• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.236 films
  • 12.400 series
  • 34.346 seizoenen
  • 651.735 acteurs
  • 199.744 gebruikers
  • 9.422.434 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)
Nee duh, dat was 'ie natuurlijk altijd al.

Valt ook wel mee. Hij heeft 1 hele lange blessure gehad en nu een lange schouderblessure. Waarbij dat laatste gewoon pech is. Ik zou het erger vinden als hij constant kleine blessures had zoals bv Robben.

Neemt niet weg dat mensen door dit wel gaan twijfelen aan Sigthorssons fitheid, dat snap ik ook wel.

Apollinisch

• 21300 berichten
  • 0 stemmen

Dat snap ik dan weer niet. Je kan nog zo fit zijn, als je blessuregevoelig bent ben je gewoon vaak de lul.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Inderdaad bij AZ was hij er ook vaak genoeg uit met een blessure..

Maargoed, wij hebben er nog 6 mil voor gevangen

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Sigthorsson was die 5 miljoen (4,5 wordt ook genoemd) zeker wel waard, heeft vorig jaar in de 1e weken al laten zien een echte meerwaarde te zijn.

Hij tekende voor 5 jaar, is pas 1 jaar voorbij. Genoeg tijd voor hem nog om te vlammen bij Ajax.

Hij heeft nu voor de 2e keer bij Ajax een langdurige blessure. Erg vervelend, maar ik lees al teksten als dat hij ongeschikt voor profvoetbal is enzo. Beetje overdreven allemaal.

Apollinisch

• 21300 berichten
  • 0 stemmen

Als je z'n blessuregeschiedenis bij AZ buiten beschouwing laat kan je dat overdreven vinden ja.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

%%%%%% schreef:

Maargoed, wij hebben er nog 6 mil voor gevangen

Waarom jullie AZ supporters altijd tranfers naar Ajax naar boven afronden met 1 of 1.5 miljoen is me een raadsel

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Waarom jullie AZ supporters altijd tranfers naar Ajax naar boven afronden met 1 of 1.5 miljoen is me een raadsel

Haha ja

depri83

• 6813 berichten
  • 1493 stemmen

Materny schreef:

(quote)

De reden dat Ajax ze altijd verlaagd is gelukkig al wel duidelijk.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Die 6 miljoen is vast inclusief bonus bij een x-aantal gespeelde wedstrijden.

Zal wel bij 4,5 blijven dus...

Joy4ever

• 4635 berichten
  • 1861 stemmen

Hoeness kleineert Borussia Dortmund

Amsterdamse taferelen in Munchen. Treurig hoor. Hopelijk pakt Dortmund zijn derde titel op een rij.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Joy4ever schreef:

Hoeness kleineert Borussia Dortmund

Amsterdamse taferelen in Munchen. Treurig hoor. Hopelijk pakt Dortmund zijn derde titel op een rij.

Arrogant misschien omdat Dortmund de laatste 2 titels pakte, maar natuurlijk wel de waarheid. Je kan voor Dortmund PSV invullen en voor Bayern Ajax, klopt de tekst ook met betrekking op Nederland.

Het is alleen vrij dom dit te zeggen als voorzitter van Bayern. Bescheidenheid zou je sieren na 2 totaal mislukte jaren. Dortmund is een heerlijke club, die zijn natuurlijk zeer geliefd in Duitsland. Daar ziet iedereen Bayern ook graag onderuit gaan.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ondanks een overdaad aan centjes falen op het veld en dan vol trots gaan verkondigen dat Li uit China of Paco uit Venezuela een shirtje van je clubje heeft. Dat is inderdaad het toppunt van sneuheid, het grote Bayern onwaardig. Bij Ajax begonnen ze pas na een jaar of 5 zonder titel over dit soort dingen te huilen, heel tekenend dat Hoeness er nu al mee begint.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Arrogant misschien omdat Dortmund de laatste 2 titels pakte, maar natuurlijk wel de waarheid. Je kan voor Dortmund PSV invullen en voor Bayern Ajax, klopt de tekst ook met betrekking op Nederland.

Als je nu Feyenoord had gezegd had je nog een punt gehad. PSV heeft zijn internationale marketing juist veel beter voor elkaar dan Ajax. Bovendien is Azie pas 10 jaar in voetbal geinteresseerd. Geen idee hoe ze dan van Ajax gehoord zouden moeten hebben.

Was overigens 4 jaar geleden in China, heb toen enkel twee keer een Chinees in een Feyenoord shirt gezien. Had overigens niet het idee dat hij wist van welke club het was. Hing gewoon in de locale perrysport.

Joy4ever

• 4635 berichten
  • 1861 stemmen

otherfool schreef:

Ondanks een overdaad aan centjes falen op het veld en dan vol trots gaan verkondigen dat Li uit China of Paco uit Venezuela een shirtje van je clubje heeft. Dat is inderdaad het toppunt van sneuheid, het grote Bayern onwaardig. Bij Ajax begonnen ze pas na een jaar of 5 zonder titel over dit soort dingen te huilen, heel tekenend dat Hoeness er nu al mee begint.

Een club als Bayern Munchen heeft dit gehuil idd niet nodig. Pak je verlies, twee keer op rij de titel naar Dortmund zien gaan, en doe nog meer je best om het tij te keren. Hetgeen volgens mij dit seizoen al gaat gebeuren. Maar dat gelul over een willkeurige negert in de rimboe vragen welke clubs hij kent uit Duitsland of Nederland is treurigheid in optima forma. Wees trots op je prijzenkast en de grootheid van je club maar hou netjes je mond op het moment dat je club het minder doet.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Is gewoon zielig gejank van Hoeness, een voorzitter van een grote club. Die moeten respectvol blijven vanuit hun functie. Dat vergelijken met Ajax blijft ook suf, want buiten wat individuen(supporters en die mogen het ) om kan ik me niet heugen dat mensen vanuit de club dit soort gelul naar buiten hebben gebracht.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Hoeness is ook supporter.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Als je nu Feyenoord had gezegd had je nog een punt gehad. PSV heeft zijn internationale marketing juist veel beter voor elkaar dan Ajax. Bovendien is Azie pas 10 jaar in voetbal geinteresseerd. Geen idee hoe ze dan van Ajax gehoord zouden moeten hebben.

Was overigens 4 jaar geleden in China, heb toen enkel twee keer een Chinees in een Feyenoord shirt gezien. Had overigens niet het idee dat hij wist van welke club het was. Hing gewoon in de locale perrysport.

Ik had het niet over Ajax in China, maar over dit in zijn algemeenheid.

Dat van die internationale marketing zal ik maar niet in discussie nemen, werkelijk enorme flauwekul.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hoeness .

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Lamzak, post dan eens de wedstrijden van komende week daar! Nu moet ik ze zelf opzoeken.

Joy4ever

• 4635 berichten
  • 1861 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Lamzak, post dan eens de wedstrijden van komende week daar! Nu moet ik ze zelf opzoeken.

Ik zit op mijn werk dus ik doe dit soort dingen even tussendoor. Ik was nog bezig om die wedstrijden

te zoeken en te plaatsen in het topic. Maar bedankt voor je vriendelijke medewerking .

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik ben te sociaal

Het is dat je Ajax zo'n warm hart toedraagt, anders had ik het niet gedaan

depri83

• 6813 berichten
  • 1493 stemmen

Het is goed dat de competitie weer begint, het wordt hier veel te zoetsappig.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

depri83 schreef:

Het is goed dat de competitie weer begint, het wordt hier veel te zoetsappig.

Ik vind het sowieso hier te sociaal worden. Het lijkt VI wel, veel te gezellig tegenwoordig.

Wat zijn de oude clashes en rellen?

Joy4ever

• 4635 berichten
  • 1861 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Het is dat je Ajax zo'n warm hart toedraagt

Pas op he, anders begin je de CL Pool met -10 punten .

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Erwin Mulder de komende maanden uitgeschakeld.

depri83

• 6813 berichten
  • 1493 stemmen

Wie komt er dan eigenlijk op doel te staan, die Lamprou?

Is dat wat?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Hij is minder als Mulder, dan weet je het wel

depri83

• 6813 berichten
  • 1493 stemmen

"Roze hoort niet op een voetbalveld thuis, eerder in het ballet."

Een voetballer die roze schoenen draagt twee weken corvee geven. Welkom in de middeleeuwen meneer Steijn!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

depri83 schreef:

"Roze hoort niet op een voetbalveld thuis, eerder in het ballet."

Een voetballer die roze schoenen draagt twee weken corvee geven. Welkom in de middeleeuwen meneer Steijn!

Welnee, credits to Steijn!

Die achterlijke roze schoenen moeten ze lekker bannen van de velden. Ze dragen die roze dingen ook alleen maar om op te vallen. Val lekker op door goed te voetballen zou ik zeggen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.