• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.266 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.766 gebruikers
  • 9.423.687 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Jaja en als je 'stopt' met je interlandcarrière en een week later weer 'beschikbaar' bent, mag dat?

Waar staan deze regels?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

Jaja en als je 'stopt' met je interlandcarrière en een week later weer 'beschikbaar' bent, mag dat?

Waar staan deze regels?

Alleen stopt niemand voor 1 week met de interland carrière. En daarbij vind elke speler het denk ik een eer opgeroepen te worden, dus komen ze opdagen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Het gaat om het principe. Vandaar mijn vraag: waar staan deze regels?

Als Wesley een weekje wil shoppen en tegen Lowietje zegt dat-ie het volgende week nog een keer mag proberen gaat de FIFA (?) hem daarvoor echt niet schorsen hoor...

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ja haaa. Hij heeft dus een periode bedankt. Maar dat is niet zeggen dat je bv 1 potje over wil slaan terwijl de bond je opeist. Van Bommel heeft gewoon 1 of 2 jaar niet voor Oranje gespeeld. Dat mag je zelf bepalen ja.

Het grappige is dat je het omdraait.

Jij ging in op een zin van Rep. Wat hij nu weer zegt, bedoelde hij.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

Het gaat om het principe. Vandaar mijn vraag: waar staan deze regels?

Als Wesley een weekje wil shoppen en tegen Lowietje zegt dat-ie het volgende week nog een keer mag proberen gaat de FIFA (?) hem daarvoor echt niet schorsen hoor...

Ik zei ook dat als de bond hem op zou eisen. Als de bondscoach akkoord is dan is dit natuurlijk geen issue.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Volgens mij zeg je gewoon maar wat.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Opmerkelijk dat hier nog geen woord gezegd is over Dirk Kuyt die nogmaals aangeeft dat hij nog steeds hoopt om ooit weer voor Feyenoord te spelen.

Zo blijkt maar weer eens wat voor een held dit is. Je kan Dirk Kuyt uit Feyenoord halen, maar je kan Feyenoord niet uit Dirk Kuyt halen. Volgende thuiswedstrijd misschien een sfeeractie in De Kuip organiseren voor deze held?

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

otherfool schreef:

Volgens mij zeg je gewoon maar wat.

Ben het dit keer wel eens met je. Er klopt niet echt heel veel van de redenering nee

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Nomak schreef:

Opmerkelijk dat hier nog geen woord gezegd is over Dirk Kuyt die nogmaals aangeeft dat hij nog steeds hoopt om ooit weer voor Feyenoord te spelen.

Zo blijkt maar weer eens wat voor een held dit is. Je kan Dirk Kuyt uit Feyenoord halen, maar je kan Feyenoord niet uit Dirk Kuyt halen. Volgende thuiswedstrijd misschien een sfeeractie in De Kuip organiseren voor deze held?

Ik neem aan dat je sarcastisch bent? Logisch dat Dirkje dit zegt. Wanneer zijn avontuurtje in Turkije voorbij is heeft hij een rollator nodig om nog te kunnen lopen. Hij hoopt dan nog ergens te kunnen cashen. Feyenoord zal dan nog de enige club zijn die waarschijnlijk bij hem aan wilt kloppen. Daar speelt hij weer erg handig op in. Walgelijke vent en kontelikker eerste klas. Als hij heen had willen gaan had hij nu moeten gaan. Onze casher Dirkieee

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ik geloofde ook direct toen hij naar Fenerbahce vertrok dat hij alsnog naar Feyenoord terug zou willen keren. Maar dan overshat hij zichzelf. Over 3 jaar voegt hij niets meer toe bij Feyenoord.

Als hij nog echt iets voor Feyenoord had willen betekenen, had hij dit seizoen al terug moeten keren, of in ieder geval niet voor 3 jaar moeten tekenen in Turkije.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

'Drenthe weer in beeld bij gehavend Feyenoord' | Feyenoord nieuws | FR12.nl

Lijkt me een must nu.

Erg balen van Schaken, die er waarschijnlijk erg lang uitligt door een knieblessure.

Ik denk dat Feyenoord maar een schadevergoeding moet gaan vragen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja, als ie geen stap meer kan zetten en geen meerwaarde is voor Feyenoord wil ie wel terugkomen. Nee, geen held. De naast Kuyt verguisde Salomon Kalou zie ik eerder de stap terug maken terwijl ie dan wel nog een meerwaarde zal zijn.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Forse kritiek van KNVB op De Kuip: 'Stadion is niet meer van deze tijd' - voetbalzone.nl

Ik snap de kritieken wel, maar het is natuurlijk wel spijtig dat de Kuip nu wat lullig wordt neergezet als 2de rangs. Maar commercieel/zakelijk gezien is de kritiek natuurlijk vrij reeel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vind de argumenten nogal zwak. Ook vooral open deuren en heb nog nooit lang op mijn eten hoeven wachten. Weet niet of het bij wedstrijden van het NL elftal anders geregeld is. Maar veel zaken weet je op voorhand al. Al hoeft het voor mij ook niet, heb het liefst niet dat die Oranje supportende paupers niet op mijn stoeltje zitten.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

De nieuwe Kuip moet er ook gewoon komen. Lijkt wel of de KNVB meewerkt tegen Red de Kuip.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Je zal het beter weten dan ik dat kan, maar zaken als wachten op snacks en parkeergelegenheid kan gewoon gemeten worden lijkt me. En dan heb je natuurlijk ook nog zaken als zakenboxen en een gebrek aan een dak. En de echte Feyenoorder vind dat misschien niet erg, maar bedenk wel dat je bij interlands vooral families en oudere supporters trekt die dat wel zullen waarderen.

Overigens komt het wel een beetje over alsof die van Merwijk die een nieuw stadion aan het regelen is een een-tweetje met van Oostveen heeft gemaakt. Zo van, laten we zoveel mogelijk kritiek leveren, dan komt het wel rond.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Parkeergelegenheid is niet geweldig maar wel voldoende. Die conclusies aan het gebrek van een dak is al helemaal zwak, dat wist je al op voorhand toen je de interlands ging plannen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Parkeergelegenheid is niet geweldig maar wel voldoende. Die conclusies aan het gebrek van een dak is al helemaal zwak, dat wist je al op voorhand toen je de interlands ging plannen.

Daarom krijgt de Kuip ook geen interlands meer he...

Kijk, de KNVB heeft natuurlijk meer opties en zal dan altijd het commercieel beste stadion kiezen, de ArenA nu dus. De KNVB heeft 2 doelstellingen, geld verdienen en het publiek tevreden houden. Dan snap ik hun beslissingen wel, ondanks dat ik de Kuip ook een mooi stadion vind.

De Kuip is uit 1937 geloof ik, dan kan je ook verwachten dat de tijd er een keer op zit. Welk ander stadion in Europa is 75 jaar oud en niet eens vervangen? Zelfs Juventus heeft dat lelijke oude kreng Delle Alphi weggedaan wegens niet goed genoeg meer.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Nomak schreef:

Niemand zit meer op Dirk te wachten.

Hele tijd roepen dat je niet meer voor het geld wilt voetballen, en roepen dat je naar Feyenoord wilt TENZIJ er een Europese topclub komt, en dan naar Fenerbahce gaan.

Op de tribunes hoor ik niemand meer die hem terug wilt, denk jij serieus dat hij een sfeeractie krijgt? Erg naïef.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Pitakaas schreef:

Op de tribunes hoor ik niemand meer die hem terug wilt, denk jij serieus dat hij een sfeeractie krijgt? Erg naïef.

(afbeelding)

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Misschien heb je het niet door, maar Het Legioen en Dirk Kuyt zijn allang geen 2 handen meer op 1 buik.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Misschien had je niet door dat Nomak hartstikke sarcastisch was en Kuijt een enorme eikel vind.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

O dat had ik niet door dan. Al kwam het ook niet echt duidelijk naar voren

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Haha, ik dacht laat ik Pitakaas eens helpen

Mijn mening over Kuijt is ook wel bekend. Kut voetballer en enorme slijmbal.

Maar hij kan worden vervangen door Guidetti. Geen kutvoetballer, wel een enorme slijmbal

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Haha, ik dacht laat ik Pitakaas eens helpen

Mijn mening over Kuijt is ook wel bekend. Kut voetballer en enorme slijmbal.

Maar hij kan worden vervangen door Guidetti. Geen kutvoetballer, wel een enorme slijmbal

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

The Oceanic Six schreef:

De Kuip is uit 1937 geloof ik, dan kan je ook verwachten dat de tijd er een keer op zit. Welk ander stadion in Europa is 75 jaar oud en niet eens vervangen? Zelfs Juventus heeft dat lelijke oude kreng Delle Alphi weggedaan wegens niet goed genoeg meer.

Della Alpi werd speciaal voor het WK in 1990 gebouwd. Het was dus een relatief nieuw stadion. Echter was het stadion een verschrikking voor de supporters. Vooral op de eerste ring scheen het verschrikkelijk vertoeven te zijn qua zicht. Daarom was die dus ook altijd leeg. Die vergelijking gaat dus helaas niet op

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

rep_robert schreef:

Een speler is niet verplicht om voor zijn land uit te komen, dat gaat allemaal op vrijwillige basis.

Spelers hebben wel contracten bij clubs. Het zijn gewoon werknemers in dienst van werkgevers. Werkgevers dienen spelers(werknemers) af te staan voor interlands, maar doen dat liever niet vanwege de belangen die meespelen.. Echter zijn regels zodanig ingesteld dat clubs bij gros van de interlands geen keus hebben en verplicht zijn spelers af te staan als zij dit willen. Best wrang eigenlijk.

Zo'n compensatie dat inderdaad gewoon vanuit de FIFA pot komt(en niet van een voetbalbond) is dan ook niet meer dan logisch. Puur om de werkgever te compenseren voor schade waar zij niets aan kunnen doen, een soort van verzekering.

En we hoeven het niet zielig te vinden voor die corrupte bende die de FIFA regeert als zij wat geld moeten missen.

Dit lijkt me het meest zinnige in de hele discussie.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Nomak schreef:

Misschien moet de knvb maar eens een statement afgeven door nooit meer spelers van AZ op te roepen. Moet je eens zien hoe snel die supporters dan gaan klagen omdat hun spelers geen kans krijgen in Oranje.

Nee hoor, zou ik alleen maar toejuichen. Heb niks met het Nederlands Elftal (behalve op EK of WK en dan nog kan het me vrij weinig boeien).

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

'Martins Indi en Clasie staan voor miljoenentransfers' | Feyenoord nieuws | FR12.nl

@ A&L: Tottenham is momenteel een betere ploeg dan Newcastle.

Zou natuurlijk dramatisch zijn als Clasie en Indi zouden vertrekken in de winterstop. Geloof er vooralsnog weinig van.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3802 stemmen

Clasie in de Premier League!

Daar krijgt die in één wedstrijd wel 10 van zo'n duwtjes die Toivonen gaf.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.