- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Ik moet mijn hele profcoach team weer opnieuw samenstellen in ieder geval na al die transfers. Pfff.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1507 stemmen
Haal Manolev en Vukovic er dan ook meteen even uit.
Die verkassen nog als het goed is.
En nou valt het in Nederland nog mee. Als je naar Engeland kijkt, die maken er bijna een nationale feestdag van.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Shit, Manolev had ik erin voor de assisten.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Haal Manolev en Vukovic er dan ook meteen even uit.
Die verkassen nog als het goed is.
.
Really?
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
LOL, met de achterhoede van NEC is in principe niet zoveel mis en juist hij was een zwakke schakel de laatste pot.
Cmovs hoeft zeker niet onder te doen voor Nuytinck integendeel..
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Verdomme, zie dat volgend weekend interlands zijn. Wat haat ik dat toch altijd, ligt de competitie een week stil 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1507 stemmen
Ik dacht van een watcher gelezen te hebben dat die vandaag nog rond zouden komen maar kan hem nu ook niet meer terug vinden.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Manolev gaat nergens meer heen. Wel lachen, eind vorig seizoen zijn contract verlengd en fors beter gemaakt en dan wordt ie niet verkocht
Baal je dan effe als PSV.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Contract is wel verlangd maar hij heeft geen hoger salaris gekregen, zei Slegers laatst.
Ik dacht dat hij ook fors meer ging verdienen, wat ik las...
Maar de optie is gelicht he? Nouja, ook lachen 
rep_robert
-
- 27542 berichten
- 4140 stemmen
True. Het is ook wat Rico zegt; Feyenoord kan zulke bedragen niet weerstaan. Maar als ik dan een club als VVV 15 miljoen zie vangen voor gezamelijk Honda en Musa.. Hmmmm; doet toch pijn.
Voor iemand als Castaignos is het eigenlijk gelijk een strik erom heen en adios! Aardig spitsje in wat ie bij Feyenoord liet zien, maar meer ook niet. De transfer naar Inter was echt onbegrijpelijk. Bij Twente laat hij tot nu toe ook nog niet echt iets zien. Ik vind dat Feyenoord wel goede zaken heeft gedaan o.a. met zijn transfer.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Ryan Babel voor een jaar naar Ajax.
rep_robert
-
- 27542 berichten
- 4140 stemmen
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Leuk voor een jaartje. Goed voor de breedte iig, zullen we ook wel nodig hebben. Kost geen drol en je kunt er geen buil aan vallen. Prima zo.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Babel naar Ajax.
Mike Verweij, betrouwbare volger meldt dit.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Vanuit twitter schijnt het salaris op 3 ton uit te komen (onbevestigd). Ik weet niet in welke staat Babel zit momenteel, maar bij Hoffenheim kwam hij dus totaal niet meer aan bod. Ben benieuwd of hij er nog wat van kan.
rep_robert
-
- 27542 berichten
- 4140 stemmen
Ben benieuwd, ik lees dus eigenlijk dat hij naar Ajax gaat en dat Ajax niet in gaat op het idee van Babel. Ik wacht wel tot VI of NOS het meldt voordat ik het geloof. AD lijkt zichzelf nu ook te corrigeren.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wel klasse dat Babel zijn eigen contract afgekocht heeft in Duitsland, dan heb je nog wel enige ambitie als speler. Jaartje erbij halen kan nooit kwaad, hij zal qua salaris niks geks eisen en Ajax krijgt er een multifunctionele aanvaller zijn. Is best wel nodig met Boerrigter en Sigthorsson.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Misschien kunnen we hem weer verkopen voor 17 miljoen in de winter 
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
Ryan Babel, alsjeblieft zeg. Zet dan die Lukoki erneer.
Maar oke, als back up niet verkeerd. Zie ook net dat 'ie pas 25 is.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ryan Babel, alsjeblieft zeg. Zet dan die Lukoki erneer.
Babel is linksbuiten, Lukoki is rechtsbuiten. Dat zou niet logisch zijn he.
Dit zijn nu de opties voor linksbuiten, spits en rechtsbuiten:
Boerrigter
Babel
Fischer
Sulejmani
Sigthorsson
Babel
De Jong (noodgevallen, wordt als middenvelder gezien)
Sana
Lukoki
Ebecilio
Sulejmani
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
Ik dacht dat Sana linksbuiten speelde? En waar is die Klaassen heen of zeg ik nu iets heel stoms 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Klaassen lijkt op huurbasis naar Zwolle te gaan lees ik vanmiddag.
Sana kan ook op links ja, maar ik denk dat hij op rechts blijft. Daar is hij eerste keus.
rep_robert
-
- 27542 berichten
- 4140 stemmen
Snap eigenlijk niet waarom Babel persé een linksbuiten zou moeten zijn volgens jullie, het is toch echt een stijve rechtspoot. Kan denk ik dus ook wel uit de voeten op rechts, ook al speelde hij daar niet vaak.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
Aan Sana gaat Ajax nog veel plezier beleven. Fijn spelertje.
Gelukkig is het stil rondom PSV. Ik hoop van harte dat Matavz blijft, evenals Toivonen en Lens.
Natuurlijk mogen Manolev & Engelaar wel ergens anders hun heil zoeken.
Voor de rest mooi zo laten staan allemaal en van Ooijen & Locadia hun minuten laten maken.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Sana kan ook op links.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Aan Sana gaat Ajax nog veel plezier beleven. Fijn spelertje.
Gelukkig is het stil rondom PSV. Ik hoop van harte dat Matavz blijft, evenals Toivonen en Lens.
Natuurlijk mogen Manolev & Engelaar wel ergens anders hun heil zoeken.
Voor de rest mooi zo laten staan allemaal en van Ooijen & Locadia hun minuten laten maken.
Die van Ooijen had gister wel 2 heerlijke goaltjes zeg. Die zou meer moeten spelen.
Verder verwacht ik geen PSV nieuws meer vandaag. Matavz is te duur, Toivonen idem en Manolev en Engelaar zijn niet gewenst bij de betere clubs. En ik zie bv Engelaar niet geld inleveren. Voor 2 miljoen blijf ik ook graag rondjes rennen 
Wat een vak is dat voetballen eigenlijk zeg. Niks hoeven doen en 2 miljoen per jaar vangen. Doe dat maal 4 seizoenen en hij kost je 8 miljoen. Bizar.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
Die van Ooijen had gister wel 2 heerlijke goaltjes zeg. Die zou meer moeten spelen.
Verder verwacht ik geen PSV nieuws meer vandaag. Matavz is te duur, Toivonen idem en Manolev en Engelaar zijn niet gewenst bij de betere clubs. En ik zie bv Engelaar niet geld inleveren. Voor 2 miljoen blijf ik ook graag rondjes rennen 
Wat een vak is dat voetballen eigenlijk zeg. Niks hoeven doen en 2 miljoen per jaar vangen. Doe dat maal 4 seizoenen en hij kost je 8 miljoen. Bizar.
Idd twee knappe doelpunten 
Orlando Engelaar is nooit geliefd geweest hier, mede dankzij zijn ongelofelijke slome uitstraling en dito speelstijl. Af en toe laat hij zeker wat aardige dingen zien, zoals een mooi steekballetje. Dat is zeker niet genoeg. Strootman is een verademing tov van hem.
Nee ik gun Engelaar het aller beste , maar ik verwacht dat hij aan het einde van het seizoen ergens in de zandbak zal gaan spelen.
rep_robert
-
- 27542 berichten
- 4140 stemmen
Mocht Babel daadwerkelijk 3 ton verdienen, dan krijg Ajax hem eigenlijk helemaal gratis. Dankzij Nigel de Jong en Rafael vd Vaart!
Ajax Life | Ajax profiteert mee van transfers De Jong, Van der Vaart - ajaxlife.nl
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
