• 16.000 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.276 series
  • 34.094 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.285 gebruikers
  • 9.390.852 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Heb jij ook alleen zwarte kleren?

En het gaat hier alleen maar om de kleur roze want aan de teamfoto te zien heeft hij geen problemen met andere kleuren.

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ja man, ben een emo

Ik snap best dat ze roze voetbalschoenen niet willen hebben. Vind een straf onzin, maar je mag zoiets best als coach verbieden. Ziet er werkelijk niet uit.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Bij mij zou er ook niemand op het veld moeten komen met roze schoenen. Draag die zooi maar in je vrije tijd als je naar de gayclub gaat ofzo.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Ik begrijp het al, jij loopt ook op roze schoentjes

Het ziet er toch gewoon niet uit bij spelers?

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Nee hoor, zou ze zelf ook nooit aandoen maar om in 2012 nog zulke zinnen als Nomak ze bezigt nog tegen te komen is erg triest.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Waarom? Ik hoef hier toch niet politiek correct te doen om jou of iemand anders te plezieren. Ik geef gewoon mijn mening. Roze schoenen horen niet thuis op een voetbalplein en als ik trainer ben kom je met die schoenen NIET op het veld.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Je moet van mij niks. Vind je opmerkingen alleen totaal niet van deze tijd.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Maar waarom leg je dan een link naar de gayclub?

Ik vind die kleurtjes ook niks, maar om dan roze eruit te halen, omdat het met homo's geassocieerd wordt...

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Geel, groen, paars of andere kleuren om op te vallen hoeven van mij ook niet. Draag maar gewoon zwart of wit, dan doe je al gek genoeg.

depri83 schreef:

Vind je opmerkingen alleen totaal niet van deze tijd.

Deze tijd? De tijd waarin iedereen zo politiek correct moet doen om niemand tegen de borst te stoten bedoel je?

Hoog tijd dat het voetbal terug wat mannelijker wordt.

De laatste jaren is het niets anders meer dan schwalbes en als dood neergaan bij het minste contact. En nu ook nog roze schoenen? Als dat het voetbal van deze tijd is mag je het hebben.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Ik vind schwalbes ook niks maar om dat te gaan linken aan de kleur van je schoenen en daarna zelfs aan homosexualiteit is meer dan alleen politiek incorrect.

Maar goed, eerst Frank de Boer, nu Maurice Steyn. De homo's hebben nog een lange weg af te leggen in het voetbal.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Maar goed, eerst Frank de Boer, nu Maurice Steyn. De homo's hebben nog een lange weg af te leggen in het voetbal.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Misschien kan Kevin Visser op de middenstip gestenigd worden?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

depri83 schreef:

De homo's hebben nog een lange weg af te leggen in het voetbal.

Onzin, waarom zou dat zo zijn. Homo's in het voetbal zijn totaal geen probleem. Ook voor homo's gewoon dezelfde regels als voor alle anderen.

Een normaal voorkomen is een vereiste, maakt geen verschil of je homo of hetero bent.

Over 2 weken heb ik weer een stage, daar moet ik ook niet komen opdagen met roze schoenen. Witte schoenen of ik kan rechtsomkeer maken.

Ik bedoel maar, op elk werk heb je bepaalde regels. Voetbal is voor een voetballer ook werk. Dan heb je je aan de regels te houden van je club/trainer.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik vind het sowieso hier te sociaal worden. Het lijkt VI wel, veel te gezellig tegenwoordig.

Wat zijn de oude clashes en rellen?

Lol, niveau is plots gedaald door een kleurtje in kleding. Een kleur verbieden, waar maakt men zich druk over...

Sport is anders dan werk.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kan me herinneren dat de fans een roze shirt van keeper Zoetebier bij Feyenoord ook niet pruimden...

Overigens vind ik felgele, paarse, groene etc ook spuuglelijk. Zwart, wit, grijs of iets wat bij de clubkleuren past zou ik toelaten. Dus wel roze als je voor Palermo speelt.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Onzin, waarom zou dat zo zijn. Homo's in het voetbal zijn totaal geen probleem. Ook voor homo's gewoon dezelfde regels als voor alle anderen.

Een normaal voorkomen is een vereiste, maakt geen verschil of je homo of hetero bent.

Over 2 weken heb ik weer een stage, daar moet ik ook niet komen opdagen met roze schoenen. Witte schoenen of ik kan rechtsomkeer maken.

Ik bedoel maar, op elk werk heb je bepaalde regels. Voetbal is voor een voetballer ook werk. Dan heb je je aan de regels te houden van je club/trainer.

Je hebt die teamfoto van ADO toch gezien. Iedereen heeft een andere kleur schoenen aan. Het is alleen dat Steyn roze geen mooie kleur vindt dat hij daarom Visser een straf geeft.

Dat hij het daarna ook nog linkt aan ballet is al dubieus maar wat jij daarna uit je toetsenbord krijgt is helemaal genant.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ik zie nu pas dat Dries Mertens ook roze schoenen draagt.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

depri83 schreef:

Je hebt die teamfoto van ADO toch gezien. Iedereen heeft een andere kleur schoenen aan. Het is alleen dat Steyn roze geen mooie kleur vindt dat hij daarom Visser een straf geeft.

Dat Middeleeuwse Maurice alleen roze schoenen wil verbieden zegt idd genoeg over deze Haagse homofoob. De nieuwe kwal van de voetballerij (even vergeten wie de oude was).

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Nomak schreef:

Ik zie nu pas dat Dries Mertens ook roze schoenen draagt.

Ja, en Lionel Messi, Christian Eriksen etc etc...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Eriksen ook? Dan zou hij dat ook eens moeten laten.

Messi speelt toch altijd op lichtblauw?

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

(afbeelding)

Ik dacht dat ik Messi ook eens op roze zag spelen maar kan daar geen foto van vinden.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Heel lelijk. Moet hij echt niet doen. Wat ik zeg, de coach moet zulke kleuren gewoon verbieden. Bij Ajax zou het mooi staan als

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Wat een belachelijke discussie zeg. Waarom zouden spelers niet gewoon roze schoenen mogen dragen? Als je niet mag opvallen op het veld laat ze dan ook maar gelijk alle gell uit hun haren wassen voor de wedstrijd. En langer haar mag ook niet want je doet al gek genoeg.

Vind die kleurrijke schoenen juist wel leuk eruitzien. Waarom zou iedereen hetzelfde moeten doen en dragen. We zijn hier toch niet in een of ander communistisch land. Laat Steijn eerst maar eens z'n team goed aan het voetballen krijgen voordat hij het hoog genoeg in z'n bol krijgt om over schoenen van spelers te gaan zeuren.

(afbeelding)

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

jordandejong schreef:

We zijn hier toch niet in een of ander communistisch land.

Over een paar jaar maak je kennis met de grote mensenwereld en dan zal je snel merken dat er bepaalde regels gelden waar je je aan hebt te houden.

Als de coach van ADO zegt dat hij geen roze schoenen in zijn team wil, dan heeft iedereen zich daaraan te houden.

Laat Steijn eerst maar eens z'n team goed aan het voetballen krijgen voordat hij het hoog genoeg in z'n bol krijgt om over schoenen van spelers te gaan zeuren.
Het lijkt wel de omgekeerde wereld.

Laat die Kevin 'wie?' Visser zich eerst maar eens bewijzen op het veld in plaats te willen opvallen met belachelijk gekleurde schoenen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die opmerking van Steijnen en de bijval die hij krijgt zegt al veel over het algemene niveau van intelligentie binnen het voetbal en bij de supporters. Manmanman.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Haha wat een gezever over schoenen. Al die coaches van de oude stempel hou toch op. Tattoo's, sieraden etc. zijn er nu eenmaal, helemaal in de voetbal wereld. Als ze roze schoenen willen dragen, laat dat dan gewoon. Hoe kan je zo iets in hemelsnsaam verbieden. Waar trek je de grens? Louter zwarte schoenen dan maar? Tatoeages afplakken?

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Over een paar jaar maak je kennis met de grote mensenwereld en dan zal je snel merken dat er bepaalde regels gelden waar je je aan hebt te houden.

Als de coach van ADO zegt dat hij geen roze schoenen in zijn team wil, dan heeft iedereen zich daaraan te houden.

(quote)
Het lijkt wel de omgekeerde wereld.

Laat die Kevin 'wie?' Visser zich eerst maar eens bewijzen op het veld in plaats te willen opvallen met belachelijk gekleurde schoenen.

Verhuis jij maar lekker naar Cuba . Ik zie geen enkele ''goede'' reden waarom een volwassen kerel zich zo verheven voelt om een andere volwassen kerel te verbieden een bepaalde kleur schoenen te dragen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

jordandejong schreef:

Verhuis jij maar lekker naar Cuba .

Ga je dat ook zeggen tegen je potentiële werkgever op je sollicitatiegesprek? Want geloof me maar dat de kans groot is dat er ook daar een dresscode van toepassing is.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Je gaat nu appels en peren vergelijken. Steijn verbiedt roze voetbalschoenen (dus gele, blauwe, paarse en groene mogen wel) met de reden dat het 'geen ballet is'. Natuurlijk mag hij dat als hoofdcoach doen, maar een logica of gegronde redenering zit er niet achter, sterker nog het neigt naar homofobie.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.