- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik ken Manchester United als een club die verstandig met geld omgaat en dat is ±125 miljoen euro uitgeven aan één zevenentwintigjarige voetballer niet.
Dit gaat daarom ook niet gebeuren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zo kende ik Man U ook, tot de transfer van Van persie.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Van Persie is gewoon een sublieme aankoop geweest daar. Dat is een speler die nog jaren mee kan, een garantie voor goals (een zekerheidje dus) is en tevens een signaal dat Man Utd nog wereldspelers kan aantrekken. Verstandige uitzondering van Fergie.
Ronaldo lijkt me ook onhaalbaar. Dan moeten ze wachten tot zijn contract afloopt en hem gratis halen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daar gaat het niet om, dat bestrijdt ik ook niet. Het gaat erom wat voor bedrag ze uitgeven om een 1 jarig contract af te kopen. Je had ook een jaar kunnen wachten.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Daar gaat het niet om, dat bestrijdt ik ook niet. Het gaat erom wat voor bedrag ze uitgeven om een 1 jarig contract af te kopen. Je had ook een jaar kunnen wachten.
Ze hadden nu dringend voorin creatieve versterking nodig. Als ze dit jaarlijks doen is het dom, maar deze eenmalige actie leek me erg verstandig. Zo vaak zie je niet de beste speler van de PL te koop voor op zich een prikkie.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik geloof niks van dit soort geruchten. En Ferguson geloof ik ook niet meer. Ik herinner me nog dat Ferguson riep dat Ronaldo nergens naartoe ging, en 2 dagen later ging hij naar Real.
Leuk hoor dat United een zak geld voor hem heeft gekregen, maar dat heeft wel een hoop prijzen gekost. Het United ten tijde van Ronaldo zou de vloer vegen met het United van daarna.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Van Gaal heeft toch wel een goede band met Seedorf? Waarom hem nu niet oproepen? Beter dan Classie lijkt mij.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ja, die zit al in Brazilië, dus dat scheelt ook in de reiskosten zeker....
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Sneijder--------Seedorf
-----------De Jong--------
Zou wel lekker zijn, maar het WK is pas over 2 jaar en dan is Seedorf al 37 jaar. Ik zou liever een grotere rol voor Maher zien.
Joy4ever
-
- 4654 berichten
- 1876 stemmen
Ja, die zit al in Brazilië, dus dat scheelt ook in de reiskosten zeker....

stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Eerst maar eens zien of Oranje zich wel kwalificeert, wat dat betreft niet eens een slecht idee om Seedorf erbij te halen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1509 stemmen
Sneijder--------Seedorf
-----------De Jong--------
Zou wel lekker zijn, maar het WK is pas over 2 jaar en dan is Seedorf al 37 jaar. Ik zou liever een grotere rol voor Maher zien.
Lekker dynamisch middenveld.
Joy4ever
-
- 4654 berichten
- 1876 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Wat een enorme mafkees. Die schieds ook, trouwens.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Ik vind het weer typisch dat een speler eerst een beenbreuk alla Kockmijer moet hebben als er rood moet worden gegeven. Wedstrijdje of 3 lijkt mij op z'n plaats.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Seedorf is btw nooit echt geblesseerd geweest, dus kan wel door tot zijn 39e. Desnoods als back lange passes strooien a la F.de Boer.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Waarom hebben we daar nog niet eerder aan gedacht? Alles beter dan Willems!
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Prima actie van die doelman. Als die boer de bal erin probeert te wandelen dan vraagt ie er ook om.
rep_robert
-
- 27544 berichten
- 4143 stemmen
Vi op Facebook 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1509 stemmen
Heskey is ook een dankbaar onderwerp.

Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
I heard FIFA13 is so realistic, that when you score a goal as Jantje Goddamnit, he starts crying like a baby.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Die is dan weer niet grappig
Haha inderdaad, de humor zit schijnbaar niet in Alkmaar 
rep_robert
-
- 27544 berichten
- 4143 stemmen
Maar daar klappen ze ook bij alles he.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Maar daar klappen ze ook bij alles he.
Humor in Groningen is anders ook ver te zoeken....
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3423 stemmen
Iemand hier toevallig het boek Ik, Zlatan (autobiografie) gelezen? Zit te twijfelen om hem aan te schaffen namelijk, lijkt me erg interessant.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Iemand hier toevallig het boek Ik, Zlatan (autobiografie) gelezen? Zit te twijfelen om hem aan te schaffen namelijk, lijkt me erg interessant.
Heerlijk boek, hele grote aanrader. Ook als je niks met zijn clubs hebt. Zijn hele verhaal is uitermate boeiend. In Italie maakte hij echt bizarre dingen mee en zijn tirade over Guardiola is ook fantastisch.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Waarom hebben we daar nog niet eerder aan gedacht? Alles beter dan Willems!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.