- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Dat Twente speelt weer prima.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Heerenveen mag ook wel ff wat gaan doen. Verliezen tegen Molde wordt je ook niet blij van.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Edit: na de 1-0 afgezet, en zie nu dat ze 2-1 achter staan ... Feyenoord ook 2-0 achter, Heerenveen 2-0 achter. AZ verloren ... Gaat lekker zo 
rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4135 stemmen
Twente komt ook eens tegen een sterke tegenstander te staan hoor. Hoop dat die Twente hosanna nu een beetje voorbij is
Wat een prutsers allemaal zeg.
Vraag me nu ook af of Feyenoord een derde huldiging gaat houden voor het niet behalen van de EL?
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Feyenoord - Sparta Praag 0-2
Anji - AZ 1-0
Molde - Heerenveen 2-0
Bursaspor - FC Twente 2-1
poe, gelukkig. Ik was al bijna bang dat wij konden voetballen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Feyenoord - Sparta Praag 0-2
Anji - AZ 1-0
Molde - Heerenveen 2-0
Bursaspor - FC Twente 2-1
poe, gelukkig. Ik was al bijna bang dat wij konden voetballen.
Ik dacht al dat alleen Anderlecht stonk.... 
rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4135 stemmen
Nederland moet het over het algemeen ook maar van één club hebben
En die speelt in de CL.. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nederland moet het over het algemeen ook maar van één club hebben
En die speelt in de CL..
Daar gaan we ons vast ook weer me vermaken dit seizoen. 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Zal ook wel weer de gebruikelijke afgang worden inderdaad. Op het moment dat ook de kampioen voorrondes moet spelen zal het wel helemaal gedaan zijn met de CL in Nederland.
Maar als zelfs het hoofdtoernooi van de Europa Liga al een station te ver is voor de meeste Nederlandse clubjes is het wel heel erg gesteld met de nationale voetbalcompetitie. Beschamend.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Heerlijk zo'n potje drama. Nu uit gewoon winnen.
En we hebben WEL een spits!
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Dit is echt een drama voor het Nederlands voetbal.
Heerenveen zie ik het niet redden het geld hetzelfde voor Feyenoord,waar joris mathijsen 0,0 aan toe voegt.
AZ en Twente daarintegen dan wel.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3628 stemmen
Twente komt ook eens tegen een sterke tegenstander te staan hoor. Hoop dat die Twente hosanna nu een beetje voorbij is
Wat een prutsers allemaal zeg.
Vraag me nu ook af of Feyenoord een derde huldiging gaat houden voor het niet behalen van de EL?
Bursaspor is normaal niet echt een sterke tegenstander toch. Maar wat Twente vandaag liet zien was beschamend. Bjelland vooral viel vandaag erg door de mand. We mochten blij zijn dat het in de 1ste helft al niet 3 of 4 tegen 0 was, want ik heb 6 grote kansen voor die lui geteld in de 1ste helft. 2e helft was helemaal drama.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Evert ten Napel is terug: "Die deksels Achahbar!"
Was ten Napel spuugzat een aantal jaar geleden, maar het was weer lekker ouderwets. 
Jammer van de dure fouten in de eerste helft. Feyenoord opnieuw vrij sterk tot aan het middenveld. Vraag me af of Excelsior niet al een te hoog niveau was voor Fernandez...
Lekker doelpunt in blessuretijd. 
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
Hoppa
5 verschillende doelpunten makers. Psv redt de Nederlandse eer wel na afgang van de andere Nederlandse ploegen.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Heerenveen zie ik het niet redden het geld hetzelfde voor Feyenoord,waar joris mathijsen 0,0 aan toe voegt.
Probleem blijft het scorend vermogen. Wat Feyenoord niet heeft. Voetballend is Feyenoord de betere, al is Sparta Praag voorin erg gevaarlijk.
Zonder Mathijsen had Kongolo gespeeld. Net tien minuten op het hoogste niveau in Nederland gespeeld en dan al meteen Europees lijkt me niet zo'n goed plan. Daarnaast speelt Mathijsen degelijk. Tegen een snelle spits is hij geklopt, dat wel.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Hoppa
5 verschillende doelpunten makers. Psv redt de Nederlandse eer wel na afgang van de andere Nederlandse ploegen.
Hou Feyenoord erbuiten, wil je. 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1506 stemmen
Zo dat Zeta weet er weer van. Van het matje getikt!
Nee serieus, bagger team dit, gelukkig is de tweede wedstrijd nu al een formaliteit.
Bagger resultaten van de andere clubs ook vooral Twente valt me tegen, Bursaspor dat leunde vorig jaar alleen maar op Burak, nu hij ook weg was had Twente hier toch een beter resultaat neer moeten zetten.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Bursaspor dat leunde vorig jaar alleen maar op Burak, nu hij ook weg was had Twente hier toch een beter resultaat neer moeten zetten.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1506 stemmen
Ach nee, dat was Trabzonspor he...
Excuses
Dan hadden ze helemaal moeten winnen. 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1506 stemmen
Barca - Real lijkt trouwens een eenzijdig partijtje te worden zo. Barca drukt en Madrid kan niks terug doen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Het lijkt erop dat we het dit jaar met minder clubs in Europa moeten doen en dat is erg jammer. Hopelijk kunnen een paar clubs stunten in de return, zodat Nederland haar keurige 7e plek op de UEFA Ranking kan vasthouden.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dacht ik laat eens het voetbal voor wat het is vanavond (behalve Barca). Heel Nederland verkloot het op PSV na; wat een wanvertoningen man....
depri83
-
- 6813 berichten
- 1506 stemmen
Zo, die zag je niet aankomen.
Edit: En weer gelijk.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ach ach, Valdez; wat doe je weer allemaal.....
Wel weer een heerlijke classico! 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Barcelona houdt Real Madrid in leven, maar The Only One heeft nog veel werk te verrichten.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3422 stemmen
Barça begint lekker aan het seizoen al was die fout van Valdez wel erg pijnlijk. Afgrijselijk, lelijke nieuwe menu-layout trouwens van Sport 1. Geen eens een positieoverzicht vooraf.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Hopelijk kunnen een paar clubs stunten in de return, zodat Nederland haar keurige 7e plek op de UEFA Ranking kan vasthouden.
Fat chance I'm afraid.. de enige club in Nederland die echt kan stunten komt uit Amsterdam, je weet wel.. maar ook dat wordt waarschijnlijk weer EL na de winter 
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1432 stemmen
Eindstand LA Galaxy - Isidro Metapán 5-2
Uitstekend begin van Galaxy in de CONCACAF Champions League. Uitstekend gespeeld door Keane (1 goal), Beckham (1 goal) en Juninho (2 goals). Verdedigend af en toe wat zwak maar veel gaven ze niet weg. Daarbij komt dat als je aanvallend wat scherper bent het makkelijk 6, 7-1 staat. Jammer dat de scheids blunderde met de rode kaart van Keane waardoor hij er de volgende wedstrijd niet bij is. Ook jammer dat non-talent Bryan Gaul na letterlijk nog geen 5 seconde op het veld te hebben gestaan al een enorm domme overtreding maakt en een penalty weggeeft waardoor het nog even spannend werd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.