• 16.951 nieuwsartikelen
  • 181.417 films
  • 12.516 series
  • 34.633 seizoenen
  • 653.990 acteurs
  • 200.187 gebruikers
  • 9.448.221 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

otherfool schreef:

(afbeelding)

lullo

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Kai schreef:

Barcelona houdt Real Madrid in leven, maar The Only One heeft nog veel werk te verrichten.

El Único is nog aan het warmdraaien. Verder heb ik het niet gezien maar Barcelona kan over het algemeen wel aardig ballen natuurlijk, de altijd correcte Único had daar zelf ook oog voor:

http://www.vi.nl/nieuws/226658/Mourinho-lovend-over-Barca-Vilanova-verdedigt-Valdes.htm

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Kan iemand mij trouwens vertellen waarom Barca al jaren met dezelfde prutser op doel staat. Zelfs in de Spaanse selectie is hij pas derde of vierde keus volgens mij (Naomi?). Hij pakt soms een moeilijke bal, maar over het algemeen een zeer povere keeper (en dan tel ik zijn blunders nog niet eens mee; ook gisteren weer de clown van het veld).

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

El Único is nog aan het warmdraaien.

Dat is het verschil Otherfooltje; een echte trainer staat er meteen wanneer het moet! José heeft zich vannacht wedermaal stilletjes in slaap moeten huilen na de zoveelste beschamende vertoning op het heilige gras van Barca.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Je bedoelt datzelfde heilige gras waar Único een paar maand terug hoogstpersoonlijk de titel op kwam eisen door het onmogelijke te presteren en 'het beste team aller tijden' te verslaan?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

. 3-2 lijkt me een prima uitgangspositie maar goed.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

Je bedoelt datzelfde heilige gras waar Único een paar maand terug hoogstpersoonlijk de titel op kwam eisen door het onmogelijke te presteren en 'het beste team aller tijden' te verslaan?

Het beste team alles tijden Vs. ´El Unico´. Een waar tactisch meesterbrein zou niet zulke problemen moeten kennen met een Catalaanse horde. Toch faalt José keer op keer op zeer beschamende wijze, dat hij in zijn gehele carriére een enkele keer een overwinning wist af te dwingen doet daar niks aan af. Wedermaal een veeg om de oren, een ware Real trainer als Miguel Muñoz zou zich in zijn graf omdraaien als hij van boven het geklungel van José ziet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Materny schreef:

Het beste team alles tijden

Een waar tactisch meesterbrein zou niet zulke problemen moeten kennen met een Catalaanse horde......

. De contradictie . Eerst komen met een aanval tegen haat m.b.t. voetbal en dan hier met dit op de proppen komen.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ach ja, de afgunst jegens El Único zorgt menigmaal voor het doorslaan van de stoppen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Otherfooltje spreekt altijd over ´het beste team aller tijden´; zijn niet mijn gebruikte woorden. Ik gebruik die specifieke woordkeus alleen in de discussie hierboven omdat hij het altijd zo nadrukkelijk zegt. Maar ik zie het verband niet tussen mijn reactie op haat en bovenstaande eerlijk gezegd.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Een hekel aan iemand hebben kan natuurlijk prima met de juiste beweegredenen. Puur haten om het haten is wat anders. "Ik haat Ajax" "Waarom dan?" "Het zijn gewoon kutneuzen" Tsja dat komt al meer in de richting van haat zonder enkele gegronde reden. Andersom haat naar Feyenoord is ook te zielig voor woorden.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Net of trainers belangrijk zijn als je zoveel kwaliteit op het veld hebt lopen...

(geld)

(geld)

(geld).

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

El Único

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Naomi Watts schreef:

. 3-2 lijkt me een prima uitgangspositie maar goed.

Het gaat om het vertoonde spel. Madrid zal dit Barca vast nog wel een paar keer verslaan. Maar qua voetbal zijn ze nog altijd een maatje minder.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Voor vertoond spel krijg je nog steeds geen punten.

j0enne

• 9617 berichten
  • 3826 stemmen

Gister wel heerlijk jaren 70 beeld bij de wedstrijd van PSV, ik miste alleen nog de H van herhaling haha!

Zit ik 70 minuten lang naar een potje te kijken waar de bal er niet meer in wilde na die 1-0, schakel ik over naar El Clasico leggen ze er nog 4 bij. Toch lekker.

Had voor volgende week al een kaartje voor de return, maar met enkele jeugdspelers en wissels kan 't ook handig 5-0 worden!

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1432 stemmen

Haha het houdt echt nooit op met die gozer...

Sigthórsson ontbreekt door schouderblessure - FCUpdate.nl

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Azpilicueta naar Chelsea. Het werd tijd dat een Europese topclub het licht zag.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Voor vertoond spel krijg je nog steeds geen punten.

Dacht dat jij in het kamp van de voetbal'liefhebbers' zat...

j0enne

• 9617 berichten
  • 3826 stemmen

Theo'tje is dan eindelijk naar Vitesse!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Dacht dat jij in het kamp van de voetbal'liefhebbers' zat...

Zit ik ook. Al voldoen ze daar beiden aan.

Al gaat het mij om gefundeerde kritiek (geen verwijt jegens Kai overigens).

rep_robert

• 27539 berichten
  • 4135 stemmen

NW weet altijd heel nuchter te reageren op dit gebied

depri83

• 6813 berichten
  • 1507 stemmen

In de categorie: Hoe kan dat nou?

Rik Elfrink ‏@RikElfrink

Uit de categorie zeer opmerkelijk. Ex-keeper Cassio Ramos van #PSV geselecteerd voor het Braziliaans elftal.

De man was hier een twijfelachtige ballenvanger en dan nu dit...

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Zit ik ook. Al voldoen ze daar beiden aan.

Al gaat het mij om gefundeerde kritiek (geen verwijt jegens Kai overigens).

NW, jij weet ook wel dat Iniesta en Messi de twee beste voetballers van de wereld zijn momenteel. En Xavi behoort ook nog steeds tot de top. Ronaldo op 3 dan, vooruit.

rep_robert

• 27539 berichten
  • 4135 stemmen

Afgelopen seizoen moest een jochie ook al stoppen bij 2408 keer vanwege de aftrap en ook dit keer was het weer raak voorafgaande aan Ajax-AZ:1748 keer

depri83

• 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Materny schreef:

Kan iemand mij trouwens vertellen waarom Barca al jaren met dezelfde prutser op doel staat. Zelfs in de Spaanse selectie is hij pas derde of vierde keus volgens mij (Naomi?). Hij pakt soms een moeilijke bal, maar over het algemeen een zeer povere keeper (en dan tel ik zijn blunders nog niet eens mee; ook gisteren weer de clown van het veld).

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

NW, jij weet ook wel dat Iniesta en Messi de twee beste voetballers van de wereld zijn momenteel. En Xavi behoort ook nog steeds tot de top. Ronaldo op 3 dan, vooruit.

Zeker .

kos

• 46782 berichten
  • 8927 stemmen

Was gister toevallig in Spanje. Zo'n supercup leeft duidelijk wat meer dan hier.. Afgeladen voor alle tv's in de cafe's in de stad.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Wie zei dat Poulsen een goedkope kracht was voor Ajax? Schijnt toch dat hij 8 ton + bonus per jaar gaat verdienen. Lijkt me voor Ajaxbegrippen een fors salaris.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.