• 16.362 nieuwsartikelen
  • 180.026 films
  • 12.392 series
  • 34.321 seizoenen
  • 651.480 acteurs
  • 199.662 gebruikers
  • 9.418.086 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Echt serieus mensen die zo'n oefenpot gaan kijken? .

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3407 stemmen

2,2 miljoen zelfs. Jij lekker Panama gekeken?

Had hem overigens op de achtergrond aan staan, maar heb blijkbaar niet veel gemist. Alleen Robben 1 op 1, maar dat ken ik...

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Ajax interesse in Preat

Onderhond

• 87650 berichten
  • 12949 stemmen

Hopelijk is die slim genoeg nog even in Anderlecht te blijven.

Gisteren trouwens teleurstellende wedstrijd voor de Belgen. Nog niet eens zozeer omdat ze verloren, maar omdat Wilmots van tevoren erg enthusiast verkondigde dat er moest gewonnen worden en na de match deed alsof die oefeninterlands er toch niet toe doen. Geef dan gewoon toe dat je teleurgesteld bent na dit verlies.

Joy4ever

• 4633 berichten
  • 1858 stemmen

Van Gaal: Huntelaar niet in vorm

Natuurlijk snapt Huntelaar het niet

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Dat zei hij toch ook? Hij was teleurgesteld maar vond de nederlaag geen drama. Eerste keer trouwens dat ik zijn wissels in twijfel trek. Benteke speelde een zeer sterke wedstrijd, bijna geen balverlies en maakte ook de goal. Waarom dan Mboyo en Lukaku erop brengen? Er moest toch iets beters op die bank gezeten hebben? Vond het ook nogal vreemd dat De Bruyne de volle 90 minuten gespeeld heeft, je zag al van in de eerste helft dat hij ontzettend slecht was. Nu blijkt wat voor een gemis Hazard is.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Hazard is niet echt een gemis, Dembele wel.

De Bruyne, Fellaini, Vertonghen...ze hadden er geen zin in. Lukaku slecht, had zeker tweemaal moeten scoren. Witsel en Kompany waren eigenlijk de enige twee die wat niveau haalden. Benteke viel ook goed mee.

Snel vergeten deze match.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Inderdaad, Dembele was ik al vergeten. Fellaini vond ik niet slecht spelen, maar het was zeker niet de Fellaini dat we gewend zijn van bij Everton. Maar Dembele is eerder iemand die de bal in de gelederen houd en niet de diepte zoekt. Als je Hazard in de 2de helft had kunnen inbrengen voor Mertens had hij die Roemeense defensie wel kunnen oprollen.

Onderhond

• 87650 berichten
  • 12949 stemmen

Stu-Pot schreef:

Dat zei hij toch ook?

Ik vond hem maar zeer gelaten reageren, nogal in contrast met z'n houding voor de match.

Verder vond ik de Belgen ook in de eerste 30 minuten niet goed spelen. Slordig, constant te korte balletjes, zelfs de goal was niet bepaald clean ... het was dat Roemenië ook helemaal niks in elkaar wist te draaien.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

De eerste 30 minuten waren ze juist heel dominant en dreigend. De bal rustig laten rondgaan en af en toe proberen prikken.

Onderhond

• 87650 berichten
  • 12949 stemmen

Ze waren inderdaad erg dominant en de hele tijd op de helft van de Roemenen, maar toch was het gewoon slecht. Slechte passes, traag spel, onzuiverheden, wat flipperkasten af en toe. Dat de Roemenen daar helemaal niks mee deden zegt niks over de kwaliteit van de Belgen.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Gelukkig Nederland-Duitsland niet gezien, maar zag net wel de goal van Zlatan!

Hallejuhah! . Held!

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Zlatan . enorme baas.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

otherfool schreef:

Ik zat op het puntje van m'n stoel bij die ongebreidelde aanvalslust van de attractieve thuisploeg

Dat komt omdat de Duitsers ouderwets met de helmen op loopgraven hadden gegraven en er met z'n allen in gingen zitten.

En omdat het NL-b tegen D-b was, misschien.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

(afbeelding).

.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

FillumGek schreef:

2,2 miljoen zelfs. Jij lekker Panama gekeken?

Had hem overigens op de achtergrond aan staan, maar heb blijkbaar niet veel gemist. Alleen Robben 1 op 1, maar dat ken ik...

Robben doet het alleen in belangrijke wedstrijden toch? .

Nee, Panama niet gekeken, oefenpotjes kijk ik niet. Zelfs voor kwalificatie moet ik me opladen, ook dat is appeltje eitje. Ook al was de laatste kwalificatiewedstrijd een blamage van formaat.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

kos schreef:

Zlatan . enorme baas.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Je moet geniaal zijn, wil je op die onmogelijke plek zoiets proberen, en dan ook nog eens scoren.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Zlatan . enorme baas.

Enorme neus vooral.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Voor de goal bedoel je?

Onderhond

• 87650 berichten
  • 12949 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Je moet geniaal zijn, wil je op die onmogelijke plek zoiets proberen, en dan ook nog eens scoren.

Je moet vooral ook voorstaan in de 93 minuut. Verder wel een wereldgoal natuurlijk.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Maakt niet uit waar, neus is overal.....

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Dat komt omdat de Duitsers ouderwets met de helmen op loopgraven hadden gegraven en er met z'n allen in gingen zitten.

Vandaar dat we met ons 2e elftal meer dan 60% balbezit hadden in een uitwedstrijd tegen de recente nummer 1 van de wereld... Zelfs Lowietje moest erkennen dat zijn Oranje muur in ieder geval een helft lang werd weggespeeld door de Mannschaft. Lowietje had zelfs genoten van Duitsland. Beetje overdreven want wij hadden er duidelijk niet echt veel zin in, maar toch.

mister blonde

• 12721 berichten
  • 5879 stemmen

Word je nu zelf niet moe van dat getroll otherfool?

mister blonde

• 12721 berichten
  • 5879 stemmen

Heb het over jouw berichten in het algemeen hier. Flauwe bijnamen, je levert eenzijdige kritiek zonder nuance, continue clevere sarcasme. Het kan me allemaal niet zo veel schelen hoor, maar vraag me af of je er zelf niet een beetje moe van wordt en je jezelf wel serieus neemt. Voor ieder ander zal dat lastig zijn namelijk.

Zandkuiken

• 1751 berichten
  • 1451 stemmen

Zelf kom ik hier zelden, maar af en toe toch eens om te genieten van die prachtige berichten van otherfool. Doorgaan, zou ik zo zeggen. Kritiek op de klimmer komt immer uit het dal!

mister blonde

• 12721 berichten
  • 5879 stemmen

Ik kom hier ook zelden, maar kon bij het doornemen van de reacties nauwelijks voorstellen dat het serieus bedoeld was. Als jouw defintie van prachtige kritiek, flauwe afzeikberichten is wens ik je nog veel plezier toe.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

Onderhond schreef:

Ze waren inderdaad erg dominant en de hele tijd op de helft van de Roemenen, maar toch was het gewoon slecht. Slechte passes, traag spel, onzuiverheden, wat flipperkasten af en toe. Dat de Roemenen daar helemaal niks mee deden zegt niks over de kwaliteit van de Belgen.

Neen, ik vond de Belgen gisteren ook ondermaats, ook in die eerste helft.. Traag in balbezit en ook de omschakelingen liepen niet goed.

@ Jawaddeddade Met Dembele erbij had je op het veld niets veranderd, is hetzelfde type voetballer als Witsel en Fellaini ( die de bal veel te veel bijhield ook, haalde wel de snelheid uit het spel.) Het resultaat was hetzelfde gebleven, statisch voetbal. Er moet getikt worden maar er wordt teveel gelopen met de bal, constant.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Zandkuiken schreef:

Zelf kom ik hier zelden, maar af en toe toch eens om te genieten van die prachtige berichten van otherfool. Doorgaan, zou ik zo zeggen. Kritiek op de klimmer komt immer uit het dal!

Precies, iemand moet de boel hier leuk houden..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.