• 17.127 nieuwsartikelen
  • 181.844 films
  • 12.552 series
  • 34.705 seizoenen
  • 654.796 acteurs
  • 200.305 gebruikers
  • 9.455.662 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Hou allemaal op, Nigel de Jong is een middenvelder en geen back. Ook niet gaan doen.

Van der Wiel

Van Rhijn

Janmaat (maar liever niet)

Pieters

Buttner

Willems

Emanuelson

We hebben genoeg opties voor de backs.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3423 stemmen

Thanks A&L, heb hem besteld

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

FillumGek schreef:

Thanks A&L, heb hem besteld

Ook ''Gijp'' gelezen? Ook een enorm leuk boek, net als bij Zlatan staat het vol met anekdotes.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Depri83 is bij Voetbalfans te zien!

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3423 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ook ''Gijp'' gelezen? Ook een enorm leuk boek, net als bij Zlatan staat het vol met anekdotes.

Nee dat zou eigenlijk mijn eerste aanschaf zijn, totdat ik per toeval eigenlijk de eerste pagina's van Ik, Zlatan op Bol.com las en ik was meteen hooked. Ook een kleurrijk persoon om een boek over te schrijven natuurlijk.

Als fan van VI komt Gijp ook sowieso nog in huis.

depri83

• 6813 berichten
  • 1509 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Depri83 is bij Voetbalfans te zien!

Wat vind je van m'n vriendin A&L (degene die net dat biertje atte)?

Ik Zlatan ook gelezen, geweldige idioot die man.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Wat vind je van m'n vriendin A&L (degene die net dat biertje atte)?

Ik Zlatan ook gelezen, geweldige idioot die man.

Haha da's er zo te zien 1 die de meeste mannen eruit kan drinken

depri83

• 6813 berichten
  • 1509 stemmen

Ja, dat maakt je toch trots hè.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Wel jammer van je 3 jarige stadionverbod Depri, had je hier best eens mogen vertellen

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

Haha, hij moest wel tegen die vijftig Schotten.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Altijd wel mooi dat die relschoppers altijd naar een ander wijzen maar zelf hebben ze nooit schuld. Toevallig was hij daar en toevallig zag de politie dat ie aan het rondmeppen was

rep_robert

• 27544 berichten
  • 4144 stemmen

Koert Westerman bewees maar wel dat een goede presentator niet zomaar vervangbaar is. Alles kwam geforceerd over. Je miste duidelijk de klik tussen Genee en de overige drie.

depri83

• 6813 berichten
  • 1509 stemmen

En dat Jetro Willems de nieuwe Manolev in het programma is.

rep_robert

• 27544 berichten
  • 4144 stemmen

Hij is gewoon slecht ipv een dravertje inderdaad

Ben het ook wel eens met Derksen en ik merk eigenlijk dat veel mensen er zo over denken. Wat zien die bondscoaches toch in Willems? Hij heeft amper een goede wedstrijd voor PSV gespeeld en gelijk staat hij al in het NL elftal(op basis van??), waar hij nog nooit een bal goed heeft geraakt. Wat is zijn talent, waarom is hij zo goed en waarom staat hij in het NL elftal?

Het enige wat ik van hem zie altijd zijn: Slechte rushes naar voren, bijzonder slechte voorzetten en verdedigend bijzonder zwak en onzeker. Ik heb nergens nog zijn kwaliteiten naar voren zien komen en toch zien mensen iets in hem? Helemaal eens met Derksen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zo slecht is Manolev ook weer niet.

Joy4ever

• 4654 berichten
  • 1876 stemmen

Vlaar ipv Heijtinga. Van Rhijn ipv Janmaat. Steek ipv Krul. Voor de rest ongewijzigd. Clasie mag dus starten. Van Gaal is goed bezig.

depri83

• 6813 berichten
  • 1509 stemmen

rep_robert schreef:

Hij is gewoon slecht ipv een dravertje inderdaad

Ben het ook wel eens met Derksen en ik merk eigenlijk dat veel mensen er zo over denken. Wat zien die bondscoaches toch in Willems? Hij heeft amper een goede wedstrijd voor PSV gespeeld en gelijk staat hij al in het NL elftal(op basis van??), waar hij nog nooit een bal goed heeft geraakt. Wat is zijn talent, waarom is hij zo goed en waarom staat hij in het NL elftal?

Het enige wat ik van hem zie altijd zijn: Slechte rushes naar voren, bijzonder slechte voorzetten en verdedigend bijzonder zwak en onzeker. Ik heb nergens nog zijn kwaliteiten naar voren zien komen en toch zien mensen iets in hem? Helemaal eens met Derksen.

Willems heeft meerdere uitstekende wedstrijden gespeeld bij PSV maar inderdaad, coaches

als Rutten, Advocaat, Van Marwijk, Van Gaal hebben er ook totaal geen kijk op...

Kijk, dat die jongen te vroeg z'n debuut heeft moeten maken klopt helemaal maar hij heeft zich gewoon geweldig ontwikkeld maar is nog wel steeds 18, en maakt dus soms nog hele domme fouten.

Maar hetzelfde verhaal kun je trouwens los laten op Van Rhijn en Indi.

thijsslegers %u200F@thijsslegers

Om voor eens en altijd duidelijk te maken dat meningen vrij zijn bij VI: Jetro #Willems staat gedeeld vierde in VI speler vh jaar klassement

Joy4ever

• 4654 berichten
  • 1876 stemmen

Probleem voor Willems is dat ie niet bij Ajax speelt .

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2390 stemmen

Inderdaad, Tom. Al had Vlaar voor Heitinga niet persé gehoeven.

En Van Persie weer boven Huntelaar natuurlijk.

Willems wordt hopelijk z.s.m. vervangen door Pieters.

happie

• 6260 berichten
  • 426 stemmen

Steek

Rhijn-Heitinga-Vlaar/Viergever-Martins Indi

Strootman

Van Persie-Sneijder

Narsingh-KJH-Robben

Lekker zo spelen. Prima opstelling om bij Hongarije te spelen.

Apollinisch

• 21301 berichten
  • 0 stemmen

depri83 schreef:

Kijk, dat die jongen te vroeg z'n debuut heeft moeten maken klopt helemaal maar hij heeft zich gewoon geweldig ontwikkeld maar is nog wel steeds 18, en maakt dus soms nog hele domme fouten.

Maar wel dezelfde wedstrijden als in z'n eerste wedstrijden dus zo geweldig kan 'ie zich niet ontwikkeld hebben.

depri83

• 6813 berichten
  • 1509 stemmen

Als we het over dezelfde fouten gaan hebben...

4min52

1min39

j0enne

• 9617 berichten
  • 3834 stemmen

Voetbal International begint echt lachwekkend te worden. In elke uitzending moet d'r wel iemand van PSV worden afgezeken.

Manolev, Toivonen, van Bommel, Strootman, Willems, ze zijn al allemaal voorbij gekomen.

En het mooiste is dat die met een stijf piemeltje maar blijft vertellen wat een toptalent die van Rhijn is, dat wordt echt een grote, de toekomstige back van Oranje!

Willems wordt daarentegen maar een aardig backje, meer ook niet.

Gelukkig presteert van Rhijn wel al erg goed... Bovendien is die al 3 jaar ouder dan Willems...

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

Ik word er ook schijt ziek van dat Derksen elke week twee keer komt vertellen dat 'ie het niet snapt van Willems. Met zijn rushes blabla. Verschil met Manolev is dat Willems wel kan verdedigen. Fysiek erg sterk is voor op zijn 18e (!). Ik ben wel geteld 1 x pissed geweest op Willems, nadat hij dacht de bal over de achterlijn te laten rollen door Ruben Schaken van zich af te houden. Wat uiteindelijk resulteerde in de 2-0 voor Feyenoord. Voor de rest strooit hij met heerlijke passes, strakke voorzetten en heeft veel aanvallend vermogen. En nee, niet elke voorzet is even goed. En ja hij maakt af en toe een fout.

Niet vergeten dat Willems drie kwart jaar geleden nog als stagair binnen kwam lopen bij PSV...

j0enne

• 9617 berichten
  • 3834 stemmen

Inderdaad, totaal mee eens.

Hij was 17, speelde bij Sparta. Toen vertrok die naar PSV, daar kwam die noodgedwongen al in de basis aangezien Pieters en Tamata geblesseerd waren.

Dan kun je toch niet verwachten dat hij al de sterren van de hemel speelt. Ik vind dat die 't echt uitstekend heeft gedaan bij PSV, dit seizoen gaat 't ook weer gewoon erg lekker!

En of voetballen bij PSV nog niet genoeg was ging die ook nog eens mee naar 't EK, ook al in de basis. Lijkt me toch dat je dan nogal onder druk staat voor een 18-jarige die zoiets nog nooit heeft meegemaakt.

En tegen spelers als Nani, Müller etc. hoef je je echt niet te schamen aangezien elke linksback 't daar ontzettend moeilijk mee heeft.

Maar ik moet wel zeggen dat die me enorm tegen viel in de wedstrijd van Turkije.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

j0enne schreef:

Voetbal International begint echt lachwekkend te worden. In elke uitzending moet d'r wel iemand van PSV worden afgezeken. (...) En het mooiste is dat die met een stijf piemeltje maar blijft vertellen wat een toptalent die van Rhijn is, dat wordt echt een grote, de toekomstige back van Oranje!

depri83

• 6813 berichten
  • 1509 stemmen

En daar is de onvermijdelijke calimero weer, verzin eens iets nieuws man.

Het verschil in benadering tussen Van Rhijn en Indi enerzijds en Willems anderzijds is enorm.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

(afbeelding)

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

depri83 schreef:

En daar is de onvermijdelijke calimero weer, verzin eens iets nieuws man.

Ja, kom op zeg. Die jongen is er nog niet klaar voor, dat mag benoemd worden. Daar moet je tegen kunnen. En niet weer aankomen met een vergelijking tussen Willems (PSV) en Ajax (Van Rhijn). Alsof dat ook maar een moment een rol speelt in de discussie rondom Willems.

j0enne

• 9617 berichten
  • 3834 stemmen

Ik zie nog steeds gewoon liever van der Wiel dan van Rhijn op rechtsback hoor...

Maar die zal nu gewoon op de bank belanden bij PSG en slapend rijk worden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.