• 16.000 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.275 series
  • 34.086 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.285 gebruikers
  • 9.390.823 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Twente mist wel geloof ik Bjelland, Douglas, Chadli, Bulykin en Fer vanavond. En een aantal de komende weken.

Feyenoord heeft moeite met scoren en Utrecht-PSV, tsja...Utrecht doet het vrij vaak best aardig tegen topclubs. Al winnen ze alleen van Ajax helaas. Als ik dit weekend ergens een stuntje verwacht zou het daar zijn, maar een 0-4 voor PSV sluit ik ook niet uit nee.

Heb wel erg veel zin weer in een potje van Ajax vanavond. Benieuwd wat Poulsen en Babel gaan brengen.

maxcomthrilla

• 15580 berichten
  • 2855 stemmen

Nomak schreef:

Bij mij zou er ook niemand op het veld moeten komen met roze schoenen. Draag die zooi maar in je vrije tijd als je naar de gayclub gaat ofzo.

Dikke fail. Geldt trouwens ook voor die Steijn. Bekrompen mensen...Zucht.

Misschien vinden mensen roze schoenen gewoon mooi. Kies gewoon de kleding die je zelf mooi vindt en trek je van niemand iets aan. Representatief op je werk verschijnen oke, maar dat kan dus ook in het roze. Ga uit van je eigen kracht, i.p.v. je altijd maar te conformeren aan stoffige, saaiige grijze types.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Blablabla, zoals ik al zei, ik ga hier niet politiek correct lullen om bij iemand op een goed blaadje te komen. Net zoals iedereen uit ik hier mijn mening, daar kan je het mee eens zijn of niet.

maxcomthrilla schreef:

Kies gewoon de kleding die je zelf mooi vindt en trek je van niemand iets aan.

Dat doe je dan maar in je vrije tijd of op een werkplek waar er geen kledingvoorschriften gelden.

Representatief op je werk verschijnen oke, maar dat kan dus ook in het roze.
Niet bij ADO, anders zou er hier geen discussie zijn.

Ben ondertussen ook wel klaar met deze nonsens.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Ga gewoon mee met het antwoord van Pot, als ze er beter door gaan spelen heb ik er geen moeite mee.

Ik denk dat zowel Twente als Feyenoord het nog verrasend lastig gaan krijgen. Twente was zeker niet overtuigend tegen VVV (toch samen met Willem II en PEC wel degradatiekandidaat nummer uno) en een Twente met of zonder Fer is echt een verschil. Feyenoord heeft een keeper achterin waar ik nog nooit van heb gehoord en vaak kunnen die ook niet veel, dus met een Avdic die wij voorin hebben staan (1.92 meter groot) kun je zo'n gozer nog best wel in verlegenheid brengen. Toch zullen beide clubs niet in staat zijn om met de punten aan de haal te gaan. Daar is het kwaliteitsverschil nog te groot voor. Zeker omdat PEC ook het nadeel heeft dat wij onze derde keeper moeten opstellen + overvolle Kuip is sws een doelpunt foor Feyenoord.

Willem II - FC Twente 0-1

Feyenoord - PEC Zwolle 2-1

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Buttner doet 't tot nu toe vrij goed!

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Het is ook niet de moeilijkste wedstrijd om te debuteren. Zonder directe tegenstander met de opponent vastgedrukt op de eigen helft. Maar goed, hij valt niet uit de toon iig.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nouja, elk debuut voor Man Utd is een lastige als je Buttner heet. Is wat anders dan wanneer je als van Persie daar mag debuteren.

Ik zit trouwens op Eurosport 2 (ideaal, live voetbal uit de Bundesliga!) Dortmund te kijken, waar Ajax dinsdag heen mag. Sterke ploeg. Weinig echte vedettes, vooral als collectief sterk. Al denk ik wel dat Ajax kans maakt in die 2 duels, itt bijvoorbeeld de potjes tegen Madrid.

Luuk de Jong trouwens met een goal voor Gladbach. Al staan ze 2-3 achter.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Zowaar ook nog een assist van Büttner!

Edit: Haha en hij scoort! Schitterend.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Haha Buttner

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Buttner speelde een uitstekende pot vandaag. Zowel verdedigend als aanvallend.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Poulsen in de basis, Babel toch op de bank. Siem is de spits en het middenveld is Poulsen, Schone en Eriksen. Ben benieuwd. RKC moet toch normaal met een paar goals verschil gepakt worden.

PS: Buttner

maxcomthrilla

• 15580 berichten
  • 2855 stemmen

Nomak schreef:

Blablabla, zoals ik al zei, ik ga hier niet politiek correct lullen om bij iemand op een goed blaadje te komen. Net zoals iedereen uit ik hier mijn mening, daar kan je het mee eens zijn of niet.

Jij mag ook best je eigen mening uiten, maar ga niet voor anderen beslissen:

Bij mij zou er ook niemand op het veld moeten komen met roze schoenen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Hij zegt daar toch nota bene duidelijk ''bij mij'' ?

maxcomthrilla

• 15580 berichten
  • 2855 stemmen

En dan nog vind ik het betuttelend als iemand zich met andermans kledingkeuze bemoeit.

Lekker belangrijk.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ajax matig, ontzettend laag tempo. Schone en Boerrigter horen (voorlopig) niet in Ajax 1 thuis.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

maxcomthrilla schreef:

En dan nog vind ik het betuttelend als iemand zich met andermans kledingkeuze bemoeit.

Lekker belangrijk.

Prima, maar kom niet aan met onzin dat hij voor anderen praat als hij nota bene duidelijk zegt dat iets zijn mening is.

En over Ajax-RKC, bijna 70% balbezet, maar Ajax speelt te traag en voorspelbaar. Wel een paar kansen gehad, maar Eriksen wil bijna nooit die kansen eens afmaken. Poulsen speelt wel lekker, zet gewoon 3x een speler voor de goal met een fraaie lange bal. Na de rust moet het beter.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wat een goal van Lasse Schone !!!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Heerenveen-ADO na een half uur serieus 0-3

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

't Gaat weer flink los bij Real Madrid.

Higuain die de weg kwijt was en gewoon duidelijk na trapte maar geen kaart kreeg.

En net nog Di Maria die een volle vuistslag gaf die gelukkig gemist werd terwijl die al geel had maar ook niks kreeg.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3400 stemmen

Gaat nergens over idd. Na 3 minuten ontspoorde het al. Mag lijen dat de 2-0 snel valt...

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Ik hoop van niet!

Anders is 't verschil gewoon al 8 punten met Barcelona!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Di Maria en Higuain . Wel fijn dat Sevilla weer een beetje begint op te krabbelen, worden weer hete avondjes daar. Sevilla

Feyenoord was niet sterk overigens. Verhoek kan wel van meerwaarde zijn en Pelle maakte dezelfde indruk. Wel erg slordig. Snel vergeten en hopelijk is het zondag beter.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3400 stemmen

Erg sterk optreden van Sevilla en heerlijk natuurlijk om alle verslagen gezichtjes bij Real te zien. Anderhalf uur lang geirriteerd en dan huilie huilie het veld af

Barça al op 8 punten voorsprong

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Maduro speelde erg sterk, als hij deze vorm weet vast te houden dan zou ik hem gewoon in de basis zetten als controleur i.p.v. een De Jong of Clasie. Verdedigend speelde hij goed en aan de bal was hij ook gewoon goed.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En eerst nog opperen dat de Jong in de basis moet. Je verandert nog vaker van standpunt dan onze geliefde minister president.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Na het vernederen van de Catalaanse duikersvereniging in zowel de Copa, de Liga als de Supercopa lijkt het erop dat dat Jose Mourinho, El Único, zijn kaarten dit jaar op de Champions League zet, die Hij als eerste met drie verschillende clubs kan winnen:

José Mourinho's task is to ensure Real Madrid can count to 10 | Amy Lawrence | Football | The Observer - guardian.co.uk

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Wat betreft de schoenendiscussie ben ik wel klaar hier. Eindconclusie is dat meneer Steijn zich ongemakkelijk voelt wanneer mensen om zich heen roze dragen, om zich vervolgens te beroepen op machtsmisbruik. De uiteindelijke reden (en wat een gegronde en terechte reden is dat zeg!), en ik quote: ''Op een voetbalveld vind ik het afschuwelijk staan bij mannen''. Wat een droeftoeter

Met betrekking tot gisteren 18.45: één grote zaadpot. RKC wilde niet, te weinig tempo en lijn in het offensieve spel van Ajax om iets te forceren. Spelers als Poulsen, Schone en Siem vertraagde de boel als dikke stront, en buiten dat om was het een collectief falen van de gehele voorhoede.De awards voor verstoppertje spelen gaan deze week naar Babel en Boerrigter; man man.

Drie punten en nooit meer omkijken...

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Die Ramos mag ook wel zijn contract inleveren.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

Na het vernederen van de Catalaanse duikersvereniging in zowel de Copa, de Liga als de Supercopa lijkt het erop dat dat Jose Mourinho, El Único, zijn kaarten dit jaar op de Champions League zet, die Hij als eerste met drie verschillende clubs kan winnen:

José Mourinho's task is to ensure Real Madrid can count to 10 | Amy Lawrence | Football | The Observer - guardian.co.uk

El Unico heeft zich verlaagd tot een potje Russisch roulette. Nu de zeilen van het majestueuze Catalaanse vlaggenschip al bijna aan de horizon zijn verdwenen, moet de gevallen anti-held drastische koerswijzigingen doorvoeren om de hordes fans in Madrid te beteugelen. Dit zal niets meer zijn dan uitstel van executie. Russisch roulette spelen aan de tafel met Man City, Barca en Bayern is zijn final stand, om vervolgens al gestenigd naar Barajas te vluchten om de eerste 747 naar London of Milan te nemen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.