- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Was gister toevallig in Spanje. Zo'n supercup leeft duidelijk wat meer dan hier.. Afgeladen voor alle tv's in de cafe's in de stad.
Ze hebben daar natuurlijk ook niks anders te doen. 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Slecht avondje voor de Nederlandse clubs gister. AZ kan volgende week nog door, dat Anzhi was zwakker dan ik dacht.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
FCUpdate: Ajax moet Sigthórsson tot winterstop missen
FCUpdate: Verbeek twijfelde al aan fysiek Sigthórsson
FCUpdate: Sigthórsson: "Uitspraken Verbeek belachelijk"
Haha het houdt echt nooit op met die gozer...

depri83
-
- 6813 berichten
- 1507 stemmen
Opgelopen bij het uitzwaaien van Theo?
rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4135 stemmen
Evert ten Napel is terug: "Die deksels Achahbar!"
Was ten Napel spuugzat een aantal jaar geleden, maar het was weer lekker ouderwets. 
Keek net even de samenvatting, heb me kapot geërgerd aan die gozer. Sjonge jonge. Het is niet eens gemeend, net als Sierd de Vos is dit allemaal voorgeprogrammeerde onzin. Die dekselse Nelom hoor je hem ook nog zeggen. Hoe fake was dat wel niet zeg 
Even wat anders, spelen jullie nu het hele seizoen met die vierkant gestickerde rugnummers op de rug? Leek nergens op 
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Lelijk idd, dat witte vlak. Maar volgens mij is dat alleen europees, dus nog 1 wedstrijdje. 
stinissen (crew films & series)
-
- 23770 berichten
- 77485 stemmen
FCUpdate: Ajax moet Sigthórsson tot winterstop missen
FCUpdate: Verbeek twijfelde al aan fysiek Sigthórsson
FCUpdate: Sigthórsson: "Uitspraken Verbeek belachelijk"
Een groot drama die speler een grote miskoop
stinissen (crew films & series)
-
- 23770 berichten
- 77485 stemmen
Kadlec van Spartak Praag zou een goede speler voor Ajax zijn.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Na gisteren niet meer betaalbaar voor Ajax. 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Iedere FM speler kent de potentie van Kadlec 
Nu even in het weekend vertrouwen tanken tegen Heerenveen. Daarna lekker FC Hiddink terug naar ver-weg-gie-stan schieten.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Om nog even op mijn bericht van van de week inhaken. Vorige bewijslast telde niet, want het stond toen in een nietszeggend krantje als Noordholland Dagblad. Nu FCUpdate en AD.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1507 stemmen
Geweldig voetbal zeg van Swansea. Vorige week al 0-5 uit bij QPR en nu thuis alweer 3-0 voor tegen West Ham, die werkelijk van de mat gespeeld worden.
Ontzettend leuk om naar te kijken.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Om nog even op mijn bericht van van de week inhaken. Vorige bewijslast telde niet, want het stond toen in een nietszeggend krantje als Noordholland Dagblad. Nu FCUpdate en AD.
Ja, leuk maar meneertje Verbeek vergeet even dat Ajax op de beurs zit en dus verplicht is om een correct bedrag op te geven. Als ze dit niet doen dan kunnen ze een boete krijgen. Dus het is gewoon 3,2 miljoen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1507 stemmen
Ja, leuk maar meneertje Verbeek vergeet even dat Ajax op de beurs zit en dus verplicht is om een correct bedrag op te geven. Als ze dit niet doen dan kunnen ze een boete krijgen. Dus het is gewoon 3,2 miljoen.
Klopt niet helemaal. Pas als de bedragen boven de €6 miljoen komen moeten ze het openbaar maken.
Knisper
-
- 13052 berichten
- 1283 stemmen
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Ondertussen hoor ik wel van verschillende Ajax supporters dat, dat aleen het geval zal zijn als het bedrag boven de 5 mil is.
En 4,5 mil is eronder 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dit gaat dus een ja/nee discussie worden tot in den treure. Verschillende media reppen over 3.2, sommige over 4.5. Op het einde van de dag is Moisander gehaald voor 1/3 of de helft van de opbrengst van Jantje; dat is dus gewoon prima gedaan. Een betere ervaren verdediger haal je toch niet voor dat bedrag.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Lekker belangrijk wat de prijs is. Als hij maar fouten maakt achterin bij Ajax en kaarten pakt. 
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Lekker belangrijk wat de prijs is. Als hij maar fouten maakt achterin bij Ajax en kaarten pakt.
Of doelpunten maakt. 
Verder natuurlijk een onzinnige discussie. Ze hebben een prima verdediger gehaald voor een fatsoenlijk bedrag. Een jongen, die al wat bagage heeft en waaronder een Denswil zich kan ontwikkelen. Juiste keuze voor ajax.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
5-0 in een erg matige wedstrijd. Schijnt enorm benauwd te zijn geweest in het stadion, maar met een iets hoger tempo was een dubbele score niet onmogelijk geweest. Moisander meteen dominant (en uitstekend), had ik niet verwacht.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Of doelpunten maakt. 

Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Ach, tegen NAC mag het. Ik had niet raar opgekeken als Vermeer er ook eentje gemaakt had... 
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Dit gaat dus een ja/nee discussie worden tot in den treure. Verschillende media reppen over 3.2, sommige over 4.5. Op het einde van de dag is Moisander gehaald voor 1/3 of de helft van de opbrengst van Jantje; dat is dus gewoon prima gedaan. Een betere ervaren verdediger haal je toch niet voor dat bedrag.
Het verschil is of Ajax breekt met het nieuwe beleid of niet. In ieder geval denk ik dat ze hier een grote slag hebben geslagen. Moisander speelde direct een goede wedstrijd en gaat ongetwijfeld van grote waarde zijn dit seizoen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Zeg wat je wilt, maar Ajax heeft voor minder dan vijf miljoen in alle linies ingekocht deze zomer (indien we de prijs van Moisander even in het midden laten; 3.8 miljoen). Ik vind dat niet breken met het nieuwe beleid; waar de focus ligt op eigen jeugd, het niet betalen van (hoge) bedragen en het salarisplafond. Voor een kleine vijf miljoen ingekocht; en circa 20 miljoen ontvangen voor uitgaande transfers; de tijden zijn wel eens anders geweest Ruud.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Moisander is uiteraard een aanwinst. Je zou maar met Blind moeten spelen. Moisander is voor Eredivisie begrippen een prima verdediger, al is hij een tikkie minder dan Vertonghen. Ajax heeft wel ingeleverd aan kwaliteit vooralsnog. Feyenoord helaas nog wat meer (Guidetti, Bakkal, Vlaar, El Ahmadi).
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Feyenoord heeft over het algemeen net als Ajax een goed veldspel (alleen net wat minder creativiteit en positiewisselingen). Het probleem is alleen een te groot gebrek aan scorend vermogen (geloof dat Ajax alweer 8 of 9 verschillende doelpuntenmakers heeft in 3 wedstrijden). Zodoende is Ajax in staat om al in het begin van de wedstrijd het verschil te maken en het zichzelf makkelijker te maken; daar waar Feyenoord kans op kans verpruts en het zichzelf moeilijk maakt.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ach, tegen NAC mag het. Ik had niet raar opgekeken als Vermeer er ook eentje gemaakt had...
Zelfs jij moet toegeven dat er een aantal zeer fraaie goals tussenzaten.. Dit is wel een elftal wat behoorlijk wat talent aan het etaleren is op dit moment. Meesterproeven moeten nog komen natuurlijk, maar toch..
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Ik heb het niet eens gezien man! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.