• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.251 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.764 gebruikers
  • 9.423.594 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Vascago schreef:

Wat is die Heitinga een verschrikkelijke kutvoetballer. Snel Douggie erin voor hem aub

Ah ja, de nooit blunderende Douglas

Vind Oranje vrij aardig spelen, 1-3 is ook een uitstekende stand.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ah ja, de nooit blunderende Douglas

Vind Oranje vrij aardig spelen, 1-3 is ook een uitstekende stand.

Douggie moet ook weg bij Twente. Als hij betere voetballers om zich heen heeft is ie in potentie 10 keer beter dan Heitinga. Hij is nu al beter.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Douggie moet ook weg bij Twente. Als hij betere voetballers om zich heen heeft is ie in potentie 10 keer beter dan Heitinga. Hij is nu al beter.

Welnee. Douglas kan niet voetballen, alleen op basis van kracht een vrij goede indruk maken. En hij is koppend sterk. Laten we die kerel aub niet zo overschatten. Prima om erbij te hebben, van mij mag hij ipv Mathijsen die ik te oud en traag nu vind, maar Douglas is ook net als Heitinga geen topniveau. Op basis van inzet (en bij Heitinga ook nog eens ervaring) kunnen ze wel prima mee.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Een paar maanden geleden vond je Mathijsen nog goed. Hij wordt snel oud zo.

Niet alle verdedigers hoeven goed te kunnen voetballen. Gewoon hun man uitschakelen. Naast hem kan De Vrij later spelen, als voetballende verdediger.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Douglas was vorig jaar niet goed omdat ie gewoon te veel moest doen. Hij moest de gaten dekken van Rosales en Wisgerhof aan de rechterkant en van Tiendalli aan de linkerkant en zich ook nog volop op de opbouw proberen te richten. Dit jaar laat ie zien dat ie echt wel kan voetballen, zeker in het begin met Bjelland naast hem. Echt zonde voor Twente dat die is uitgevallen.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4757 stemmen

Zeer goede eerste 30 minuten van België. Daarna even wat gas terug. Had natuurlijk al lang 2-0 ofzo moeten staan. Nu moet je toch nog fel aan de bak in die 2e helft. Zoveel beter dus puntenverlies kan absoluut niet.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Een paar maanden geleden vond je Mathijsen nog goed. Hij wordt snel oud zo.

Niet alle verdedigers hoeven goed te kunnen voetballen. Gewoon hun man uitschakelen. Naast hem kan De Vrij later spelen, als voetballende verdediger.

Mathijsen zijn tijd bij Oranje zit er wat mij betreft op, ondanks dat hij een mooie internationale carrière had als relatief simpele speler. Maar hij is wel ouder en trager geworden, merkte je al langer alleen hebben we te weinig goede alternatieven tot Indi zich nu in de ploeg speelde.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

1-4, boem

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Mathijsen zijn tijd bij Oranje zit er wat mij betreft op, ondanks dat hij een mooie internationale carrière had als relatief simpele speler. Maar hij is wel ouder en trager geworden, merkte je al langer alleen hebben we te weinig goede alternatieven tot Indi zich nu in de ploeg speelde.

Ben ik het mee eens hoor. Genoeg talent met toekomst en al zo goed als Mathijsen. Al was Mathijsen dat afgelopen seizoen al.

@Nomak: en daarom moet Van Persie erin.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik wil niet dat je het met mij eens bent. Ik raak verward.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Douglas kan nog steeds voor Brazilie kiezen zo. Als ik Louis was had ik hem in de laatste minuut laten invallen

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik wil niet dat je het met mij eens bent. Ik raak verward.

O, ik zie nu dat jij het zei. Dan ben ik het er niet mee eens.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Keurige 1-4, Louis mag alvast een mooi hotel gaan uitzoeken.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Vascago schreef:

Douglas kan nog steeds voor Brazilie kiezen zo. Als ik Louis was had ik hem in de laatste minuut laten invallen

Ja, dat had ik ook gedaan. Gewoon voor de zekerheid. Maher idem, volgens mij speelde hij ook nog geen officiele wedstrijd in de kwalificatie en kan hij dus nog switchen. Al geloof ik niet dat Douglas en Maher nog voor een ander team willen spelen.

1-4, prima zege. Eerste helft bij vlagen ook behoorlijk solide gespeeld.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Indi werd overigens zelf vastgehouden bij het penaltymoment. Deed de spits slim. Gelukkig trapt de scheids er niet in.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Frankrijk kan een Spanje op trainingspartij niveau maar moeilijk bijbenen. Wel een goal onterecht afgekeurd maar goed, psychopaat Koscielny mag blij zijn dat ie nog 45 minuten tege nde allergrootsten mag voetballen. Nee wil Frankrijk niet tweede worden moeten ze wel minimaal een gelijkspelletje halen.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Indi werd overigens zelf vastgehouden bij het penaltymoment. Deed de spits slim. Gelukkig trapt de scheids er niet in.

Volgens mij niet. Volgens mij haakte Indi zijn arm bij die gast aan de elleboog.

Joy4ever

• 4636 berichten
  • 1861 stemmen

Pirlo Balotelli

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Volgens mij niet. Volgens mij haakte Indi zijn arm bij die gast aan de elleboog.

Later in het moment zeker niet. Vond het geen penal. Aan de andere kant zwaar bestraft, met Narsingh.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Turkije staat 3-1 achter bij Hongarije. Plaatst ook de overwinning daar van Roemenie weer in perspectief. Zo ook Servie dat achter staat bij Macedonie en de Belgen nog op 0-0 thuis tegen Schotland. Duitsland nu al op 4-0 (60 min) tegen Zweden is wel indrukwekkend.

Joy4ever

• 4636 berichten
  • 1861 stemmen

Reinbo schreef:

Duitsland nu al op 4-0 (60 min) tegen Zweden is wel indrukwekkend.

Zeer gunstig. Dan denken die Duitsers weer dat ze serieus een kans gaan maken op een eindronde.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Reinbo schreef:

Turkije staat 3-1 achter bij Hongarije. Plaatst ook de overwinning daar van Roemenie weer in perspectief. Zo ook Servie dat achter staat bij Macedonie en de Belgen nog op 0-0 thuis tegen Schotland. Duitsland nu al op 4-0 (60 min) tegen Zweden is wel indrukwekkend.

De overige minuten zijn voor Zweden.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Die goal van Kompany!

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Portugal

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Reinbo schreef:

Duitsland nu al op 4-0 (60 min) tegen Zweden is wel indrukwekkend.

4-3 inmiddels.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

De Jong speelde trouwens een beest van een partij.

Van Rhijn blijft het ook prima doen.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3802 stemmen

Die goal van Kompany!

Hopen dat Zweden er nog ééntje maakt!

Maar sowieso dikke respect voor Klose, die man blijft maar scoren.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3802 stemmen

Verdomme, schiet die Sana recht voor Zlatan z'n voeten die bal voor open doel over!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Shit, Sana (jaja, de onze) had de 4-4 moeten binnen knallen net

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

%%%%%% schreef:

De Jong speelde trouwens een beest van een partij.

Van Rhijn blijft het ook prima doen.

Vond iedereen wel vrij sterk spelen, op Heitinga na. En Strootman was onzichtbaar. Alleen dan niet op z'n Cocu's.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.