• 16.407 nieuwsartikelen
  • 180.169 films
  • 12.397 series
  • 34.338 seizoenen
  • 651.613 acteurs
  • 199.700 gebruikers
  • 9.420.845 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Quido schreef:

Dat je het ooit nog eens met me eens zou zijn A&L ...

(overigens is het niet alleen kinderlijk en onvolwassen, maar ook gewoon een gebrek aan visie en collectief. Iedereen loopt altijd maar wat voor zichzelf te doen i.p.v. in teamverband te opereren)

Ben het regelmatig met je eens, maar jij bent echt 100/100 keer negatief en dan begin je me te storen. Daarom ook weinig behoefte om je de keren dat je wel gelijk hebt dat ook te melden

Het is immers niet altijd slecht wat ze laten zien. Laatste tijd alleen wel.

En het rare is dat je nog maar een punt of 5 achter staat op de kop, dus er is nog weinig verloren. Maar ik krijg er weer helemaal de schijt van om voor het 4e, 5e of 6e jaar weer een achtervolging in te zetten op de koppositie. Als je komende 2 duels (Feyenoord uit, Vitesse thuis) niet goed doorkomt dan sta je zo weer 10 punten achter.

Het feit dat Blind al vele weken lang je beste man is zegt wat over hem (hij is beter geworden), maar nog meer over de rest (die gewoon beroerd presteren op een uitzondering na).

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Yes, drei pünkte! Eindelijk eens een keer. Willem II dat het gelukkig net op tijd verknald net zoals VVV en als PEC zijnde kan je eindelijk eens presteren tegen een RKC dat goed uit vorm is. Zo sta je opeens 15e en is alles rooskleurig. PSV wordt moeilijk, zeker thuis waar wij nog geen punt hebben gepakt. Hopen op een gelijkspel, maar ik ben er helaas bang voor.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Goed gevoetbald van Zwolle, maakte het nog onnodig spannend want had het de kansen benut had er zo maar een 1-5 op het scorebord kunnen staan.

Met Boer staat het achterin ook een stuk zekerder maar PSV moet dit volgende week gewoon winnen.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Ze hebben wel humor daar in Friesland. Spreekkoor vanmiddag: Zeefuik, Zeefuik, je moeder bakt patat.'

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

depri83 schreef:

Goed gevoetbald van Zwolle, maakte het nog onnodig spannend want had het de kansen benut had er zo maar een 1-5 op het scorebord kunnen staan.

Met Boer staat het achterin ook een stuk zekerder maar PSV moet dit volgende week gewoon winnen.

Jammer dat het zo lang duurde voor zijn revalidatie, die perenplukker van een Ter Wiele heeft ons al te veel punten gekost. Ik ben het ook met het commentaar eens dat PEC erg naïef was in die wedstrijd. Het erge was, was dat dit beeld zeker representatief was tegenover de rest van het seizoen. Als wij een voorsprong hebben opgebouwd, durven wij geen risico te nemen. Tegen FC Groningen vierde dit probleem zijn hoogtepunt toen wij minstens 5-0 voor moesten staan en wij het in de laatste 5 minuten uit handen geven.

PS ik vond het vorig jaar ook wel humor hebben toen Huistra bij FC Groningen zat en tegen Heerenveen moest spelen: ''Huistra, Huistra je moeder is een Fries.''

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

happie schreef:

(afbeelding)

Cleverley heeft het ook goed voor elkaar.

Die tieten zien er echt vies nep uit

Typisch iets voor Naomi Watts

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2266 stemmen

Ajax legt weer de basis om in februari door middel van een inhaalrace kampioen te worden.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Over +/- 10 jaar heeft Ajax meer sterren op het shirt dan de rest van de Eredivisieclubs bij elkaar opgeteld.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Nomak schreef:

Over +/- 10 jaar heeft Ajax meer sterren op het shirt dan de rest van de Eredivisieclubs bij elkaar opgeteld.

Dus ze worden 9 x kampioen in 10 jaar tijd? Zou knap zijn!

Joy4ever

• 4635 berichten
  • 1860 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Ajax legt weer de basis om in februari door middel van een inhaalrace kampioen te worden.

Precies. Alles loopt volgens plan helaas .

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Er staat +/-.

En ja, het zou me niets verbazen. Ajax doet het momenteel niet eens goed in de competitie en nog steeds is de achterstand op de koploper maar 5 punten, is maar een kleine inhaalrace. Dit Ajax heeft ook zijn beste spelers kwijtgeraakt en heeft momenteel wat Ajax-onwaardige spelers. Als ze een klein beetje slimmer scouten kunnen ze alleen maar groeien en worden ze makkelijk kampioen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Die tieten zien er echt vies nep uit

Typisch iets voor Naomi Watts

Not bad at all inderdaad .

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Kwestie van tijd voordat het nieuwe beleid zich uit gaat betalen. De komende jaren zou doorstromende jeugd sowieso een beter niveau moeten halen. En dit seizoen..tsja. De achterstand is niet groot, maar Ajax draait voor geen meter (verrassend zeg, voor de winter) en het ziet er niet uit. Spelers als Janssen, Anita en Vertonghen waren gewoon belangrijke jongens, die mis je. Zelfs Bulykin missen we, was toch een sterke pinchhitter. Het gekke is alleen dat Ajax bij vlagen erg goede wedstrijden speelt, zoals tegen Dortmund en Twente. Maar ze zakken ook vaak door de ondergrens, ook al zijn we nog ongeslagen. Maar 4x winnen en 5x gelijk is ook matig.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

PSV deed er een goede gooi naar in de 00's.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Hehe Pastoor en Verbeek lopen beiden weg bij de NOS camera die vragen stelden over hun etentje (ze hebben omdat ze vrienden zijn een dag van te voren een hapje gegeten en NEC bij AZ)

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Er staat +/-.

En ja, het zou me niets verbazen. Ajax doet het momenteel niet eens goed in de competitie en nog steeds is de achterstand op de koploper maar 5 punten, is maar een kleine inhaalrace. Dit Ajax heeft ook zijn beste spelers kwijtgeraakt en heeft momenteel wat Ajax-onwaardige spelers. Als ze een klein beetje slimmer scouten kunnen ze alleen maar groeien en worden ze makkelijk kampioen.

Haha. Lekker makkelijk. Dat geldt ook voor de overige teams - het niet goed spelen en je scoutingverhaal.

+/-. Oo, dus misschien 8, 9, 11, 12 of wie weet 13 jaar bijvoorbeeld. Zou me zelfs bijzonder verbazen. 8e wereldwonder. Zoiets.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Dat geldt ook voor de overige teams

Alsof andere teams de mogelijkheden hebben die Ajax heeft. Financieel en ook op gebied van aantrekkingskracht heeft Ajax lichtjaren voorsprong op andere teams.

+/-. Oo, dus misschien 8, 9, 11, 12 of wie weet 13 jaar bijvoorbeeld.
8 jaar niet nee, in 8 jaar kan men geen 9 keer kampioen worden.

Joy4ever

• 4635 berichten
  • 1860 stemmen

Nomak schreef:

Financieel en ook op gebied van aantrekkingskracht heeft Ajax lichtjaren voorsprong op andere teams

Lichtjaren nog wel. Leg uit.

Joy4ever

• 4635 berichten
  • 1860 stemmen

Milan is trouwens ook bizar slecht aan het seizoen begonnen. Zo slecht is hun selectie nu ook weer niet als je Urby voor het gemak even wegdenkt.

Er is nu wel erg weinig tegenstand voor Juventus. Hopelijk dat Inter nog lang mee kan doen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Joy4ever schreef:

Lichtjaren nog wel. Leg uit.

Lijkt me toch logisch. Ajax heeft met afstand het grootste budget.

En met zo een historie heb je als club een enorme aantrekkingskracht op talenten. Laat 10 willekeurige buiten- en binnenlandse talenten kiezen tussen Ajax en andere Eredivisieclubs, als er één of twee niet voor Ajax kiezen is het veel. Ajax is in Nederland met enorme afstand het hoogste wat je kan bereiken.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Falcao

Joy4ever

• 4635 berichten
  • 1860 stemmen

Nomak schreef:

Ajax heeft met afstand het grootste budget.

Nee hoor. PSV heeft vrijwel hetzelfde budget.

Nomak schreef:

Laat 10 willekeurige buiten- en binnenlandse talenten kiezen tussen Ajax en andere Eredivisieclubs, als er één of twee niet voor Ajax kiezen is het veel.

De meeste buiten- en binnenlandse talenten kiezen eerder voor bijv een AZ of Twente. Maar dat heeft een andere reden. Ik begrijp je punt wel.

Nomak schreef:

Ajax is in Nederland met enorme afstand het hoogste wat je kan bereiken.

Overdrijven is ook een vak he . Ik heb het gevoel dat jij nog een beetje in het verleden leeft.

Perfectly clear

• 283 berichten
  • 18 stemmen

Reinbo schreef:

Ach, zo'n wijf kan iedereen bij Russianbrides.com bestellen.

Ervaringsdeskundige ?

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Nee hoor. PSV heeft vrijwel hetzelfde budget.

(quote)
De meeste buiten- en binnenlandse talenten kiezen eerder voor bijv een AZ of Twente. Maar dat heeft een andere reden. Ik begrijp je punt wel.

(quote)
Overdrijven is ook een vak he . Ik heb het gevoel dat jij nog een beetje in het verleden leeft.

Ik vind Nomak louter zinnige dingen zeggen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een beest is Falcao toch. Ook fijn dat ie heeft aangegeven alleen in de zomer te vertrekken. Het blijft voorlopig zoals het hoort, de club van Barcelona en Madrid die het uitvechten .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Perfectly clear schreef:

(quote)

Ervaringsdeskundige ?

Ja, Towie's lijken me toch wel wat higher maintenance & standards dan die postorder bruidjes waar Reinbo het mee moet doen.

Joy4ever

• 4635 berichten
  • 1860 stemmen

rep_robert schreef:

Ik vind Nomak louter zinnige dingen zeggen

Waarom verbaast mij dat nou niet

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Nomak schreef:

Alsof andere teams de mogelijkheden hebben die Ajax heeft. Financieel en ook op gebied van aantrekkingskracht heeft Ajax lichtjaren voorsprong op andere teams.

Je leeft in het verleden (edit: grappig, ben niet de enige die dit opmerkt. En zelfs in het verleden was Ajax niet de enige). Zeker Twente en PSV hebben genoeg mogelijkheden om kampioenselftallen samen te stellen.

8 jaar niet nee, in 8 jaar kan men geen 9 keer kampioen worden.

Ga er anders serieus op in.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Volgens mij de enige wedstrijd op deze planeet waar je wel standaard de omstandigheden de schuld kan geven

http://www.vi.nl/achtergronden/vanafdebank/229451/Het-bewijs-op-eigen-grond-stijgt-Bolivia-tot-grote-hoogte.htm

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.