• 16.000 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.277 series
  • 34.096 seizoenen
  • 649.343 acteurs
  • 199.288 gebruikers
  • 9.391.094 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Die beloftencompetitie is vrij zinloos voor ploegen als Ajax, Feyenoord en PSV ja. Zou graag zien dat bv die ploegen instromen in de Jupiler League ipv zieltogende teams als Telstar, Oss en noem ze op. Ajax wint vanavond ook met 5-0 van Volendam. Jippie.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Dat zou een goede oplossing zijn inderdaad.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Tutu ole !!

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Geen idee wat ze hem hadden beloofd. Wist hij dat ze alledrie gingen vertrekken of slechts 1 of 2? En hadden ze meer geld om te investeren beloofd? Het is nu wel makkelijk oordelen. Als hij wist wat hij nu had, dan was hij nooit begonnen. Ik denk best dat hij een prima coach is, maar je bent als coach ook afhankelijk van je materiaal. Mourinho of Wenger zou met deze selectie ook niks kunnen, terwijl van Basten met Madrid ook vast wel minimaal 2e zou worden.

Is zo, maar het is wel een beetje naief van Marco om te denken dat hij zijn gehele -vorig jaar nog vaak de beste voorhoede van Nederland genoemd- voorhoede zou kunnen houden. Dat ze alle drie (+ Elm )weg gingen is wel heel veel, maar hadden wij allang zien aankomen, toch?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Is zo, maar het is wel een beetje naief van Marco om te denken dat hij zijn gehele -vorig jaar nog vaak de beste voorhoede van Nederland genoemd- voorhoede zou kunnen houden. Dat ze alle drie (+ Elm )weg gingen is wel heel veel, maar hadden wij allang zien aankomen, toch?

Narsingh wel, de rest niet perse. Dost, Narsingh, Assaidi, Elm, Breuer, Janmaat.

Hij is bijna de hele basisploeg van vorig seizoen kwijt.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Vascago schreef:

Tutu ole !!

Het is toch wel geweldig vermaak. Hutchinson die er volgens de mannen geen klap van kan en die vervolgens in het elftal van de week staat.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Janmaat was al veel eerder weg en Breuer zal hij niet missen denk ik. Maar we zijn het met elkaar eens, Heerenveen is een matig team en Van Basten doet wat hij kan, geen coach die met dit Heerenveen op dit moment 4 punten meer zou hebben dan hij denk ik.

Maar nogmaals, ik had wel zien aankomen dat Dost, Narsingh en Assaidi weg zouden gaan. Ondanks dat er -misschien- wat beloofd is aan hem.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Het is toch wel geweldig vermaak. Hutchinson die er volgens de mannen geen klap van kan en die vervolgens in het elftal van de week staat.

Jij wou beweren dat het een wereldspeler is? Des te triester dat ze kennelijk niemand anders kunnen bedenken..

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Zeker niet, maar de man typeren als een 'Willem II-speler' is lachwekkend. Maar misschien speelde hij wel gewoon een goede wedstrijd...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

Janmaat was al veel eerder weg en Breuer zal hij niet missen denk ik. Maar we zijn het met elkaar eens, Heerenveen is een matig team en Van Basten doet wat hij kan, geen coach die met dit Heerenveen op dit moment 4 punten meer zou hebben dan hij denk ik.

Maar nogmaals, ik had wel zien aankomen dat Dost, Narsingh en Assaidi weg zouden gaan. Ondanks dat er -misschien- wat beloofd is aan hem.

Niet zo eigenswijs doen. Hij raakte alle namen die ik noemde kwijt eind vorig seizoen, ook al wist hij het van een aantal. Heerenveen blameerde zich alleen tegen ADO, maar vergeet niet dat ze ook al tegen Ajax, AZ, Feyenoord en Twente hebben gespeeld. En toch 3x een punt gepakt tegen 4 van die teams.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Zeker niet, maar de man typeren als een 'Willem II-speler' is lachwekkend. Maar misschien speelde hij wel gewoon een goede wedstrijd...

Bijna alle PSV verdedigers horen onderin de Eredivisie te spelen eerlijk gezegd, uitgezonderd Willems en Pieters.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Niet zo eigenswijs doen. Hij raakte alle namen die ik noemde kwijt eind vorig seizoen, ook al wist hij het van een aantal. Heerenveen blameerde zich alleen tegen ADO, maar vergeet niet dat ze ook al tegen Ajax, AZ, Feyenoord en Twente hebben gespeeld. En toch 3x een punt gepakt tegen 4 van die teams.

Hij doet het inderdaad prima. Dat zeg ik toch?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Hij doet het inderdaad prima. Dat zeg ik toch?

Dat was de discussie niet. En hij doet het niet prima natuurlijk, want Heerenveen doet het droevig. Het enige wat ik vind is dat je van Basten weinig kan verwijten. Ja, dat hij daar niet heen had moeten gaan.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

otherfool schreef:

Van dezelfde wedstrijden verloor Heerenveen er vorig jaar maar ééntje; tegen Ajax toen het 88 minuten met 10 man moest spelen. Maar goed, de Marco-Meter dan maar, waarin rekening wordt gehouden met het programma. Na 6 wedstrijden:

RJans: 2-3-1 --- 9 (15-15)

Marco: 0-3-3 --- 3 (4-9)

Je slaat weer volledig door. Qua team werkelijk totaal niet te vergelijken met vorig seizoen en derhalve een vergelijking van niets

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ron Jans had een weggestuurde jeugdspeler, een speler uit de Jupiler Liga en één houten Klaas uut Twente tot zijn beschkking en maakte er topspelers van die nu het mooie weer maken in Oranje, de Premier League en de Bundesliga. Heerenveen heeft een traditie met het opleiden van jongens uit de Jupiler Liga of onbekende Scandinaviërs tot gerenomeerde topspelers, Foppe kon het, Zeur-Jan kon het... Misschien zou maffe Marco ook eens spelers beter kunnen maken? Of is dat tegenwoordig niet meer de taak van een trainer/coach?

En ja, hij doet het prima daar op plekkie 16, tussen VVV en Willem II

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Mijn god. Lex Immers wil een Feyenoord tattootje.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Onverwacht is er geen kritiek op Altidore gekomen .

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Dat was inderdaad één de weinige stokpaardjes die niet werd bereden vanavond.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Dat was inderdaad één de weinige stokpaardjes die niet werd bereden vanavond.

Gelukkig kreeg Manolev nog even aandacht met zijn rode kaart bij de jeugd!

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Die man doet er inderdaad alles aan om maar in het programma te blijven.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Zonder Manolev kunnen ze VI wel opdoeken

Edit: Ik kan depri zijn avond wat opfleuren, rode kaart voor je vriend Labyad in Portugal! Overigens van Wolfswinkel 5 minuten voor tijd met de winnende goal.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Ik zag het staan inderdaad en kon een hele grote glimlach niet onderdrukken.

Ik gun die Wolfswinkel de wereld.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Die Slegers doet er ook werkelijk alles aan om Strootman (en co) in een positief daglicht te stellen

http://www.vi.nl/Speler-van-de-week-1/228271/Strootman-heeft-weg-naar-volwassenheid-ingeslagen.htm

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nog wel een groot verschil met de 93 miljoen voor Ronaldo. 65 miljoen is een keurig bedrag voor Neymar.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

%%%%%% schreef:

Quido schreef:

kos schreef:

.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Quido schreef:

Die Slegers doet er ook werkelijk alles aan om Strootman (en co) in een positief daglicht te stellen

http://www.vi.nl/Speler-van-de-week-1/228271/Strootman-heeft-weg-naar-volwassenheid-ingeslagen.htm

Het is inderdaad een column met enkel loftuitingen....

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

depri83 schreef:

Het is inderdaad een column met enkel loftuitingen....

Genuanceerd is ie in ieder geval niet. Duidelijk toegeschreven naar zijn standpunt om de beeldvorming rond Strootman te beïnvloeden. En als er al iets negatiefs in staat, wordt dat direct weerlegd of goedgepraat middels halfslachte argumenten. Tegen Feyenoord was ie allerminst volwassen, zie o.a. het penalty-moment en de grote kans van Pelle in de tweede helft (ook daar gaat ie weer onnodig hoog met zijn been richting Pelle wanneer die naar de grond gaat). Of ie goed speelde is een andere vraag (ik vind het een goede voetballer, maar dat terzijde), maar dit stuk is een wel erg optimistische goed niews-show, niet geheel toevallig in een week waarin er van allerlei kanten kritiek wordt geuit op Strootman. Vond Slegers gisteren trouwens ook niet erg sterk bij VI, lijkt opeens blind alles aan te nemen uit het PSV-kamp. Vond hem daar eerder kritischer tegenover staan.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3400 stemmen

Zojuist trouwens de biografie van Zlatan Ibrahimovic uitgelezen, man man, beste boek dat ik ooit heb gelezen (dat zijn er niet zo veel maar toch). Erg meeslepend en vlot geschreven, wat een leven heeft die vent toch (gehad). Veel extra respect voor die grootheid gekregen, weet nu precies hoe hij over dingen nadenkt. Vele grote namen worden zoals bekend (op hilarische wijze) afgebrand en het omkoopschandaal van Juve een paar jaar geleden komt ook in beeld.

Nu Gijp maar eens lezen (En Appalleren van Nico Dijkshoorn)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.