- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
23 van de 46 is niet het grootste deel hoor.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Clasie was al iets beter, en durfde meer naar voren te passen. Strootman kwam niet echt tot z'n recht, komt mede omdat die op een verkeerde plek staat daar rechts op 't middenveld.
Willems maakte deze keer geen grote fout. Wel onzeker en onrustig aan de bal. Verdedigend weer niet geweldig. Komt gewoon tekort op dit niveau (net als Janmaat, overigens). Willems is zo'n speler waar je bij iedere balcontact denkt "dit wordt weer matig".
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Haha, wat een kansloze reactie van Nomak weer.
Viel al mee dat Huntelaar de bal niet wilde stiften bij zijn goal.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1494 stemmen
De waarheid rond Hillsborough is vandaag trouwens ook naar buiten gekomen. Wat een zooitje hebben de autoriteiten er toen van gemaakt zeg, schandalig!
"...that 28 did not have obstruction of blood circulation and 31 had evidence of heart and lungs continuing to function after the crush."
59 mensen hadden dus nog gered kunnen worden, als de politie de ambulances + 80 man medisch personeel had toegelaten in het stadion.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3802 stemmen
23 van de 46 is niet het grootste deel hoor.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vlaar, Janmaat, van Rhijn waren ook nog opties
.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3802 stemmen
Vlaar stond er maar een paar minuten in, verder speel je nauwelijks een bal van de ene back naar de andere! 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Vlaar stond er maar een paar minuten in, verder speel je nauwelijks een bal van de ene back naar de andere!
Willems wel. Die schiet de bal namelijk heel hard naar boven. Haha, wat een bal was dat. Dat kan echt niet.
Indi geeft overigens ook nog wat teveel van die hoge paniekballen. Wel goed dat hij zo nu en dan geen risico neemt en de bal de tribune inrost.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Willems is zo'n speler waar je bij iedere balcontact denkt "dit wordt weer matig".
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Als je op Clasie doelt, die won zowat ieder duel. 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Oh, en over dat onrust en paniek aan de bal.
Cijfers tegen Turkije:
Passes: 46
Succesvol: 43
Hij had 't hoogste percentage van 93,5%
En de meeste ballen van 'm gaan naar voren. 15 op Robben, 9 naar Martins Indi en 8 op Sneijder.
Die cijfers komen niet van mij af hoor. Die waren geplaatst door Nicolage Rico. Ik leg alleen uit waarom Willems op dit moment niet hoog zal scoren bij mij (als ik cijfers uit zou moeten delen).
En met onrust en paniek bedoelde ik juist momenten waarbij hij moet verdedigen. Ook al zou je ook kunnen zeggen dat hij onrustig is met de bal aan zijn voet. Krijg altijd het idee dat hij de bal gewoon maar ergens heenschiet en hoopt dat hij bij een tegenstander terecht komt.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Als je op Clasie doelt, die won zowat ieder duel.
Als hij zich zo positioneerde dat het op een duel aankwam ja... Wat is die jongen positioneel een drama. Sneijder en Strootman hebben 10x meer verdedigend werk gedaan dan Clasie, terwijl Clasie toch de man is die de ballen moet afpakken en dat kan hij gewoon niet. Nee, zet daar maar weer De Jong neer. Een ervaren speler, die nog helemaal niet op leeftijd is en makkelijk een jaartje of 4 meekan. Daarnaast is het ook een balafpakker en met spelers als Sneijder, Van der Vaart, Afellay of Maher voor zich is dat ook een must. Gewoon zo snel mogelijk die bal inleveren bij Wesley of die andere middenvelder en je hebt heel veel aan De Jong. Want laten we wel wezen, De Jong is op dit moment 10x beter dan een Clasie of Fer. Die jongens zijn er nog niet klaar voor.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Niemand zegt dat Clasie al een basisplaats in Oranje verdiend.
De Jong is er eigenlijk nooit klaar voor geweest. 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Feyenoord was serieus bezig met Bojan Krkic | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Was erg welkom geweest.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Was al bekend uiteraard, maar dacht het een stuk kanslozer was. 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1494 stemmen
Krijg altijd het idee dat hij de bal gewoon maar ergens heenschiet en hoopt dat hij bij een tegenstander terecht komt.
Als hij dat deed kwam hij natuurlijk nooit aan zulke cijfers.
Succesvol: 43
Onderhond
-
- 87655 berichten
- 12965 stemmen
Geen enkele reden om uit de hoogte te gaan doen nu de Belgen in een thuiswedstrijd eens een keertje aanvallend hebben gespeeld.
Volgens mij spelen ze al een jaar of twee aanvallend. Da's net het grote probleem geweest de vorige campagne 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
En zonder het zondagsschot van Gillet....juist.
Onderhond
-
- 87655 berichten
- 12965 stemmen
Uh ja ... daar reageerde ik dus op 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik snap niet waarom je die actie van Kompany een flater vind. Hij moet die bal wel proberen weg te werken, anders is het waarschijnlijk ook een doelpunt. Nu heeft hij de pech dat de bal verkeerd terechtkomt.
Je kan je beter afvragen waarom Perisic daar helemaal alleen vrij staat.
Onderhond
-
- 87655 berichten
- 12965 stemmen
Als verdediger een bal afspelen naar je eigen penaltypunt is nooit slim. Dan had hij nog beter de schietkans gelaten, had de doelman nog een kans gehad. Vond het een zeer matige actie. Nog niet zo erg als die maffe Hongaar gisteren bij het tweede (of derde?) Nederlandse doelpunt, maar dan was er dan ook eentje buiten categorie.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik zie trouwens het probleem niet. Belgie-Kroatie 1-1, dat is toch niet slecht? Kroatie maakte een goede indruk dit EK, had pech in hun groep. Het zijn 2 subtoppers qua kwaliteit, nou prima toch. Leuke groep overigens. Ook Servie zal goed mee gaan doen. Ze wonnen ook met 6-1 van Wales.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ik zie trouwens het probleem niet. Belgie-Kroatie 1-1, dat is toch niet slecht?
Ik wel, thuis hoor je gewoon alles te winnen. Het gaat nu geheid weer mis met de Belgen. Ik zie ze graag weer op een eindtoernooi, maar dit was een slecht resultaat.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
In die groep laat iedereen wel punten liggen hoor. Drie Balkanlanden die elkaar het licht in de ogen niet gunnen speelt ook in het voordeel van België.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Toch is het belangrijk om dit soort thuiswedstrijden te winnen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Eigenlijk wel ja. Al lijken niet alle Belgen dat te beseffen want na het gelijkspel was er buiten het stadion een feest losgebarsten.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik wel, thuis hoor je gewoon alles te winnen. Het gaat nu geheid weer mis met de Belgen. Ik zie ze graag weer op een eindtoernooi, maar dit was een slecht resultaat.
Belgie is geen Spanje, Duitsland, Nederland, Italie, Portugal etc. Die landen moeten dat altijd doen. Belgie kan wel eens een misser oplopen.
Overigens, wat is nu het probleem? Je hebt 4 uit 2 duels, vrij aardige stsrt met een uitduel en een wedstrijd tegen in mijn ogen de beste van die groep. Ik sla Kroatie hoger aan dan Belgie. Vrij sterk team, wordt best onderschat.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Eigenlijk wel ja. Al lijken niet alle Belgen dat te beseffen want na het gelijkspel was er buiten het stadion een feest losgebarsten.
ToeterBelgen?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
12 september 2012
Voetbal International meldt op basis van een onderzoek onder de clubs dat Ajax dit seizoen opnieuw de meeste seizoenkaarten heeft verkocht. Ajax verkocht tot nu toe 41.620 seizoenkaarten. Dat is wel 1043 minder dan vorig jaar rond deze tijd. Achter Ajax volgt Feyenoord met 30.000 op ruime afstand. FC twente (28.800) en PSV (27.500) volgen daar vlak achter.
Zo hondstrouw is het legioen dus ook weer niet....
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.