- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Twente speelt waardeloos, maar de arbitrage is minstens zo slecht. Ook nu weer, 3-0.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Wat een halve gare overtreding van Bengtsson zeg.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wat is de Europa League toch vreselijk zeg. Ik zie op EL nou flink wat goals voorbij komen in lelijke stadions met nauwelijks mensen op de tribunes. Droevig.
Bij PSV zit het ook bepaald niet vol zie ik nu.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
gisteravond was FC Porto ook opvallend leeg en kwam er ook geen hond naar Dinamo Zagreb. Viel mij wel erg tegen.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Forza Racing
. Fantastische wedstrijd, ongelooflijk dat Barda (Barda notabene) ons de overwinning schenkt tegen de halve finalist van vorig jaar. Sporting heel sterk aan de 2de helft begonnen, maar Genk stond er. En ze waren er potverdekke klaar voor. Sterk gespeeld, hoewel Hamalainen nog niet top is en veel balverlies leed. Dat werd dan weer gecompenseerd door de niet kapot te krijgen Thomas Buffel en de ijzersterke Gorius. Een 7 op 9, overwinteren lijkt mij nu een must. Er zijn geen woorden voor, de eerste keer in mijn leven dat mijn Genk successen boekt in Europa. Danku Been. Danku Vossen. Danku KRC Genk. En danku Boulahrouz om rood te pakken. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik zag de laatste minuten van Genk. Goede kans op de 2-2 nog in de extra tijd van de blessuretijd haha. Maar een mooie score. Sowieso is dat Sporting een pisclub. Die hebben zich jaren door Europa heen gespeeld met allemaal van die kut overwinningen in de laatste 5 minuten. Mooi dat ze nu zelf vlak voor tijd klappen krijgen.
Been doet het toch best aardig met Genk?
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Been doet het toch best aardig met Genk?
Hij heeft een moeilijke start gekend maar doet het nu voorbeeldig. Onder hem speelt Genk het beste/ mooiste voetbal in België.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Tyton en Marcelo 
Sta je als PSV zijnde gewoon achter tegen die semiprofs uit Zweden.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Tsja, Ajax zal de eer weer eens hoog moeten houden Europees 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Vooral volhouden dat Nederland geen MML heeft 
Gaat nog lastig worden die 18e plek vast te houden...
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Waar was je vorig seizoen toen we geloof ik achter Spanje en Engeland het best hebben gepresteerd van alle landen, stoere jongen?
Gelukkig hebben we Ajax nog, onze nationale eer en glorie.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Het Nederlands voetbal heeft gelukkig genoeg vetreserves opgebouwd de afgelopen jaren. Maar goed ook, want dit gaat een zeer, zeer mager jaar worden voor de coëfficienten.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Waar was je vorig seizoen toen we geloof ik achter Spanje en Engeland het best hebben gepresteerd van alle landen, stoere jongen?
Gelukkig hebben we Ajax nog, onze nationale eer en glorie.
Ajax, die januari niet gaat halen? 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Godsamme Troll die je bent. Niemand hier heeft enige illusies over wat de Nederlandse topclubs momenteel zijn. Middenmotors in Europa die incidenteel een mooie uitschieter hebben en langzaam proberen toe te werken naar een positie bij de Europese subtop.
Het constante denigrerende gemekker van jou begint net zo irritant te worden als een krijsende kleuter om 04.00 s'nachts. Trek je zak nu maar leeg om het feit dat ik hier uberhaupt op reageer en ga naar bed.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Wat een treurnis voor het Nederlands voetbal weer.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ook dan bestaat Ajax nog.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
God, en dat moet dus meedingen om het kampioenschap. PSV moet nog oppassen dat het geen optater van PEC krijgt zondag, want zoveel beter zijn die lui uit Zweden niet.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Feyenoord, die überhaupt Europa niet inkomt? 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Lens!! De enige die nog wat voorstelt bij dit ploegje..
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Lens!
Nou tempo, ook 2-1 eens maken dan!
PEN15
-
- 1281 berichten
- 637 stemmen
Het Nederlands voetbal heeft gelukkig genoeg vetreserves opgebouwd de afgelopen jaren. Maar goed ook, want dit gaat een zeer, zeer mager jaar worden voor de coëfficienten.
Ik zie ook al dat Portgual iets van zes a zeven clubs heeft meespelen. Académica Coimbra? Nog nooit van gehoord. Dat is al een teken aan de wand dat het Nederlanse voetbal veel reputatie heeft ingeboet.
En als ik naar zoiets kijk als PSV tegen AIK. Ik viel de eerste helft bijna in slaap en niet alleen van het visuele gedeelte. SCHELE LEO moest de wedstrijd natuurlijk weer verslaan, een grote reden om maar helemaal niet meer te kijken. Die uiteindelijke 1-1 zal wel weer door Advocaat worden afgedaan als een prima prestatie. Ja hoor, daar wordt-ie nou zo vorstelijk voor betaald. Rutten had hier misschien nog wel van gewonnen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Het maakt me werkelijk geen klap uit hoe slecht die Zanka mag zijn maar zet die jongen er zo snel mogelijk in tkv Timothy ' ziekenhuisbal' Derijck.
Verder was iedereen vanavond beroerd.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
En ja hoorrr, ook Turkije en Slovenië zijn de MML inmiddels voorbij:
1 Spain 7.571
2 Germany 6.785
3 England 6.714
4 Ukraine 6.000
5 Italy 5.583
6 France 5.750
7 Portugal 5.083
. Russia 5.083
9 Czech Republic 5.000
10 Belgium 4.700
11 Romania 4.600
12 Belarus 4.250
13 Croatia 4.125
. Sweden 4.125
15 Norway 4.100
16 Switzerland 3.625
17 Cyprus 3.500
18 Turkey 3.400
19 Slovenia 3.250
20 Netherlands 3.214
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Godsamme Troll die je bent. Niemand hier heeft enige illusies over wat de Nederlandse topclubs momenteel zijn. Middenmotors in Europa die incidenteel een mooie uitschieter hebben en langzaam proberen toe te werken naar een positie bij de Europese subtop.
Het constante denigrerende gemekker van jou begint net zo irritant te worden als een krijsende kleuter om 04.00 s'nachts. Trek je zak nu maar leeg om het feit dat ik hier uberhaupt op reageer en ga naar bed.
Tut tut. Het loopt het hier over van mensen die menen dat er een overdaad van talent op de MM-velden rondloopt die allemaal 'klaar zijn voor de Europese top' enzo. Daarnaast schijnt Holland ook een bondscoach te hebben die de Nederlandse competitie de beste van Europa vindt. Laat ik het zo zeggen, daar denken de resultaten anders over. Nul overwinteraars kan nog altijd. Als je toch zelfs onder Slovenië komt te staan, dat met NK Maribor, Mura Murska Sobota, Olimpija Ljubljana en NK Celje aan het Europese avontuur begon, hoe ver ben je dan afgezakt... Maar goed, de waarheid is hard en mag allicht niet gezegd worden. Lang leve de Hollandsche Eredivisie!
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Nederland heeft ook pech gehad met de loting. Twee clubs eruit door Anzhi (nummer 1 in Rusland nu), Feyenoord lastige tegenstander gehad (al verprutsten zij het tegen Kiev), nu Ajax ook zware loting. Enkel Twente is echt aan het kloten en voetballen onder niveau. Kijk vorig jaar, beste seizoen in bijna tien jaar, vierde land van alle Europese landen.
Apollinisch
-
- 21300 berichten
- 0 stemmen
Tut tut. Het loopt het hier over van mensen die menen dat er een overdaad van talent op de MM-velden rondloopt die allemaal 'klaar zijn voor de Europese top' enzo. Daarnaast schijnt Holland ook een bondscoach te hebben die de Nederlandse competitie de beste van Europa vindt. Laat ik het zo zeggen, daar denken de resultaten anders over. Nul overwinteraars kan nog altijd. Als je toch zelfs onder Slovenië komt te staan, dat met NK Maribor, Mura Murska Sobota, Olimpija Ljubljana en NK Celje aan het Europese avontuur begon, hoe ver ben je dan afgezakt... Maar goed, de waarheid is hard en mag allicht niet gezegd worden. Lang leve de Hollandsche Eredivisie!
Scores van vorig jaar:
01. Spain 20.857
02. England 15.250
03. Germany 15.250
04. Netherlands 13.600
05. Portugal 11.833
06. Italy 11.357
07. France 10.500
08. Belgium 10.100
09. Russia 9.750
10. Cyprus 9.125
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Zowel Twente als PSV laten het liggen. Bovendien was ook de uitschakeling van Heerenveen schandalig.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Scores van vorig jaar:
01. Spain 20.857
02. England 15.250
03. Germany 15.250
04. Netherlands 13.600
05. Portugal 11.833
06. Italy 11.357
07. France 10.500
08. Belgium 10.100
09. Russia 9.750
10. Cyprus 9.125
Zo is het maar net. Otherfool doet nu net alsof bijvoorbeeld de Sloveense competitie beter is omdat ze nu "boven" Nederland staan. Soms heb je Europees een minder jaar ertussen zitten. Dan was Nederland vorig jaar ook beter dan Portugal, Italie, Frankrijk en Rusland en zijn dat ook MML's.
Maar deze troll reacties waren te verwachten na die wanvertoningen van PSV en Twente gisteren en het goede Ajax eergisteren waar otherfool zelf zo erg de boot in ging.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.