- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Waarom een 5 voor Clasie? Heeft 1 bal verloren, die hij herstelde. Voor de rest aardig gespeeld, goede passing, alleen met te weinig lef.
Goede passing? Wat een onwaarschijnlijke spelvertrager is dat. Alles en dan ook echt alles achter de man, of kansloze tikkies achteruit. Ook verdedigend niet veel soeps. Een vreselijke speler, volkomen terecht gewisseld en ik denk niet dat we die ooit in Oranje terug gaan zien.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik verwacht ook meer van Clasie. Het was te aftastend.
Als Clasie niet speelt, horen Fer en Strootman te spelen. Anita komt pas ergens achter de Zeeuw.
Kortom, Clasie is er nog niet klaar voor. Geen schande na 1 seizoen Eredivisie in de benen itt Anita met 6 jaar en vele CL en EL duels.
Fer vind ik niet goed genoeg en Strootman kan een prima kracht worden ja. Maar je hebt er toch wel 2 van die groep nodig om Sneijder te ondersteuenen.
Anita, Strootman en Sneijder had ik dinsdag wel eens willen zien.
Ben overigens wel opgelucht met de winst. Als je had verloren (had goed gekund gezien de vele kansen tegen) dan had je meteen weer achter de feiten aangelopen EN had je liefst 5x op rij verloren. Dat EK was al enorm slecht voor onze status, kost lange tijd om dat onaantastbare weer op te bouwen.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Goede passing? Wat een onwaarschijnlijke spelvertrager is dat. Alles en dan ook echt alles achter de man, of kansloze tikkies achteruit. Ook verdedigend niet veel soeps. Een vreselijke speler, volkomen terecht gewisseld en ik denk niet dat we die ooit in Oranje terug gaan zien.
Hij passte 1 x achter de man, omdat zijn medespeler daar had moeten staan (ook al bepaald degene zonder bal waar de bal moet komen). Spoel maar terug in je archief.
Denk dat ik ook een archief ga aanleggen voor jouw berichtjes. Hier ga je namelijk op terugkomen. 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Moest je niet naar je Duitse vriendjes kijken by the way?
Had al ergens gemeld dat wij niet echt een spannend potje hadden vanavond dus het was ouderwetsch Holland kijken. Toch een beetje de 'concurrentie' scouten he...
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Anita komt pas ergens achter de Zeeuw.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik verwacht ook meer van Clasie. Het was te aftastend. Verder gewoon naar behoren gespeeld en een kleine voldoende waard.
Als Clasie niet speelt, horen Fer en Strootman te spelen. Anita komt pas ergens achter de Zeeuw.
Yeah rrrright 
Clasie prutste maar wat aan, Anita met een gipsen been was nog beter geweest.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Had al ergens gemeld dat wij niet echt een spannend potje hadden vanavond dus het was ouderwetsch Holland kijken. Toch een beetje de 'concurrentie' scouten he...
Als we blijven spelen met spelers als Janmaat dan zijn wij geen concurrentie meer. Hopelijk leert van Gaal van deze duels en kost het ons geen punten.
Dinsdag graag Stekelenburg, vRhijn, Heitinga, Vlaar, Indi, Strootman, Fer, Sneijder, Narsingh, vPersie, Robben.
Liever Huntelaar, maar die staat zeker wissel. Hoop dat ie ieder geval Willems en Janmaat eruit laat. Dan maar Vlaar centraal (ook niks) en Indi linksback.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Kortom, Clasie is er nog niet klaar voor. Geen schande na 1 seizoen Eredivisie in de benen itt Anita met 6 jaar en vele CL en EL duels.
Jij wilde toch geen Anita/Clasie discussie?
Het is zijn eerste wedstrijd in Oranje. Waarin hij toch vrij moeiteloos mee kon komen. Meer brengen komt vanzelf wel. Sneijder voegde ook weinig tot niets toe in zijn eerste Oranje wedstrijd(en). Goed dat Clasie al een helft heeft meegedraaid. Volgende keer weer een stapje erbij.
Fer vind ik niet goed genoeg en Strootman kan een prima kracht worden ja. Maar je hebt er toch wel 2 van die groep nodig om Sneijder te ondersteuenen.
Fer neemt Twente tegenwoordig wekelijks op sleeptouw. Daar kan je straks niet meer omheen. Van Strootman verwachtte je voor deze wedstrijd nog niks van, dus het kan hard gaan.
Anita, Strootman en Sneijder had ik dinsdag wel eens willen zien.
Zucht. Zet Anita toch een keer uit je hoofd. 
Over 2 jaar zijn we er weer bij. 
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
O ja, Anita is sympathiek, dus hij moet in Oranje. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
O ja, Anita is sympathiek, dus hij moet in Oranje.
Dus daarom moet hij in Oranje.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Dinsdag graag Stekelenburg, vRhijn, Heitinga, Vlaar, Indi, Strootman, Fer, Sneijder, Narsingh, vPersie, Robben.
Deze gaat ook in het archief! 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wat Fer bij Twente doet boeit me weinig, want ik vind het buiten zijn loopvermogen een matige speler. Beter komt Maher er snel weer bij.
Anita
Maher-Sneijder
Zou dat effe genieten zijn 
Overigens kwam Clasie helemaal niet moeiteloos mee. De wissel na de rust was ook heel logisch, want hij bracht helemaal niks. Maar ik schrijf hem niet af, want ik weet dat het een prima speler is. Itt bv Janmaat.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Nee, Anita heeft ontelbaar veel meer ervaring en is ook gewoon beter dan Clasie.
Dus daarom moet hij in Oranje.
De toekomst zal het uitwijzen, ex-Roda supporter. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Deze gaat ook in het archief!
Ik zie de grap niet? Misschien moet je de regel onder die opstelling ook even lezen. Voorkeur ligt bij Huntelaar, maar dat zit er dinsdag niet in.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Sneijder voegde ook weinig tot niets toe in zijn eerste Oranje wedstrijd(en).
Nee alleen maar een goal en een assist of 4 waardoor Nederland zich plaatste voor het EK 2004...
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nee alleen maar een goal en een assist of 4 waardoor Nederland zich plaatste voor het EK 2004...
Haha wou net zeggen, die jongen voorkwam een nationale ramp in 2003.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Tegen het team dat je Schotse bierdrinkende amateurs noemde, bedoel je?
Vanaf die wedstrijd dan. 
Clasie komt er wel, en deze mag in je archief, otherfool. Kun je het adres vast geven waar ik je krat bier op kan komen halen? 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Jaja iedereen schijnt er te komen. Klaasje, Fer, Vlechtje, Strootje, Wijnaldum... maar het is allemaal echt niet veel soeps. Klaasje was al afschuwelijk tegen Praag, en nu zakte hij alweer door het ijs. Mist elk niveau daar centraal, zowel verdedigend als opbouwend. Traag als stroop. Een soort Maduro, maar dan 40 cm kleiner. Toen-ie eruit ging had Turkije prompt niks meer te melden. Zal wel toeval zijn.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Jaja iedereen schijnt er te komen. Klaasje, Fer, Vlechtje, Strootje, Wijnaldum... maar het is allemaal echt niet veel soeps. Klaasje was al afschuwelijk tegen Praag, en nu zakte hij alweer door het ijs. Mist elk niveau daar centraal, zowel verdedigend als opbouwend. Traag als stroop. Een soort Maduro, maar dan 40 cm kleiner. Toen-ie eruit ging had Turkije prompt niks meer te melden. Zal wel toeval zijn.
Voorlopig heb ik van dit rijtje alleen Fer en in mindere mate Strootje genoemd, die "er" zullen komen. En daar ben ik nog van overtuigd.
Je ziet ook wel zijn beste wedstrijden, haha. Praag was met afstand zijn minste. Vandaag overdrijf je (as usual).
Ja, het lag aan de wissel Clasie / Fer. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Feit is wel dat met Strootman controlerend er meer voetbal in de ploeg kwam.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Van Gaal blijkt ook erg ontevreden over Klaasje (en uiteraard Janmaat) te zijn geweest. Nuja dat bleek ook wel uit de wissels. Zoals Gullit ook al zei; die zien we voorlopig niet meer terug.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Schitterende bal van Strootman ja, vroeg me al af wie hem gaf. Dacht Sneijder, gezien de kwaliteit van die pass. Ook heerlijk afgemaakt. Overigens wel de enige goede actie van Narsingh.
Heb je trouwens de volledige samenvatting in het Engels? Of Duits, mag ook.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Alsof ze net Europees kampioen zijn geworden
. Wat zijn we diep gezonken als ik dit zo zie; uit je pan gaan na een klote wedstrijd tegen de nummer 29 van de wereld..... C'mon on.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Alsof ze net Europees kampioen zijn geworden
. Wat zijn we diep gezonken als ik dit zo zie; uit je pan gaan na een klote wedstrijd tegen de nummer 29 van de wereld..... C'mon on.
Wat stelt iedereen hier zich steeds aan met het juichen zeg. vd Brom had geloof ik iets schandalig gedaan door enorm blij te zijn na CL kwalificatie met Anderlecht en nu mag een debutant (ofja, wedstrijd 2 was dit) de allesbeslissende 2-0 niet vieren? Er springen wel vaker spelers naar de coach, alleen normaal zie je dan een hug en meer niet. Louis viel om, kan gebeuren.
Wees blij dat je weer een team zag dat er vol voor ging, alles gaf en vreugde toonde. Alles wat we op het EK niet zagen. En Turkije heeft een aardige ploeg, de zege was een moeilijke.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Bij Brom was het een alles of niets wedstrijd waarbij die klote bal er maar niet in wilde gaan. Zulke dingen als vandaag zijn ongepast bij de eerste wedstrijd voor de kwalificatie, tegen een tegenstander waar je de vloer mee zou moeten aanvegen. Dan ook nog eens tijdrekken, 'blessures' om de vijf minuten tegen het einde aan. Bah bah.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Bij Brom was het een alles of niets wedstrijd waarbij die klote bal er maar niet in wilde gaan. Zulke dingen als vandaag zijn ongepast bij de eerste wedstrijd voor de kwalificatie, tegen een tegenstander waar je de vloer mee zou moeten aanvegen. Dan ook nog eens tijdrekken, 'blessures' om de vijf minuten tegen het einde aan. Bah bah.
Overdrijf niet zo. Turkije eindigde in de vorige reeks boven Belgie, dat ons inmaakte kort terug. Gewoon een vrij goede subtopploeg. Oranje met spelers als Janmaat, Clasie en Narsingh is ook gewoon subtop. Als je vlak voor affluiten de 2e goal maakt dan snap ik de vreugde. En het is niet 80 voudig international Sneijder die tegen Louis springt, maar een jong gastje met zijn 2e interland. Leef je ook eens een beetje in zeg.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Aan de ene kant is het triest (gezien het feit dat we dit soort landen eigenlijk zonder enige moeite opzij moeten zetten), maar liever dit dan de vreugdeloze bende van afgelopen zomer. Alleen met hard werken is iets te bereiken.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Niet te filmen dat erg blij met een bepalende goal zijn tegenwoordig al triest genoemd wordt 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.