• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.074 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.450 acteurs
  • 199.307 gebruikers
  • 9.391.832 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

%%%%%% schreef:

NAC Breda en AZ onderhandelen over Gudelj: ?Het spel is op de wagen? - voetbalzone.nl

Ken hem niet heel goed, maar het schijnt een hele goede speler te zijn. Het zou sowieso een top prestatie zijn om Falkenburg te slijten.

Ik volg NAC ook niet wekelijks dus kan dan ook geen heel zinnige dingen zeggen over Gudelj. Van wat ik heb horen zeggen schijnt het inderdaad een goede speler te zijn. AZ wilde hem in de winterstop al halen als de deal met Henriksen niet doorging. Misschien kan er à la Lens/Marcellis een dealtje worden gemaakt waar Falkenburg bij wordt betrokken (en stuur dan ook gelijk Downey Gorter weer terug naar Breda aub).

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

depri83 schreef:

Mooi verhaal, nog veel gekker is die vent die elke twee weken uit Zwitserland komt vliegen om naar de wedstrijden van Telstar te kijken. Waudiz

Wat een held!

Oh, nog even over die linksbacks. Wat moet Buttner nu wel denken?

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Büttner heeft de beelden van afgelopen zondag waarschijnlijk wel teruggekeken en tot de conclusie gekomen dat Van Gaal inderdaad nog niet bij hem hoeft aan te kloppen.

In ander nieuws:

De Jupiler League lijkt nu toch wel de beloften teams te verwelkomen.

Heeft de JL er iig ook weer een kijker bij (als PSV mee mag doen).

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Ik zie nu pas dat pieters is opgeroepen voor de oefentrip van NL elftal

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wel een beetje apart, zondag speelt een Ajax all star team in Hong Kong. In dat team 1 van de grootste Ajacieden ooit, Litmanen, maar ook iemand als Ferdi Vierklau Een groter contrast heb je bijna niet, hehe. Wel leuk hoor.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2261 stemmen

Nomak schreef:

Dus volgens jou zou Pellegrini ook drie jaar op rij de halve finales van de Champions League bereiken, kampioen van spanje worden met een record aantal punten en doelpunten, ervoor zorgen dat Barcelona zowat niet meer van Real kan winnen,... En hij zou dus nog meer dan dat kunnen bereiken?

Ik vraag me af waarom jij en anderen denken dat Pellegrini dit ook zomaar allemaal zou kunnen.

Met het huidige elftal is het vrij normaal dat je ieder jaar de halve finale haalt in de CL. Het enige bijzondere dat Mourinho heeft behaald is 100 punten in één seizoen. Dat is wel knap.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2261 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En laten we Mourinho zijn Europese prestaties niet overdrijven. Andere coaches hadden de afgelopen jaren ook wel Tottenham en Galatasaray met dit RM uitgeschakeld. Hij heeft 1 topteam eruit gezet, Man Utd dit jaar.

En op een bedenkelijke manier bovendien.

Onderhond

• 87617 berichten
  • 12878 stemmen

Nederlander naar m'n hart.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Goede speler, maar waarom pikte Ajax hem niet op toen hij uitblonk voor AGOVV in het bekerduel tegen Ajax. Weer te laat. Daarnaast erg blessuregevoelig, hebben we dat wel nodig?

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Grappig dat HSV niet alleen aan Martin Jol, maar ook aan Felix Magath als opvolger van Frank Arnesen denkt. Als er twee mensen in de voetbalwereld zijn, die bekend staan om dure miskopen, dan zijn zij het wel.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Ik las het op de Telegraaf-site, maar vind ik nou geen speler die Ajax beter maakt.

Enorm blessuregevoelig en scoort niet veel (mist veel kansen voor open goal, omdat hij het altijd te mooi wilt doen). Technisch begaafd, dat zeker, maar te flegmatiek.

Ik zie dan liever Tadic komen, al zal die een stuk duurder zijn.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Omdat Frank de Boer hem de beste speler van de Eredivisie vindt, denk ik.

En daar zou hij best eens gelijk in kunnen hebben.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Ik zie eigenlijk niet echt de misser in hem die gillie erin ziet. Zie hem toch vaak sprints winnen en daaruit ook scoren(b.v. PSV). Alleen die blessuregevoeligheid..

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

Tadic lijkt me idd beter bij Ajax passen dan Chadli.

En dat ze hem al bij agovv op hadden moeten pikken, tja. da's altijd makkelijk.

Zo verbaasde ik me er destijds ook al over dat een clubje als Heracles zo'n megatalent in de jeugd als Duarte zomaar kon oppikken..

Dat zou overigens zomaar de ideale opvolger van Eriksen kunnen zijn, ipv die overschatte Maher.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Makkelijk, maar hij blonk ook uit tegen Ajax en was heel dat seizoen goed. Dan moet je gewoon opletten en hem kopen. Het is niet zo dat ie onopgemerkt had kunnen blijven voor Ajax.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Boerrigter blonk ook uit in de Jupiler League...

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Maar niet tegen Ajax Wat dat betreft haalt Ajax al tijden te weinig talent uit de Jupiler League als je kijkt wat Ajax in de afgelopen jaren voor spelers had gekocht die clubs als AZ uit de JL heeft kunnen vissen.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Maar wat willen ze nu dan, want het bedrag dat Twente (waarschijnlijk) verlangt daar heeft Ajax al van aangegeven dat ze niet meer zoveel gaan betalen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Tadic lijkt met niet haalbaar.

Als je Duarte en Chadli samen voor € -10 kan ophalen dan moet je dat altijd doen.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

depri83 schreef:

Maar wat willen ze nu dan, want het bedrag dat Twente (waarschijnlijk) verlangt daar heeft Ajax al van aangegeven dat ze niet meer zoveel gaan betalen.

Chadli zijn laatste jaar loopt in. Twente kan niet meer de hoofdprijs vragen. Voor een Tadic wel bijvoorbeeld.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Dan zou het kunnen, maar met zoveel buitenlandse interesse lijkt me het sterk dat Chadli voor Ajax zou opteren.

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

Lijkt mij ook sterk, die is de Eredivisie al ontstegen en kan zo overstappen naar topcompetities. Dus dan zou hij wel knettergek zijn met nog een eenjarig contract.

Dan heb je echt de domste zaakwaarnemer ever.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

rep_robert schreef:

Maar niet tegen Ajax

Oké, ander voorbeeld. Sulejmani blonk ook uit tegen Ajax...

(geen JL, maar dat maakt niet uit. )

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Tja die ziet me toch een partij treurnis voorbij komen in Noordwijk elke keer... Het is misschien een beetje slap om het zo te brengen, maar hij heeft natuurlijk gewoon gelijk.

Misschien wel leuk om even de bookies er bij te halen:

1. Brazilie 4,6

2. Argentinië 5,9

3. Spanje 6,8

. Duitsland 6,8

Dan een enorm gat naar:

5. Belgie 22

. Nederland 22

7. Italië 25

8. Engeland 26

9. Colombia 38

10. Frankrijk 55

. Portugal 55

12. Mexico 60

Beetje vervuilde data natuurlijk omdat landen als Belgie, Engeland, Frankrijk en Portugal nog lang niet zeker zijn van kwalificatie. Dat Nederland dat wel is en toch 22x uitbetaald zegt wel genoeg.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Als 5e ingeschat vind ik nog erg hoog.

Voor de kansen van Brazilië geef ik trouwens ook geen euro.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Lijkt me een reele conclusie. Verder niks mis met de underdogpositie.

mjk87 (moderator films)

• 14582 berichten
  • 4542 stemmen

Ach ja, de bookies, die hebben het bijna nooit bij het juiste eind. Ik heb weinig van de Brazilianen gezien, maar met dat materiaal het WK winnen? Ze hebben een thuisvoordeel (of is dat bij hen na 1950 wellicht een nadeel?) maar meer ook niet.

Zelf geef ik de Argentijnen de grootste kans, vooral omdat Europese landen nooit buiten hun eigen tijdzone's kampioen worden. Maar Argentinië moet het vooral van de aanval hebben. Dan Spanje (kunnen ze nog eenmaal?), Dan Duitsland.

Nederland kan de kwartfinale zeker halen, te meer ze waarschijnlijk poulehoofd zijn en als je dan eerste eindigt kan je met een redelijke loting zo in de kwartfinale staan. Dan zal het ophouden. Geen schande, dit elftal zal er pas in 2018 moeten staan of wellicht al 2016 op het EK als het heel snel gaat allemaal.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.