- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
Het zal een keertje ophouden maar Juve is nu 43 competitiewedstrijden ongeslagen en is dit seizoen ook weer lekker begonnen met 12 uit 12. Quagliarella matchwinner met twee goals tegen Chievo. Het gaat lekker zo. Milan weer verloren. Ik verwacht sowieso dat Juve dit seizoen snel kampioen is. Echte tegenstand ontbreekt helaas.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Seedorf scoort er weer 2 voor Botafogo 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
En ja hoorrr, maffe Marco heeft het na 6 wedstrijden (uiteraard zonder overwinning) dan toch voor elkaar; het ooit zo trotse SC Heerenveen staat op een nacompetitie-plekje! Ingeklemd tussen VVV en Willem II, twee clubs die volgens de kenners hier ongetwijfeld 'veel betere selecties' hebben, maar we weten allemaal wel beter. Wanneer wordt het bêste lân fan'e ierde verlost van deze pannenkoek?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Daarnaast blijf ik erbij dat ze vandaag alsnog een punt hadden moeten hebben - die 1-1 in de 87e minuut werd onterecht afgekeurd.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Van dezelfde wedstrijden verloor Heerenveen er vorig jaar maar ééntje; tegen Ajax toen het 88 minuten met 10 man moest spelen. Maar goed, de Marco-Meter dan maar, waarin rekening wordt gehouden met het programma. Na 6 wedstrijden:
RJans: 2-3-1 --- 9 (15-15)
Marco: 0-3-3 --- 3 (4-9)
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ach, het zijn wat quotejes op een internetforum, niet iets wat ik met naam en faam in De Telegraaf doe 
Soms moet je ook iets met een korreltje zout nemen. Zo was vorig jaar Vlaar ook minimaal gelijkwaardig aan Vertonghen volgens sommigen
Niemand.
Wel vond ik het duo de Vrij - Vlaar niet heel veel minder dan Alderweireld - Vertonghen.
Vlaar was na de winterstop erg sterk. Verder geen grootse verdediger. Aston Villa is zijn top, of zelfs al iets erover.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Van dezelfde wedstrijden verloor Heerenveen er vorig jaar maar ééntje; tegen Ajax toen het 88 minuten met 10 man moest spelen. Maar goed, de Marco-Meter dan maar, waarin rekening wordt gehouden met het programma. Na 6 wedstrijden:
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Twente - Heerenveen was vorig seizoen 3-4...
3 om 9 punten, lijkt me niet echt 'beter' gaan onder MM...
Volgende wedstrijd Heerenveen - NAC, vorig seizoen 1-0. Benieuwd of Jans nog verder uit gaat lopen...
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen

Netjes handjes geschud gisteren en buiten een tackle tussen Evans en Shelvey (waarbij het de vraag was of ook Evans er niet vanaf gestuurd had moeten worden) was het een weinig geweldige wedstrijd. De verzoening vooraf (gesymboliseerd door Sir Bobby Charlton en Ian Rush) het mooiste moment.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Hij zei het ook al voor de wedstrijd begon.
Ok als hij al voor die wedstrijden over richtlijnen begon dan heb ik niets gezegd.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
(afbeelding)
Netjes handjes geschud gisteren en buiten een tackle tussen Evans en Shelvey (waarbij het de vraag was of ook Evans er niet vanaf gestuurd had moeten worden) was het een weinig geweldige wedstrijd. De verzoening vooraf (gesymboliseerd door Sir Bobby Charlton en Ian Rush) het mooiste moment.
Mwa, vrij matig niveau voor Premier League-top begrippen.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Dat zeg ik. 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
(afbeelding)
Netjes handjes geschud gisteren
Ze kijken elkaar geeneens aan.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Interresant stuk met betrekking tot uitsyndromen.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
De top van de Premier League is een beetje passé heb ik het idee. Dat vorig jaar 3 van de 4 Engelse ploegen al na de tweede ronde van de CL uitgeschakeld waren zal geen incident blijken verwacht ik. De CL-winst van Chelsea, hoezeer ik het Lampard ook gunde, was natuurlijk een lachertje. Hebben zich na de groepsfase eigenlijk steeds met meer geluk dan wijsheid voor de volgende ronde weten te plaatsen. Dit jaar lijken de ploegen zich nauwelijks te hebben verbeterd. Vond het vooral schrijnend om te zien hoe City helemaal zoek werd getikt in Madrid.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Chelsea was met hun solide verdediging de verdiende winnaar van de Champions League. Mooiste winnaar sinds Inter.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Verdiende winnaar maar mooiste?
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
The name is Drogba. Didier Drogba.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Chelsea was met hun solide verdediging de verdiende winnaar van de Champions League. Mooiste winnaar sinds Inter.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Van Basten brengt Heerenveen nog wel naar plaatsje 8-12, daar waar ze thuis horen.
Dat zou toch wel sneu zijn voor zo'n club als Heerenveen.
Hoeveel publiek past er eigenlijk in dat stadion ?
Interresant stuk met betrekking tot uitsyndromen.
Sterk stuk inderdaad.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Appels met peren vergelijken. Vorig jaar had Heerenveen een veel sterker team dan dit jaar... Je gaat het AC Milan van vorig jaar toch ook niet vergelijken met het Milan van dit jaar? Komop, dit is gewoon goedkoop scoren...
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Wat is Schone trouwens een gigantisch slechte speler. Alles wat hij doet is verkeerd. En dit is niet de eerste keer. Wat doet hij in de basis? Of wat doet hij
überhaupt bij Ajax?
. Succes er mee.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Serero tot de winter eruit. Dat is al nummer twee die met een langdurige blessure te maken heeft; wat is dat toch man. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Samen met Inter was Chelsea de lelijkste winnaar van alle edities sinds de CL bestaat. Bah.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zo slecht is Schone helemaal niet. Heeft toevallig gister slecht gespeeld, maar hij heeft ook al goede wedstrijden gespeeld. Maar onze 2 Deense middenvelders (Eriksen ook dus) moeten wel wat beter gaan spelen. Gelukkig voldoet Poulsen wel goed. Speelt erg volwassen en sterk.
Serero trouwens tot de winter eruit is ook een hele dikke GVD waard.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Twente - Heerenveen was vorig seizoen 3-4...
3 om 9 punten, lijkt me niet echt 'beter' gaan onder MM...
Volgende wedstrijd Heerenveen - NAC, vorig seizoen 1-0. Benieuwd of Jans nog verder uit gaat lopen...
Ik weet dat je graag trollt, maar dit is een vrij matige. Of had je niet meegekregen dat de gehele voorhoede van Heerenveen verkocht werd en dat ze het nu met de slechtste Heerenveen selectie sinds de promotie naar de Eredivisie moeten doen? Wat een afschuwelijke ploeg zeg, minus Djuricic kan geen speler er wat van. Als van Basten hier 12e ofzo mee wordt heeft ie het maximale eruit gehaald.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Klopt. Maaruist daarom is het zo ontzettend vreemd dat Van Basten erin is gestapt. Had ie nooit moeten doen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Klopt. Maaruist daarom is het zo ontzettend vreemd dat Van Basten erin is gestapt. Had ie nooit moeten doen.
Geen idee wat ze hem hadden beloofd. Wist hij dat ze alledrie gingen vertrekken of slechts 1 of 2? En hadden ze meer geld om te investeren beloofd? Het is nu wel makkelijk oordelen. Als hij wist wat hij nu had, dan was hij nooit begonnen. Ik denk best dat hij een prima coach is, maar je bent als coach ook afhankelijk van je materiaal. Mourinho of Wenger zou met deze selectie ook niks kunnen, terwijl van Basten met Madrid ook vast wel minimaal 2e zou worden.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Manolev! 
Gaat die lulhannes bij Jong PSV nog natrappen ook bij een voorsprong van 0-3.
Ondertussen wel al gewoon 0-5 met weer Locadia als uitblinker. 4 keer!
Staat na 6 wedstrijden gewoon al op 13 treffers!
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Maar ik heb niet het gevoel dat die jongens veel leren van wedstrijden tegen o.a. Jong FC Den Bosch, Jong VVV/Helmond Sport en Jong Fortuna Sittard.
Het 2e gedeelte van de competitie, met de bovenste vier uit de drie poules, zal wat meer inzicht geven in de sterkte van spelers en elftal.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.