- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Aangezien de jongen nog geen 16 is (en je voor je 16e (in Nederland althans) niet benaderd mag worden door een andere club (en hoe komt een 14 jarige Zweed anders aan Feyenoord)) lijkt me het niet heel raar dat de overgang gedwarsboomd wordt.
En wat heeft de Fifa ermee te maken als Feyenoord een 14 jarige bij hun in de jeugdopleiding wil laten spelen?
De vader van die jongen kan zijn zoon toch gewoon overal inschrijven waar hij wil. De Fifa heeft er geen klote mee te maken als hij naar Nederland wil verhuizen en zijn zoon vervolgens inschrijft in de jeugd van Feyenoord.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Wat een schwalbe! 
Walgelijk die Kuipers vlak voor rust.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Gadverdamme 
Vraag me af hij in zijn gloriedagen buiten het veld bij ADO ook altijd zo snel een duik maake als dat hij bij Feyenoord met regelmaat doet. Niks aan de hand.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Dit is dan een internationale scheidsrechter... Ongelofelijk.
D'r was werkelijk niets aan de hand.
Maar we kennen 'm van Barcelona - AC Milan he waar een zetje al genoeg was. Lachwekkend.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Die pingel slaat echt werkelijk helemaal nergens op. 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Zul je zien dat ze nu nog gaan winnen. 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Daar is de gelijkmaker al. Verhoek, 2-2.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Haha, die penal. 
Eindelijk eens een meevaller.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
En dat was gewoon donkergeel. Kuipers zwaar de weg kwijt.
stinissen (crew films & series)
-
- 23665 berichten
- 77274 stemmen
Eriksen zal nooit wat worden dat zei ik al lang geleden en Ajax heeft gewoon ook een zeer matige aanval en totaal geen scorend vermogen vooral als je die vergelijkt met Twente en PSV ook de Jong is niet erg best en als je hem wilt gebruiken dan alleen als spits , spelers als Sana nee dat kan echt niet bij een club als Ajax. En ga nou niet zeggen dat ze de Ijslander nog hebben maar geloof me die komt ook tekort voor Ajax en heeft altijd wat.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Heerlijk doelpunt!
Maar dat niveau... 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Feyenoord doet ook even PSV na. Zullen nu wel nog uitlopen naar 2-5.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Hoezo? PSV is toch 3-2 geworden? 
Immers had er al 3 moeten maken...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Laat ik 't dan maar zo zeggen, een achterstand van 2 doelpunten wegwerken door er 3 te maken! 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Gelukkig. Dan hoeven we dat onterechte gejank van Ajacieden ook niet aan te horen. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dat standaard kuip cadeautje komt er toch altijd wel 
Alleen lijkt het me niet eens nodig. Ajax uit in Rotterdam, in de huidige vorm, na een midweekse wedstrijd, om 12.30 (jaja; geen spaghetti tijd!). Ik geef m'n jongens 40% kans op winst
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
In deze vorm wint Ajax niet in Rotterdam, zeker niet als het 12.30 als aftrap tijd heeft.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Hopelijk zijn Clasie, Schaken en de Vrij erbij. Al zal laatstgenoemde niet meteen spelen, ben ik bang.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hoezo, wat is er met Clasie dan?
schram101
-
- 16701 berichten
- 2311 stemmen
Drie punten zijn binnen, maar vraag niet hoe 
schram101
-
- 16701 berichten
- 2311 stemmen
Hoezo, wat is er met Clasie dan?
Was net een half geblesseerd in de laaste minuten maar we konden niet meer wisselen dus speelde hij verder met 1 been.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je mag met geluk spreken dat je hier nog drie punten aan over houdt. Zwak begin en dan krijg je zo'n schandalige pingel mee, ook Kuipers was helemaal de weg kwijt. Vraag me af waarom.
Ook al win je nu door het brevet van onvermogen van Kuipers maar hier wordt je niet vrolijker van als je het objectief bekijkt. Zo een wedstrijd bepalen mag gewoon niet. Mogen wat mij betreft wel flinke maatregelen opgenomen worden, net als de pathetische instelling bij Feyenoord aan het begin van de wedstrijd.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Het zijn vaak wel dat soort kleine dingen die een ploeg vertrouwen geven of niet. Feyenoord stapt ongetwijfeld veel opgewekter en positiever de bus in nu. Ondanks dat Ajax al het hele seizoen kut speelt, had een overwinning gisteren - als Blom dat doelpunt gewoon terecht goed had gekeurd - een positief effect kunnen hebben op de ploeg. Natuurlijk zie ik liever dat het basisniveau van Ajax vele malen omhoog gaat, maar het mag ook wel eens meezitten qua arbitrage (en dat eigenlijk nog niet eens; als het maar eens niet tegen zit). Het is niet de eerste keer dit seizoen dat zoiets gebeurt.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik heb dit al eens eerder aangekaart, maar wanneer lukt het Ajax nog eens om in de slotfase van een seizoen een resultaat in positieve zin te veranderen? Dus achterstand wordt gelijk en gelijk wordt winst. Dit heb ik echt al enorm lang niet gezien, uitgezonderd vorig jaar de late 1-2 bij Man Utd. Bij Ajax weet je altijd wanneer het goed gaat (1e helft, vlak na de rust) en wanneer het fout gaat (beginfase wedstrijd, 2e helft). Het is gewoon zo onvolwassen en kinderlijk soms. Kwestie van te weinig klasse, te weinig volwassenheid en te weinig scorend vermogen. Gister had je wel 6x kunnen scoren, maar dat laten ze na. En een wedstrijd uitspelen na een voorsprong lukt ook al nooit. Tegen AZ stond Ajax voor, tegen Heerenveen stond Ajax voor, tegen Utrecht stond Ajax voor, tegen Heracles stond Ajax voor...alleen uit bij ADO werd een 1-0 achterstand nog een 1-1 na een uurtje spelen. Maar dan missen ze weer de volwassenheid om er nog een winst uit te trekken.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Dat je het ooit nog eens met me eens zou zijn A&L ... 
(overigens is het niet alleen kinderlijk en onvolwassen, maar ook gewoon een gebrek aan visie en collectief. Iedereen loopt altijd maar wat voor zichzelf te doen i.p.v. in teamverband te opereren)
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen

Cleverley heeft het ook goed voor elkaar. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach, zo'n wijf kan iedereen bij Russianbrides.com bestellen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.