• 17.014 nieuwsartikelen
  • 181.634 films
  • 12.529 series
  • 34.667 seizoenen
  • 654.354 acteurs
  • 200.233 gebruikers
  • 9.451.287 stemmen
Avatar
 

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:
avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Ik moet mijn hele profcoach team weer opnieuw samenstellen in ieder geval na al die transfers. Pfff.


avatar van depri83

depri83

  • 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Haal Manolev en Vukovic er dan ook meteen even uit. Die verkassen nog als het goed is.

En nou valt het in Nederland nog mee. Als je naar Engeland kijkt, die maken er bijna een nationale feestdag van.


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Shit, Manolev had ik erin voor de assisten.


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

Haal Manolev en Vukovic er dan ook meteen even uit. Die verkassen nog als het goed is.

.

Really?

'Advocaat verwacht geen tra...


avatar van Redlop

Redlop

  • 8961 berichten
  • 3566 stemmen

kos schreef:

LOL, met de achterhoede van NEC is in principe niet zoveel mis en juist hij was een zwakke schakel de laatste pot.

Cmovs hoeft zeker niet onder te doen voor Nuytinck integendeel..


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Verdomme, zie dat volgend weekend interlands zijn. Wat haat ik dat toch altijd, ligt de competitie een week stil


avatar van depri83

depri83

  • 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Really?

'Advocaat verwacht geen tra...

Ik dacht van een watcher gelezen te hebben dat die vandaag nog rond zouden komen maar kan hem nu ook niet meer terug vinden.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Manolev gaat nergens meer heen. Wel lachen, eind vorig seizoen zijn contract verlengd en fors beter gemaakt en dan wordt ie niet verkocht Baal je dan effe als PSV.


avatar van depri83

depri83

  • 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Contract is wel verlangd maar hij heeft geen hoger salaris gekregen, zei Slegers laatst.

Edit:

Bij VI Radio sprak @thijsslegers zojuist de verwachting uit dat Vukovic (naar Frankrijk) en Manolev vandaag nog een nieuwe club vinden #psv


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

depri83 schreef:

Contract is wel verlangd maar hij heeft geen hoger salaris gekregen, zei Slegers laatst.

Ik dacht dat hij ook fors meer ging verdienen, wat ik las...

Maar de optie is gelicht he? Nouja, ook lachen


avatar van rep_robert

rep_robert

  • 27542 berichten
  • 4140 stemmen

Materny schreef:

(quote)

True. Het is ook wat Rico zegt; Feyenoord kan zulke bedragen niet weerstaan. Maar als ik dan een club als VVV 15 miljoen zie vangen voor gezamelijk Honda en Musa.. Hmmmm; doet toch pijn.

Voor iemand als Castaignos is het eigenlijk gelijk een strik erom heen en adios! Aardig spitsje in wat ie bij Feyenoord liet zien, maar meer ook niet. De transfer naar Inter was echt onbegrijpelijk. Bij Twente laat hij tot nu toe ook nog niet echt iets zien. Ik vind dat Feyenoord wel goede zaken heeft gedaan o.a. met zijn transfer.


avatar van Quido

Quido

  • 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Ryan Babel voor een jaar naar Ajax.



avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

RYAN BABEL NAAR AJAX - Voetbal | Het laatste voetbalnieuws leest u op Telesport.nl van De Telegraaf [Ajax]

Leuk voor een jaartje. Goed voor de breedte iig, zullen we ook wel nodig hebben. Kost geen drol en je kunt er geen buil aan vallen. Prima zo.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Babel naar Ajax.

Mike Verweij, betrouwbare volger meldt dit.


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Vanuit twitter schijnt het salaris op 3 ton uit te komen (onbevestigd). Ik weet niet in welke staat Babel zit momenteel, maar bij Hoffenheim kwam hij dus totaal niet meer aan bod. Ben benieuwd of hij er nog wat van kan.


avatar van rep_robert

rep_robert

  • 27542 berichten
  • 4140 stemmen

Ben benieuwd, ik lees dus eigenlijk dat hij naar Ajax gaat en dat Ajax niet in gaat op het idee van Babel. Ik wacht wel tot VI of NOS het meldt voordat ik het geloof. AD lijkt zichzelf nu ook te corrigeren.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Wel klasse dat Babel zijn eigen contract afgekocht heeft in Duitsland, dan heb je nog wel enige ambitie als speler. Jaartje erbij halen kan nooit kwaad, hij zal qua salaris niks geks eisen en Ajax krijgt er een multifunctionele aanvaller zijn. Is best wel nodig met Boerrigter en Sigthorsson.


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Misschien kunnen we hem weer verkopen voor 17 miljoen in de winter


avatar van $pecial

$pecial

  • 1147 berichten
  • 554 stemmen

Ryan Babel, alsjeblieft zeg. Zet dan die Lukoki erneer.

Maar oke, als back up niet verkeerd. Zie ook net dat 'ie pas 25 is.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

$pecial schreef:

Ryan Babel, alsjeblieft zeg. Zet dan die Lukoki erneer.

Babel is linksbuiten, Lukoki is rechtsbuiten. Dat zou niet logisch zijn he.

Dit zijn nu de opties voor linksbuiten, spits en rechtsbuiten:

Boerrigter

Babel

Fischer

Sulejmani

Sigthorsson

Babel

De Jong (noodgevallen, wordt als middenvelder gezien)

Sana

Lukoki

Ebecilio

Sulejmani


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Sana kan ook op links.


avatar van $pecial

$pecial

  • 1147 berichten
  • 554 stemmen

Ik dacht dat Sana linksbuiten speelde? En waar is die Klaassen heen of zeg ik nu iets heel stoms


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Klaassen lijkt op huurbasis naar Zwolle te gaan lees ik vanmiddag.

Sana kan ook op links ja, maar ik denk dat hij op rechts blijft. Daar is hij eerste keus.


avatar van rep_robert

rep_robert

  • 27542 berichten
  • 4140 stemmen

Snap eigenlijk niet waarom Babel persé een linksbuiten zou moeten zijn volgens jullie, het is toch echt een stijve rechtspoot. Kan denk ik dus ook wel uit de voeten op rechts, ook al speelde hij daar niet vaak.


avatar van $pecial

$pecial

  • 1147 berichten
  • 554 stemmen

Aan Sana gaat Ajax nog veel plezier beleven. Fijn spelertje.

Gelukkig is het stil rondom PSV. Ik hoop van harte dat Matavz blijft, evenals Toivonen en Lens.

Natuurlijk mogen Manolev & Engelaar wel ergens anders hun heil zoeken.

Voor de rest mooi zo laten staan allemaal en van Ooijen & Locadia hun minuten laten maken.


avatar van Quido

Quido

  • 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Materny schreef:

Sana kan ook op links.

Sana moet links. Is ie veel gevaarlijker.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

$pecial schreef:

Aan Sana gaat Ajax nog veel plezier beleven. Fijn spelertje.

Gelukkig is het stil rondom PSV. Ik hoop van harte dat Matavz blijft, evenals Toivonen en Lens.

Natuurlijk mogen Manolev & Engelaar wel ergens anders hun heil zoeken.

Voor de rest mooi zo laten staan allemaal en van Ooijen & Locadia hun minuten laten maken.

Die van Ooijen had gister wel 2 heerlijke goaltjes zeg. Die zou meer moeten spelen.

Verder verwacht ik geen PSV nieuws meer vandaag. Matavz is te duur, Toivonen idem en Manolev en Engelaar zijn niet gewenst bij de betere clubs. En ik zie bv Engelaar niet geld inleveren. Voor 2 miljoen blijf ik ook graag rondjes rennen

Wat een vak is dat voetballen eigenlijk zeg. Niks hoeven doen en 2 miljoen per jaar vangen. Doe dat maal 4 seizoenen en hij kost je 8 miljoen. Bizar.


avatar van $pecial

$pecial

  • 1147 berichten
  • 554 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Die van Ooijen had gister wel 2 heerlijke goaltjes zeg. Die zou meer moeten spelen.

Verder verwacht ik geen PSV nieuws meer vandaag. Matavz is te duur, Toivonen idem en Manolev en Engelaar zijn niet gewenst bij de betere clubs. En ik zie bv Engelaar niet geld inleveren. Voor 2 miljoen blijf ik ook graag rondjes rennen

Wat een vak is dat voetballen eigenlijk zeg. Niks hoeven doen en 2 miljoen per jaar vangen. Doe dat maal 4 seizoenen en hij kost je 8 miljoen. Bizar.

Idd twee knappe doelpunten

Orlando Engelaar is nooit geliefd geweest hier, mede dankzij zijn ongelofelijke slome uitstraling en dito speelstijl. Af en toe laat hij zeker wat aardige dingen zien, zoals een mooi steekballetje. Dat is zeker niet genoeg. Strootman is een verademing tov van hem.

Nee ik gun Engelaar het aller beste , maar ik verwacht dat hij aan het einde van het seizoen ergens in de zandbak zal gaan spelen.


avatar van rep_robert

rep_robert

  • 27542 berichten
  • 4140 stemmen

Mocht Babel daadwerkelijk 3 ton verdienen, dan krijg Ajax hem eigenlijk helemaal gratis. Dankzij Nigel de Jong en Rafael vd Vaart!

Ajax Life | Ajax profiteert mee van transfers De Jong, Van der Vaart - ajaxlife.nl


Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.