- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat Nomak al zegt, dat gelul over 020 terwijl die vent net een jaartje in Nederland actief was. Nog nooit iemand gezien die zo enorm in de konten van de fans probeert te kruipen zeg.
Kom op zeg, het is twitter, daar gebruikt men steevast de kortste woorden. Verder ga je je toch niet druk maken over een twitterbericht van een ex speler.
Nee, de media die dat oppikken of mensen die zich daar druk over maken, die zijn pas erg.... Laat die jongen lekker twitteren wat die wil. Who cares? Verder niet meer dan logisch dat je na een jaartje Feyenoord fanboy wordt. 
En Nomak? Was dat niet die user van de domste opmerking die ik hier ooit heb gelezen?
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Weet ik nog zo niet hoor. In de wedstrijd Man City - B Dortmund was City werkelijk dra-ma-tisch. Hadden gewoon met 1-4 of 1-5 moeten verliezen.
Dus waarom zou Ajax daar ook niet gewoon kunnen winnen?
Heel simpel: omdat het kwaliteitsverschil enorm is. Gijp overdrijft met 1 v/d 100 wedstrijden (winst Ajax), maar heel veel meer zal het niet zijn.
Kans is er altijd natuurlijk, maar die is wel heel klein. Ajax heeft voor Nederlandse begrippen al een matige selectie, laat staan in Europa. Al haalt het Europees platform blijkbaar wel het beste bij de spelers naar boven.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Nee, je hebt het niet mis.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Wat is die Guidetti toch een vervelend triest mannetje met zijn artificiële Ajax haat. 
Gelukkig is Frank de Boer een echte klasse kerel die geen provocerende twitterberichtjes van kinderachtige mannetjes nodig om zijn spelers te motiveren.
Babel niet gehoord zeker? Of Vertongen en v/ d Wiel vorig jaar? Hoort er gewoon bij. De Klassieker.
Daarnaast is Guidetti nu supporter, dus waarom zou de Boer er op moeten reageren? 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Babel had het over een panna, grapje natuurlijk gezien het verleden met Lukoki en De Cler.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Babel had het over een panna, grapje natuurlijk gezien het verleden met Lukoki en De Cler.
Ja dan mag het natuurlijk wel....
Kan net zo goed in de groentela bij de rest van het komkommernieuws.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Wat Nomak al zegt, dat gelul over 020 terwijl die vent net een jaartje in Nederland actief was. Nog nooit iemand gezien die zo enorm in de konten van de fans probeert te kruipen zeg. Zo erg is zelfs dominee Kuijt niet.
Zegt degene die het destijds prachtig vond dat Vertonghen kutkakkerlakken riep om z'n fans te pleasen. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Castaignos kan niet alleen zelf niet scoren, maar zorgt er ook voor dat anderen dat niet meer kunnen 
(wat een corrupte bende, die grensrechter moet toch wel geld gekregen hebben)
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Vertonghen deed het een keer, maar Guidetti heeft in dat jaar onderhand elke week konten lopen likken. En Vertonghen toonde berouw. Ik achteraf ook, was toch vrij dom van hem.
O, en belachelijk dat de 0-1 van Twente nu afgekeurd is.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3619 stemmen
Ongelooflijk dat dit afgekeurd wordt. Prachtig doelpunt van Tadic en dan affluiten voor buitenspel wat het nooit is 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Vertonghen deed het een keer, maar Guidetti heeft in dat jaar onderhand elke week konten lopen likken. En Vertonghen toonde berouw. Ik achteraf ook, was toch vrij dom van hem.
O, en belachelijk dat de 0-1 van Twente nu afgekeurd is.
Vertonghen was/is net zo'n grote kontenlikker. En toevallig is dat jouw held. Of is het juist geen toeval? 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Vertonghen was/is net zo'n grote kontenlikker. En toevallig is dat jouw held. Of is het juist geen toeval?
Vertonghen zat zeker niet te slijmen. Die werd populair door zijn gedrevenheid en het tonen van emoties bij belangrijke duels. Ik vind bij Guidetti vooral de sneuheidsfactor groot. Constant roepen hoe geweldig de fans zijn, hoeveel hij eeuwig van Feyenoord houdt (knap na 1 jaartje) en dat hij Ajax niet moet. Hoe geforceerd wil je het hebben? Ik zie het Sigthorsson ofzo al zeggen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Kijk net even op Ajax Showtime bij het deel van de site waar tweets van Ajax spelers staan. Blijkt er 1 of andere kneus Babel lastig te vallen met racistische kreten. Alleen was die gozer niet heel snugger.
Onderaan beginnen:

13 minutes ago · reply · retweet · favorite
RyanBabel En nu ik er toch aan denk.. Ik denk zelf dat ik hier werk van ga maken, en aangifte ga doen tegen kereltje ( Lorenzo Turfboer ) !!!
14 minutes ago · reply · retweet · favorite
RyanBabel Racist :::: 29B74D07 PING Exposed
15 minutes ago · reply · retweet · favorite
RyanBabel Dus nogmaals als iemand hem ff wil leren dat Racisme niet deugt --- 29B74D07 ! Laat zn BB ontploffen en hij leert t direct af !
19 minutes ago · reply · retweet · favorite
RyanBabel Kijk zo een jongetje is dan ook eens slim genoeg om zn ping in zn Bio te zetten.. Ja dat moet je niet doen natuurlijk... --> 29B74D07
20 minutes ago · reply · retweet · favorite
RyanBabel RT @_LORENSS: @ryanbabel moet een kogel krijgen #kkzwarte <-Een racist in mijn mentions !!! Kheb te doen met je ouders #SlechteOpvoeding
28 minutes ago · reply · retweet · favorite
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Uhu.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Kijk net even op Ajax Showtime bij het deel van de site waar tweets van Ajax spelers staan. Blijkt er 1 of andere kneus Babel lastig te vallen met racistische kreten. Alleen was die gozer niet heel snugger.
Onderaan beginnen:
Te dom om te poepen die gozer. Vooral omdat hij er nog trots op lijkt ook.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Heb je het nu over Babel? Hij wordt juist openbaar lastig gevallen en laat weten dat die gozer zijn gegevens meteen te achterhalen zijn.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Nee, ik heb het niet over Babel. Ik heb wel een afkeer van Ajax maar om daardoor nou racisme toe te staan gaat me te ver. 
HAHAHA inderdaad vind het wel dik aan de ene kant, maar andere kant stress ik hem inderdaad
Hier doelde ik op.
Wat mij betreft doet Babel ook gewoon aangifte. Aanpakken dat domme volk die denkt dat je alles zomaar kan typen.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3619 stemmen
Wat een kut scheids. Had ook rood moeten zijn voor die gast net. Maar gvd waarom McClaren Schilder niet op linksback zet ipv die Traagheid snap ik niets van :S
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Die scheids die Twente-Levante fluit kan vanavond lekker slapen in zijn Levante pyjama 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3619 stemmen
Wat een vieze kut scheids is dit zeg.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Heeft Levante de shirtjes bij Barcelona geleend? Lijken bijna identiek op elkaar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mwah, dezerdagen niet meer. Lijkt eerder op het Barca tricot van jaren geleden.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Buiten het feit dat de scheids een lelijke rood/blauwe pyjama heeft, zakt Twente gewoon hard door de mand. Dat Levante stelt geen zak voor vandaag.
Hadden gisteren beter op moeten letten 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3619 stemmen
Gvd. Weg met die McClaren. Stief rot op !!!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
2 punten uit 3 duels in een C groep met Helsingborg, Hannover en Levante. Man man man 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Twente uitgeschakeld, da's bijna zeker aangezien Hannover lijkt te winnen.
Hannover 7, Levante 6 en Twente 2...
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Twente uitgeschakeld, da's bijna zeker aangezien Hannover lijkt te winnen.
Hannover 7, Levante 6 en Twente 2...
Valt ook wel mee. Zelf 3x winnen, dan loop je sowieso in tot 1 punt op Levante en dan hopen dat Hannover en Helsingborg iets van Levante af snoept. Maar het is wel vrij beroerd ja.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Wat is Douglas een houterig stuk stront zeg. Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij waarom je hem zou naturaliseren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.