- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hou allemaal op, Nigel de Jong is een middenvelder en geen back. Ook niet gaan doen.
Van der Wiel
Van Rhijn
Janmaat (maar liever niet)
Pieters
Buttner
Willems
Emanuelson
We hebben genoeg opties voor de backs.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Thanks A&L, heb hem besteld

Ook ''Gijp'' gelezen? Ook een enorm leuk boek, net als bij Zlatan staat het vol met anekdotes.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Depri83 is bij Voetbalfans te zien! 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3423 stemmen

Ook ''Gijp'' gelezen? Ook een enorm leuk boek, net als bij Zlatan staat het vol met anekdotes.
Als fan van VI komt Gijp ook sowieso nog in huis.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1509 stemmen
Depri83 is bij Voetbalfans te zien!
Wat vind je van m'n vriendin A&L (degene die net dat biertje atte)?
Ik Zlatan ook gelezen, geweldige idioot die man.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wat vind je van m'n vriendin A&L (degene die net dat biertje atte)?
Ik Zlatan ook gelezen, geweldige idioot die man.
Haha da's er zo te zien 1 die de meeste mannen eruit kan drinken 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wel jammer van je 3 jarige stadionverbod Depri, had je hier best eens mogen vertellen 
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
Haha, hij moest wel tegen die vijftig Schotten.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Altijd wel mooi dat die relschoppers altijd naar een ander wijzen maar zelf hebben ze nooit schuld. Toevallig was hij daar en toevallig zag de politie dat ie aan het rondmeppen was 
rep_robert
-
- 27544 berichten
- 4144 stemmen
Koert Westerman bewees maar wel dat een goede presentator niet zomaar vervangbaar is. Alles kwam geforceerd over. Je miste duidelijk de klik tussen Genee en de overige drie.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1509 stemmen
En dat Jetro Willems de nieuwe Manolev in het programma is. 
rep_robert
-
- 27544 berichten
- 4144 stemmen
Hij is gewoon slecht ipv een dravertje inderdaad 
Ben het ook wel eens met Derksen en ik merk eigenlijk dat veel mensen er zo over denken. Wat zien die bondscoaches toch in Willems? Hij heeft amper een goede wedstrijd voor PSV gespeeld en gelijk staat hij al in het NL elftal(op basis van??), waar hij nog nooit een bal goed heeft geraakt. Wat is zijn talent, waarom is hij zo goed en waarom staat hij in het NL elftal?
Het enige wat ik van hem zie altijd zijn: Slechte rushes naar voren, bijzonder slechte voorzetten en verdedigend bijzonder zwak en onzeker. Ik heb nergens nog zijn kwaliteiten naar voren zien komen en toch zien mensen iets in hem? Helemaal eens met Derksen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zo slecht is Manolev ook weer niet.
Joy4ever
-
- 4654 berichten
- 1876 stemmen
Vlaar ipv Heijtinga. Van Rhijn ipv Janmaat. Steek ipv Krul. Voor de rest ongewijzigd. Clasie mag dus starten. Van Gaal is goed bezig.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1509 stemmen
Hij is gewoon slecht ipv een dravertje inderdaad 
Ben het ook wel eens met Derksen en ik merk eigenlijk dat veel mensen er zo over denken. Wat zien die bondscoaches toch in Willems? Hij heeft amper een goede wedstrijd voor PSV gespeeld en gelijk staat hij al in het NL elftal(op basis van??), waar hij nog nooit een bal goed heeft geraakt. Wat is zijn talent, waarom is hij zo goed en waarom staat hij in het NL elftal?
Het enige wat ik van hem zie altijd zijn: Slechte rushes naar voren, bijzonder slechte voorzetten en verdedigend bijzonder zwak en onzeker. Ik heb nergens nog zijn kwaliteiten naar voren zien komen en toch zien mensen iets in hem? Helemaal eens met Derksen.
Willems heeft meerdere uitstekende wedstrijden gespeeld bij PSV maar inderdaad, coaches
als Rutten, Advocaat, Van Marwijk, Van Gaal hebben er ook totaal geen kijk op...
Kijk, dat die jongen te vroeg z'n debuut heeft moeten maken klopt helemaal maar hij heeft zich gewoon geweldig ontwikkeld maar is nog wel steeds 18, en maakt dus soms nog hele domme fouten.
Maar hetzelfde verhaal kun je trouwens los laten op Van Rhijn en Indi.
Om voor eens en altijd duidelijk te maken dat meningen vrij zijn bij VI: Jetro #Willems staat gedeeld vierde in VI speler vh jaar klassement
Joy4ever
-
- 4654 berichten
- 1876 stemmen
Probleem voor Willems is dat ie niet bij Ajax speelt
.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Inderdaad, Tom. Al had Vlaar voor Heitinga niet persé gehoeven.
En Van Persie weer boven Huntelaar natuurlijk. 
Willems wordt hopelijk z.s.m. vervangen door Pieters.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Steek
Rhijn-Heitinga-Vlaar/Viergever-Martins Indi
Strootman
Van Persie-Sneijder
Narsingh-KJH-Robben
Lekker zo spelen. Prima opstelling om bij Hongarije te spelen.
Apollinisch
-
- 21301 berichten
- 0 stemmen
Kijk, dat die jongen te vroeg z'n debuut heeft moeten maken klopt helemaal maar hij heeft zich gewoon geweldig ontwikkeld maar is nog wel steeds 18, en maakt dus soms nog hele domme fouten.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1509 stemmen
Als we het over dezelfde fouten gaan hebben...
4min52
1min39
j0enne
-
- 9617 berichten
- 3834 stemmen
Voetbal International begint echt lachwekkend te worden. In elke uitzending moet d'r wel iemand van PSV worden afgezeken.
Manolev, Toivonen, van Bommel, Strootman, Willems, ze zijn al allemaal voorbij gekomen.
En het mooiste is dat die met een stijf piemeltje maar blijft vertellen wat een toptalent die van Rhijn is, dat wordt echt een grote, de toekomstige back van Oranje!
Willems wordt daarentegen maar een aardig backje, meer ook niet.
Gelukkig presteert van Rhijn wel al erg goed... Bovendien is die al 3 jaar ouder dan Willems...
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
Ik word er ook schijt ziek van dat Derksen elke week twee keer komt vertellen dat 'ie het niet snapt van Willems. Met zijn rushes blabla. Verschil met Manolev is dat Willems wel kan verdedigen. Fysiek erg sterk is voor op zijn 18e (!). Ik ben wel geteld 1 x pissed geweest op Willems, nadat hij dacht de bal over de achterlijn te laten rollen door Ruben Schaken van zich af te houden. Wat uiteindelijk resulteerde in de 2-0 voor Feyenoord. Voor de rest strooit hij met heerlijke passes, strakke voorzetten en heeft veel aanvallend vermogen. En nee, niet elke voorzet is even goed. En ja hij maakt af en toe een fout.
Niet vergeten dat Willems drie kwart jaar geleden nog als stagair binnen kwam lopen bij PSV...
j0enne
-
- 9617 berichten
- 3834 stemmen
Inderdaad, totaal mee eens.
Hij was 17, speelde bij Sparta. Toen vertrok die naar PSV, daar kwam die noodgedwongen al in de basis aangezien Pieters en Tamata geblesseerd waren.
Dan kun je toch niet verwachten dat hij al de sterren van de hemel speelt. Ik vind dat die 't echt uitstekend heeft gedaan bij PSV, dit seizoen gaat 't ook weer gewoon erg lekker! 
En of voetballen bij PSV nog niet genoeg was ging die ook nog eens mee naar 't EK, ook al in de basis. Lijkt me toch dat je dan nogal onder druk staat voor een 18-jarige die zoiets nog nooit heeft meegemaakt.
En tegen spelers als Nani, Müller etc. hoef je je echt niet te schamen aangezien elke linksback 't daar ontzettend moeilijk mee heeft.
Maar ik moet wel zeggen dat die me enorm tegen viel in de wedstrijd van Turkije.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Voetbal International begint echt lachwekkend te worden. In elke uitzending moet d'r wel iemand van PSV worden afgezeken. (...) En het mooiste is dat die met een stijf piemeltje maar blijft vertellen wat een toptalent die van Rhijn is, dat wordt echt een grote, de toekomstige back van Oranje!
depri83
-
- 6813 berichten
- 1509 stemmen
En daar is de onvermijdelijke calimero weer, verzin eens iets nieuws man.
Het verschil in benadering tussen Van Rhijn en Indi enerzijds en Willems anderzijds is enorm.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
En daar is de onvermijdelijke calimero weer, verzin eens iets nieuws man.
j0enne
-
- 9617 berichten
- 3834 stemmen
Ik zie nog steeds gewoon liever van der Wiel dan van Rhijn op rechtsback hoor...
Maar die zal nu gewoon op de bank belanden bij PSG en slapend rijk worden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.