• 16.362 nieuwsartikelen
  • 180.031 films
  • 12.392 series
  • 34.321 seizoenen
  • 651.482 acteurs
  • 199.662 gebruikers
  • 9.418.093 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

@Asharo. Dembele kan wel een actie maken. Weinig voetballers die zo sterk aan de bal zijn en een mannetje voorbij kunnen.

Nou ja, was inderdaad erg matig gisteren. Zoals gezegd, snel vergeten.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Precies, iemand moet de boel hier leuk houden..

Ware het niet dat de hardnekkige 'haters' constant het ongelijk van otherfool willen bewijzen, waardoor de boel nog minder leuk wordt..

mister blonde

• 12721 berichten
  • 5879 stemmen

Hij snijdt zinnige punten aan, maar verpest het door pesterige troll berichten over het Nederlandse voetbal. Er is genoeg aan te merken op het Nederlandse voetbal, maar je moet wel eerlijk zijn. Zie nu alleen maar flauwe verwijten, name calling en het moedwillig weglaten van nuance om een reactie uit te lokken.

Als hij bijvoorbeeld fout zit bij een voorspelling die hij in eerste instantie brengt met een stelligheid die weinig te raden overlaat, bagatalisseert ie zijn ongelijk zonder toe te geven dat ie er naast zat. Dat is toch niet serieus te nemen? Vind sowieso het niveau hier bijzonder laag. Houd het vanaf nu wel weer bij filmdiscussies. Daar zijn tenminste nog mensen te vinden met kennis van zaken. Hier niet.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

mister blonde schreef:

Vind sowieso het niveau hier bijzonder laag. Houd het vanaf nu wel weer bij filmdiscussies. Daar zijn tenminste nog mensen te vinden met kennis van zaken. Hier niet.

mister blonde

• 12721 berichten
  • 5879 stemmen

Typisch zo'n smiley voor het niveau hier. Grappig ingespeeld op mijn bericht zeg. Zal vast wel een ideale uitvinding zijn die smileys als je verder een vrij beperkte vocabulaire hebt.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

mister blonde

• 12721 berichten
  • 5879 stemmen

Fuck, ga onopgemerkt mee in het niveau dat een aantal mensen zo nadrukkelijk laag probeert te houden, zodat ze op niveau mee kunnen blijven discussieren. Ik snap dan ook best dat jullie me graag zien vertrekken.

Maar als het herhalen van een flauw smiley het leukste is dat je kan verzinnen, kan ik me voorstellen dat je depri bent.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Niet komen jammeren nadat je de vaste users van dit topic verwijt een laag niveau te presenteren, of geen kennis van zaken te hebben. Dan zijn we namelijk genoodzaakt om de smileybox open te trekken.

mister blonde

• 12721 berichten
  • 5879 stemmen

Nou kom op. Wie sluit zich verder nog aan bij het kneuzenclubje en bewijst mijn punt?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Materny schreef:

Niet komen jammeren nadat je de vaste users van dit topic verwijt een laag niveau te presenteren, of geen kennis van zaken te hebben. Dan zijn we namelijk genoodzaakt om de smileybox open te trekken.

Mwah, zit wel een kern van waarheid in natuurlijk. Genoeg uitzonderingen maar vruchtbare discussies kom je hier louter tegen.

mister blonde

• 12721 berichten
  • 5879 stemmen

Materny schreef:

Als ik het over een laag niveau heb zegt dat toch iets over het gemiddelde gehalte van kwaliteit (of in dit geval juist het ontbreken daarvan) van discussies. Dat mensen zich aangesproken voelen, zie ik dan in elk geval nog als een vorm van zelfreflectie. Dat mensen zich reppen om troll berichten waardevol te achten of mij zo snel als mogelijk uit wuiven, bewijst echt gewoon mijn punt. Kan er ook niets aan doen. Mijn laatste twee zinnen waren wat flauw, vooruit.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Mwah, zit wel een kern van waarheid in natuurlijk. Genoeg uitzonderingen maar vruchtbare discussies kom je hier louter tegen.

Maar jij gaat die discussie aan, of als deze je niet interesseert laat je hem lopen. Wat mister blonde doet is vanuit zijn ivoren toren met veel dedain ons hier wegzetten als kneusjes die niet weten waar ze het over hebben.

Dat nodigt niet echt uit om met de man in discussie te gaan.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Dat nodigt niet echt uit om met de man in discussie te gaan.

Maar wel om zijn punt te bevestigen?

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Als je louter met amper vervangt ben ik het met je eens .

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Stu-Pot schreef:

(quote)

Maar wel om zijn punt te bevestigen?

Ik ga niet graag in discussie met mensen die zich meteen zo opstellen. Als dat in zijn (en klaarblijkelijk jouw) ogen, zijn gelijk bewijst, tja.

mister blonde

• 12721 berichten
  • 5879 stemmen

En dat ik op het einde van mijn bericht een beetje troll als reactie op bijval voor de trollkoning was bloedserieus.

[edit] niet snel je bericht wijzigen. Nu is mijn ironische bericht, als reactie op jouw reactie over ironie, ironisch genoeg op een lager niveau uitgekomen dan ik aanvankelijk had bedacht.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4112 stemmen

Hij doelt ook niet op jou natuurlijk, dus waarom zou jij je aangesproken voelen? Probleem met trollberichten is dat het vooral om het uitlokken van reacties draait. Ik heb me ook wel eens laten kennen. Maar des te lekkerder is het als je wel resultaten pakt wanneer meneer otherfool het tegendeel beweert.

Daarnaast heeft het Duitse B-team gewoon gelijk gespeeld tegen een Nederlands B-team, dus al die berichten daarover trekken al helemaal op niets.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

rep_robert schreef:

Hij doelt ook niet op jou natuurlijk, dus waarom zou jij je aangesproken voelen?

Ik kom ook graag voor jou op rep!

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

mister blonde schreef:

En dat ik op het einde van mijn bericht een beetje troll als reactie op bijval voor de trollkoning was bloedserieus.

[edit] niet snel je bericht wijzigen. Nu is mijn ironische bericht, als reactie op jouw reactie over ironie, ironisch genoeg op een lager niveau uitgekomen dan ik aanvankelijk had bedacht.

Excuses, ik dacht dat ik nog op tijd was met mij wijziging.

En ik weet niet hoe en of jij trollt, want je komt hier bijna nooit.

mister blonde

• 12721 berichten
  • 5879 stemmen

Mijn andere 9400 berichten in de afgelopen 10 jaar zouden voor enig houvast kunnen zorgen. Of probeer je filmdiscussies zo veel mogelijk te vermijden?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Respekked schreef:

(quote)

Als je louter met amper vervangt ben ik het met je eens .

Had vruchteloze discussies moete nzijn . Dan ook akkoord?

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

mister blonde schreef:

Mijn andere 9400 berichten in de afgelopen 10 jaar zouden voor enig houvast kunnen zorgen. Of probeer je filmdiscussies zo veel mogelijk te vermijden?

Uitgezonderd smaak weet ik te weinig van film om er discussies over te voeren. Daarnaast lees ik niet alle berichten/discussies over een film na.

mister blonde

• 12721 berichten
  • 5879 stemmen

Wat voor kwalificaties moet je nog meer hebben dan? Lijkt me meer dan voldoende. Ben een betere voetballer dan filmmaker btw. Maakt dit mijn mening bij films nu minder waardevol en hier meer?

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Nee hoor, ik vel geen waardeoordeel. Ik ben alleen niet geneigd me in discussies te mengen over dingen waar ik minder verstand van heb. Vandaar dat ik hier vaker berichten plaats dan bij filmdiscussies.

mister blonde

• 12721 berichten
  • 5879 stemmen

Maar als jij een film hebt gezien, heb je er toch net zo veel verstand van als ieder ander? Kom op, dit is mijn manier om een 'elke mening is even waardevol' (wat natuurlijk onzin is) mening te verkondigen om het weer een beetje recht te trekken.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Qua smaak zal mij mening idd net zo veel waarde hebben als ieder ander, over andere elementen minder. Maar, ik begrijp wat je bedoelt.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Omhaal Zlatan niet genomine...

Scoor je in november 2012 een wondergoal, maar ben je toch te laat om genomineerd te worden....

Noem die prijs dan niet zo!

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Joy4ever schreef:

Natuurlijk snapt Huntelaar het niet

Ik ook niet. En ik begrijp ook niet waarom hij niet gewoon bedankt voor de eer en stopt als international.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

Van Gaal: Huntelaar niet in vorm

Natuurlijk snapt Huntelaar het niet

Snap niet wat je er zo grappig aan vind, want Louis lult ook gewoon bullshit. Minus afgelopen weekend heeft Huntelaar de laatste maand ongeveer in elk duel wel gescoord, oa uit en thuis tegen Arsenal om wat te noemen.

Dat een parodie op een voetballer genaamd Kuijt dan boven je wordt verkozen is pijnlijk ja. Die gozer kan werkelijk niks behalve zinloos rennen en overal staan behalve op de goede plek. Hij kreeg gewoon speeltijd omdat van Persie er niet was en van Gaal dit wel eens handig vond om de 3e aanvoerder (nog al zoiets bespottelijks, Kuijt 3e aanvoerder maken) eens wat minuutjes te geven.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.