- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
depri83
-
- 6813 berichten
- 1506 stemmen
Sinds Narsingh bij PSV voetbalt heb ik hem volgens mij alleen nog maar over Ajax horen praten
Geef hem eens ongelijk! Iedere nacht huilt hij zich stilletjes in slaap in zijn Ajax pyjama nu het bij PSV zo tegenvalt.
Hij zegt niks raars en bijna alle artikelen komen uit een interview. De enige reden dat het bericht overal geplaatst wordt, met bijgevoegd een mooie opruiende titel, is zodat alle Ajacieden weer moord en brand gaan schreeuwen. En dat lukt overal, zelfs hier!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Moord en brand? Louter een constatering, meer niet.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Zeg Quido, dat doorselecteren, hè. Hoe gaat het daarmee?
j0enne
-
- 9617 berichten
- 3825 stemmen
Schaken in de voorselectie van Oranje, hoe diep kunnen we zinken? 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Typfoutje zeker van Van Gaal. Die jongen kan amper het niveau van Feyenoord aan.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Bruma uit beeld voor Oranje: 'Geen idee waar het is mis gegaan'
.
.
.
.
.
.....
Jeffrey Bruma is een Nederlandse voetballer die momenteel bij het Duitse HSV speelt. Hij verruilde op vijftienjarige leeftijd de jeugdopleiding van Feyenoord voor die van Chelsea FC
AFCA-030
-
- 29 berichten
- 0 stemmen
De bek van GJ Verbeek.
Noordhollands Dagblad van dinsdag 21 augustus, en ik citeer (heb em nu voor me liggen):
In Alkmaar reageerden supporters teleurgesteld dat de aanvoerder 'voor een appel en een ei' werd verkocht. En dan ook nog eens aan Ajax. De Amsterdammers zouden volgens diverse berichten drie miljoen euro hebben betaald. "Maar dat bedrag klopt bij lange na niet, het is veel meer", zegt AZ-trainer Gertjan Verbeek. "Dus als fans op basis van dat bedrag teleurgesteld zijn, zitten ze ernaast."
Gert Jan Verbeek zet zich hiermee overigens wel compleet te kijk en waarom de trainer hiermee naar buiten komt is mij ook een raadsel. Wellicht om de achterban rustig te houden dat ze Moisander toch voor een 'appel en een ei' verkocht hebben.
Ik snap dat jij het als AZ supporter lastig vind om objectief naar Ajax te kijken, waar dat vandaan moet komen is mij overigens een compleet raadsel, maar echt serieus nemen kan ik je niet na het lezen van al je berichten.
Moisander een paniekaankoop noemen is overigens ook compleet belachelijk, omdat die jongen al vanaf eind vorig seizoen de eerste kandidaat was. Toen was het bedrag Ajax te gortig en blijkbaar wilde AZ nu wel wat water bij de wijn doen.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Dat hoeft pas als het bedrag boven de €6 miljoen is. Je volgt je eigen cluppie toch wel denk?
En je kan zeggen wat je wil over Verbeek, maar hij spreekt wel altijd de waarheid. Jou kan ik ook niet serieus nemen met die naam van je trouwens.
rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4135 stemmen
Sinds ze in dat nieuwe Dirk Scheringa stadionnetje spelen zijn ze opeens anti-Ajax. Komt waarschijnlijk door een gebrek aan concurrentie of een derby
Overigens wel leuk om te zien dat wanneer ze eerste staan ze een vol uitvak meenemen naar Ajax, maar nu al een paar jaar op rij met slechts een paar 100 man komen.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Typfoutje zeker van Van Gaal. Die jongen kan amper het niveau van Feyenoord aan.
?
Volg jij het voetbal wel? Of je moet het Feyenoord bedoelen dat ieder jaar voor het kampioenschap speelt, in een Eredivisie van 10 jaar of langer geleden.
Opmerkelijke keuze natuuriljk van v. Gaal. Schaken zal het niveau van Oranje nooit halen. Een Narsingh heeft natuurlijk veel meer talent, maar is op dit moment niet (veel) beter dan een Schaken in vorm (zoals nu). Maar ik zie Narsingh zich wel snel ontwikkelen het komende jaar.
Maar ach, het is maar een voorselectie. Mooie waardering voor Schaken.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Sinds ze in dat nieuwe Dirk Scheringa stadionnetje spelen zijn ze opeens anti-Ajax. Komt waarschijnlijk door een gebrek aan concurrentie of een derby
Overigens wel leuk om te zien dat wanneer ze eerste staan ze een vol uitvak meenemen naar Ajax, maar nu al een paar jaar op rij met slechts een paar 100 man komen.
We zijn altijd al anti-Ajax geweest. Valt nu alleen meer op nu jullie ook nog weleens punten verliezen tegen ons. En jij zal die haat niet begrijpen nee, als import-Ajacied.
AFCA-030
-
- 29 berichten
- 0 stemmen
Dat hoeft pas als het bedrag boven de €6 miljoen is. Je volgt je eigen cluppie toch wel denk?
En je kan zeggen wat je wil over Verbeek, maar hij spreekt wel altijd de waarheid. Jou kan ik ook niet serieus nemen met die naam van je trouwens.
Waarom zou je een supporter van een andere club niet serieus kunnen nemen.Hebben supporters trouwens alleen het recht om over hun eigen club te praten? Probeer eens objectief naar zaken te kijken en niet door dat roze brilletje van je.
Ik begrijp best dat het vervelend is dat je aanvoerder overstapt naar een andere club in Nederland, maar om dan zou primitief en geirriteerd te reageren op een forum. Dat is in mijn ogen het tegengestelde van een lefgozer. 
rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4135 stemmen
We zijn altijd al anti-Ajax geweest. Valt nu alleen meer op nu jullie ook nog weleens punten verliezen tegen ons. En jij zal die haat niet begrijpen nee, als import-Ajacied.
Sterker nog, geen enkele Ajacied maalt zich om AZ
Enkel een sportieve concurrent(de laatste paar jaar pas), op de tribune kan niemand iets om de klappertjes geven. Het anti-Ajax sentiment is alleen maar erger geworden de laatste jaren, puur om de hype o.i.d. te volgen. In de Alkmaarderhout was het altijd vriendelijk. Er is dan ook geen enkel anti-AZ nummer ten hore gebracht twee weken geleden in de ArenA, puur omdat het ons niet interesseert.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Bij mijn zwager - een fantatiek AZ-er - is het anit-Ajax sentiment altijd al levensgroot geweest.
Maar 8 jaar geleden stelde AZ nog niet zoveel voor en hadden ze nog niet zoveel supporters. De Ajax Supporters die 5-7 geleden voor AZ zijn geworden, zijn langzamerhand weer naar Ajax aan het trekken.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
En jij zal die haat niet begrijpen nee, als import-Ajacied.
Altijd leuk wanneer ´´supporters´´ over haat beginnen. Een goedkoop excuus om te ontsnappen aan het slaafse bestaan binnen een maatschappij. Iets haten om stoom af te blazen, om vervolgens op maandagmorgen weer braaf achter een lopende band te gaan staan. Wanneer je haat en voetbal als een geschikte combinatie ziet, dan ben je verre van serieus te nemen daar waar je de definitie van haat nog niet eens kent of hebt ervaren.
AFCA-030
-
- 29 berichten
- 0 stemmen
De Ajax Supporters die 5-7 geleden voor AZ zijn geworden, zijn langzamerhand weer naar Ajax aan het trekken.
rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4135 stemmen
Ook altijd leuk dat import en provincialen gebeuren en zo
Maar ik reis wel elke week 400 km voor mijn club en bezoek ook regelmatig uitwedstrijden(Europees). Dan ben je inderdaad geen echte 
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Ik haat
Ik haat
Ik haat
Ik haat
Ik haat
Ik haat
Verliezen.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Valt mij ook op dat Buttner niet in de voorselectie zit. Wat moet zo'n jongen allemaal presteren om de aandacht van de bondscoach te krijgen. Drama Van Gaal.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Buttner? De Buttner die dadelijk derde viool mag gaan spelen in Manchester? Zolang je niet speelt kom je ook niet in de selectie van Nederland lijkt me zo. Bij Vitesse speelde hij al niet meer, en het is maar afwachten wat er in Manchester gaat gebeuren. Indien hij daar om wat voor reden dan ook wel aan spelen toekomt, zal onze Louis het heus wel opmerken.
Niks raars aan.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Vind ik wel. Bij Vitesse speelde hij niet niet om zijn voetbalkwaliteiten maar meer omdat Vitesse ruzie met hem had. Belachelijk om dan te zeggen: ''Nee jij komt er niet in.'' en dan wel een Willems opstellen die al heeft aangetoont dat hij hier nog veel te jong voor is. Sneijder speelde ook een lange tijd niet bij Inter maar Van Marwijk had hier ook lak aan. Bovendien heeft Van Gaal ook weinig te willen want als er een plek is in Oranje waar wij verschikkelijk zwak zijn dan is het wel de linksback positie.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Dan hou je weinig supporters meer over bij Ajax. 
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Altijd leuk wanneer ´´supporters´´ over haat beginnen. Een goedkoop excuus om te ontsnappen aan het slaafse bestaan binnen een maatschappij. Iets haten om stoom af te blazen, om vervolgens op maandagmorgen weer braaf achter een lopende band te gaan staan. Wanneer je haat en voetbal als een geschikte combinatie ziet, dan ben je verre van serieus te nemen daar waar je de definitie van haat nog niet eens kent of hebt ervaren.
Amen! Zoveel gedoe om een spelletje. Ik volg het graag, maar discussies op voetbalzone en dergelijke mijd ik negen van de tien keer, omdat het barst van de afgunst. Ik kan me weinig dingen voorstellen die nuttelozer zijn om je energie in te steken.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik vind de randzaken eromheen anders heel vermakelijk hoor. Het over-en-weer jennen en de discussies die soms heel interessant zijn op de ene dag, om een dag later compleet nergens over te gaan. Maar trek wel een grens; 'haat' is een emotie die compleet nergens op slaat binnen voetbal.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Poulsen werd geboren op 28 februari 1980 in Asnæs, Denemarken. Afgelopen seizoen speelde de verdedigende middenvelder voor het Franse Evian Thonon Gaillard FC. Daarvoor was de voormalig Deens international actief voor Liverpool FC, Juventus FC, Sevilla FC, FC Schalke 04 en FC Kopenhagen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1506 stemmen
Ah, Ajax heeft dus nu de poor-man's Van Bommel binnengehaald. Mindere voetballer, hardere schopper.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Damn jij bent snel man; ik zag het ook net pas. Ken die hele gast niet (alleen van naam), maar hij brengt wel een cargo aan ervaring. Tevens wel weer een Deen; altijd leuk. Duidelijk mag zijn dat wanneer je op je dertigste al bij clubs als Evian speelt; je niet meer de meest gewilde bent.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.