken is natuurlijk moeilijk. We zullen zien volgend jaar.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4722 stemmen

kos schreef:

(quote)

Hm.. dat ie in een top 70 staat is volstrekt onnozel, maar dat ie in Belgie kennelijk onbekend is is wel raar. Wordt al het hele jaar in verband gebracht met Italiaanse topclubs.

Is een paar keer opgeroepen voor de Belgische nationale ploeg (en speelde ook al mee) maar echt bekend is hij hier niet. Komt ook amper voor in de media hier.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Het schijnt trouwens dat Munsterman de Oude Kuip naar Twente wil laten verplaatsen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Op Eredivisie Live nu sinds 19.20 uur tot half 9 een docu over Frank de Boer. Tot nu toe boeiend, leuk om een kijkje achter de schermen te zien. En het is een toffe gozer. Wel de eerste minuten helaas gemist.

Onderhond

• 87617 berichten
  • 12877 stemmen

kos schreef:

Heb de indruk dat er bij ons momenteel meer naar de Engelse competitie gekeken wordt (niet verwonderlijk natuurlijk). Italiaanse competitie wordt nagenoeg genegeerd.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Bij ons ook hoor.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Italiaans voetbal is sowieso het sufste van het sufste. Het is niet goed, niet verrassend en al helemaal niet leuk om te kijken. Die bekerfinale van afgelopen weekend bevestigde dat maar weer eens. Zelden zoiets kuts gezien.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Reinbo schreef:

Nieuwe Kuip dus! Hopelijk krijgt die een goede akoestiek.

Fantastisch nieuws. Mooie bijkomstigheid is dat die schreeuwers van Zoek de Kuip hun zin niet krijgen ook.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4541 stemmen

Het blijft wel grappig. Ergens binnen De Macht heeft men bedacht: die nieuwe kuip komt er. En geloof me, die komt er dan ook. Is het eerzucht? Is het dat men eindelijk de macht kan tonen? Zijn bouwfondsen al beloofd aan vriendjes? Geen idee wat het altijd is, maar het blijft typisch.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben een beetje ambivalent. Vind de plannen van Van Merwijk en kornuiten ook niet van de juiste visie getuigen. Maar de presentatie van het RDK clubje voor de Gemeenteraad gister, scheen nogal erbarmelijk te zijn.

Maar ben verder zeer benieuwd naar het ontwerp.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Reinbo schreef:

I Maar de presentatie van het RDK clubje voor de Gemeenteraad gister, scheen nogal erbarmelijk te zijn.

Klopt. Het was de perfecte weergave van een even zo erbarmelijk plan.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Italiaans voetbal is sowieso het sufste van het sufste. Het is niet goed, niet verrassend en al helemaal niet leuk om te kijken. Die bekerfinale van afgelopen weekend bevestigde dat maar weer eens. Zelden zoiets kuts gezien.

Inderdaad, ik maar denken dat 't genieten werd aangezien het ook nog eens 2 clubs uit Rome waren. Helaas was 't huilen met de pet op. Kijk eigenlijk ook nooit Italiaans voetbal, alleen voor AC Milan - Internazionale maak ik een uitzondering.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Typisch nieuwtje dat de Gloryhunter blij maakt.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Die Duitsers trouwens binnen 4 minuten al op 0-2!

Ecuador is nou niet bepaald een slechte ploeg gezien de stand in de kwalificaties voor 't WK.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

En Benfica niveau. Stoke City en Benfica. Twee verschillende werelden.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
En Benfica niveau. Stoke City en Benfica. Twee verschillende werelden.

Ik ben graag selectief, dus ik hou het op Stoke

Oja, Podolski scoort zonet na 6 seconden.

Die verdediging

[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XcvVNZuxdMg#![/embed]

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

j0enne schreef:

Die Duitsers trouwens binnen 4 minuten al op 0-2!

Mooi. Dan gaan de Duitsers weer denken dat ze een goede kans maken op de aankomende eindronde. Dan komen ze Italië weer tegen in de KO fase en is het weer huilen geblazen .

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

(afbeelding)

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Zijjn die interlands nu alemaal?

http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/31050__.php

Alweer een Nieuwe knieoperatie voor Cuenca. Dat wordt ook niks. Hoop niet dat Ajax hem opnieuw gaat huren

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

rep_robert schreef:

Zijjn die interlands nu alemaal?

http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/31050__.php

Dat wordt ook niks. Hoop niet dat Ajax hem opnieuw gaat huren

Hij zal wel onhaalbaar zijn, maar misschien wordt het hierdoor voor Ajax wel mogelijk om e'm te kopen. In het geval van Cuenca zou ik het gokje wel willen wagen, mits hij zelf ook getransfereerd wil worden.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

schram101 schreef:

(afbeelding)

Tegen Zweden stonden we ook 4-0 voor

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Finisterra schreef:

(quote)

Kijk bijna wekelijks naar Dortmund (laatste 2 jaar toch) en Lewandowski is echt wel ontzettend sterk. Zou zelfs durven stellen dat Lewandowski een groter verlies is dan Götze. Zal zeer moeilijk te vervangen zijn, zeker voor het spel van Dortmund (die ene spits is wel erg belangrijk). Was vaak vooral verbaasd over de manier waarop hij ogenschijnlijk onmogelijke ballen toch nog makkelijk in de ploeg houdt. Zeker als enige spits is dat niet evident en het onderstreept ook z'n goede techniek (voor een houterig type als hem). Zijn grootste manco vind ik eigenlijk dat hij geregeld ook een onmisbare kans laat liggen... Van de pure spitsen ken ik weinig spelers die de laatste twee jaar beter waren. Falcao misschien. Zeker beter dan Ibra, veel constanter zonder twijfel.

Ik vind het ook een goede speler en ik ben het met je eens dat zijn verlies moeilijker op te vangen is dan het vertrek van Götze. Ik vind Lewandowski alleen meevoetballend minder sterk en vind het geen exceptionele speler zoals dat bijvoorbeeld Ronaldo, Messi en Iniesta wel zijn. Een top-3 notering vind ik daarom wat overdreven. Persoonlijk had ik e'm rond plaats 10 geplaatst.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Reinbo schreef:

Het schijnt trouwens dat Munsterman de Oude Kuip naar Twente wil laten verplaatsen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Oja, Podolski scoort zonet na 6 seconden.

Niet alles geloven wat die commentator roept. Het zijn 9 seconden..

Onderhond

• 87617 berichten
  • 12877 stemmen

Belgen spelen ook! Rendez-vous vannacht om 02:11! Leuk uur voor een wedstrijd ...

(Tegen de VS trouwens - hier was toch zo'n VS fanaat?)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.