• 16.465 nieuwsartikelen
  • 180.295 films
  • 12.408 series
  • 34.367 seizoenen
  • 651.891 acteurs
  • 199.788 gebruikers
  • 9.424.502 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

stinissen (crew films & series)

• 23679 berichten
  • 77293 stemmen

Speles als Suarez en Verthongen dat zijn spelers waar voor je naar Ajax gaa kijken en nee ze moeten het nu hebben van het collectief ook was dit vanmiddag niet te zien...

• 23679 berichten
  • 77293 stemmen

Materny schreef:

(quote)

iets wat ik ook al op meerdere forums heb aangehaald. Bijna iedereen om hem heen grossiert in stilstand of tikkie terug. Ik zie in Eriksen nog altijd de beste opvolger voor Xavi over een paar jaar. Precies dezelfde speler.

Xavi met Eriksen vergelijken Eriksen mag al blij zijn als een club als bv Swansea hem ooit zal nemen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

stinissen schreef:

Ik ben al 40 jaar Ajax supporter en het doet me pijn dat zulk soort 2de rangs spelers bij Ajax spelen en wat is er niet waar aan dan wat ik een bericht hiervoor vertelde ??

Jij leeft nog in het verleden. Rond 95 zouden spelers als Lukoki en Sana inderdaad niet thuis horen bij Ajax. Inmiddels zijn we bijna 20 jaar verder en zijn we volledig ingehaald door het grote geld. Een type als Ronald de Boer of Overmars krijgen we voorlopig niet meer te zien Stinissen. De enige hoop die Ajax momenteel heeft is een Sjeik (waar ik fel tegen ben), of de hervormingen op de Toekomst.

Dus je kunt je wel irriteren aan middelmatige spelers als Lukoki en Sana, maar realiseer wel dat dit materiaal is voor de Europese middenmoot. En meer dan dat zijn we (voorlopig) niet.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Als er iemand de laatste tijd traag handelt, is het Eriksen wel. Man, man, man ... wat verspeelt die de bal vaak totaal onnodig.

Eriksen heeft voor zijn doen dit seizoen veel balverlies, dat ben ik met je eens. Niet met de rest van je verhaal. Neem de wedstrijd tegen Real Madrid, Eriksen was de enige speler van Ajax die voetballend kon aanhaken aan het tempo van Madrid.

• 23679 berichten
  • 77293 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Jij leeft nog in het verleden. Rond 95 zouden spelers als Lukoki en Sana inderdaad niet thuis horen bij Ajax. Inmiddels zijn we bijna 20 jaar verder en zijn we volledig ingehaald door het grote geld. Een type als Ronald de Boer of Overmars krijgen we voorlopig niet meer te zien Stinissen. De enige hoop die Ajax momenteel heeft is een Sjeik (waar ik fel tegen ben), of de hervormingen op de toekomst.

Dus je kunt je wel irriteren aan middelmatige spelers als Lukoki en Sana, maar realiseer wel dat dit materiaal is voor de Europese middenmoot. En meer dan dat zijn we (voorlopig) niet.

Wat een gelul we hadden op rechts Narsing kunnen hebben en op links Mertens maar nee we kopen een invalide uit Ijsland ook Maher hadden we kunnen toevoegen die is nu al verder dan Eriksen ooit zal zijn. Ik heb het over spelers die in Nederland voetballen.

• 23679 berichten
  • 77293 stemmen

Ik snap ook wel dat de toppers uit Europa niet hier komen voetballen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Jezus. Zit weer lekker mee in Groningen. Was ik mar naar het PAC festival gegaan.

Quido

• 14649 berichten
  • 6118 stemmen

Kai schreef:

Eriksen heeft voor zijn doen dit seizoen veel balverlies, dat ben ik met je eens. Niet met de rest van je verhaal. Neem de wedstrijd tegen Real Madrid, Eriksen was de enige speler van Ajax die voetballend kon aanhaken aan het tempo van Madrid.

Ik vind ook niet dat ie eruit moet. Staat bij mij als een van de eersten op het wedstrijdformulier. Maar moet wel snel en zeer kritisch naar zijn eigen spel gaan kijken. Juist omdat ie zoveel kan, is het zonde en onbegrijpelijk dat er dit seizoen zelden iets uitkomt en ontzettend veel mis gaat.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Wat een gelul we hadden op rechts Narsing kunnen hebben en op links Mertens maar nee we kopen een invalide uit Ijsland ook Maher hadden we kunnen toevoegen die is nu al verder dan Eriksen ooit zal zijn. Ik heb het over spelers die in Nederland voetballen.

Volg je het voetbal een beetje? De enige goede pot die Narsingh bij Psv speelde tot nu toe was vorige week tegen Napoli B. Voor de rest is het huilen met de pet op (kijk maar eens voor t gemak op t Psv netwerk). En Mertens? Vorig jaar stond hij toch echt achter Eriksen op de lijst voor beste Eredivisie speler. Tevens gaat dolle Dries verder met verstoppetje spelen in uitwedstrijden dit jaar; VVV was de uitzondering.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Naomi Watts schreef:

Jezus. Zit weer lekker mee in Groningen. Was ik mar naar het PAC festival gegaan.

Niet dat ik het Feyenoord gun, maar ik erger me dood aan Zeefuik. Drie wedstrijden op rij in de Euroborg loopt hij te matennaaien.

Voetbal, de enige sport waarbij spelers bij elke scheet op de grond liggen...

En dan was het ook nog eens buitenspel, dus die hele situatie had al afgevlagd moeten worden.

• 23679 berichten
  • 77293 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Volg je het voetbal een beetje? De enige goede pot die Narsingh bij Psv speelde tot nu toe was vorige week tegen Napoli B. Voor de rest is het huilen met de pet op (kijk maar eens voor t gemak op t Psv netwerk). En Mertens? Vorig jaar stond hij toch echt achter Eriksen op de lijst voor beste Eredivisie speler. Tevens gaat dolle Dries verder met verstoppetje spelen in uitwedstrijden dit jaar; VVV was de uitzondering.

Dat ligt meer aan PSV dan aan Narsing ook in het Ned elftal speelt hij gewoon goed en wat Mertens betreft die scoort meer en meer voorzetten dan de hele voorhoede van Ajax en laat hem dan alleen maar in thuswedstrijden exeleren want deed hij dit ook nog eens in uitwedstrijden dan had hij al lang niet meer in Nederland gespeeld

david bohm

• 3108 berichten
  • 3478 stemmen

¡Hala Madrid!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Dat ligt meer aan PSV dan aan Narsing ook in het Ned elftal speelt hij gewoon goed en wat Mertens betreft die scoort meer en meer voorzetten dan de hele voorhoede van Ajax en laat hem dan alleen maar in thuswedstrijden exeleren want deed hij dit ook nog eens in uitwedstrijden dan had hij al lang niet meer in Nederland gespeeld

Kun je ook tegenover zetten dat Eriksen bij de laatste 8 treffers van Ajax betrokken was. Zelfs een Eriksen in klote vorm maakt nog het verschil bij Ajax; dat zegt veel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Toch nog gerechtigheid. Spijtig dat je dan een goal door dommigheid incasseert, een andere goal door pure pech en een ontertechte rode kaart. Wel erg zuur maar toch nog erg blij met een punt dan.

schram101

• 16704 berichten
  • 2315 stemmen

Gezien vorig jaar een vooruitgang, maar wat een klote wedstrijd weer. Scheids was weer drama begreep ik (eerste helft niet gezien). Zal zo de samenvatting eens kijken van die helft.

j0enne

• 9614 berichten
  • 3802 stemmen

Zo. Appeltje-eitje vanmiddag.

Die Karelse: 'Napoli was echt heel erg slecht'

Ben benieuwd wat die flapdrol van NAC vond, die doen gewoon serieus mee voor degradatie!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kampioens wedstrijdje Dries?

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Scheidsrechter laat de wedstrijd weer lekker ontsporen. Kan blijkbaar de druk van de niet gegeven penalty aan.

Quido

• 14649 berichten
  • 6118 stemmen

Zo kun je natuurlijk ook gewoon winnen (Twente). Al die kaarten zijn aangenaaid (ook de gele voor Gorter, en daarna nog een paar keer geprobeerd om hem er nog een aan te smeren).

En dan ook nog een belachelijke penalty mee krijgen i.p.v. eens in te grijpen tegen de zoveelste duikeling van Tadic.

j0enne

• 9614 berichten
  • 3802 stemmen

Binnen één minuut 2 rode kaarten voor AZ...

Maher die uit was op een penalty en hem niet kreeg gaf vervolgens Rosales een heel klein tikkie waarbij Rosales zo erg naar de grond duikte alsof het leek of die een doodsschop kreeg. Rood.

Altidore die direct ging protesteren en geel kreeg om vervolgens maar door te blijven zeuren en z'n tweede kreeg.

Helaas.

Oh, Tadic laat z'n eigen ook nog vallen in het strafschopgebied en krijgt ook nog eens een penalty. Te lachwekkend voor woorden die Makkelie...

j0enne

• 9614 berichten
  • 3802 stemmen

Och, die prutser van een Castaignos schiet 'm ook nog binnen. 3-0.

Quido

• 14649 berichten
  • 6118 stemmen

j0enne schreef:

Och, die prutser van een Castaignos schiet 'm ook nog binnen. 3-0.

Zelfs tegen 9 man lukt het Castaignos niet om zelf te scoren, bal ging er alleen in omdat Esteban hem tegen hem aansloeg

Maar ik mag aannemen dat het hem ook nog wel lukt om er zelf eentje in te tikken, als Twente een beetje wil wordt het hier nog wel 7 of 8-0.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Soms zou ik ook wel eens willen dat we in zo'n dooie pot als vanmiddag een mongool eerste klas als Makkelie als scheidsrechter hebben die ons over ons dooie punt heen helpt. Om daarna het ene cadeautje na de ander uit te delen. Dan is het toch een stuk makkelijker punten pakken als het niet loopt.

j0enne

• 9614 berichten
  • 3802 stemmen

Een verdediger voor een verdediger brengen, wat een lef heeft die McClaren!

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Zelfs tegen 9 man lukt het Castaignos niet om zelf te scoren, bal ging er alleen in omdat Esteban hem tegen hem aansloeg

Maar ik mag aannemen dat het hem ook nog wel lukt om er zelf eentje in te tikken, als Twente een beetje wil wordt het hier nog wel 7 of 8-0.

Niks beter geworden sinds zijn buitenlandse avontuurtje.

j0enne

• 9614 berichten
  • 3802 stemmen

En het mooiste is nog dat die denkt dat die alles is!

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

FC Makkelie 3-0 AZ

Er ligt een mooi zakcentje voor je klaar in de kleedkamer, Danny!

Tadic staat vanaf vandaag trouwens ook op mijn haatlijst. Wat een vreselijk irritant mannetje is dat zeg. En Rosales, tja..

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Wat een vreselijke team dat Twente.

En dan Makkelie die op zijn kamertje een muur vol posters van zijn FC heeft hangen

Eerst ziet hij geen duidelijke elleboog van Rosales en daarna wel dat minuscule voetbewegentje van Maher. Waar Rosales overheen duikt,natuurlijk gaat heel Twente erna zeuren over een karate-trap ala hooligan Wesley. Dat geeft Makkelie natuurlijk een mooie gelegenheid om een rode kaart te geven.

Tja daarna is Altidore aan de beurt om daarna even een penalty cado te geven. Waar zelfs Tadic in een interview om moest lachen.

Later op de avond kan Makkelie lekker...komen op zijn kamertje die volhangt van de posters van zijn FC Twente.

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

Positief voetbalweekendje in de MML ontsierd door 2 domme AZ'ers en een ruggegraatloze Makkelie die duikelingen van Twente-spelers promoveert tot gele en rode kaarten voor AZ'ers.

Na de uitspraken van Karelse eerder de week en de aanvallende motieven voor de wedstrijd had ik wat van NAC verwacht maar daar kwam helemaal niks van terecht. Deels door het goede spel van PSV maar NAC was uitermate zwak.

Na de goede 1-0 vond ik PSV wat slapper worden en was daarom wel erg gelukkig met de 2-0 vlak voor rust, niet dat een tegendoelpunt van NAC in de lucht hing (heeft Waterman een redding moeten maken?), maar goed.

Nu uitkijken naar de Classico vanavond en hopelijk ook nog wat meepakken van de Derby della Madonnina.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Wat me ook weer irriteert zijn die eeuwige schwalbes die nooit bestraft worden. Zei het vorige week ook nog ergens. Maar ik zie spelers toch echt duikelen en vragen om strafschoppen. Scheidsrechters fluiten dan niet en wuiven dat ze moeten opstaan.

Waarom geven ze geen geel?!?!?

Zij interpreteren het niet als een penalty en de speler vraagt er wel om. Dan is geel de enige sanctie en die wordt tegenwoordig nooit meer gegeven.

Zag net ook nog weer eens die schwalbe van Willem Janssen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.