• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.251 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.764 gebruikers
  • 9.423.612 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ja, geweldige selectie inderdaad. Nou moet ik wel zeggen dat de helft momenteel bij het grote Oranje zit, maar ik zou de nodige jonge gasten gewoon meenemen naar dat EK. Is ook na het dramatische EK 2012 goed om de wereld te tonen dat Nederland nog wel kan voetballen.

Ik ken de concurrentie overigens niet goed. Spanje schijnt ook een geweldige jeugdploeg weer te hebben.

schram101

• 16702 berichten
  • 2312 stemmen

In de gloriejaren van Jong Oranje deden we het met Hofs, Rigters, Kruys en Vincken. Die waren toen (al is dat natuurlijk altijd lastig te zeggen) toch echt wel minder dan deze jongens nu voor mijn gevoel.

Tja, de Spanjaardjes zijn traditioneel goed. Driekwart van de Barcelona jugend zal wel mee doen daar.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Net als de senioren kunnen ze gewoon op halve kracht zo'n eindronde winnen.

schram101

• 16702 berichten
  • 2312 stemmen

Hopelijk doen we dat dit jaar nou ook een keer ja.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ja, het niveau van een jeugdploeg zegt nu ook niet alles nee. Van de ploeg van 2006 en 2007 die het EK 2x op rij won brak bijna niemand echt door, uitgezonderd een Huntelaar en misschien nog 1 of 2. Maar je had ook een Maceo Rigters om wat te noemen. Of Drenthe. Jongens die dat toernooi hun hoogtepunt hadden en daarna niks meer.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Net als de senioren kunnen ze gewoon op halve kracht zo'n eindronde winnen.

Spanje heeft nooit op halve kracht het EK, WK of EK gewonnen de laatste jaren. In tegendeel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Niet uit vrije wil misschien maar het WK en ook dit EK was Spanje toch wel uit vorm. 60% van hun kunnen in de goede wedstrijden, meer was het niet. Tegen Kroatië zakten ze zelfs door de ondergrens.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Jezus christus, wat een kut aflevering VI. Derksen is een beetje geobsedeerd door Louis, Genee die Kraay weer belachelijk maakt en Gijpie die eerst door Spanjaarden en nu Belgie telkens een stijve krijgt

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Pitakaas schreef:

(quote)

Hoezo geloof je er weinig van?

Die kan Feyenoord echt niet behouden hoor.

Ik geloof nooit dat Feyenoord zijn twee beste voetballers (samen met de Vrij dan) in de winterstop al laat vertrekken. Daarnaast zou Feyenoord voor hogere bedragen moeten gaan (wat ze ook wel gaan proberen natuurlijk). Helaas is de financiele situatie van Feyenoord bij iedereen bekend. Dat zou na deze transfers eindelijk over kunnen zijn.

Ook geloof ik Clasie als hij zegt nog bij Feyenoord te willen blijven, omdat hij nog niet uitgegroeid is (niet letterlijk nemen).

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Pitakaas schreef:

O dat had ik niet door dan. Al kwam het ook niet echt duidelijk naar voren

Haha, zoals Ajax&Litmanen1 al zei, ik was sarcastisch.

Ik mag die Kuyt en zijn vechtersmentaliteit wel eigenlijk, maar dit soort belachelijke uitspraken kan hij beter niet doen als hij net ergens voor 3 jaar heeft getekend.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

schram101 schreef:

Zoet

Van Rhijn - De Vrij - Indi - Willems

Maher - Clasie - Strootman

Narsingh - L de Jong - Van Ginkel

Ziet er niet echt best uit voor Holland. Vooral die verdediging is om je kapot voor te schamen, dan zijn Mathijsen, Heitinga en Wiel opeens wereldspelers. Ik tel in dit team in totaal 2 echte talenten met Maher en De Jong en verder 9 huistuinenkeukenspelers. Maar goed dat was in Foppe's tijd ook al zo natuurlijk.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Martins Indi behoort over 5 jaar tot de beste verdedigers van de wereld.

Om jou maar te citeren: "Hier las u het voor het eerst."

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hij zit er niet eens zo ver naast. Qua potentie.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Ziet er niet echt best uit voor Holland. Vooral die verdediging is om je kapot voor te schamen, dan zijn Mathijsen, Heitinga en Wiel opeens wereldspelers. Ik tel in dit team in totaal 2 echte talenten met Maher en De Jong en verder 9 huistuinenkeukenspelers. Maar goed dat was in Foppe's tijd ook al zo natuurlijk.

Dat dus. Al zou ik Maher en Srootman dan als de grootste talenten rekenen.

Joy4ever

• 4636 berichten
  • 1861 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Eén van de betere Belgenmoppen

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Alleen Spanje en Duitsland beter dan België

Ach, je moet dat allemaal niet te serieus nemen, sympathieke kerel maar ook niet echt een groot licht hoor. Het programma waarin deze uitspraak kwam was gisteren trouwens ook een lachertje. Ik heb niet één relevante analyse gehoord over onze nationale ploeg.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Top 3 van de wereld gaat er lichtjes over, maar snap hem wel. Ik denk dat alleen Spanje, Duitsland, Brazilië en Argentinië ons verschrikkelijk veel pijn kunnen doen.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3802 stemmen

Als je ziet wat Argentinië heeft: Messi, Higuain, Tevez, Aguero, Di Maria, Campagnaro, Zabaleta, Mascherano!

Brazilië natuurlijk ook: David Luiz, Marcelo, Thiago Silva, Oscar, Kaka, Lucas Moura, Ramires, Damiao, Neymar, Hulk, Pato!

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Nederland heeft Seedorf, maar kunnen best zonder hem

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Thank god, Sport1 zend Spanje - Frankrijk uit. Er wordt dus nog daadwerkelijk kwalitatief voetbal gespeeld vanavond.

Joy4ever

• 4636 berichten
  • 1861 stemmen

Naomi Watts schreef:

Thank god, Sport1 zend Spanje - Frankrijk uit. Er wordt dus nog daadwerkelijk kwalitatief voetbal gespeeld vanavond.

Ja, dat hebben we afgelopen EK gezien ja .

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Denk dat God daar niet op loopt te wachten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat was een collectiefe off-month .

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuwsartikel/Ajax-presenteert-jaarcijfers-2.htm

Ik verwacht dat Ajax volgend jaar een winst maakt van om en nabij de € 20 miljoen euro.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Aardige kopbal van Lens.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Indi, de doelpuntenmachine van Oranje!

Edit: lekker bezig, Heitnga... Pfffff.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Wat is die Heitinga een verschrikkelijke kutvoetballer. Snel Douggie erin voor hem aub

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Simpele pingel, maar wel lekker

TomPSV

• 504 berichten
  • 450 stemmen

Wat een heerlijk doelpunt van Lens zeg

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.