• 17.070 nieuwsartikelen
  • 181.749 films
  • 12.538 series
  • 34.680 seizoenen
  • 654.661 acteurs
  • 200.281 gebruikers
  • 9.454.116 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

happie

• 6260 berichten
  • 426 stemmen

Zwakke spits die van Persie.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Knappe goal van Van Persie!

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

happie schreef:

Niemand heeft gezegd dat het een zwakke spits is, het komt er gewoon niet uit bij Oranje. Misschien onder Van Gaal nu wel, maar een zwaluw maakt natuurlijk geen zomer.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

happie schreef:

Kopt raak uit een corner, het is een wonder

Prima goal verder, ben er blij mee want achterin rammelt het goed. Had 0-2 kunnen staan al voor de 1-0 viel.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

BMI speelt erg ongelukkig. Je houdt je hart vast soms.

Wel tevreden over Clasie en Janmaat. En Van Persie, wat een geweldenaar toch.

Joy4ever

• 4654 berichten
  • 1876 stemmen

Van Gaal

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En laten we de Anita en Huntelaar discussie maar niet weer voeren.

Voer die discussie in elk geval niet met mensen die niet in staat zijn om door een neutrale bril te kijken.

Van Persie presteert al jaren niet meer in Oranje, maar is nog steeds 5 klassen beter dan Huntelaar en Anita heeft al jarenlang zoveel bewezen, maar hij mag blijkbaar nog niet in de schaduw van het supertalent met de naam Clasie staan. Dit zie je natuurlijk enkel als je door een Feyenoord brilletje kijkt.

Met een neutrale bril zie je het heel anders. Dan kan je enkel tot de conclusie komen dat Huntelaar ze er altijd en overal wel inschiet en dat hij al jaren de eerste keuze zou moeten zijn. En hoe leuk en talentvol die Clasie mag zijn, geen idee waarom die de voorkeur op Anita zou moeten krijgen.

Ik heb als buitenstaander een beetje het idee dat (ex-)Ajax speler zijn niet in je voordeel spreekt bij Van Gaal en Blind.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Die Janmaat en Indi staan stijf van de zenuwen.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

@ Nomak: en ondertussen scoort Van Persie.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Voer die discussie in elk geval niet met mensen die niet in staat zijn om door een neutrale bril te kijken.

Van Persie presteert al jaren niet meer in Oranje, maar is nog steeds 5 klassen beter dan Huntelaar en Anita heeft al jarenlang zoveel bewezen, maar hij mag blijkbaar nog niet in de schaduw van het supertalent met de naam Clasie staan. Dit zie je natuurlijk enkel als je door een Feyenoord brilletje kijkt.

Met een neutrale bril zie je het heel anders. Dan kan je enkel tot de conclusie komen dat Huntelaar ze er altijd en overal wel inschiet en dat hij al jaren de eerste keuze zou moeten zijn. En hoe leuk en talentvol die Clasie mag zijn, geen idee waarom die de voorkeur op Anita zou moeten krijgen.

Ik heb als buitenstaander een beetje het idee dat (ex-)Ajax speler zijn niet in je voordeel spreekt bij Van Gaal en Blind.

Ben het helemaal met je eens. Ik heb ook niet de behoefte om nog met bepaalde lieden hier over bepaalde spelers te praten. Standpunten zijn wel duidelijk.

Ik heb bij Louis nu ook wat het idee dat hij uit rancune naar Ajax en uit angst om als niet objectief gezien te worden spelers als vd Wiel nu weg laat.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

En ondertussen scoort Van Persie.

Alweer? 10 minuten terug ook al...

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Hunterlaar

Wat? Kan toch niet scoren als ie niet op het veld staat, of wel soms?

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Top ja, die Willems Die jongen is er nog lang niet klaar voor op dit niveau, moet al alle moeite doen om nationaal overeind te blijven.

depri83

• 6813 berichten
  • 1508 stemmen

Dat onze verdediging zwak is was duidelijk maar dit...

happie

• 6260 berichten
  • 426 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Kopt raak uit een corner, het is een wonder

Prima goal verder, ben er blij mee want achterin rammelt het goed. Had 0-2 kunnen staan al voor de 1-0 viel.

Het is een groter wonder, dat Turkije nog niet gescoord heeft.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Willems

Dat het niet 1-1 werd mag een wonder heten. Daar hadden achterin jongens als vd Wiel en Emanuelson moeten spelen, jongens met ervaring. Turkije heeft geen beroerde ploeg, dit is Russisch Roulette spelen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Tja, soms mis je het betonvoetbal van Van Marwijk....

De 0 zullen we niet houden zo....

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Janmaat, Matins Indi en Willems hebben ook weer laten zien dat ze (nog) niet goed genoeg zijn voor Oranje.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Reinbo schreef:

Tja, soms mis je het betonvoetbal van Van Marwijk....

De 0 zullen we niet houden zo....

Ja, want met het betonvoetbal van Van Marwijk hielden we op het EK ook zo goed de nul

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Janmaat, Matins Indi en Willems hebben ook weer laten zien dat ze (nog) niet goed genoeg zijn voor Oranje.

Indi valt me nog best mee. Die jongen heeft potentie.

Willems in de basis is lachwekkend. Emanuelson, Buttner...we hebben wel betere opties.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Goffedumme, dit moet 2-0 zijn. Heel slecht Narsingh

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Zo lang het uiteindelijk goed afloopt zullen we alle comedy-capers momenten maar als leermomenten beschouwen.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Vind Janmaat het niet slechter doen dan V/d Wiel.

Indi is erg zwak vandaag. Narsingh mag je er ook bijzetten.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Indi valt me nog best mee. Die jongen heeft potentie.

Willems in de basis is lachwekkend. Emanuelson, Buttner...we hebben wel betere opties.

Precies, alleen staat Indi (net als Janmaat) stijf van de zenuwen. Hopelijk gooien ze de schroom van zich af, om er maar een cliche tegenaan te gooien

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Luxemburg-Portugal 1-0

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Luxemburg-Portugal 1-0

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik heb bij Louis nu ook wat het idee dat hij uit rancune naar Ajax en uit angst om als niet objectief gezien te worden spelers als vd Wiel nu weg laat.

Van der Wiel snap ik dan nog, zijn prestaties in Oranje waren de laatste tijd niet echt denderend.

Maar Emanuelson, Anita, De Jong, Huntelaar, van der Vaart, en vooral Stekelenburg.

Niet dat ik zo een fan ben van Stekelenburg, maar het is toch echt vreemd dat die nu niet speelt.

Nog vreemder is dan dat middelmaat van PSV en Feyenoord zelfs een basisplaats krijgt.

Maar goed, problemen voor het Nederlands elftal zie ik niet. Denk dat ze makkelijk door de groep heen wandelen. Het is pas op het toernooi dat je tegen de lamp loopt met dit beleid.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Van der Wiel snap ik dan nog, zijn prestaties in Oranje waren de laatste tijd niet echt denderend.

Maar Emanuelson, Anita, De Jong, Huntelaar, van der Vaart, en vooral Stekelenburg.

Niet dat ik zo een fan ben van Stekelenburg, maar het is toch echt vreemd dat die nu niet speelt.

Nog vreemder is dan dat middelmaat van PSV en Feyenoord zelfs een basisplaats krijgt.

Maar goed, problemen voor het Nederlands elftal zie ik niet. Denk dat ze makkelijk door de groep heen wandelen. Het is pas op het toernooi dat je tegen de lamp loopt met dit beleid.

Vd Wiel speelde slecht, maar ik vind de concurrentie niet beter nu. Van Rhijn mist ervaring en Janmaat vind ik maar een modale back. Maar ik zie vd Wiel niet snel terugkeren in Oranje, want ik denk dat hij bij PSG weinig gaat spelen. Die huidige RB daar speelt alles en is zelfs captain dacht ik.

Maar ik mis wel wat spelers nu ja, namen die jij noemt.

Scheelt wel dat als je 4 punten tegen Turkije pakt, je waarschijnlijk de groep wel wint.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Krul oogt ook al voor de zoveelste keer onzeker.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Haha van Rhijn loopt al warm. Dat wordt een erewissel voor toptalent Janmaat

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.