- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
RIP trouwens supporters van clubs die vandaag moeten spelen. Die hitte gaan jullie niet overleven. Gister was het ong. 8 uur de zon scheen er niet eens op en toch zweette ik als een otter.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Blind, Serero en Sigthorsson naar de bank verwezen. Sana, Dijks, Eriksen en Janssen hebben een basisplaats, ten opzichte van de wedstrijd tegen AZ.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
AZ speelt fenomenaal, iedereen spreekt over Ajax en PSV, maar vooralsnog maken AZ en FC Twente het meeste indruk.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Gaat 't dan toch nog niet helemaal goed met Sigthorsson? Verder een aparte ontwikkeling dat Janssen nu ineens weer een belangrijke rol krijgt, vooral rondom die Vitesse perikelen. Ben benieuwd naar Sana en Dijks.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
AZ speelt fenomenaal, iedereen spreekt over Ajax en PSV, maar vooralsnog maken AZ en FC Twente het meeste indruk.
Net zoals begin vorig jaar. Toch zijn Twente en AZ behoorlijk veel kwijt geraakt.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Gaat 't dan toch nog niet helemaal goed met Sigthorsson? Verder een aparte ontwikkeling dat Janssen nu ineens weer een belangrijke rol krijgt, vooral rondom die Vitesse perikelen. Ben benieuwd naar Sana en Dijks.
Siggi schijnt nog steeds niet op en top fit te zijn.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Dijks is een betere linksback dan Blind. Speelde verdedigend tegen Narsingh ook goed. Aanvallend valt er nog wel wat op hem aan te merken. Ben ook benieuwd naar Sana. Viel goed in tegen AZ, maar dan moet hij dat nog wel doorzetten.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Heb de wedstrijd vorige week gemist, maar vond in de samenvatting de acties van Sana wel aardig ogen. Geloof ook meteen dat Dijks beter is dan Blind 
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1432 stemmen
Altidore in extra tijd met 3-1. In 2 wedstrijden 4 goals..
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Jozy is een baas 
AZ speelde weer fris en aanvallend voetbal en daarbij vindt ik Gorter sterker dan Poulsen.
Elm moet nog een beetje wennen aan het snelle spel,maar geeft AZ daar in tegen meer body.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
Wat speelt NEC waardeloos zeg en Ajax is dodelijk in de afronding.. Op het eerste oog denk je dat Sana die kans al verbrast had, maar maakt 'm heerlijk af zeg!
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Je zou bijna denken dat ze voor Ajax zijn daar bij NEC.
kos
-
- 46782 berichten
- 8927 stemmen
Leuk zo'n amateurwedstrijd. Oh, wacht...
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Die 0-5 is nog wel het dieptepunt van de verdediging van NEC. Schandalig voor de thuissupporters dit.
rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4135 stemmen
Leuk zo'n amateurwedstrijd. Oh, wacht...
Heey kos, heb je wel tijd om dingen hier neer te zetten op de weg naar huis? 
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Gister was het ong. 8 uur de zon scheen er niet eens op en toch zweette ik als een otter.
Hier nog één. Moest ik me nog druk maken om die gegeven penal van Heerenveen ook. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Goed bezig. Hopelijk komt hij aan spelen toe. Dan is het ook fijn voor het Nederlands elftal. Over een tijdje hebben we genoeg opties achterin. Martins Indi, Büttner en Willems voor de linksbackpositie. Al mag BMI het ook centraal proberen in de toekomst, verwacht ik.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Büttner naar ManU? Die zag ik niet aankomen. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Anyway: Ajax lekker bezig. Eriksen lijkt weer fris te zijn; die blinde pass op Siem bij de 1-6 
Schade beperkt houden totdat Ajax de nodige versterkingen heeft; dat lukt aardig.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Alleen een verdediger volstaat, al zijn Maher of Van Ginkel altijd welkom.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik vond Schöne anders verre van goed spelen hoor. Zie graag nog een degelijke vervanger voor Anita komen; op huurbasis indien mogelijk. Theo is ook geen optie daar, en Enoh lijkt me ook niet als eerste keus.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik vond Schöne anders verre van goed spelen hoor. Zie graag nog een degelijke vervanger voor Anita komen; op huurbasis indien mogelijk. Theo is ook geen optie daar, en Enoh lijkt me ook niet als eerste keus.
Ik heb alleen niet het idee dat Ajax haar lijstjes al op orde heeft. Ik betwijfel daarom of ze een speler weten te halen waar we ook daadwerkelijk beter van worden.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Voordeel van Schöne op die positie is dat hij altijd de voetballende oplossing zal zoeken. Maar hij komt reactiesnelheid en snelheid an sich te kort; kruipt ook zelden voor zijn man doordat hij de juiste positionering en snelheid ontbeert. Tegen een NEC wat blijkbaar last had van een zonnesteek zul je het niet gaan voelen, maar wanneer je een Fer, Janssen of Toiboy tegenover je hebt zul je zijn tekortkomingen gaan merken.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zal wel flink gegokt zijn op NEC-Ajax......
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.