- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hoeveel had je ingezet? 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Ik begin trouwens echt steeds banger te worden dat Van Rhijn Greg 2.0 wordt. Vandaag ook weer nonchalant en relatief veel onnodig teruggespeeld. Die jongen moet beseffen dat ie er hard voor moet blijven werken.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1508 stemmen
Ster nummer vijf? Als Manolev je al bijna de das omdoet? 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3719 stemmen
Die Belgen halen Rio toch ook wel.
Joy4ever
-
- 4654 berichten
- 1876 stemmen
Ster nummer vijf? Als Manolev je al bijna de das omdoet?
Italië moet het nooit van een sterke kwalificatie hebben 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Sterke Sneijder en Robben, hele slechte achterhoede met Janmaat voorop. Goede uitslag. Dat was het wel.
Joy4ever
-
- 4654 berichten
- 1876 stemmen
Sterke Sneijder en Robben, hele slechte achterhoede met Janmaat voorop. Goede uitslag. Dat was het wel.
Krul en Martins Indi vond ik prima hoor.
En Van Persie maakt het Van Gaal erg makkelijk zo. Top.
Wel erg enthousiast juichen van Van Gaal bij de goals. Mooi om te zien.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1508 stemmen
Extreem veel uitglijers vanavond trouwens op de grasmat van de Arena, oude kwalen komen weer opzetten met Van Gaal aan de leiding? 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3719 stemmen
Robben liet ook wel weer zien hoe graag hij op het gras ligt. Nee voorin was het ook niet top. Achterin net als bij Ajax wat onervaren zeker, maar als je dan voorin die 2-0 en 3-0 kansen krijgt en niet afmaakt, dan brengt dat ook weinig rust achterin. Zie vooral dat er nog geen team staat. De mensen die van Gaal heeft gekozen zijn meestal wel logisch. Hoewel ik Emanuelson zeker nog op links wil zien, en Stekelenburg lijkt me toch ook iets sterker als doelman.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Wie gaat er mee om te toeteren buiten?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Gezien de ervaring en de mate van ingespeeldheid en de kansen van de Turken heeft het vooral met geluk te maken gehad dat we de 0 hebben gehouden. Maar je moet soms wat geluk hebben. Essentiële overwinning. Keerpunt in de benadering van het NL11.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Krul was erg onzeker, onrustig en irritant (tijdrekken). Vorm proberen? 
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Graag een middenweg tussen Stekelenburg en Krul. Stekelenburg oogt altijd enorm nonchalant, heeft weinig uitstraling en coacht amper, maar Krul is bijzonder onrustig. Springt al opzij als hij een bal uittrapt.
Veder vond ik Narsingh erg matig, ondanks de goal. Had de wedstrijd al twee keer moeten laten beslissen door te passen bij een uitbraak. Verder enorm veel zwakke voorzetten.
Van Persie soms ongelukkig, maar vaak ook sterk aan de bal. Topspits.
Onderhond
-
- 87687 berichten
- 13047 stemmen
Vond de Belgen nog steeds redelijk slordig en af en toe te laconiek ogen. Oud zeer dat er echt eens uitmoet, al is het natuurlijk wel een groot verschil dat het resultaat er wel gewoon een keertje staat. Goeie basis gelegd, nu dinsdag een eerste keer echt proberen pieken.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
En Van Persie maakt het Van Gaal erg makkelijk zo. Top.
Wel erg enthousiast juichen van Van Gaal bij de goals. Mooi om te zien.
Ik vond Krul vrij matig, coachte erg slecht. Had wel 1 knappe redding, maar zat er ook een paar keer naast. Wat mij betreft zou hij pas na komend WK in aanmerking komen voor een basisplaats. Nu had je Stekelenburg gewoon moeten houden.
Martins Indi deed het wel aardig goed ja. Heitinga trouwens ook. De backs waren slecht.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Wat een niveautje... Holland slecht, Turken nog slechter. Cijfers:
Krul 5 - Onzekere factor
Janmaat 2 - Hoort hier niet thuis
(Van Rhijn 6 - In ieder geval rustiger)
Heitinga 6 - Dommekracht doet zijn werk
Indy 6 - Dommekracht deel 2 doet zijn werk
Willems 4 - Doet maar wat
Strootman 7 - Deed het zowaar niet onaardig
Clasie 4 - Heeft vermogen alles 3 meter achter de man te spelen
(Fer 6 - Tenminste wat body)
Sneijder 9 - Alle ballen op Wesley
Narsingh 5 - Mist niveau
Persie 7 - Technisch goed, geen spits
Robben 8 - Ouderwets dreigend
Leuk dat de Belgen goed zijn begonnen!
Apollinisch
-
- 21301 berichten
- 0 stemmen
Verrassend goeie tweede helft. Op die kopbal na geen moment in de problemen geweest. Zelf wel veel gecreëerd, jammer dat dat laatste tikkie steeds net niet goed was. Martins Indi goed hersteld maar moet werken aan dat ongecontroleerde geros van 'm. Willems niet opgevallen, treurig genoeg goed teken. Alleen Krul (afgezien van die redding op dat schot van Altintop) en Narsingh (m.u.v. z'n kool) opnieuw onovertuigend. Prima wissels verder met Fer voor Clasie en Van Rhijn voor Janmaat. Allebei veel beter.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen

The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Krul 5 - Onzekere factor
Narsingh 5 - Mist niveau
Wauw, ik vind dit niet leuk om te zeggen maar ben het ongeveer met al je cijfers eens.
Narsingh moet wel snel gaan aanhaken, ik denk dat hij dit wel kan. Normaal een vrij dreigende rechtsbuiten.
Moest je niet naar je Duitse vriendjes kijken by the way?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Haha die Indi die in de armen van Louis probeert te vliegen en onderuit gaat. De man is ook aan zijn heup geopereerd 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Krul 5 - Onzekere factor
Narsingh 5 - Mist niveau
Voor het eerst dat ik dit zeg (en waarschijnlijk voor het laatst). Otherfool, ik ben het volkomen met je eens. Ik hoop dan ook dat Van Gaal snel weer Van der Wiel, Van der Vaart, De Jong en Afellay erbij haalt want die hebben we gewoon nodig.
El Loco
-
- 1298 berichten
- 2544 stemmen
Vond de Belgen nog steeds redelijk slordig en af en toe te laconiek ogen. Oud zeer dat er echt eens uitmoet, al is het natuurlijk wel een groot verschil dat het resultaat er wel gewoon een keertje staat. Goeie basis gelegd, nu dinsdag een eerste keer echt proberen pieken.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Krul 6
Janmaat 5
Van Rhijn 6
Heitinga 6,5
Indy 6,5
Willems 4,5
Strootman 7
Clasie 6
Fer 6,5
Sneijder 7,5
Narsingh 5
Persie 7
Robben 7,5
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Krul 5
Janmaat 4
Heitinga 7,5
Indi 7
Willems 4,5
Strootman 7
Clasie 5
Sneijder 7,5
Narsingh 5
vPersie 6
Robben 7,5
Invallers:
Fer 6
vRhijn 6,5
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Waarom een 5 voor Clasie? Heeft 1 bal verloren, die hij herstelde. Voor de rest aardig gespeeld, goede passing, alleen met te weinig lef.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Waarom een 5 voor Clasie? Heeft 1 bal verloren, die hij herstelde. Voor de rest aardig gespeeld, alleen met te weinig durf.
Bracht niks extra's, speelde nerveus en liet gewoon niet zien wat hij kan. Maar wel een speler voor de komende jaren. Al vind ik dat Anita ipv Clasie moet spelen, maar laten we die discussie maar effe skippen 
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Ik verwacht ook meer van Clasie. Het was te aftastend. Verder gewoon naar behoren gespeeld en een kleine voldoende waard.
Als Clasie niet speelt, horen Fer en Strootman te spelen. Anita komt pas ergens achter de Zeeuw.
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Robben was helemaal niet zo goed. Komt vaak aan de bal, passeert zijn eerste man, en dan is het hopeloos. Zijn gebaartjes naar spelers die net hun eerste interland spelen zijn daarbij om te janken.
Stel hem gewoon een jaar niet op, dan zien we daarna wel verder.
Verdediging leek de tweede helft stukje beter, Strootman ook zeker niet slecht. Sneijder de uitblinker natuurlijk.
Mooi team zo, veel strijd en overtuiging. Ik denk dat die jonge jongens onder Van Gaal wel gaan groeien.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Komt vaak aan de bal, passeert zijn eerste man, en dan is het hopeloos. Zijn gebaartjes naar spelers die net hun eerste interland spelen zijn daarbij om te janken.
Eens, maar kwam veel dreiging van hem uit en was vaak gevaarlijk. Daarnaast ook een aantal geslaagde acties gezien. Hij liet toch wel vlagen van zijn klasse zien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.