- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Veel plezier ermee, wel die 6000 betalen hè. Ben niet kapot van Muzaqi. In de B1 loopt een veel betere.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Na Clasie en De Vrij heb ook ik mijn overeenkomst met Feyenoord voor een jaar verlengd.
Beide partijen zijn zeer content met deze vernieuwde overeenkomst.

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik dacht dat er sprake was van een gentlemen's agreement tussen Ajax, PSV en Feyenoord.....
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Na Clasie en De Vrij heb ook ik mijn overeenkomst met Feyenoord voor een jaar verlengd.
Beide partijen zijn zeer content met deze vernieuwde overeenkomst.
Ouwe gloryhuntertje
Hoeveel betaal je eigenlijk voor een scc bij Feyenoord en op wat voor positie t.o.v. het veld zit je dan?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
268 voor vak J. Zit je in een hoekvak 1e ring met mooi uitzicht op het legioen en de vingerverfdoekjes. 
Had 3 jaar terug van M, dat was lange zijde voor 460 euro. Maar met twee kaarten werd met dat net iets te prijzig. Crisis doet toch echt pijn bij de ondernemer.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Veel plezier ermee, wel die 6000 betalen hè. Ben niet kapot van Muzaqi. In de B1 loopt een veel betere.

rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
268 voor vak J. Zit je in een hoekvak 1e ring met mooi uitzicht op het legioen en de vingerverfdoekjes. 
Had 3 jaar terug van M, dat was lange zijde voor 460 euro. Maar met twee kaarten werd met dat net iets te prijzig. Crisis doet toch echt pijn bij de ondernemer.
Had het eigenlijk (ruim) goedkoper verwacht dan bij Ajax, maar dat valt wel mee dus. Al betaal ik ook 274 euro 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat als Manuel Pellegrini was aangebleven ze nu al een Champions League hadden binnengesleept.
A&L1 en otherfool zouden zeggen dat dit niet te bewijzen is en dat je dan gewoon moet zwijgen. 
Feit blijft dat Pellegrini zwaar heeft gefaald met Real In de Champions League. Mourinho heeft elk seizoen beter gedaan met Real.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
En de prijs is twee of drie jaar terug flink omhoog gegaan, omdat een seizoenkaart van Feyenoord bijna net zo goedkoop was als die van RKC en Sparta.
Krijgen jullie (Rep) er ook een Europese wedstrijd bij? Wij wel, en dat is normaal ook de enige Europese wedstrijd van Feyenoord in een seizoen, dus erg sympathiek.
Joy4ever
-
- 4622 berichten
- 1843 stemmen
Krijgen jullie (Rep) er ook een Europese wedstrijd bij? Wij wel, en dat is normaal ook de enige Europese wedstrijd van Feyenoord in een seizoen, dus erg sympathiek.
Humor 
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Vorig seizoen waren het er anders twee 
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Feyenoord heeft de duurste goedkoopste seizoenskaart en dat voor het bedrag wat Reinbo betaalt.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Feyenoord heeft de duurste goedkoopste seizoenskaart en dat is het bedrag wat Reinbo betaalt.
Reinbo is altijd al een gekke jongen geweest.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Na een paar jaar niet heen geweest te zijn had ie genoeg geld gespaard 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Hahaha Barcelona heeft 25 miljoen over voor Kompany.

Veel te weinig natuurlijk voor één van de allerbeste verdedigers die ook nog eens een contract heeft tot 2018.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
NAC Breda en AZ onderhandelen over Gudelj: ?Het spel is op de wagen? - voetbalzone.nl
Ken hem niet heel goed, maar het schijnt een hele goede speler te zijn. Het zou sowieso een top prestatie zijn om Falkenburg te slijten.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen

Veel te weinig natuurlijk voor één van de allerbeste verdedigers die ook nog eens een contract heeft tot 2018.
Klopt, ik zou meteen inzetten op 50 of 100 miljoen...
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen

Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wandelgangen, maar elke Belgische krant maakt er melding van.
Klopt, ik zou meteen inzetten op 50 of 100 miljoen...
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ah oké, ik zag 't op Voetbalzone bij In de wandelgangen.
25 miljoen is natuurlijk lachwekkend aangezien 't één van de beste verdedigers ter wereld is op 't moment.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
A&L1 en otherfool zouden zeggen dat dit niet te bewijzen is en dat je dan gewoon moet zwijgen. 
Feit blijft dat Pellegrini zwaar heeft gefaald met Real In de Champions League. Mourinho heeft elk seizoen beter gedaan met Real.
Met Pellegrini had Real ieder geval minimaal kunnen bereiken wat met Mourinho gelukt is. Mourinho heeft namelijk niks bijzonders in Madrid gedaan.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dus volgens jou zou Pellegrini ook drie jaar op rij de halve finales van de Champions League bereiken, kampioen van spanje worden met een record aantal punten en doelpunten, ervoor zorgen dat Barcelona zowat niet meer van Real kan winnen,... En hij zou dus nog meer dan dat kunnen bereiken?
Ik vraag me af waarom jij en anderen denken dat Pellegrini dit ook zomaar allemaal zou kunnen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Omdat hij de grootste begroting heeft van allemaal. Die halve finales CL lijken me nog het minst lastig. En eens in de drie jaar een titel met maar één rivaal is toch ook niet zo'n prestatie?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dus volgens jou zou Pellegrini ook drie jaar op rij de halve finales van de Champions League bereiken, kampioen van spanje worden met een record aantal punten en doelpunten, ervoor zorgen dat Barcelona zowat niet meer van Real kan winnen,... En hij zou dus nog meer dan dat kunnen bereiken?
Ik vraag me af waarom jij en anderen denken dat Pellegrini dit ook zomaar allemaal zou kunnen.
Het zou kunnen. Pellegrini zou ook de CL kunnen winnen. Hij bereikte met Villarreal al eens de halve finale en had dit seizoen pech dat Dortmund hen op bizarre wijze uit de halve finale hield. En dan heb je het over 2 clubs die nog geen 10% van het budget van Madrid hebben.
Daarnaast pakte Pellegrini met Madrid in 09-10 liefst 96 punten in de competitie, dus dat zit bizar dicht bij het beste van Mourinho in de buurt. Alleen was Barcelona toen op zijn allerbest.
Pellegrini is beter dan zijn materiaal, Mourinho is zo goed als zijn materiaal is. Zeker in zijn periode Madrid.
En laten we Mourinho zijn Europese prestaties niet overdrijven. Andere coaches hadden de afgelopen jaren ook wel Tottenham en Galatasaray met dit RM uitgeschakeld. Hij heeft 1 topteam eruit gezet, Man Utd dit jaar. Verder heeft Mourinho ook geen grote dingen bereikt. Verliest gewoon alledrie zijn halve finales.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Nou ja, als ik nu ga roepen dat Harm Van Veldhoven bij Ajax ook makkelijk kan wat De Boer daar doet en zelfs beter, dan zeg jij waarschijnlijk wel dat Harm niet onder druk kan presteren of niet weet hoe hij met 'sterren' moet omgaan.
Hetzelfde geldt natuurlijk voor Pellegrini. Nogal makkelijk om te presteren bij ploegen waar er geen druk heerst. In de Champions League faalde hij keihard, meteen na de poulefase eruit toch?
Omdat hij de grootste begroting heeft van allemaal. Die halve finales CL lijken me nog het minst lastig. En eens in de drie jaar een titel met maar één rivaal is toch ook niet zo'n prestatie?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Pellegrini is beter dan zijn materiaal, Mourinho is zo goed als zijn materiaal is. Zeker in zijn periode Madrid.
Mourinho wint de Champions League met Porto. En doet het daarna ook nog eens met Inter terwijl Inter voor de komst van Mourinho elk jaar faalde. Mourinho laat ploegen boven zichzelf uitstijgen.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Trouwens, ik zat gisteravond eens de VI van afgelopen week uit te lezen. Kwam bij de rubriek Balverliefd uit, waar deze week week een verhaal stond van een AZ supporter, nu 72 jaar, maar die tot een aantal jaar terug elke uitwedstrijd van AZ met de fiets bezocht, ook als het een Europees potje in bv Polen was. Echt een schitterend verhaal zeg, prachtige kerel. Ik denk dat oa Lefgozer hem misschien wel kent, is schijnbaar best een bekende AZ supporter door zijn manier van reizen. Hij mocht het niet meer van zijn vrouw, die bang was dat er hem wat zou overkomen. Maar naar de bekerfinale vorige week mocht hij het nog 1 keer.
Ken em wel, ja. Da's Jozef. Aardige vent.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.