- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Janmaat staat alweer. Het is geen speler van een homoclub. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Janmaat staat alweer. Het is geen speler van een homoclub.
Speelt toch bij de club van het hand in hand kameraden?
depri83
-
- 6813 berichten
- 1508 stemmen
Ze hebben in de omschakeling iig wel wat opgestoken van de wedstrijd tegen de Belgen.
Edit:
Haha
Bulgarije 1 - Italië 0
Doelpunt: Manolev 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Speelt toch bij de club van het hand in hand kameraden?
Ja, dat is iets heel anders dan de gay parade. Vast lastig te volgen vanuit de achterhoek. P
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Van der Wiel speelde bij Ajax de afgelopen wedstrijden gewoon goed, dus hij had in mijn ogen ook gewoon moeten spelen. Maar wat dacht je van jongens als De Zeeuw en Maduro? Die heb ik allebei liever op de positie controleur als Clasie. Die jongen is er nog gewoon niet klaar voor.
Apollinisch
-
- 21301 berichten
- 0 stemmen
Ja, dat is iets heel anders dan de gay parade. Vast lastig te volgen vanuit de achterhoek. P
Domme opmerking. Afgelopen zomer nog ophef omdat Ajax uitnodiging Gay Pride afsloeg.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Clasie is de enige die overeind blijft (niet letterlijk overigens, gleed een aantal keer uit). Narsinght laat niks zien, Willens is ronduit slecht, Krul matig en onzeker, Janmaat en Indi zijn geen schim van de spelers bij Feyenoord (en zelfs dan zouden ze niet mijn eerste keus zijn). Strootman voegt weinig toe.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Domme opmerking. Afgelopen zomer nog ophef omdat Ajax uitnodiging Gay Pride afsloeg.
Tja, kost altijd wat moeite om uit de kast te komen. 
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
H
Van der Wiel speelde bij Ajax de afgelopen wedstrijden gewoon goed, dus hij had in mijn ogen ook gewoon moeten spelen. Maar wat dacht je van jongens als De Zeeuw en Maduro? Die heb ik allebei liever op de positie controleur als Clasie. Die jongen is er nog gewoon niet klaar voor.
Maduro en de Zeeuw. Pfffff.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Tsjah, haal dan Strootman eraf i.p.v. Clasie ...
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Strootman doet het niet slecht. Zit er lekker kort en fel op.
Joy4ever
-
- 4654 berichten
- 1876 stemmen
Daar win je ook de oorlog niet mee idd. Altijd tikkie terug. Ik ben blij dat Van Gaal het beter ziet
.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Al spelen ze nog een keer 90 minuten erachteraan, die Turken gaan vanavond niet scoren.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Wat is Sneijder toch een geweldenaar, precies op het juiste moment Robben wegsturen. Alleen jammer dat hij er dan niet inzit.
@NR: Heb je De Zeeuw in de voorronde CL zien spelen bij Spartak? Hij speelde echt super, daarbij komt ook nog dat hij ook diepte in zijn spel heeft waardoor je middenveld zeer dynamisch is.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1508 stemmen
Dat hebben Strootman en Fer ook, lijkt me iets meer potentie in zitten dan De Zeeuw, meestal wissel bij zijn club.
Vind dat Strootman, Willems, Martins Indi zich goed herstellen van een mindere eerste helft.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Heb ik gezien ja. Brengt veel minder voetbal dan Clasie gaat brengen in de nabije toekomst.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Man, man, Krul ... al sinds de 1-0 tijd aan het rekken. Past niet bij het Nederlands elftal. Ontiegelijk irritant. Zou die Turken bijna een doelpunt gunnen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Vind dat Strootman, Willems, Martins Indi zich goed herstellen van een mindere eerste helft.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
H
Die twee zijn er inderdaad nog nooit klaar voor geweest. Clasie heeft veel betere spelinzicht. Draait vaak de goede kant op.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1508 stemmen
Zo ontzettend slordig in de counter, het had wel 3/4x afgemaakt kunnen worden.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Jan Vertonghen met de (onterechte) vrije trap.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1508 stemmen
Met alle wisselingen en onzekerheden van te voren lijkt me dit een uitstekende uitslag, gewoon winnen maakt niet uit hoe maar er valt nog wel wat te verbeteren voor dinsdag.
Van wie kwam die laatste pass op Narsingh trouwens, geweldige bal!
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3719 stemmen
Moet nog veel gebeuren maar gelukkig wint Nederland. Maar die turken kunnen er weinig van.
Onderhond
-
- 87687 berichten
- 13047 stemmen
Waarschijnlijk als compensatie voor het onterechte geel vijf minuten eerder. Wel een rare match, erg statisch spel.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
We gaan naar Rio toe
En voor de zoveelste maal Wereldkampioen worden ook zeker? 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Verheug me al op het gefluid 
2-0
Van persie,Narsingh.

Joy4ever
-
- 4654 berichten
- 1876 stemmen
En voor de zoveelste maal Wereldkampioen worden ook zeker? : P
Jip. Ster nummer vijf
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.