- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
stinissen (crew films & series)
-
- 23655 berichten
- 77252 stemmen
Snap niet wat je er zo grappig aan vind, want Louis lult ook gewoon bullshit. Minus afgelopen weekend heeft Huntelaar de laatste maand ongeveer in elk duel wel gescoord, oa uit en thuis tegen Arsenal om wat te noemen.
Dat een parodie op een voetballer genaamd Kuijt dan boven je wordt verkozen is pijnlijk ja. Die gozer kan werkelijk niks behalve zinloos rennen en overal staan behalve op de goede plek. Hij kreeg gewoon speeltijd omdat van Persie er niet was en van Gaal dit wel eens handig vond om de 3e aanvoerder (nog al zoiets bespottelijks, Kuijt 3e aanvoerder maken) eens wat minuutjes te geven.
KLOPT.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Zo slecht is Kuyt niet, een uitstekend voetballer. Geldt trouwens natuurlijk ook voor Huntelaar, die is echt door niemand af te stoppen. Van Gaal heeft nu eenmaal een enorme weelde aan goede spelers tot zijn beschikking, hij maakt daarbij tot nu toe altijd de goede keuzes. Gisteren was het ook eigenlijk een prima wedstrijd, heb er bij nader inzien best van genoten. Met een half elftal aan Eredivisiespelers op het veld bleek maar weer eens dat onze nationale competitie internationaal prima mee kan. Het is dan ook jammer dat de clubs in Europa door pech en misfortuin niet de goede resultaten halen die ze qua talent, inzet en daadkracht wel zouden verdienen.
Na het bijzonder aardige midweekse programma kijk ik in ieder geval ook weer uit naar de wedstrijden van het weekend. Onze beste spelers gaan er zeker weten weer leuke en spannende wedstrijden van maken. Wat te denken van Heerenveen - RKC op de zaterdagavond? Marco van Basten en Erwin Koeman, de giganten van '88 die ook als coaches een prima indruk maken staan dan tegenover elkaar. Op zondag staat er dan nog een echte topper op het programma: de altijd beladen derby Vitesse - NEC. Een garantie voor adembenemende acties en topentertainment. Daar kan wat mij betreft niets tegenop.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4112 stemmen
Zo slecht is Kuyt niet, een uitstekend voetballer. Geldt trouwens natuurlijk ook voor Huntelaar, die is echt door niemand af te stoppen. Van Gaal heeft nu eenmaal een enorme weelde aan goede spelers tot zijn beschikking, hij maakt daarbij tot nu toe altijd de goede keuzes. Gisteren was het ook eigenlijk een prima wedstrijd, heb er bij nader inzien best van genoten. Met een half elftal aan Eredivisiespelers op het veld bleek maar weer eens dat onze nationale competitie internationaal prima mee kan. Het is dan ook jammer dat de clubs in Europa door pech en misfortuin niet de goede resultaten halen die ze qua talent, inzet en daadkracht wel zouden verdienen.
Des te meer zorgen maak ik me om de Duitse competitie. Die is -zoals jij zelf ook al aangeeft- inmiddels voorbij gestreefd door de Eredivisie. Vooral als je nagaat dat het vooral om de b-garnituur gaat. Moet je eens nagaan als onze goede spelers er gisteren zouden staan. Pfoee. Met geluk hebben ze er nog een 0-0 uit weten te persen. Maar hé, het was wel een uitwedstrijd voor de Duitsers.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zelden de Duitsers zo ondaadkrachtig gezien als gister. Ze lijken zich de Nederlandse speelwijze steeds meer eigen te maken...... Dat ons EredivisieTeam zo makkelijk stand hield, ook al was het hun tweede garnituur, spreekt boekdelen. En dat voor een land met meer dan 80 mjn inwoners. Zou me kapot schamen als een eens zo machtige Duitser.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Na het bijzonder aardige midweekse programma kijk ik in ieder geval ook weer uit naar de wedstrijden van het weekend. Onze beste spelers gaan er zeker weten weer leuke en spannende wedstrijden van maken. Wat te denken van Heerenveen - RKC op de zaterdagavond? Marco van Basten en Erwin Koeman, de giganten van '88 die ook als coaches een prima indruk maken staan dan tegenover elkaar. Op zondag staat er dan nog een echte topper op het programma: de altijd beladen derby Vitesse - NEC. Een garantie voor adembenemende acties en topentertainment. Daar kan wat mij betreft niets tegenop.
Ironie, I love it 
david bohm
-
- 3103 berichten
- 3472 stemmen
Eens. De lenige pen van de heer otherfool is eigenlijk de enige reden dat ik dit draadje heb toegevoegd aan 'Mijn Updates.'
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
de altijd beladen derby Vitesse - NEC. Een garantie voor adembenemende acties en topentertainment.
Ook niet je eigen getroll?
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ik zag eerst niet van wie deze post afkwam. Ik zat het dus ook met stijgende verbazing en een schaterlach te lezen. Dacht al bij mezelf: "Wie is deze idioot in godsnaam? Bij die gozer zit echt een steekje los." Toen zag ik dat otherfool het gepost had en vielen alle puzzelstukjes in elkaar.
otherfool
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Dat mensen dat kunstje nog steeds grappig of sterk vinden. Typisch.
De man is gewoon een voetbalhater. En een liefhebber van trollen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3291 stemmen
Omdat jij er elke keer intrapt.
Do not feed th... och laat maar.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Het heeft niks met intrappen te maken, want dan zou het zo zijn dat ik niet merk dat hij trollt.
Dat het vrij irritant is moge duidelijk zijn ja. Dat het me nog weinig boeit idem. Af krijgt hij vast nog wel af en toe wat tegengas.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Hooligans van Feyenoord hebben een seizoen lang de orde bewaakt in en rond De Kuip. De Rotterdamse club zou de hooligans zelfs hebben ingehuurd. Yoeri Kievits, een lid van de harde kern, schreef het boek Rotterdam Hooligan, dat vrijdag in de winkels verschijnt. "Zelfs jongens met een stadionverbod mochten naar binnen. Er was een enorme, fanatieke meute en wij hebben ervoor gezorgd dat die lange tijd rustig is gebleven", vertelt Kievits tegen RTV Rijnmond.

Joy4ever
-
- 4633 berichten
- 1858 stemmen
Snap niet wat je er zo grappig aan vind
Zuurpruim 
Ik zie het plaatje gewoon helemaal voor me. Wat dat betreft heeft Huntelaar zijn kop natuurlijk ook niet mee.
Ik vind het gewoon erg grappig dat Huntelaar onder Van Marwijk mogelijk nog beter af was dan nu onder Van Gaal.
Ik ben het wel absoluut met je eens dat de keuze voor Kuijt nergens over ging. Puur in dat opzicht kan ik wel begrijpen dat Huntelaar ging morren.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Zuurpruim 
Ik zie het plaatje gewoon helemaal voor me. Wat dat betreft heeft Huntelaar zijn kop natuurlijk ook niet mee.
Ik vind het gewoon erg grappig dat Huntelaar onder Van Marwijk mogelijk nog beter af was dan nu onder Van Gaal.
Ik ben het wel absoluut met je eens dat de keuze voor Kuijt nergens over ging. Puur in dat opzicht kan ik wel begrijpen dat Huntelaar ging morren.
Het is wel bijzonder grappig dat de twee mannen die oh zo blij waren dat Van Marwijk weg is gegaan nu gewoon in hetzelfde schuitje zitten. Huntelaar op de bank en Van der Vaart die na Van Marwijk ook door Van Gaal standaard in de 70e minuut van het veld wordt gehaald.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Man van Glas strikes again. Opnieuw hamstringblessure voor Robben | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Man van Glas strikes again. Opnieuw hamstringblessure voor Robben | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Wordt Nederland alleen maar sterker van. Geef mij maar Lens.
mjk87 (moderator films)
-
- 14671 berichten
- 4586 stemmen
Robben is op eindtoernooien toch vaak belangrijk en beslissend. Vind hem verder inderdaad soms egoïstisch, maar de rest staat er zo beroerd voor dat hij vaak niets anders kan dan rennen en schieten.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Robben is op eindtoernooien toch vaak belangrijk en beslissend.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Zuurpruim 
Nee, Kuyt heeft zijn kop mee 
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Zuurpruim 
Onder van Marwijk was hij niet beter af, toen wist hij dat hij wissel stond. Onder van Gaal kan het elke wedstrijd veranderen. Ik verwacht dat Kuijt nu de komende 10 interlands weer wissel staat.
Het is vrij sneu dat een beperkte speler als Kuijt die werkelijk 0 kwaliteiten (meer) heeft verkozen wordt boven de man die met Schalke al 2 seizoenen alles kapot knalt. Hij kreeg ook wel eens het verwijt weinig CL te spelen en daardoor weinig daarin te scoren, maar volgens mij heeft hij nu 4 goals in 4 CL duels. Ook daarop valt niks te zeuren.
Overigens gaan er sterke geruchten dat Ajax met Bwin (hoofdsponsor van oa Real Madrid) in zee wilt gaan:
'Bwin wil in zee met Ajax' - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com
Daarom is er ook weinig ophef dat Ajax en Aegon gaan stoppen over 1,5 jaar als hoofdsponsor. Ben benieuwd, Bwin is internationaal zeer groot en bekend en staan ook bekend als goede betalers.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Wel tegen oa Kameroen, Slowakije en Uruguay in 2010.
Die jongen heeft tussen 2004 en 2010 op de eindtoernooien echt veel mooie dingen laten zien. Hij is vrij irritant, maar wel een schitterende speler die nog wel even mee kan.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wel tegen oa Kameroen, Slowakije en Uruguay in 2010.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Een Robben fit en in vorm maakt je team wel sterker met zijn spel. Dan krijgt hij vaak dubbele dekking en komt hij er nog voorbij. Dat levert ook weer veel ruimte voor andere spelers op.
Robben was in 2004, 2006, 2008 en 2010 erg sterk op de toernooien. Dan zie je toch dat topspelers het verschil maken. Dan zie ik liever Robben dan een Lens, Narsingh, Schaken en noem ze op op de flanken.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Dit meen je niet hoop ik. Een Robben in topvorm is een van de beste flankspelers ter wereld. Lens mag Robben zijn veters nog niet eens strikken.
mjk87 (moderator films)
-
- 14671 berichten
- 4586 stemmen
Ja, maar Robben was wel belissend in de goals. 2-1 tegen Kameroen (met reboudn vanuit Robbens schot), 2-1 tegen Slowakije (met goal Robben), 3-2 Uruguay (met goal Robben). Daarnaast tegen Slowakije in 2006 1-0 (goal Robben) en tegen Frankrijk net na de tegentreffer op een moment dat Frankrijk sterker was. Daarnaast inderdaad vaak dubbele dekking wat anderen ruimte geeft. Nederland zou dat moeten winnen ja, maar Nederland is inclusief Robben, toch wel met Sneijder de belangrijkste man gebleken, zeker in 2006, 2008 en 2010.
Joy4ever
-
- 4633 berichten
- 1858 stemmen
Het is vrij sneu dat een beperkte speler als Kuijt die werkelijk 0 kwaliteiten (meer) heeft verkozen wordt boven de man die met Schalke al 2 seizoenen alles kapot knalt.
Nog sneuer dat dollar Dirk wordt verkozen boven Siem de Jong. Siem knalt alle tegenstanders van Ajax kapot. Trek die jongen een Oranje shirt aan zodat we er over twee jaar een ster op kunnen zetten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.