- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Achilles-PSV 1-0

Voetbalzone - Alom bejubelde succescoach Krul en Anita tekent voor acht jaar bij
8 jaar bijtekenen als coach 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Eerlijk is eerlijk, Ajax heb zeker verdiend gewonnen. Alleen weer treyurig dat opperneus zo zielig moet doen over mijn eerdere reactie. Blijf vooral genieten want als Twente straks 10x op rij kampioen wordt kunnen wij jou daar vinden.
ON: het was triest wat FCU liet zien, geen striijd, passie niks. Ja, op zo'n manier win je niet van de neusjes.
Haha opperneus, neusjes. De frustratie zit weer diep 
Enne, als ik alleen voor de titels kwam dan was ik tussen 2004 en 2011 wel vertrokken naar Eindhoven, Alkmaar, Enschede of Rotterdam (onee, dat laatste is een grapje, die winnen geen titels) 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Haha opperneus, neusjes. De frustratie zit weer diep 
Enne, als ik alleen voor de titels kwam dan was ik tussen 2004 en 2011 wel vertrokken naar Eindhoven, Alkmaar, Enschede of Rotterdam (onee, dat laatste is een grapje, die winnen geen titels)
Maar stiekem zit je nu wel ergens in de buurt van Doetinchem 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hehe nee, behoorlijk eind daar vandaan 
Ik geniet overigens na 7 titelloze jaren wel meer van de afgelopen 2 jaar, dat wel. Zeker 15-5-11 was echt een enorme ontlading. Ajax moet wel de CL winnen wil ik dat gevoel nog overtroffen zien worden.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
PSV op 1-3, maakt Achilles daarna weer een goal

%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
AZ B 4-0 Sc Veendam. 
edit ; Verbeek speelt weer met de vaste 11 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Hoe krijg je hem ernaast, Rigter!? Had de 3-3 moeten zijn.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Marcelo en Derijck
wat een ellende.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik kijk nu tien minuten en Achilles had al drie keer kunnen scoren. Wat zeg ik? Vier keer, van 6 meter op de binnenkant van de paal nu. Zelfs in zo'n wedstrijdje trekt PSV het smiechtig over de streep 
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Achilles uit altijd moeilijk. Ze hadden al rood moeten hebben!

%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Stel dat de 3-3 valt, dan zal Achilles alsnog bezwijken in de verlenging.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Stel dat de 3-3 valt, dan zal Achilles alsnog bezwijken in de verlenging.
Gelukkig maar, we zouden toch niet willen dat PSV zich zou blameren 
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Zo dat was een eitje. Een zakelijke overwinning. Venlo moet geen probleem zijn dit weekend 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zo dat was een eitje. Een zakelijke overwinning. Venlo moet geen probleem zijn dit weekend
Je wint een uitwedstrijd. Hoe voelt dat nou?
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Alweer een tijdje geleden inderdaad. Dickie moet echt gaan ingrijpen want anders wordt het dit seizoen tien keer niks.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Nou ja, daar kan Dickie ook niet veel aan doen een kloten terugspeelbal van Zanka en het gewoon maar laten lopen van de tegenstander van Ritzmaier.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Diep en diep triest was het zooitje weer vandaag, alleen Strootman toonde inzet.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
1-0 Elm uit een voorzet van Rosheuvel.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Alweer een tijdje geleden inderdaad. Dickie moet echt gaan ingrijpen want anders wordt het dit seizoen tien keer niks.
Groningen tijdje terug toch nog? Maar die noemde ik even niet, was anders slecht voor de cynische quote 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Weet iemand waar en wanneer de loting voor de volgende ronde is? Zowel Eredivisie Live als SBS 6 zeggen hier niks over.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ik neem aan vanavond, wordt altijd gedaan na de laatste wedstrijd van de ronde.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Snap eigenlijk niet waarom ze niet gewoon doorloten zoals Europees vaak ook het geval is. Dit doelloze gedoe ook altijd weer. Of gebeurt dat vandaag ook?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Gewoon vanavond na alle duels en samenvattingen op sowieso EL met de meneer met de snor.
Doe maar Ajax thuis tegen een JL ploeg, mogen we ook wel een keertje. Programma is de komende 2 maanden alweer belachelijk vol en vrij pittig bij Ajax.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Scheveningen
FC Den Bosch
Go Ahead Eagles
Sparta Rotterdam
FC Eindhoven
Hollandia
Staphorst
ADO'20
FC Emmen
RKC Waalwijk
ONS Sneek
De Graafschap
PEC Zwolle
Feyenoord
FC Twente
Vitesse
Ajax
SC Heerenveen
Rijnsburgse Boys
SWZ-Boso Sneek
FC Dordrecht
ADO Den Haag
Xerxes DZB
Telstar
SC Cambuur
FC Groningen
Heracles Almelo
NAC Breda
HBS
PSV
EHC-Norad
(vermoedelijk) AZ
Zitten nog een paar leuke clubs tussen. Hoop wel dat FC Twente eindelijk weer eens een tegenstander van formaat krijgt maar die zullen wel (net zoals Ajax overigens) een club uit de lagere divisies krijgen. Dan valt mijn oog toch op mijn clubbie (excuseer mij) maar een confrontatie met de rivaal (Go Ahead) zal gelijk de hele speelronde kleur geven. Afwachten maar. Maar er gaan nog leuke wedstrijden geloot worden vanavond. Let maar op.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.