• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.250 films
  • 12.400 series
  • 34.347 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.760 gebruikers
  • 9.423.532 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Had het niet willen missen (het einde dan weer wel ) . Ik zat daar overigens niet als supporter maar om hele andere redenen. Al baalde ik wel na de 1-3, want het zat er ineens weer in bij Ajax,

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Als slaafje van je meesteres? Is puur masochisme inderdaad om een wedstrijd van Ajax te bezoeken...

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Inderdaad, puur masochisme om de kampioen met drie sterren op het shirt aan het werk te zien.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Maar wat kan jou het nou schelen dat ik eerder weg ging?

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Inderdaad. Ik ben totaal geen Ajax-fan, maar ik begrijp volledig waarom er gezongen werd en snap de kritiek hierzo dan ook totaal niet.

Het was dan ook geen kritiek en al helemaal geen Ajax-discussie.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Wel waar man! Jij bent altijd met Ajax bezig!

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

Inderdaad, ik heb vannacht alweer gedroomd over Jody Lukoki!

(nee, niet zo'n droom!)

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

depri83 schreef:

Inderdaad, ik heb vannacht alweer gedroomd over Jody Lukoki!

(nee, niet zo'n droom!)

(afbeelding)

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Was even ter extra informatie dat ik dat erbij had gezet. Het liefst brand ik Ajax af in al mijn posts, maar af en toe gebeuren daar toch wel goede dingen hoor.

Erwinner schreef:

Maar wat kan jou het nou schelen dat ik eerder weg ging?

Heb een hekel aan mensen die voor het fluitsignaal weggaan. Het gebeurt bij AZ helaas ook. En je leek er nog trots op te zijn ook, dat vond ik nog het ergste eigenlijk.

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

Het is toch te hopen dat Diederik Boer snel weer fit is want wat een drama is die Wintjes zeg!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

depri83 schreef:

Het is toch te hopen dat Diederik Boer snel weer fit is want wat een drama is die Wintjes zeg!

Zie je, doe je toch weer verwijzen naar onze hoofdtrainer!

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

Slaat jullie hoofdtrainer ook ballenjongens in elkaar.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

depri83 schreef:

Slaat jullie hoofdtrainer ook ballenjongens in elkaar.

Oe, heb ik wat gemist? Boer sloeg een ballenjongen? Ja, er staat ook veel druk op je als Almere keeper

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Wat was Vitesse-Heerenveen een schitterende wedstrijd zeg! 3-3 eindstand.

Waarbij Heerenveen zich genaaid mag voelen bij de penalty en rode kaart waaruit de 3-3 viel op het einde, was echt helemaal niks.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Was inderdaad niet veel aan de hand. Nu hopen dat Ajax profiteert van het puntverlies van Vitesse en morgen wint van Utrecht.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Kan best leuk worden morgen. Twente-AZ is ook geen makkie. Ajax zou dit keer wel Utrecht moeten pakken. PSV zal ook vast winnen, maar Ajax kan alsnog goede zaken doen.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

@Lefgozer. k'Heb het met je te doen

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Jouw Bayern speelde nou ook niet echt de wedstrijd van hun leven. We weten nu wel dat Ajax niks heeft in te brengen tegen Madrid. Zet eens een andere plaat op.

Zag toevallig de beelden bij Sport1 in de rust van Man City - Sunderland.

Maar als Ajax had gewonnen waren we daar ook al in 1 dag mee klaar geweest zeker...

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Was natuurlijk een gele kaart voor Bony ipv een penal. Verder was hij weer geweldig.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

En die knal van Malki dan!

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Ik moet zeggen dat de 1-2 voor Heerenveen prachtig viel. In 1 seconde de bal afgepakt en door de benen van Velthuizen gespeeld.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Die eerste goal van Vitesse, mooi zeg. En die knal van Malki mocht er ook wel wezen inderdaad. Blijft zijn goaltjes meepikken die jongen.

Hoop dat AZ morgen kan verrassen. Twente heeft nog een Europese wedstrijd in de benen.

Verhoeven: "Er valt in Amsterdam wat te halen" - FCUpdate.nl

Verhoeven verheugt zich nu alweer op het voedsel in de Arena.

Sorry Lefgozer, maar zeg dan niks, een mooie goal en een goal van iemand die er 3 meer moest maken, daarna nog even de reservekeeper van Utrecht citeren, zeg dan gewoon niks

Begrijp me niet verkeerd, sommige stukjes van jouw zijn best leesbaar maar dit sloeg nergens op, het was zonde van mijn tijd om te lezen en nog erger om erop te reageren

Maarreh, Ga door, wel wat relevanter a.u.b., jouw stukjes zijn verder erg leuk

(Zeg ik maar even omdat ik niet drie of vier mannen in trainingspak met een kwade doorgefokte hond in mijn tuin wil hebben)

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Onverdiende 2-1 overwinning van Real Salt Lake op LA Galaxy.

Een schitterende volly op de rand van de 16 van Robbie Keane opende de score maar door kinderlijk geklungel (door het ontbreken van DeLaGarza en het opstellen van vervanger Tommy Meyer) achterin gaven we al snel 2 doelpunten weg. Daarna werd de wedstrijd gedomineerd door Galaxy met een (opnieuw) goed spelende Juninho en Beckham. Helaas zorgden de ontelbare doelpogingen niet meer voor een goal.

Heb verder wel goede hoop in de play-offs. Als DeLaGarza terug is van z'n blessure kunnen we elke tegenstander verslaan en hopelijk doorstomen tot de finale en de beker weer pakken.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Steekpass Eriksen, perfecte voorzet Lukoki en Babel tikt binnen. Uitstekende start van Ajax tegen Utrecht

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nog een paar uurtjes en het is weer zover: El Clásico!

Het 'beste team aller tijden' tegen wat inmiddels 'het team beter dan het beste team aller tijden' mag worden genoemd. De meesterlijke technici van 'Pito' Vilanova tegen de geniale omschakelaars van 'El Único' Mourinho. Gaat Messi nog eens zijn beste spel bovenhalen of zal Ronaldo wederom zegevieren? Hoeveel enkels zal Pepe slopen en zullen Busquets en Sanchez het aantal schwalbes onder de 20 kunnen houden? De voortekenen zijn veelbelovend: midweeks liet Barcelona het sterke Benfica redelijk kansloos en zorgde Madrid in Amsterdam voor herwaardering van het begrip 'woensdag gehaktdag'.

Een prachtig affiche, ik laat zelfs Boer zoekt Vrouw er voor lopen!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Dat wordt een gelijkspelletje otherfool.

Al hoop ik op 5-0 voor Barcelona a la die pot eind 2010 toen. Maar het zou de Spaanse Liga volledig killen als Barca wint. Dan is het al klaar.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Net wakker, zal ik nog op tijd zijn voor de 08.46 uur trein naar Amsterdam? Pfff haat aan 12.30 uur wedstrijden!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

Net wakker, zal ik nog op tijd zijn voor de 08.46 uur trein naar Amsterdam? Pfff haat aan 12.30 uur wedstrijden!

Is toch zonde man? Dure seizoenskaart kopen en dan niet gaan.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

rep_robert schreef:

Namaaksupporter!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.