- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Bij Schalke en Sevilla was ie altijd prima, hoe ie de laatste jaren functioneerde weet ik niet. Al lijkt ie gezien zijn statistieken op zijn retour ...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hij heeft wel zelf bedankt voor de Deense nationale ploeg om zich op clubvoetbal te richten; dat is dan wel weer een voordeel voor ons. Nadeeltje is wel dat hij op het EK niet eerste keus was op het middenveld.
Maar ach; transfervrij, veel ervaring, en weer een Deen erbij; altijd gezellig! Krijg je dadelijk het middenveld ' Poulsen. Schöne en Eriksen
Al waren ze in Liverpool niet echt tevreden met Poulsen, we zullen moeten zien wat het gaat worden.
AFCA-030
-
- 29 berichten
- 0 stemmen
Dan hou je weinig supporters meer over bij Ajax.
Ik weet niet of we als Ajax-supporters zo blij moeten zijn met deze nieuwe jongen. Is al even op zijn retour en zit al enkele maanden zonder werkgever. De clubs staan denk ik niet echt om hem te springen. We hebben wel eerder zulke spelers opgehaald en dat was negen van de tien keer geen succes. Kuffour, Oleguer, Luque. Allemaal een mooie staat van dienst, maar bij Ajax drama. Vind zo'n jongen ook niet in het nieuwe beleid passen. Type van Bommel? Ben ik ook niet zo blij mee. Zo'n lelijke schoppende anti-voetballer past niet bij Ajax. Uiteraard voordeel van de twijfel, maar weet niet of ik nu blij moet zijn of moet balen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Verschil met een Luque, Oleguer, Kuffour is dat deze geen drol kost en geen vorstelijk salaris ontvangt. Dus ook al blijkt het niks te zijn, kun je de positie nog altijd opvangen met een Schöne of Boccara. Klein risico dus.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ach het bestuur zit er pas net dus dit jaar wil ik nog het één en ander door de vingers zien, maar volgend jaar verwacht ik geen 'Jol-achtige' aankopen meer.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat dit een versterking is.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Anita weg, Janssen bijna weg. Was hard nodig om een verdedigende middenvelder erbij te halen. Ik weet alleen niet of deze jongen ook nog een beetje kan ballen. Een rode-kaarten-pakker kunnen we natuurlijk niet gebruiken. De tijd zal het leren, geef hem het voordeel van de twijfel 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ook altijd leuk dat import en provincialen gebeuren en zo
Maar ik reis wel elke week 400 km voor mijn club en bezoek ook regelmatig uitwedstrijden(Europees). Dan ben je inderdaad geen echte
Jij bent inderdaad de enige echte Ajax supporter hier op het forum en daar heb ik respect voor. Toch had ik liever gezien dat je supporter was van FC Groningen. Had je ook een hoop moeite gescheeld. 
Ik geloof liever een trainer die van de ins en outs weet dan een sensatiekrant (waarna de overige media het genoemde bedrag heeft overgenomen).
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Jij bent inderdaad de enige echte Ajax supporter hier op het forum en daar heb ik respect voor. Toch had ik liever gezien dat je supporter was van FC Groningen. Had je ook een hoop moeite gescheeld. 
Jij roept ook maar wat he. Eerder op de dag was Rep nog een import-Ajacied die er niks van begrijpt, en nu is het de enige echte Ajax supporter op dit forum. Zoals de wind waait waait zijn jasje. Zolang jij niet weet hoeveel tijd, geld en jaren een Ajacied in zijn club heeft gestoken (en nee; dat weet jij niet!) is het wellicht beter om je mond te houden over dat onderwerp; denk je niet?
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Een import-Ajacied inderdaad, omdat hij uit Groningen komt. De haat vanuit AZ-kant zal hij hierdoor niet begrijpen, want hij komt niet uit de regio. En waarom ik hem de enige echte Ajax supporter noem is, omdat hij volgens mij de enige die (geregeld) wedstrijden bezoekt. Alles wat ik zeg is volkomen logisch hoor, Materny. 
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat dit een versterking is.
Springplank voor een andere speler en opvolger van Ooijer. Al het meerdere is een bonus.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
omdat hij volgens mij
Tot daar en niet verder om mijn punt gemaakt te hebben.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Buiten het hele feit om alsof wedstrijden bezoeken een verplichting is om als ware fan gezien te worden. Belachelijk met een hoofdletter ´B´.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ajax gaat 'leider' Christian Poulsen vastleggen | VoetbalPrimeur
Iemand die weet of deze jongen nog wat toevoegd of gewoon te oud is geworden?
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Reading momenteel 2-2 tegen Chelsea in Londen. Doen ze knap.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Altijd leuk wanneer ´´supporters´´ over haat beginnen. Een goedkoop excuus om te ontsnappen aan het slaafse bestaan binnen een maatschappij. Iets haten om stoom af te blazen, om vervolgens op maandagmorgen weer braaf achter een lopende band te gaan staan. Wanneer je haat en voetbal als een geschikte combinatie ziet, dan ben je verre van serieus te nemen daar waar je de definitie van haat nog niet eens kent of hebt ervaren.
Hulde 
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Zei de man die alles wat met Rotterdam (of zoals je liever zegt: 010) te maken heeft haat.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Zei de man die alles wat met Rotterdam (of zoals je liever zegt: 010) te maken heeft haat.
Jullie plaveien de weg als het over haat gaat ouwe jodenjager.. Ik ga niet met mijn vriendjes bij mijn club het veld op om te eisen dat ze verliezen zodat die andere club geen kampioen kan worden. En het is ook pas sinds een jaar of twee dat jij Amsterdam of Ajax schrijft hier? En kun je het al uitspreken, of gaat dat nog niet? 
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Jullie plaveien de weg als het over haat gaat ouwe nazi-kolonel Hans Landa, Ik ga niet met mijn vriendjes bij mijn club het veld op om te eisen dat ze verliezen zodat die andere club geen kampioen kan worden. En het is ook pas sinds een jaar of twee dat jij af en toe Amsterdam of Ajax schrijft hier?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
![]()
Iemand gisteren Anderlecht gezien? Man, man, man... ik ben beschaamd om te zeggen dat ik supporter ben. 2-1 verliezen. Tegen godgeklaagt Limasol dan nog. Niets ging. En het toppunt was dat het niets met ongeluk te maken had, maar alles met de (tijdelijke?) onkunde van de spelers zelf.
En wat dan gedacht van Milan Jovanovic? Na zijn wissel liet deze zijn frustratie zien door een flesje het veld op te schoppen. Tweede maal geel en rood, waardoor hij volgende week de return mist. En de anders keigoede Proto, nu een schim van zichzelf...
En welk een schijter is die John van den Brom toch? Hij stapte af van het anti voetbal van voorganger Ariël Jacobs met zijn 4-5-1 en speelden een 4-4-2 en brachten tot nu toe leuk en goed voetbal. Maar wat deed hij gisteren? Juist, opnieuw met één spits en de hele match achter de feiten aangelopen.
Ze zullen in Brussel volgende dinsdag uit een ander vaatje moeten tappen willen ze mee aan de miljoenenpotten van de CL zitten.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Nou speedy23, niet overdrijven hoor. Ze hebben toch al mogen meedoen aan de voorronde van de Champions League, een hele eer. Daar moet je als Belg toch blij mee zijn want meedoen is belangrijker dan winnen. Ik stel voor dat we alvast de rode loper uitrollen zodat we op een gepaste manier een eerbetoon kunnen brengen aan onze dikbetaalde vedetten uit Anderlecht.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Kutploeg joh. Zelfde plaatsvervangende schaamte overviel mij ook Speedy. Je vraagt je toch echt af wat een ploeg als RSCA in de eigenlijke CL zou doen (behalve het lachertje van Europa worden). Nee, laat ze maar EL spelen, da's al moeilijk genoeg.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Daar moet je als Belg blij mee zijn? Beter EL spelen?
Terwijl je weet dat Anderlecht één van zijn slechtste matchen sinds vorig jaar speelde?
Let op, aanstaande dinsdag, dan zal je zien dat ze niet het 'lachertje' van Europa zijn.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Anderlecht had gewoon in de CL mogen spelen toch, als Chelsea de champions league niet had gewonnen?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
AZ doet het best goed tegen Anzhi. Zie ze wel doorgaan als ze hier een resultaat halen in Moskou.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Wat is Anzhi toch een bout team.
Hopen dat AZ hier de 0 houdt, dan moet het thuis geen probleem worden.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Daar moet je als Belg blij mee zijn? Beter EL spelen?
Terwijl je weet dat Anderlecht één van zijn slechtste matchen sinds vorig jaar speelde?
Let op, aanstaande dinsdag, dan zal je zien dat ze niet het 'lachertje' van Europa zijn.
Heb dit jaar twee volledige wedstrijden van Anderlecht gezien: tegen Beerschot (in het stadion) en gisterenavond op tv. Moeilijk om te zeggen welke van de twee nu de slechtste was. Kunnen niks gaan doen in de CL. Of je daar als Belg blij om moet zijn is wat anders.
Anderlecht had gewoon in de CL mogen spelen toch, als Chelsea de champions league niet had gewonnen?
Ja.
rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4135 stemmen
Wat is Anzhi toch een bout team.
Hopen dat AZ hier de 0 houdt, dan moet het thuis geen probleem worden.
Say what? 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Och,thuis gaan we dit varkentje eens wassen... 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hou de deur maar dicht dan; een tegentreffer en je mag op zoek naar drie doelpunten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.